شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

اعتقاد قلبی من اینه که اگر شهرداری بدون شهردار شبستر و همچنین شورای شهر شبستر دست به دست هم بدن میتونن با اختلاف رای بالا ، جایگزین شبکه نسیم بشن و کلی از اوقات فراغت مردم همیشه در صحنه ی انتخابات رو پر کنن و تبلیغات جدید دشمنان رو که همش ادعا میکنن ما مردم شادی نیستیم نقش بر آب کرده و در عرض چند روز باعث بشن که ما رتبه ی اول شادترین مردم جهان رو به دست بیاریم .


میگین نه؟ بفرما. اینم سندش :

شهرداری شبستر


تا اونجائیکه سواد ششم نظام قدیم من جواب میده ، اون چیزی که بصورت اساسی بر میدارند "گامهای اساسی" است. ولی از اونجائیکه ظاهرا شهرداری بدون شهردار هم به سبک و سیاق بعضی وبلاگهای منطقه ، زیاد دربند سواد و ادبیات و اینجور چیز ها نیست و این روز ها به معنی واقعی به "کلبه ی صفا" تغییر کاربری داده ، اقدام به برداشتن "اقدامات اساسی"!!!!!! نموده است . 


جدای از اشکال ساختاری جمله ی فوق ، من توصیه ای داداشانه دارم برای این عزیزان. قدیما میگفتن "خیلی وقتا اگه حرف نزنی سنگین تری !"

خوب عزیزان مگه کسی شما رو مجبور کرده که حتما گزارش اقدامات!!!!!! شهرداری رو ارائه بدین ؟ به فرض محال که علم یاری می کرد و این جمله رو درست هم می نوشتین ، من با دیدن عکسهای این خبر هم متوجه نشدم جهت زیبا سازی کدام اقدام اساسی !!!! انجام شده؟؟؟؟

اقدامات که در حد همین جمع کردن آشغالها و جارو کردن خیابون و اینجور چیزا بوده که از زمان خشایار شاه هم انجام می شده و جزو ابتدایی ترین وظایف مدیریت شهری بوده که ؟؟ درسته ؟؟ میشه بفرمائید کجای چنین کاری جزو اقدامات اساسی محسوب میشه ؟

من از سرپرست موقت شهرداری میخوام که کمی از اقدامات غیر اساسی مثل تشکیل هیات تبریک گویی کم کرده و به کارهای اساسی تر بپردازن . ظاهرا ما مردم آسیب پذیر و پرسنل شهرداری و شورای شهر یا در مورد کلمه ی "اساسی" با هم اختلاف اساسی داریم یا در مورد درک متقابل از سطح شعور مردم!!!!

اساسی شاد باشید !

نظرات  (۵)

سلام
من شخصا و از اونجائیکه اون روز شهرداری چی ها و شورای شهری ها اومدن به ما تبریک گفتن و از اون موقع به بعد من شبها خوابم نمی بره که چنین افتخاری نصیب من شده !! برای برگزاری کلاسهای ادبیات فارسی ، آیین نگارش، املا و انشا ، در محل شهرداری شبستر جهت پرسنل خیلی سختکوش این نهاد اساسی ، اعلام آمادگی میکنم.
نگران نباشن باهاشون ارزون حساب میکنم !
من فک می کنم دیگه فاتحه شورا و شهردار برا شبستر رو باید خوند. مث زمونای قدیم باید دنبال یه کدخدا بگردند. این آقایون هم برن هر روز بهم دیگه رأی بدن تا شاید ...
پاسخ:
رحم الله من استمع دعایی و یقراء الفاتحه مع الصلوات ...
شورای شهر برای جلوگیری از منحل شدن ، روزی یکنفر را به عنوان شهردار معرفی می کند با اینکه خودشان هم می دانند که هیچکدام آنها در حد و اندازه شهرداری نیستند و عجیب تر اینکه سیل مردم ساده لوح برای تبریک گویی دستیابی به این مقام شامخ ! سرازیر می شود . مردم هم تقصیری ندارند که . یک تبریک است می فرستند و مطمئن هستند که اگر این شخص تایید بشود این تشکر ها بنحو احسن جبران خواهد شد و جای دوری نمی رود.
وضع از کمدی الهی هم گذشته
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من روابط عمومی مثلاً باسواد ******* را مقصر اصلی می دانم. چرا که با آبروی ******* و شبستر ایشان بازی می کند و الا خود سرپرست چه گناهی دارد؟ مگه نه!
پاسخ:
سرپرست یا مسئول یک سازمان ، مسئول کارهای تمام اعضای آن سازمان است . اگر شخصی کارآیی ندارد وظیفه ی مسئول است که جایگزینش کند . همانطور که وقتی قرار است از آن سازمان تقدیر به عمل آید ، همان مسئول تشویق می شود . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">