شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

سلام


بدون هیچ توضیحی ازتون دعوت میکنم این تصاویر بی نظیر رو تو ادامه مطلب ببینین


۰ نظر ۳۱ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۳۶
حمید خان راضی !

قصّه شنیدم که جوانی عَزَب

از مرض عشق شبی کرد تب

در دل خود کرد کمی جستجو

یافت در آن مهر یکی ماهرو ‏




ادامه ....


۰ نظر ۳۰ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۳۴
حمید خان راضی !

فکرشو بکن اگه میشد چی میشد اگه : 

 

 

  زنگ بزنی آژانس بین المللی انرژی اتمی، بگی یه ماشین می خوام 

 

 

فکرشو بکن اگه میشد چی میشد اگه :

۰ نظر ۲۸ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۹
حمید خان راضی !
۹۱/۰۳/۲۷

111) نخند

۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۷
حمید خان راضی !

تابناک: وقتی پای یکی از نزدیکان رئیس جمهور به یکی از دو پرونده فساد مالی و اختلاس در کشور باز شد احمدی‌نژاد واکنش نشان داد و خود و یارانش را در سیبل حملات دیگران خواند و گفت «اگر جرات دارید بروید سراغ اصل کاری‌ها»؛ این اصل کاری ها که رئیس جمهور می گوید چه کسانی هستند؟


چندی قبل که دکتر احمدی‎نژاد فرموده بود بروید اصل کاری‎ها را بگیرید و اگر راست می‎گویید …. من چنان در فکر فرو رفتم که تاکنون هیچ آهویی اینطوری در گِل فرو نرفته است. چرا؟ چون به سبب یاری با مسوولان؛ افتادم دنبال اصل کاری تا ببینم عامل این گرانی‎ها دقیقاً کیست و چیست.


حاصل جستجو و کنکاش چندان رضایت‎بخش نبود و نهایتاً منجر شد به نوشتن یک نامه مردمی که متن آن چون محرمانه نبود، عیناً تقدیم‌تان می‎شود:

۰ نظر ۲۶ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۵
حمید خان راضی !

 


حدس میزنید منظورم کجاست ؟ ...

بگم؟؟؟

۰ نظر ۲۴ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۳
حمید خان راضی !

سلام

این طرح خلاقانه(!) مخصوصاً در ابتدای اجرای هدفمندی یارانه ها مورد توجه قرار گرفت و برای این که به خلق الله بقبولانند که هدفمندی باعث گرانی نمی شود ، از حجم محصولات کاستند و مثلاً شیر ۹۰۰ گرمی را در همان بسته های شیر یک کیلویی و با قیمت سابق به مردم فروختند یا از تعداد برگ های دستمال کاغذی کاستند و ... و در این میان ، مسوولان هم با لبخندی رضایت آمیز ندا در دادند که دیدید با طرح هدفمندی گرانی پیش نیامد و پیش بینی های منتقدان غلط بود؟ (البته بماند که بعداً قیمت ها چنان بالا رفت که با کاستن ۱۰۰ گرم شیر و کم کردن ۱۰ برگ دستمال هم نمی شد شوی ارزانی را ادامه داد!)




۰ نظر ۲۲ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۱
حمید خان راضی !

سلام


هر دم از این باغ بری می رسد ......


انتشار خبر سرو غذای ۱۶۸ هزار تومانی در رستوران گردان برج میلاد واکنشَ‌هایی زیادی را به همراه داشت. به تازگی خبری در محافل نقل می‌شود که قرار است از هفته آینده بستی با روکش طلا به قیمت حدوداً ۴۰۰ هزار تومانی در این برج سرو شود.


خبرگزاری فارس: عرضه بستنی طلا ۴۰۰ هزار تومانی از هفته آینده در برج میلاد


به گزارش البرزنیوز به نقل از فارس، تصور کنید نوکیسه‌ها و آقازاده‌های بنز و بی.ام.و سوار را که در طبقه فوقاتی در حال خوردن بستنی طلای هستند، در پایین برج مردم معمولی در بوفه معمولی رستوران در حال خوردن ساده‌ترین نوع بستنی با قیمت نازل هستند.


۳ نظر ۲۰ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۹
حمید خان راضی !

سلام


دیدیم و شنیدیم که مجلس هشتم هم به تاریخ پیوست . البته بعضی از نماینده هاش تو مجلس نهم هم هستن و فعلا به جای تاریخ به جغرافیا پیوستن ولی نماینده مجلس هشتم ما با مجلس و اون صندلی های سبز رنگ قشنگ خداحافظی کرد .....


آقای مطهری عزیز

کلی حرفا رو دلمون موند و شما رو ندیدیم که بگیم ... الان میخوام یک مثقال از خروارشو بگم .... هر چند که دیگه فایده ای نداره ولی شاید نماینده جدید کاری کنن که چهار سال بعد دیدمون به ایشون خیلی بهتر باشه ....


۰ نظر ۱۹ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۷
حمید خان راضی !

سلام


کارشناسان بعد از مطالعه بسیار به این نتیجه رسیدند که بهتر کردن برنامه های صدا و سیما و افزایش تصاعدی تعداد کانالهای داخلی تاثیری در کاهش اشتیاق مردم به دیدن کانالهای ماهواره ای نداشته است . بنابر این عزیزان فورا دست بکار شده و پیشنهاد های جدیدی داده اند که در ادامه مطالب میتوانید مشاهده بفرمائید .


۰ نظر ۱۷ خرداد ۹۱ ، ۱۶:۱۵
حمید خان راضی !