شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

کلی مطلب آماده کرده بودیم برای شهرداری اما با دیدن یک خبر همه رو ریختم دور !  اشک در چشمانم حلقه زد ! خدایا ما رو ببخش که اینهمه پشت سر شهرداری صفحه گذاشتیم ! الان متوجه شدم که دلیل اینکه شهرداری در خود شبستر کاری نمیکنه دلیلش اینه که سرش جای دیگه گرمه !


لینک خبر اصلی (منبع)

اما ....

با دیدن عکسها به فکر فرو رفته بودم که این بهشتی که شهرداری شبستر در یک اقدام ابتکاری ! درست کرده کجاست ؟ که متوجه شدم پس زمینه ی عکس کمی آشناست . نظر شما چیه ؟

شرفخانه

آقای شهردار ما را ببخشای ! ما تا حالا فکر میکردیم این کار ها رو شهرداری شرفخانه انجام داده ! الان فهمیدیم که شهرداری شبستر از اونجائیکه در شهر خودش تمام کارها بقول بچه ها "رله" است ! و کار دیگه ای هم ندارن ، تصمیم گرفتن به دوستان دور و اطراف هم یه حالی بدن و دامنه ی اقدامات ابتکاری رو برون مرزی کنن !

جهت اینکه اقدامات ابتکاری دوستان یک موقع زبانم لال ، نسوزد و هدر نرود ، بنده موقعیت مکان بعدی برای طرحهای آتی شهرداری شبستر را انتخاب کردم . و یک عکس هم از شرایط نابسامان فعلی جهت اطلاع عزیزان درج می شود .



این عکس جزیره ی هونو لولو است و با توجه به اینکه توافق هم صورت گرفته و دیگر مشکلی برای اخذ ویزا هم نداریم (البته باید قبلش 25 سال راستی آزمایی بشیم فقط!) بنابر این توصیه میکنم که عزیزان ، پیاده کردن اقدامات ابتکاری رو در اونجا هم مد نظر قرار بدن تا هم اون بیچاره ها یه نصیبی از قدرت مدیریت ماها ببرن و هم مسافرتهای مکرر به کیش و ترکیه یه موقع برای دوستان تکراری نشه !

خوب من برم دنبال طرح پیشنهادی بعدی ..... فعلا خدا حافظ

نظرات  (۸)

نگران نباشین اون حوض هم دو روز دیگه خشک میشه میره پی کارش
خسته نباشی حمید خان عالی بود
خوب چه اشکالی داره شهردار شبستر برای روستا ها هم کاری بکنه؟ مگه بده؟
سلام حمید خان
درسته شما میگی حرف مهم نیست و باید دنبال عمل بود ولی ما شمارو به عنوان بزرگ عرصه رسانه قبول داریم و وقتی پیشنهادی میدیم نظر شما در موردش رو جویا میشیم
http://public-management.blogfa.com/post-615.aspx
سلام حمد آقا در مورد توافق هسته ای هم مطلب بنویسین
سلام و عیدتان مبارک خدمت حمید خان
یک سوال همراه سوِژه....
رئیس جدید انالانتصاب هیئت شنا شهرستان دوباره عوض شد.چرا؟
بچه ها میگن استعفاء تقلبی در کار بود!!
چرا؟!
پاسخ:
سلام
احتمالا خوب بلد نبوده زیر آبی بره عوضش کردن !
با سلام و تشکر بابت مطالبتان.

مطلبی که شما نوشته اید به نقل از خبرنگاری نصر نیوز میباشد (که البته لینک خبر را نیز ارائه کرده اید)، نه از جانب روابط عمومی شهرداری شیستر. خبرنگار نصرنیوز ظاهرا به "اشتباه" به جای شهرداری شرفخانه، شهرداری شبستر نوشته است. به گمانم این اشتباه از آنجا ناشی میشود که خبرنگار محترم بومی محل نبوده است. اگر مجددا به لینک ارسالی نگاه کنید، خبر اصلاح شده و در متن اصلی شهرداری شرفخانه جایگزین شهرداری شبستر شده است. به نظر من، شما در این خبر جانب اعتدال را رعایت نکرده و اشتباه نوشتاری یک خبرگزاری را در ارائه یک مطلب، غیر مستقیم به شهرداری شبستر نسبت داده اید.
(((پستهای این چنینی موجب میشود، سایر مطالبی که در مورد قصور ادارات مختلف دولتی بالاخص شهرداری شبستر در حوزه استحفاظیشان در وبلاگتان مینویسید و الحق و انصاف نیز اکثرشان منطقی و مستدل است، تحت الشعاع قرار گیرد. )))
البته چون از دریچه طنز به بیان موضوع پرداخته اید، شاید بتوان حق را به شما داد!
موفق و سربلند باشید.
حمید آقا خبر رو اصلاح کردن ولی برام سواله که چرا از اول دقت نمیکنن؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">