شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

سلام

امروز داشتم از سمت جاده تسوج وارد شبستر میشدم که صحنه بسیار مشمئز کننده ای نظرمو جلب کرد و واقعا بحال خودمون افسوس خوردم . دو نفر در حال ارتکاب عمل بسیار زشتی بودند که ازشون فیلم گرفتم ولی هر چی با خودم کلنجار رفتم دلم نیومد فیلمشونو اینجا بذارم و خدای نکرده باعث ریختن آبروی مسلمونی بشم ولی چند تا عکس از صحنه جرم گرفتم که تو ادامه مطلب ببینین و قضاوت کنین:
۱ نظر ۳۱ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۵۲
حمید خان راضی !

سلام 

 

بدون هیچ توضیحی میرم سر اصل مطلب ولی باید اولش این تیکه فیلم رو ببینید و گوش کنید که مربوط به سخنرانی یکی از علمای رتبه یک هست . 

 

از اینجا میتونید دانلودش کنید . ببخشید که حجمش یه خورده زیاده .  

 

بعدش تشریف بیارید ادامه مطالب

۰ نظر ۲۹ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۵۰
حمید خان راضی !

شاید تا کنون برایتان سؤال شده باشد این برجستگی روی گنبد خضرای پیامبر چیست ؟  

درجریان تخریب قبور در راستای فعالیت وهابیون در مدینه ، یکی از وهابیون برای تخریب گنبد مطهر حضرت رسول (ص ) و برای بمب گذاری به بالای گنبد می رود که ناگهان صاعقه ای با او برخورد می کند و او همان جا خشک می شود و هر کاری میکنند کنده نمیشود و بناچار رویش را میپوشانند و بصورت فعلی درش می آورند.


من این مطلب رو عینا از یه سایت نقل میکنم و نظر مخالفش رو هم از یه سایت دیگه آوردم و قضاوت درست یا اشتباه بودنش رو به عهده شما میذارم  اگه نظر دیگه ای داشتید تو قسمت نظرات بفرمائید:


۰ نظر ۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۴۶
حمید خان راضی !

در حالی که یک وبلاگ با انتشار ۳ میلیون شماره کارت و رمز مخفی آن ها موجی از نگرانی در میان مردم ایجاد کرد بانک مرکزی تنها یک اطلاعیه داده و این موضوع را شایعه دانسته است؛این در حالی است که با ارسال شماره کارت بسیاری از مشتریان بانک ها می توان شماره رمز مخفی را از یک وبلاگ دریافت کرد.  

 

برای خود من هم عجیب بود ولی واقعیت داره - حداقل سه تا کارت بانکی خودمو رمزشو از این وبلاگ گرفتم !!!!!!!!!!! 

 

چه خبره ؟ ادامه مطالب رو ببینین ولی قبلش حتما رمز های تمام کارتهای بانکیتونو عوض کنین

۰ نظر ۲۵ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۴۲
حمید خان راضی !

سلام 

چندی قبل در جاده تبریز سرعتم از حد مجاز ۵ کیلومتر بالاتر رفتن همانا  و کفگیر مامور محترم پلیس راه بالا رفتن همان ...  

وقتی گفتم سلام  ایشان در جواب فرمودند صد هزار تومان جریمته ! و منتظر شدند ...  

گفتم : تخلف کرده ام چشمم کور و دندم نرم باید جریمه اش را بدهم . ایشان با لحنی دلسوزانه فرمودند چون پسر خوبی هستی شصت هزار تومانش را بهت تخفیف میدم . ما هم از همه جا بیخبر کلی تشکر کردیم و دعا .... 

 

ولی آیا جریمه هر سرعت غیر مجازی صد هزار تومان است؟ اشتباه نکنید . هدفم زیر سوال بردن جرائم یا زبانم لال ترویج تخلفات رانندگی و ریختن ترس رانندگان محترم نیست . میخواهم کمی با حقوق خودمون آشنا بشیم .....


۰ نظر ۲۲ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۲۰
حمید خان راضی !

سلام  

این عکس و مطلب زیبا رو تو وبلاگ آقای سعید محتشمی دیدم و برای من یکی که واقعا تکان دهنده بود . نظر شما چیه ؟

 

۰ نظر ۱۹ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۱۸
حمید خان راضی !

سلام 

 

بالاخره یارانه این ماه هم واریز شد 

 

مبارکه ... 

 

ولی داستان اون 28000 تومن چی بوده؟  

 

تا اونجاییکه من متوجه شدم داستان اینه که ...


۰ نظر ۱۸ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۱۰
حمید خان راضی !

سلام 

کمتر از دو ماه از شروع بکار این وبلاگ میگذره و شکر خدا همونطور که حدس میزدم این وبلاگ جای خودشو پیدا کرد و نشون داد که حرف حساب هنوزم خواهان داره در طول دوماه پایین اومدن ۸۰۰ هزار رتبه الکسا امری بود که محقق نمیشد مگر با در نظر گرفتن دو عامل:  

- مهمترینش شما خوانندگان عزیز بودید که با بالا بردن آمار بازدید وبلاگ باعث بهبود این رتبه شدین و از همتون تک به تک ممنونم  

- دومیش طراحی لایه به لایه وبلاگ بود که با استفاده از تکنیک لینکهای تو در تو سایت رو بسرعت در میان موتورهای جستجو بالا کشید که این امر رو هم مدیون اساتید گرانقدری هستم که براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم. 

 

نتیجه این شده که همین امروز تو گوگل کلمه -شبستر-  رو سرچ کردم و این وبلاگ چهاردهمین سایت بود و روز به روز هم در حال کمتر شدنه و انشاءالله با راهنماییهای شما خوانندگان گرامی بتونم این وبلاگ رو به صفحه اول گوگل بکشونم .  

 و اما ....


۰ نظر ۱۶ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۰۴
حمید خان راضی !

سلام  

با همدیگه تعارف که نداریم ؟ غریبه هم بین ما نیست و همه خودی هستن ! واقعیت اینه که متاسفانه فرهنگ عمومی ما شهروندان ایرانی روز به روز به سمت بی اخلاقی ، کثیفی ، دو روئی ، ضد دینی و ضد قانونی سوق پیدا میکند و بدون اینکه تلاشی برای بهبود خود کنیم همواره در حال فحاشی به این و آن  و حکومت و مسئول و رئیس و .. هستیم و افراط و تفریط در بدترین حالات ممکن ، جزئی از عملکرد روزانه ما شده است . 

نه اشتباه نکنید . قصد من سیاه نمایی و این حرفا نیست . میخوام حرفایی رو که هممون میدونیم و رومون نمیشه بهم بگیم رو بزنم و دور بعضی از کارایی رو که هممون روزانه میکنیم یه خط قرمز بکشم که شاید یه ذره بهش فکر کنیم . 

اینقدر خودمون رو دست بالا گرفتیم که فکر میکنیم چون چند هزار سال قبل یکی تو این کشور چند تا کار بزرگ کرده ُ تا آخر عمر کره زمین کافیه و اثبات میکنه که ما تمدن و فرهنگ و این چیزا داریم و میتونیم بقیه رو بی فرهنگ بدونیم و مثلا برای مسخره کردن کسی بهش بگیم افغانی!  

تو ادامه صحبتام  فقط قسمتی از فرهنگ های زشت روزانه ما عنوان شده  که اگر کسی بخواد  گسترشش بده شاید به عددی نزدیک به 100 مورد برسد. 

میدونم که الان میگین با یه گل بهار نمیشه - رک و راست بگم که من هم خودمو از موارد گفته شده استثنا نمیدونم و قصد نصیحت ندارم ولی احساس میکنم که باید از یه جایی شروع کنیم دیگه؟ نه؟ نظر شما چیه؟

 

۰ نظر ۱۵ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۰۱
حمید خان راضی !
سلام
تو این وضعیت نرخ بنزین اگه چند تا مسئله ساده رو رعایت کنید میتوانید بابت 400 تومنی که برای یک لیتر بنزین میدین (آه از دل اونایی که 700 تومنی میزنن در اومد ها .....)  نزدیک یک لیتر بنزین بزنین.

نه اشتباه ننوشتم - نزدیک یک لیتر - علیرغم احساس قشنگی که موقع چسبیدن آمپر بنزین به سقف به انسان دست میده، در اکثر مواقع بنزینی که میزنین یک لیترش یک لیتر نیست و کمتره. چرا؟ الان عرض میکنم
دو مسئله بحث شده که اولیش برای کل دنیاست و مربوط به روش زدن بنزین در پمپ هاست و دومی مربوط به شرایط خاص کشور ماست . حتما شما هم به این مسئله برخوردین که کارت سوخت رو در دستگاه قرار دادین و رقمی که برای باقیمانده سهمیه شما نشون داده کمتر از اون مقداری بوده که بار آخر دیدین. خوب این مقدار کجا رفته؟ تشریف بیارین ادامه مطالب بگم ...

۰ نظر ۱۴ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۵۶
حمید خان راضی !