شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام

همین اول کار عرض کنم که حقیر هیچگونه اعتقادی به خواب دیدن ندارم ! اینکه برخی ها با خواب دیدن مدرک دکترایشان تایید میشود هم بخودشان مربوط است . چند شب پیش که شام را مهمان یک ارگانی بودیم ! چنان خورده بودیم که نگو و نپرس ! و همان شب خوابی دیدم در مورد آموزش ها و دوره های ضمن خدمت معلمان عزیز در شبستر خودمان که تعریف کردنش از من است و تعبیر کردنش از شما !


خواب دیدم که .....

۱۴ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۳۲
حمید خان راضی !

سلام

چندی پیش یکی از دوستان که افتخار معلمی دارد کنار دست من نشسته بود و مشغول وایبر بازی ! بود که یکدفعه با دیدن پیامکی ، سریع تلفن همراه را در جیب گذاشته و عینک آفتابی به چشم زد و متعاقبا از اینجانب تقاضای کلاه مشکی نمود !

حقیر که تصور میکردم خبر برنده شدن از یکی از بانکهای بدون ربا به ایشان رسیده است ، علت را جویا شدم اما چون ایشان حتی یک کلمه هم حرف نمی زد ، فکر کردم شاید خبر قطع یارانه (پول امام زمان) به ایشان رسیده و وی را در شوک فرو برده است !

بعد از کلی اصرار و قول گرفتن از من که این مسئله را مثل یک راز بین خودمان نگه دارم ، حاضر شدند متن اس.ام.اس (ببخشید پیامک) را نشانم دهند : خبری تکان دهنده از آموزش و پرورش شبستر رسیده بود .....

۱۱ نظر ۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۱۷
حمید خان راضی !

سلام

دیده ایم در برنامه های همین تلویزیون خودمان البته با سرپوش طنز ، کسی که قرار است از صندوق قرض الحسنه ای وام بگیرد ، درست قبل از ورود به محل ، دکمه ی یقه ی پیراهن را می بندد و پیراهنش را روی شلوار می اندازد ، دیده ایم در همین تلویزیون خودمان که فردی شارلاتان برای اینکه کارش در اداره ای راه بیافتد ، روی پیشانی خود سکه ی داغ گذاشته یا با استکانی کوچک ، پیشانی را "باد کش" کرده تا علامت "داغ جبین" یا "پینه ی مهر نماز" بتواند کاری برایش بکند که قوانین عادی از اجرای آن عاجزند......


اما چیز های دیگری هم دیده ایم که شاید صدا و سیمای ما نتواند نشانش بدهد .....



۵ نظر ۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۱۳
حمید خان راضی !

سلام

یعنی هر کاری میکنم که با شهرداری شاخ به شاخ نشم نمیشه که نمیشه ! همین امروز صبح رفتم سایت وزین شهرداری که یک دور افتخار بزنم و بیام بیرون ، چشمم به جمال تیتر عجیبی روشن شد !


البته بستگی دارد که شما اون کلمه رو با چه اعرابی بخونید . از اونجائیکه مخاطب این تیر ! استکبار هست زیاد اشکالی نداره اما بالاخره اینجا خانواده نشسته اند و زن و بچه می آیند و می روند و زبانم لال ممکن است افرادی که زیاد در بند عفت کلام نباشند این کلمه را به ضمّ (ق) و (ب) بخوانند که با توجه به معنی ، اگر خبرش به گوش استکبار برسد ممکن است حتی واردات چوب کبریت و دسته بیل و چوب بستنی از چین را هم تحریم کنند !


تا الان فکر میکردم شهرداری ما در چنین مواردی بی رقیب است اما به تازگی یک حریف (چقر) پیدا شده که روی دوستان در شهرداری شبستر را سفید کرده است :

۱۸ نظر ۰۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۳
حمید خان راضی !

سلام

اون زمانها که شاید شما یادتون نیاد از هر کسی که می پرسیدن وقتی بزرگ شدی میخوای چکاره بشی؟ در نود درصد از موارد ، پاسخها روی 3 شغل متمرکز بود ...... 1 - دکتر  2 - مهندس   3 - خلبان

اما گذر زمان کمی حساب کار را دست کودکان آن زمان داد . افرادی که می خواستند دکتر شوند با مشاهده 12000 پزشک بیکار در کشور کلا بیخیال دکتر شدن شدند ! عده ی قلیلی هم که به پست دکترهای زیر میزی بگیر برخورده بودند از تصمیمشان منصرف شدند و رفتند تو کار ارز و سکه !

دسته ی دوم ....

۴ نظر ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۲۲
حمید خان راضی !