شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام

این روز ها اخبار فراوانی در خصوص اعتراض پزشکان و وکلا به سریال طنز حاشیه شنیده و دیده ایم . این مسئله که هر گروهی برای خودش تقدس ! و حریم خاصی! قائل است چیز تازه ای نیست . البته مبرهن است که این گروه باید یک سری پیش فرض ها مانند پول و مادیات و امکانات را داشته باشند تا حرفشان به کرسی بنشیند و مادر انتقاد کننده را به عزایش بنشانند والا اگر زبانم لال معلم باشید صد سال سیاه هم که اعتراض بکنید نهایتش این است که همین اعتراضتان بشود سوژه ی یک فیلم طنز دیگر !


اما در ادامه مطالب توجه شما را جلب می کنم به آخرین نامه ای که پزشکان در اعتراض به این سریال به رئیس صدا و سیما نوشته اند. این نامه با لحنی بیسابقه زبان به تهدید گشوده که احتمالا همین تهدیدات بود که کار سریال طنز حاشیه را یکسره کرد !


این نامه به خط یکی از معروفترین پزشکان کشور به نمایندگی از طرف بقیه پزشکان معروف نوشته شده !

۳ نظر ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۴
حمید خان راضی !

سلام

از آنجائیکه اکثر قریب به اتفاق مدیران اجرایی کشور ، توصیه ی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را به (مقاومت در برابر مردم) تفسیر کرده و از هر فرصتی برای گران کردن (شما بخوانید اصلاح قیمت) نهایت استفاده را می کنند ، و باز هم از آنجائیکه از قدیم و ندیم گفته اند : (احتیاج مادر اختراع است) ، مردم همیشه در صحنه ی انتخابات هم بیکار ننشسته اند و هر روز راهکارهای جدیدی برای در امان ماندن از تدبیر مدیران پیدا می کنند .



در ادامه ی مطالب ، گلچینی از آخرین ابداعات هموطنان را خواهید خواند که هر چند مصونیت شما در برابر گرانی ها را بطور کامل تضمین نمیکند ، اما کمک ناچیزی خواهد بود برای اینکه لا اقل در هنگام مشاهده ی قبضهای آخر دوره ، قبض روح نشده و به یک سکته ی خفیف بسنده کنید .

۵ نظر ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۹
حمید خان راضی !

سلام

در پی اقدام شنیع ماموران امنیتی فرودگاه جده ، عربها دست پیش را گرفتند و صدور ویزا برای ایرانی ها را لغو کرده اند .



معاون سازمان حج و زیارت خبر داد: پروازهای بسیاری از زائران ایرانی طی دو روز اخیر به دلیل عدم صدور ویزا از سوی عربستانی‌ها لغو شده است. وی با اشاره به لغو اعزام برخی زائران گفت: به دلیل عدم صدور ویزا از سوی کشور عربستان طی دو روز گذشته پرواز زائران لغو شده است. وی افزود: کشور ایران اعزام به عمره را لغو نکرده است بلکه عدم صدور ویزا توسط کشور عربستان در دو روز گذشته اعزام زائران را دچار مشکل کرده است. خدرنژاد اضافه کرد: اگر عربستان ویزاها را صادر کند اعزام ها انجام خواهد شد و هر تعداد زائری که ویزا دریافت کرده اند به عمره اعزام می شوند.


نمی دانیم گریه کنیم یا بخندیم . اما بد نیست نظر دوستان عزیز را به دو سخن ، اولی از امام راحل و دومی از آیت الله خامنه ای جلب کنم :

۸ نظر ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۰
حمید خان راضی !

سلام

امروز در وبلاگ شرفخانه که بنده به مدیرش ارادت خاص دارم و از خوانندگان دائمی مطالبشان محسوب می شوم ؛ عکسی منتشر شد که تصور می کنم مربوط به خبر تعرض مامورین امنیتی فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی باشه :



یکی از دوستان با ذوق یه مطلب نشونم داد که دیدنش برای شما هم خالی از لطف نیست :

۱۰ نظر ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۱۹
حمید خان راضی !

سلام

کلی مطلب آماده کرده بودیم برای شهرداری اما با دیدن یک خبر همه رو ریختم دور !  اشک در چشمانم حلقه زد ! خدایا ما رو ببخش که اینهمه پشت سر شهرداری صفحه گذاشتیم ! الان متوجه شدم که دلیل اینکه شهرداری در خود شبستر کاری نمیکنه دلیلش اینه که سرش جای دیگه گرمه !


لینک خبر اصلی (منبع)

اما ....

۸ نظر ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۶
حمید خان راضی !