شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

ما ایرانی هستیم.
بیایید نقص های فرهنگیمان را با هم ریشه کن کنیم.

پس از این پس هرگز:

۳ نظر ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۳
حمید خان راضی !

عزم جدی مسئولان کشورمان برای ایجاد توافقی عزتمندانه و برون رفت از مشکلات ، بالاخره نتیجه می دهد و بعد از سالها ، امید واری برای بهبود اوضاع دیپلماتیک و به تبع آن اوضاع اقتصادی کشور ، بیشتر می شود.


یکی از نتایج اولیه ی توافق ، تلاش برای کمرنگ شدن تحریمهای ظالمانه ای بود که بناحق بر این کشور تحمیل شده بود و تنها راه برون رفت از آن ، تعامل با دنیا . دنیایی که تصادفا ! انگلیس هم یکی از کشور های همان دنیاست

۹ نظر ۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۱
حمید خان راضی !

تعجب کردید نه ؟

باور کنید حالم خوب است . سرم هم به جایی نخورده . اما اگر از اینکه حمید راضی یکبار زبان به تشکر و تمجید گشوده است تعجب کرده اید حق دارید . هر چند که تشکر من هم در نوع خود منحصر به فرد است ! باور ندارید ؟


عکس فوق مربوط به مراسم افتتاح یک تلمبه آب در چین بوده و ارتباط مستقیمی با افتتاح طرح های عمرانی و نفس گیر ! در کلانشهر های منطقه شبستر ندارد !


این بار می خواهم از شهردار شبستر بخاطر اینکه کاری نکرده است تشکر کنم . صحبت افعال معکوس نیست هاااااا

۸ نظر ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۸
حمید خان راضی !

اینجا ایران است و ما ایرانی ......


از خانه خیلی از ماها صدای استغفرالله می آید ..... خود را متعهد میدانیم که ذکر روز ایام هفته را حتما به جا بیاوریم .... نمازمان ترک نمی شود ... پیشانی بعضی از ما هم پینه بسته ..... سه شنبه ها دعای توسل می خوانیم و پنجشنبه ها دعای کمیل و جمعه ها دعای ندبه ..... اصرار داریم که مهر نمازمان حتما تربت اصل باشد و در تاسوعا و عاشورا حتما باید پابرهنه در صف عزاداری بر سرمان بزنیم .... شاید باورتان نشود اما اکثرا شرمنده ی شهدا هم هستیم .... مداومت عجیبی بر بیداری و عبادت در شبهای احیا داریم .... خود را مقید میدانیم والضاااااااالیییییییییییین را اینقدر طول بدهیم تا نفسمان تمام شود ....... تمام مسائل مربوط به شکیات و غسل و تیمم را هم حفظیم ..... از هر کداممان که بپرسند چند آیه و حدیث در وصف اوصاف جهنم و جهنمیان و چند تا آیه و حدیث بیشتر در وصف اوصاف بهشت و بهشتیان و بی شمار حدیث در وصف اوصاف حوریان بهشتی بلدیم !


اینجا ایران است و ما ایرانی ....

۴ نظر ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۷
حمید خان راضی !