شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام

در مورد روز جمعه ی گذشته و همایش پیاده روی و گردهمایی 30 هزار نفری!!! (باور کنید گفته ی من نیست ،اداره ورزش و جوانان گفته!) اکثر دوستان مطلب نویس حق مطلب رو ادا کردند و در مورد حواشی بامزه ی این همایش هم بقدر کافی صحبت شد .

بنده هم مثل بقیه همشهریان ، موضوع رو به بایگانی ذهنم سپرده بودم و داشتم به قولهای مسئولین در مورد اینکه با مسببین چنین خواهیم کرد و چنان ، می خندیدم که در میانه ی خنده ، سندی جالب در این مورد منتشر شد !!!!


حالا اون قسمت بامزه ی قضیه کجاست ؟؟؟

۲۵ نظر ۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۶
حمید خان راضی !

سلام

زینت بخش مطلب امروزمان عکس یکی از شهدای گرانقدر شبستر است . البته بر خلاف عرف این روزها ، مطلب با "شهدا شرمنده ایم" و " عکس شهدا را میبینیم و عکس شهدا عمل می کنیم" شروع نمی شود چرا که بنده نه مدیر اداره هستم و نه قصد دارم بشوم ! همچنین قصد شرکت در انتخابات آینده را نیز ندارم و امیدوار هم هستم که لا اقل به احترام این عزیزان ، شو مسخره ی دادن پتو و روتختی به خانواده ی معظم شهدا ، اینبار جزو برنامه های تبلیغاتی نباشد !

امروز بالاتر از مقبره ی شیخ محمود شبستری ، عکس شهیدی را دیدم که نام و چهره اش برایم آشناست ، چرا که با یکی از این دو برادر ، چند سال در یک کلاس نشسته ام و با دیگری هم سلام و علیکی دورادور داشتم . اما مسئله ای در این تابلو بود که آزارم می داد. برگشتم و دوباره نگاه کردم .

شما هم ببینید :



متوجه اشکال مطلب شدید ؟ اشکال اینجاست که ....
۴ نظر ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۱
حمید خان راضی !

سلام

چند روز پیش خبری در سایت گلشنراز دیدم مبنی بر اینکه قرار است پیاده روی همگانی ، آنهم از نوع خانوادگی برگزار شود و مهمتر اینکه قرار است بصورت زنده از شبکه 3 و استانی پخش هم بشود . باور ندارید ؟ اینم عکسش !





خوب چی از این بهتر ؟ عده ی کثیری از مردم یکجا جمع می شوند و دوربین و تریبون و میکروفن هم هست ! یعنی یک فرصت طلایی برای سخنرانی و ذکر تلاشهای شبانه روزی و تقدیر و تشکر عده ای از خودشان !

اما چه کنیم که .....
۸ نظر ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۲۹
حمید خان راضی !

تعدادی از نمایندگان طرحی را تهیه کرده اند که در صورت تصویب، مدیران ساختمان ها موظف می شوند به ساکنان واحدهای دارای ماهواره تذکر کتبی بدهند و اگر ساکنان مذکور ظرف مدت یک ماه اقدام به جمع آوری ماهواره های خود نکنند، مدیر ساختمان محکوم به جزای نقدی خواهد شد.



در این باره نکاتی چند قابل ذکر است:


1 - نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی، دستکم حدود سه سال سابقه قانونگذاری دارند. البته تعدادی از آنها نیز که در دوره های قبل نیز در مجلس بوده اند، تجربه بیشتری در این باره دارند. بنابراین انتظار می رود دانش حداقلی از الزامات وضع قانون در جامعه را داشته باشند.
چند نمونه از این الزامات اولیه و بدیهی عبارتند از:

۳ نظر ۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۷
حمید خان راضی !

آقای نماینده ی شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم.

میدانم زیاد وقت ندارید و صاف می روم سر اصل مطلب

غرض از مزاحمت این بود که چند وقتی است نسیم تبلیغات و مشتری جذب کنی برای انتخابات آینده ی مجلس وزیدن گرفته و برخی عزیزان یادشان افتاده که چقدر مردم شبستر عزیز هستند و باید در مناسبتها ، اس ام اس ! ببخشید ، پیامک تبریک و احیانا فدایتان شوم برایشان فرستاد و دوباره این مردم آرام و مظلوم را شیر کرده و فرستاد وسط میدان . البته نه برای غرش ، که برای دوشیدن شیرشان!

دیری نخواهد پایید که این نسیم دلاویز طوفانی خواهد شد که طومار کاندیدا ها را بر باد خواهد داد و فقط قالیچه ی پرنده ی یکی از آن ها را به ملک سلیمان ! خواهد رساند...

اگر شما نیز قرار است جزو این قافله باشید ، ادامه ی مطالب را بخوانید و بکار ببندید که برایتان سخت سودمند است ! اما اگر بیخیال نمایندگی شده و در افق نگاهتان ، چشم به مسئولیتهای بالاتر دوخته اید ، بقیه مطالب را نخوانید و در مصرف برق صرفه جویی کنید !

و اما بعد ......

۱۷ نظر ۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۲
حمید خان راضی !

سلام

انتظار مردم برای ایجاد تغییرات و اصلاحات در سیستم شهرداری هنوز هم ادامه دارد و ظاهرا حالا حالاها هم باید ادامه داشته باشد . در مطالب قبلی وبلاگ ، از جمله اینجا و اینجا در مورد سایت شهرداری شبستر و حذف نظر سنجی مردم به دلیل اینکه به عملکرد منفی شهرداری رای داده بودند (در زمان سرپرست موقت اسبق ! شهرداری شبستر) ، سخن فراوان گفته بودیم ...


اما ...

۶ نظر ۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۹
حمید خان راضی !

این مادران که اینگونه در آغوش در حال احتضار دریاچه نشسته اند به روزهای نه چندان دور می اندیشند.به آن روزها که دریاچه عروسی زیبا بود و با صدای دلنشین امواجش به استقبال آنها می آمد و درآغوش خود خستگی راه را از آنها می گرفت.

حزن و اندوه را در سیمای همه مسافران می توان دید گویی باورشان شده که خزر هم مثل ارس به داد دریاچه شان نخواهد رسید...

عده ای برایش آب آورده اند تا بلکه از شوری نمک هایش بکاهد و عطشش را این دم آخر کم کند!

 آن جلوتر جمعی به رسم گذشته در بر که های به جا مانده راه رفته می نشینند!آن طرف هم یکی برایش درنای مهاجر می شود و به سان این پرنده زیبا بالهایش را برای عروس آذربایجان می گسترد.چه کنند چاره ای نیست نمی خواهند عروس زیبای آذربایجان این دم آخر غریبانه از آنها جدا شود.

و گویی صدایی به گوش می رسد که :

۳ نظر ۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۹
حمید خان راضی !