شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

گویا این روزها برخی دولتی‏ ها هم حسابی دلواپس شده ‏اند؛ آن ‏هم دلواپس افزایش افسردگی در جامعه!


معاون وزیر بهداشت گفته ‏است: "20تا 30درصد افراد جامعه از افسردگی رنج می ‏برند"


در همین زمینه نشستی داشتیم با برخی کارشناسان و آن‏ها نیز بعد از ساعت‏ ها خوردن آبمیوه و ایضا کیک و کلوچه(!) 9 نظریه زیر را در خصوص علت افزایش افسردگی بیان داشتند:

۲ نظر ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۱
حمید خان راضی !

بعد از آنکه آقای روحانی ، در وفای به عهد انتخاباتی خود، پیگیری وضعیت دریاچه ارومیه را در دستور کار قرار داد ، به فوریت و به فاصله فقط یک سال ! ، اکنون به نظر می‌رسد تمام آنچه مسئولان در بحث‌ها و بررسی ها و جلسات و سفر ها و همایش ها بدان دست یافته‌اند، چیزی نیست جز نسخه به روز شده  ی دولت قبل برای شفای این دریاچه رو به موت!

طرحی که چند روز پیش وزیر نیرو در بازدید از استان آذربایجان شرقی برای احیای دریاچه ارومیه ارائه و تشریح کرد ، بی شباهت به روش درمان بیماری سختی چون قانقاریا نیست!  دو نیم کردن دریاچه و فدا کردن یکی از نیمه ها به قیمت نجات نیمه ی دیگر !



ماجرا از این قرار است که حمید چیت‌چیان، در پایان سفر چهار روزه خود به آذربایجان، مسائل مربوط به دریاچه ارومیه و ارتفاع آب این دریاچه را بسیار نگران‌کننده خواند و تاکید کرد که همان گونه که روند خشک شدن این دریاچه از 15 سال پیش آغاز شده، تقریباً همین مقدار زمان برای احیای آن نیاز است.

بدین ترتیب ....

۱ نظر ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۰
حمید خان راضی !

قرار است در جام جهانی تیم‌هایی مثل آرژانتین و نیجریه را فتح کنیم. البته اشتباه نشود ما داعش نیستیم. یا با زبان دیپلماسی حرف‌مان را پیش می‌بریم یا با زبان فوتبال. اما زبان فوتبال چیست؟ زبان فوتبال زبانی است که در آن بازیکن، سیاستمدار، بقال، پزشک و روزنامه‌نگار همزبان می‌شوند. زبان فوتبال شباهت‌های بسیاری با زبان عرف دیپلماسی دارد. از جمله:


۱ نظر ۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۵
حمید خان راضی !

سلام

نیمه شعبان بر پیروان راستین حضرت ولی عصر مبارک باد .


امروز نیز چون سالهای گذشته ، شاهد برگزاری مراسمی در نیمه ی شعبان بودیم که علی الظاهر نامش شادیست ! 


بله ! اشتباه تایپی نبود ! نامش شادیست . اما.........


۸ نظر ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۴
حمید خان راضی !

پرسشی که در هنگ کنگ و برای امتحان ورودی سال اول راهنمایی طراحی شده بود به سرعت به شهرتی جهانی دست یافت تا جایی که بسیاری از وبسایت ها از جمله وبسایت اقتصادی بیزنس اینسایدر (BusinessInsider) آن را مورد توجه قرار داده اند. در این پرسش خودرویی نشان داده شده که در یکی از پارکینگ ها پارک کرده و از دانش آموزان پرسیده شده تا شماره پارکینگی که خودرو در آن قرار دارد را در پاسخنامه بنویسند. دانش آموزان باید با درنظر گرفتن شماره دیگر پارکینگ ها، شماره پارکینگ مورد نظر را حدس می زدند. اگر شما هم می خواهید سطح دانش ریاضی خود را بسنجید، می توانید تلاش کنید که پاسخ این پرسش را بیابید، البته به خاطر داشته باشید که زمان در نظر گرفته شده برای پاسخ داده به این پرسش تنها 20 ثانیه است.


تست هوش


اگر نتوانستید در 20 ثانیه ، شماره مورد نظر را حدس بزنید تبریک میگویم . نشانه ی خوبیست. شما احتمالا به زودی گزینه ی مناسبی برای مدیریت یکی از ادارات خواهید بود . جواب را می توانید در ادامه ی مطالب ببینید:

۴ نظر ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۰
حمید خان راضی !

آیت الله جوادی آملی اقتصاد مقاومتی را به مفهوم پر بودن جیب ملت و دوری از  چاپلوسی از قدرت‌ها عنوان کرد و گفت: ملتی که دستش خالی باشد اهل بساز می‌شود نه اهل بسوز.

 این مرجع تقلید  در دیدار با رئیس بانک مرکزی با گرامیداشت ایام ارتحال امام(ره)، و قیام خونین 15خرداد اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ را از سیره اسلام و امام راحل یاد بگیریم و حقیقتا به آن عمل کنیم.

وی با تاکید .....

۱۸ نظر ۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۳
حمید خان راضی !

سلام

قبل از هر مطلب دیگری دعوت می کنم به آخرین نتایج نظر سنجی موجود در سایت شهرداری شبستر توجه بفرمائید . این نظر سنجی تا ساعت 12:30 روز پنج شنبه مورخ 29 خرداد 93 در سایت مذکور قابل مشاهده است :


شهرداری شبستر

ذکر نکات ذیل خالی از لطف نیست که :

۵ نظر ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۱
حمید خان راضی !

سلام

خدا وکیلی شهرداری و شورای شهر شبستر در هر موردی در جا می زدند ، در مورد تبلیغات و بنر چسبانی و پوستر پراکنی حرف نداشتند . اما ظاهرا باطری تبلیغاتی شهرداری بی شهردار شبستر و شورای شهر نمونه ! نیز در حال اتمام است.

زمانی برای پیدا کردن یک سوتی از اداره ای باید کلی وقت می گذاشتیم و نیز به برخی منابع نیز دسترسی پیدا می کردیم ، اما وضع نابسامان شهرداری چنان اسفناک است که کافیست به اولین صفحه ی پرتال!!!!!!!!!!!! شهرداری مراجعه کنید و کلی بخندید..


خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است ....... کارم از گریه گذشتست ، بدان می خندم 


خودتان ملاحظه کنید ....

۲ نظر ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۳
حمید خان راضی !
۴ نظر ۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۸
حمید خان راضی !

سلام

اعتقاد قلبی من اینه که اگر شهرداری بدون شهردار شبستر و همچنین شورای شهر شبستر دست به دست هم بدن میتونن با اختلاف رای بالا ، جایگزین شبکه نسیم بشن و کلی از اوقات فراغت مردم همیشه در صحنه ی انتخابات رو پر کنن و تبلیغات جدید دشمنان رو که همش ادعا میکنن ما مردم شادی نیستیم نقش بر آب کرده و در عرض چند روز باعث بشن که ما رتبه ی اول شادترین مردم جهان رو به دست بیاریم .


میگین نه؟ بفرما. اینم سندش :

۵ نظر ۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۸
حمید خان راضی !