شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

ببین چگونه قناری زشوق می لرزد   
.
نترس از شب یلدا ، بهار آمدنی است 
  
 
 
محفل تان طلایی
دلهایتان دریایی
شادیهایتان یلدایی
مبارک باد یلدا شب  
همیشه شاد و سلامت باشید
 
لینک زیر نیز هدیه ای است برای این شب  
۰ نظر ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۳:۲۴
حمید خان راضی !

 محمد رضا تقوی فرد، مدیرمسئول روزنامه خورشید، امروز از آقای هاشمی رفسنجانی پرسیده است که خانه 10 میلیاردی اش که دو روز پیش وثیقه فرزندش کرد تا از زندان آزاد شود، را از کجا آورده است. 


بخش هایی از یادداشت امروز تقوی فرد در ادامه می آید:

 

 

آقای هاشمی رفسنجانی در سال 1384 درست همان زمانی که اسب شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نهم را زین کرده بود، در مصاحبه‌ای گفت: «فقط یک قطعه زمین در قم دارم و در تهران ملک و خانه‌ای از خودم ندارم» و پیش‌تر از آن نیز بارها و بارها در جاهای مختلف ازجمله تریبون نماز جمعه اظهار کرده بود که مادرش در روستا زندگی می‌کند و فرزندانش کار اقتصادی نمی‌کنند و ساده‌زیستند و... راجع به او دروغ‌پراکنی می‌کنند. همان موقع هم بسیاری از مردم این حرف‌ها را نمی‌پذیرفتند . 

 

اما امروز .....


۰ نظر ۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۳:۲۲
حمید خان راضی !

سلام 

امروز مطلب جالبی از طرف خانم شادی (به نقل از روزنه) برای وبلاگ ارسال شد که ببینید ما واقعا در چه آسایش و آرامشی زندگی میکنیم !

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۱ ، ۱۳:۲۰
حمید خان راضی !

 سلام

کمیسیون عمران مجلس از مرکز مانیتورینگ پلیس راهور با حضور سردار اسکندر مومنی در مرکز کنترل ترافیک پلیس در شهرک آزمایش دیدن کردند.  

  

اما سوتی این بازدید از چشم تیز بینان مخفی نماند ....

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۱ ، ۱۳:۱۸
حمید خان راضی !

سلام 

دیشب بعد از مدتها فرصتی شد تا نگاهی به برنامه های تلویزیون خودمان بیاندازم . شنیده بوده که غلطهای املایی و انشایی و دستوری در صدا و سیما بیداد میکند اما نمیدانستم در این حد است ! 

 

به مسئولین و دست اندر کاران صدا و سیما توصیه میکنم خجالت را کنار بگذارند و در کلاسهای نهضت سواد آموزی شرکت کنند یا اینکه بجای جمع شدن دو سه نفر از مجریانی که احساس بامزگی میکنند دور یک میز و صرف وقت میلیونها بیننده ، دور هم جمع شوند و املا کار کنند (البته تو تلویزیون پخشش نکنند ممنون میشیم !) 

 

واما جریان چی بوده؟

 

۰ نظر ۲۷ آذر ۹۱ ، ۱۳:۱۶
حمید خان راضی !

سلام 


بعد از اون شاهکار اداره گاز ، خیالمون راحت بود که دیگه از افزایش قیمت تا آخر سال خبری نیست و میتونیم با پول یارانه یه مسافرت دوبی بریم و حالشو ببریم  . همینجوری که نشسته بودم و لیست هتل های 5 ستاره ! دوبی رو بالا پایین میکردم...... 

 

 

 قبض برق رو آوردن  

  

و اما ......

یه چیز جالب تو قبضهای این سری بود ....


۰ نظر ۲۷ آذر ۹۱ ، ۱۳:۱۳
حمید خان راضی !

سلام 

بالاخره موسم حج تمتع به پایان رسید و حاجیان برگشتند و مهمانیهایشان را دادند و پارچه های خوشامد را از در و دیوار پایین کشیدند و حتی سوغاتی هایشان را هم خریدند ! و دادند . 

 

حج همه ی حاجیان قبول . امیدواریم نه تنها حاجی شده باشید ، بلکه حاجی هم باقی بمانید ! 

 

ولی این فکر را که چون دور خانه خدا چرخیده اید و گوسفندی کشته اید و به ستون سنگی شیطان سنگ پرانی کرده اید و لباس دوخته نپوشیده اید ! و آینه نگاه نکرده اید و هزار و یک کاردیگر .....  پس حاجی شده اید و تمام...      نه خیر 

 

کعبه یک سنگ نشانیست که ره گم نشود ..............حاجی احرام دگر بند ببین دوست کجاست 

 

یکی از دوستان مطلب زیبایی در مورد حج فرستادند که تو ادامه مطلب میتونین ببینین ....


۰ نظر ۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۳:۱۰
حمید خان راضی !

سلام 

 

زمانی که شهردار اسبق تهران (اقای کرباسچی) را داشتن می بردن زندان ، یک عده شعاری که میدادند تیتر پست امروزمونه . یعنی "ای باغبان گلها - خدا نگهدار تو " و طرف دیگر عده ای فریاد می زدند "غارتگر بیت المال - اعدام باید گردد" 

 

امروز میخوایم از شهردارمون تشکر کنیم - البته فقط قسمت اول این شعار در مورد ایشون مصداق داره یعنی " ای باغبان گلها ...." 

 

یکی دو روزه که چند نفر اره به دست افتادن به جون درختان شهر فرهنگدوست شبستر و حسابی ! دارن هرسشون میکنند . تو این وانفسای کارهای انجام شده و نشده ، همین که شهرداری به فکر درختان شهرمونه جای تشکر داره  

 

بقول معروف " عیبش چو بگفتی - هنرش نیز بگوی..." 

 

عکسهای این اقدام خدا پسندانه رو میتونین در ادامه مطالب ببینین !


۰ نظر ۲۲ آذر ۹۱ ، ۱۳:۰۷
حمید خان راضی !

 سلام

خیلی اوقات پیش میاد که یک نامحرم کاری برامون انجام داده که از فرط خوشحالی میخواهیم او را در آغوش بگیریم و بغل کنیم ، اما مسائل شرعی و قُبح اجتماعی این عمل مانع از انجام این خواست قلبی میشه !  

 دانشمندان طرحی ارائه داده که با استفاده از آن میشود نا محرم را براحتی در آغوش بگیرید ، در حال حاضر مراحل عملی این طرح به پایان رسیده و فقط منتظر اخذ مجوز از وزارت محترم ارشاد میباشد که البته با توجه به این مسئله که فیلمهایی مثل "من مادر هستم" ، به راحتی مجوز پخش گرفته اند ، اخذ مجوز برای چنین اختراع مفیدی ! زیاد سخت نیست .

 

عکسهای لو رفته از این اختراع رو میتونید در ادامه مطالب مشاهده بفرمائید.


۰ نظر ۲۰ آذر ۹۱ ، ۱۳:۰۶
حمید خان راضی !

سلام  

 وقتی اتوبوس حامل دانش آموزان "راهیان نور" ، واژگون شد و 26 دختر دانش آموز بروجنی، مظلومانه کشته شدند ، اولین واکنش وزیر آموزش و پرورش سلب مسوولیت از خود بود ؛ آنجا که حمید رضا حاجی بابایی در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره این فاجعه غم انگیز گفت: بروید از مسؤولش بپرسید!

 

تو گویی که وزارت آموزش و پرورش و وزیرش ، در قبال دانش آموزان مسؤولیتی ندارند!

 

هنوز جامعه ایران داغدار دانش آموزان بروجنی بود که خبر رسید دختر بچه های روستای شین آباد پیرانشهر گرفتار شعله های آتش شده و در کلاس درس ، سوخته اند.

 

۰ نظر ۱۹ آذر ۹۱ ، ۱۳:۰۳
حمید خان راضی !