شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

یکی از خوانندگان دست به قلم وبلاگ ، امروز تو نظرشون نوشته بودند که تحلیلی راجع به Facebook انجام دهیم و در وبلاگ بگذاریم. نظر ایشان را بعد از نماز صبح خواندم . حالی که آن موقع داشتم و نظری که ایشون داده بودند باعث شد تا قلم را بردارم و بنویسم که .......

خدا را دوست دارم....


خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یک delete هر چی را بخواهم پاک می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه wallpaper که update می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم Invisible بروم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه جزء friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی کند.

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه اجازه،  undo کردن را به من می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه من را install کرده است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام line busy نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اراده کنم،  ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه دلش را می شکنم، اما او باز من را می بخشد و shout down ام نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه password اش را هیچ وقت یادم نمی رود، کافیه فقط به دلم سر بزنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تلفنش همیشه آنتن می دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه شماره اش همیشه در شبکه موجود است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت پیغام no response نمی دهد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هرگز گوشی اش را خاموش نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت ویروسی نمی شود و همیشه سالم است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچوقت نیازی نیست براش BUZZ یا POKE بفرستم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه آهنگ حرف هاش همیشه من را آرام می کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه نامه هاش چند کلمه ای بیشتر نیست، تازه spam هم تو کارش نیست

خدا را دوست دارم ، بخاطر اینکه وسط حرف زدن نمی گوید، وقت ندارم، باید بروم یا دارم با کس دیگری حرف می زنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه من را برای خودم می خواهد، نه خودش

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه وقت دارد حرف هایم را بشنود

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه فقط وقت بی کاریش یاد من نمی افتد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می توانم از یکی دیگر پیشش گله کنم، بگویم که ….

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه پیشم می ماند و من را تنها نمی گذارد، دوست داشتنش ابدی است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می توانم احساسم را راحت به آن بگویم، نه اصلا نیازی نیست بگویم، خودش میتواند نگفته، حرف ام را بخواند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه به من می گوید دوستم دارد و دوست داشتنش اش را مخفی نمی کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تنها کسی است که می توانی جلوش بدون اینکه خجل بشوی گریه کنی، و بگویی دلت براش تنگ شده

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه ، می گذارد دوستش داشته باشم ، وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم

خدا را دوست دارم به خاطر اینکه از من می پذیرد که بگویم : خدا را دوست دارم

 


نظرات  (۵۳)

۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۸ عاطــــــــــــــــفه
اونsend to all خیلی باحال بود...ب دلم عجیب نشست...
جدای از اینک بزرگترین سازمان جاسوسی دنیاس و وابسته ب سیاس...و تمام اطلاعات همه مردم ب اسانی تمام وبدست خود ما در دستشه
میخوام ی تحلیلی باشه راجبش تو جامعه ما و نقشش بین جوونا...ماشاالله قوه تحلیل شمام ک بیسته...
راستی درصفحه نخست فیس بوک اون ادمکهای روی قاره ها رو بهم وصل کنین وازچپ بخونینش ببینین چی درمیاد...نمادگرایی فراماسونری بشکل زیرکانه ای اونجام هس...
هدف سران فعلی فیس بوک "اینه"...

پاسخ:
شما عضوین تو فیسبوک؟ من یه Page دارم برای همین وبلاگ. لطفا سر بزنین
.
در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالیکه گویی ایستاده بودم !
چه غصه هایی که فقط به سپیدی مویم حاصل شد در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود !
دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود !
به همین سادگی …
خداوندا …
دقیق یادم نیست آخرین بار کی خود را پیدا کردم …
اما خوب یادم هست هرگاه که گم شدم ، دستم در دست تو نبود …
دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم !
وقتی محبت کردم و تنها شدم
وقتی دوست داشتم و تنها ماندم
دانستم باید تنها شد و تنها ماند تا “خـدا” را فهمید …
گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم …
گفتی : من که نزدیکم ! (بقره آیه ۱۸۶)
خود را ارزان نفروشیم، در فروشگاه بزرگ هستی روی قلب انسان نوشته اند: قیمت=خدا!
سلام.شما که در مورد فیسبوک صحبت میکنید آخه اولش بگین ببینم چطوری میشه رفت فیسبوک؟؟؟ آخه اصلا باز نمیشه که
پاسخ:
پس چجوری یک میلیارد و خورده ای آدم عضوشن پس؟
ﺧﺪﺍﯾﺎ !
ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ؛ پس ﺣﻖ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺟﺰ ﻣﻦ …
.
.
قصه اش طولانیست اما خدایم میبخشد !
خداوندا
خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم …
بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام !


فیس بوک چکار می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

پاسخ:
لایک می زنیم !
خدا را دوست دارم چون خواست که من هم باشم..
فیس بوک هم مثل سایر ابزارهای امروزی مورد بحث در کشور ما (اینترنت - موبایل - ماهواره و ...) یه وسیله هست و هر طوری که بخوای میتونی ازش استفاده کنی و اگه درست فرهنگ سازی بشه (به جای پاک کردن صورت مسئله) هیچ مشکلی نداره

فیس بوک از شبکه های اجتماعی مجازی است که به واسطۀ آن می شود بادوستانی که دارای حساب کاربری در فیس بوک هستند عکس و پیغام به اشتراک گذاشت.شما می توانید از فیس بوک مانند کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید. برنامه های روی آن نصب کنید. عکس ها را ویرایش کنید. موزیک گوش کنید، ویدئو ببینید فایل ارسال کنید، بازی کنید، کمک بگیرید، در گروه عضو شوید.

از اشتراکات دیگران استفاده کنید، دوست جدید پیدا کنید، از گروههای بشر دوستانه حمایت کنید فال بگیرید قرآن بخوانید ، ایده هایتان را روی اینترنت بیاورید و ..

معایب فیس بوک


ریاست فیس بوک دارای پیشینه مستند از رفتار غیر اخلاقی است.

فیس بوک حذف واقعی اشتراک شما را به طرزی غیر قابل باور دشوار کرده است.

 فیس بوک از وب آزاد حمایت نمی کند.

وجود امکانات زائد در فیس بوک

فیس بوک محبوب ترین هدف برای سرقت هویت است.

ماندگاری اطلاعات در فیس بوک

عدم امنیت قطعی اطلاعات

اعتیاد به فیس بوک

فیس بوک از نظر صلاحیت فنی به قدر حکایت قابل اعتماد نیست. اطلاعات خصوصی شما با سایر برنامه ها به اشتراک گذاشته می شود....

انصافا متن جالبیه.خیلی خوشم اومد .با اجازه تون تو صفحه فیسم میذارمش.
پاسخ:
لا اقل منبعش رو هم ذکر بفرمائید که دو زارم گیر ما بیاد
مگه از خودتنه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کی؟

آسمان ،
چشم آبی خداست !
نگران همیشه من و تو ...!

اجازه هست قسمتی از این نوشته هایت را در صفحه فیسبوکم قرار بدهم؟
پاسخ:
اگه با ذکر منبع باشه ممنون میشم
فکر کنم منظورشون همین متن بالایی که شما تو وبلاگتون آوردین...
پاسخ:
روزی حدود 250 تا نظر میرسه . 400 و خورده ای هم پست هست بعلاوه شهر و عکس و طنز و داستان. وقتی نظری میرسه و فقط یه سوال توشه واقعا کار مشکلیه که من تشخیص بدم سوال در چه موردیه . بخصوص که تو یه پست دیگه هم نظر داده شده باشه . از خوانندگان عزیز وبلاگ خواهش میکنم موقع سوال یه توضیح مختصر یا یه اشاره به متن هم داشته باشن که من فسفر مغزم تا شب دووم بیاره
تشکر میکنم
به نظر من کاری کنین که زیر هر کامنتی بشه نظر داد... و فهم دقیقی از مطالب داشت... با تچکر :)
پاسخ:
اون دست من نیست که . سرویس دهنده باید چنین امکانی بده که نمیده . دولت تدبیر و امید هم که کاری نمیکنه !
چه خوب بود اگر اینطور میشد... تو وبلاگ های چرت اینطوریه... 
پاسخ:
دست شما درد نکنه دیگه ......

یعنی ما رو میخواین بکنین شبیه وبلاگهای چرت ؟!؟

جدی به نظر شما این وبلاگ چقدر چرته؟
ممنونم از جوابتون.حتما من خولم دیگه مثل بقیه یک میلیارد آدم ها بلد نیستم برم ....
پاسخ:
ابدا قصد جسارت نبوده
خوب من توضیح میدم
بدلیل اینکه این شبکه اجتماعی تو ایران ف ی ل ت ر شده هست باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده بفرمائید. میتونم یدون خوبشو بهتون معرفی کنم
منظور من این بود که تو برخی وبلاگ های چرت امکانش هست که زیرش کامنت بزنی ولی برای شما نه.... خواهش میکنم قابلی نداشت.... به نظر من از وقتی من تشریف آوردم وبلاگ شما تبدیل به چرت ترین وبلاگ شده!!
پاسخ:
شکسته نفسی میفرمائید.
خوب معرفی کنید
پاسخ:
سایفون رو میتونین از سایت صدای آمریکا دریافت بفرمائید.
 فیسبوک صنعت تنباکوی زمانه ماست که روزی به جرم ایجاد اختلالات و آشفتگی های روحی و روانی در میلیون ها نفر از مردم دنیا به پایه میز محاکمه کشیده خواهد شد.
فری گیت و سایفون 3 رو باهم باز کنی سرعتش زیاد میشه...
؟ کدوم ورژن منظورتونه؟سایفون کمی کند نیست ؟!!!
متنی که نوشتید
پاسخ:
منظورم اینه که تبلیغی برای وبلاگ اون جهانی من میشه دیگه
نه سایفون خوبه... فری گیت هم که عالیه با هم سرعتش زیاده... 7.40

فری گیت عالیه.

مگه شما وبلاگ دیگه تونو زدین؟
پاسخ:
http://public-info.blog.ir
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۳۱ نازی......مریم

مگه دو تا ف . ش. رو  با هم میشه بازکرد؟؟ یه بار امتحان کردم جواب نداد.

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۵ مریم ا_________________ نازی
بله من همیشه همین کار رو انجام میدم سرعتش زیاد میشه... البته اینترنتم پرحجم و نامحدود هستش ... یک نتظیماتی هم داره اگر انجام بشه سرعتش خوب میشه
پاسخ:
نتظیمات ؟؟؟؟؟
بله تنظیماتی که روی فیلتر شکن بایستی انجام داد.... 
پاسخ:
تنظیمات رو که میدونم . شما نوشتین نتظیمات !
:))))))))))))))))))))))))))) :P آفرین بر این دقت!!!
من وقتی میرم فیس بوک بیشتر ازینکه لایک بزنم... مطلب میخونم ... و کمتر پست میزنم.. اگر از هر وسیله ای به نحو درست استفاده بشه خوبه این وسیله ها برای استفاده ما هستن و اطلاعات رو گسترش میده و .... من که خیلی خوشم میاد و خیلی هم از مطالب آموزنده فیس بوک استفاده میکنم و روی اخلاق و منشم اثر کرده! و اینکه میتونم با خانواده که دور هستن ارتباط برقرار کنم و ...
خدارو دوست دارم به خاطر این که، «من در دل خدا جای دارم» جبران خلیل جبران
بحث چی بود حالا چی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چندروز پیشا سری زدم آماده نبودش!!!!!!!

چ جالب...
اینجا دکون تبلیغ فیس بوک و فیلترشکن باز شده ب همکاری مدیریت محترم وبلاگ.
البته میتونین این نظرم حذف کنین.ولی از وجدانتون هرگز.
بنده گفتم چیزی بنویسین ک همه بدونن پشت این فیس بوک چ سیاست پیچیده ای نهفتس. تا انتخاب دیگ با عقل خودشون باشه...ن مبلغش باشین...
سران فیس بوک با داشتن ما دیگ چی کم دارن...
نرم نرمک همه ما رو جذب کردن....................................................................................
پاسخ:
شبکه های اجتماعی زیادی فعال هستن فیسبوک هم یکیش

چه ربطی به وجدان داره هنوز دارم جستجو میکنم !

در ضمن بحث کردم و نظرات مخالف و موافق رو شنیدن اسمش تبلیغ نیست


ما هیچ کاری با جناح و  حزب و اینا نداریم ... فیس بوک یک شبکه مجازی ارتباطی اجتماعی هست که بستگی به طرف داره که چطور و .... استفاده بکنه!!! 
جست وجوش نکنید.
بجاش:
پاک نکنید!
وجدانش دراین مساله است...
ن دیگ...نشد دیگ...
بهرحال.......
پاسخ:
دقیقا بگین اشکالش چیه لطفا .
بدون بریدن آخر جمله ها
بدون  سه نقطه
بدون پرده پوشی
با توضیح کامل
میخوایم بدونیم یک شبکه اجتماعی چه ربطی به وجدان داره

عاطفه خانم شما مشکلتون با فیس بوک چیه بگین تا ما هم بدونیم؟
من دارم از فیس بوک استفاده میکنم هیچ مشکلی هم نداره یه شبکه مجازیه که یه عده ادم عضوشن و میان مطالبی میذارن توش من خودمم میرم مطالبی که دوس دارم میذارم حالا برخی هم میان مطالب خلاف عفت یا امثالهم میذارن که باز هم هر کسی دوس داره نگاه میکنه و دوس نداره نگاه نمیکنه به نظر من هیچ ابزار جاسوسی هم نیست چون هر کی خودش بهتر میدونه چه مطالبی واسش مهمه که شخصی بمونه و چه مطالبی اهمیت نداره و میتونه اونجا بذاره که همگان ببینند حالا هر جای کار ایراد داشت بفرمایید صحبت کنیم
به نظر منم فیس بوک خیلی خیلی شبکه گسترده ای هستش و خیلی هم مفید هست.... از همه نظر ... به طور مثال گیرم که یک پیج و صفحاتی بر خلاف موازین اسلامی باشه میریم میخونیم ببینیم چه چیزهایی بر علیه .... مینویسن و چه دیدگاههایی دارن! ولی فکر نکنم به شخصیت و افکار مردم تاثیر داشته باشه.... حالا میشه بفرمایین چه مشکلی داره؟!!
پاسخ:
ما هم همین درخواست رو کردیم ولی عاطفه خانم جواب قانع کننده ای ندادند و وجدان ما را بردند زیر سوال بعدش هم که دوباره درخواست کردیم پیغام دادند که واقعا شما نمیدانید؟ من نمیدانم. و می پرسم و انتظار جواب دارم . نظری که ایشان فرستاده بودند بدلایل مشخصی قابل انتشار نبود ولی من هنوز هم نمیدانم چرا فیسبوک توطئه دشمن است و شبکه هایی بمراتب فجیع تر از آن (مثل کلوپ) آزادانه فعالیت می کنند.
هر کسی یک دیدگاهی داره، ولی به نظر من اصلا هم توطئه دشمن نیست و این بستگی به شخصیت و فرهنگ و ذات آدم داره که چطوری ازش استفاده کنه و کدوم پیج ها بره و .....
در ضمن میخوان فیس بوک رو آزاد کنن و اقداماتی هم انجام شده!
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۳ عاطــــــــــــــــفه
چرا نظرات منو تایید نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دیشب جواب شما رو فرستادم.معنی این کارتونو نمیفهمم.منم با حرف دوستان موافقم.خودمم عضو هستم.اما این از نظر ذهن ماست.فیس بوک ی شبک جاسوسیه.ک سرانش صهیونیستهاست.و اهداف شومی رو دنبال میکنن..بنظر من بهتره تو فیس بوک کار ضد این سیاساتو انجام بدیم.توصیه شدید دارم یکم درباره فراماسونری مطالعه شود.همچنین مقالات و سخنرانیهای استاد رائفی پور(سایت مصاف)تا مقدمه ای ایجاد بشه جهت بحث درباره فیس بوک.مطمئنم نظرتون عوض خواهد شد.
پاسخ:
دقیقا به همون دلیلی که شما سوالات منو ج نمی دادین.
اگر غیر قانونیه چرا شما توش عضوین ؟
اگر غیر شرعی و ضد امنیت ملی هست چرا اکثر مسئولان نظام فعالیت شدید دارن توش؟
مگه اطلاعات حمید راضی چه فایده ای برای بنگاه های جاسوسی اسرائیل میتونه داشته باشه . اونم اسم و فامیلش و یه عکس و یه تاریخ تولد.
راستی آی دی فیسبوکتون چیه؟
اهداف شومی که اونجا دنبال میشه چی هست؟
آیا فیلتر کردن باعث شده که کاربران از فعالیت تو اون سایت صرف نظر کنن ؟
مقالات و سخنرانیهای هیچ برهه ای از تاریخ ، برای قضاوت درباره ی همون دوره ی تاریخی معتبر نیست. تاریخ صد سال بعده که واقعیتهاش میاد بیرون. در دنیایی که ارتباطات حرف اول را می زند یا باید از امکانات موجود استفاده کنیم یا خودمان تولید کننده ی امکانات باشیم والا صورت مسئله را که پاک کردن چاره ی کار نیست که.
مگه فقط فیسبوکه که داره اطلاعات جمع میکنه؟ کلوپ ، طوبی ، فیس نما ، حافظون و هزار و یک سایت دیگه هم که دارن همین کار رو انجام میدن که .
راه مبارزه با صهیونیست و اسرائیل تحریم با این شکل نیست . بنظر من چاره ی مشکل به دست مهندسان توانمند ایرانی ! حل میشه . کافیه ما با اسرائیل دوست بشیم و کارخانه سایپا به هر اسرائیلی یک دستگاه پراید بفروشه. قول میدم بهتون در عرض 5 سال نسل هر چی صهیونیسته منقرض بشه.
منتظر نظرات سازنده ی شما که از فاکتور عصبانیت توش کمتر استفاده شده باشه هستیم.
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۷ عاطــــــــــــــــفه
بنده دوس داشتم شما بشخصه خودتون برین تحقیق کنین تا متوجه شین و4تا حرف حسابی با ادبیات خوتون بنویسین تا 4نفرم بفهمنن چی ب چیه.الانم فقط خلاصه ای اندک وباریک میگم:
فیس بوک سال2004 اونطور ک میگن جهت سرگرمی ساخته شده.اما بعدش شد ابزار جاسوسی سیا و موساد برای همه مردم دنیا بخصوص ایران.اونطور ک سران خودش میگن:فیس بوک رویایی برای سیا بود ک ب حقیقت پیوست.وابزاری جهت رفتن بسوی نظم نوین جهانی است( مبحث نظم نوین جهانی خود ساعتها جای بحث داره)
گفته شده از زمان اغاز کار فیس بوک سایر روشهای جاسوسی اهمیت خودشو از دست داده.هر فردی ک وارد فیس میشه در سیا ی پرونده ای براش تشکیل میشه.عکسشم ک خودمون بهش برچسب میزنیم.بفرض ک عکسم نذاری چهره شناسی میکنن ازت!واقعیته بخدا...
ب جز اطلاعات محرمانه شما شامل اسم وعکس و دوستو پسندو لایکو رشته تحصیلیتو دانشگاتو همه اینا اطلاعات ای پی شما و مرورگر شما هارد شما هم در پرونده ثبت میشه.گفته شده وختی گوشیمونو وصل میکنینم ب کامپیوتر حتی میتونن تمام اطلاعات شما رو ازگوشی بوسیله فیس بوک دوستان سیایی وموسادی(:کش برن.
نکته جالبش اینجاست:
حتی بعد از خروج از فیس بوک شما توسط برنامه ریزان عزیزش رصد میشوید ک کدام سایت سر میزنید و چ نظری کجا مینویسید!یعنی ردیابی ما حتی بعد از خروج از فیس بوک!!!
گفته شده هکرها با استفاده از ین قضایا میتوانن حتی سایر اطلاعات شما رو بدس بیارن!جالبه نه!
فیس بوک برای سردمدارانش سود اقتصادی فراوانی دارد اما چگونه است ک ثبت نامش رایگان است؟؟؟!!!چون اطلاعات شما تقدیم سیا میشود...این گونه!
گفته شده از همه مایی ک در فیس هستیم ربا استفاده از اطلاعات بدست امده روان شناسی شخصیت میشود تا درموقع لازم بهره برداری لازمه صورت بپذیرد!
مشگل صهیونیستها ک سردمدارانشن من وشما وایران نیست برادر.مشگل دین منو توست...باور منوتوست...چی بدتر ازین ک رضاشاه با اون هیبتش نتونست اما فیس بوک ب نرمی با دست خود ما توانست...عصر جنگ نرم اینه...بنده تا2سال پیش از بیخبران عالم بودم.تا اینک کلیپی  مستند درباره فراماسونری وحکومت شیطان وصهیونیستها دیدم ک بطرز معجزه اسایی تهیه شده بود بدست 2جوان عرب...وهمچنین سخنرانیهای استاد رائفی پور محقق فراماسونری وصهیون شناسی...بطرزی ک بنده دگرگون شدم و از خواب غفلت ک لالاییش را خودمان سروده ایم بیدار شدم..بقدری حوادث شگرفی برای ما ایجاد کرده اند ک حتی خود خبر نداریم...همه اینها برای نظم نوین جهای گور بگور شده است..
در دانشگاههای امریکا رشته اخر الزمان شناسی تدریس میشود...انها ب دنبال تغییر تاریخ پایان دنیا هستند چن میدانند خدا در قران چ گفته...هجوم انها در خاورمیانه بنطر شما برای چیست...؟؟؟؟؟!!!کدام غافلی ب ما گفت برای نفت...امریکا خودش بهشت این مواد هستش..بروید گفته های پیامبرمان درباره اخرالزمان بخوانید.درباره دمشق بخوانید تا پی ببرید حوادث امروز سوریه از چ قرار است...شاید خنده اور باشد ک انها بدنبال مهدی هستند...اما هستند...شاید خنده اور باشد ک یهودیهای ضدخدا(ن همه یهودیان)قبل از ازدواج عبداله پدر پیامبر چ نقشه شومی داشتند تا عبدالله با یک زیباروی فریبنده یهودی ازدواج کند تا محمدی بدنیا نیاید چن انها میدانستن ک در اینده چ خواهد شد...انها از ان زمان بیدارند..منوشما خوابیم برادر..انها ب تو رحم نخواهند کرد برای اهداف خودشان..
من از شما خواهش میکنم بفرمایید تنها یک سخنرانی اقای رائفی پور درباره شیطان پرستی و جریانات پشتش بخونیین ک مستنده وساخته تخیل نیست مطمئنم خیلی چیزای پنهان عیان خواهد شدبراتون.فکرتون دگرگون خواهد شد و خواهید شناخت اینها چ موجودات شگرفی هستند...
فیس بوک عزیزم سیاست این بزرگواران است برای نیات پلیدشون..شرح بیشتر در سایتwww.anti666.ir درباره قیس بوک و فراماسونری...
دیگ تصمیم با خودتونه...
راستی بدون اینک بدونیم زندگی ما پر از نمادهای ماسونهاست...
در صفحه نخست فیس بوک کلمه ای زیبا !!!ب انگلیسی بشکل زیکانه نوشته شده بخونین...جالبه...
هدف اونا برای دنیا بخصوص من مسلمان همینه..
مگر ن اینک اندلس بعد7قرن اسلام با جنگ و رزم ازاد نشد.
اما با فحشا وشراب چرا...
این حرف خود اوناس...
پاسخ:
جالب بود ولی من در مورد اطلاعاتی که از من گرفتن و روانشناسی هایی که از من کردن حلالشون میکنم. چون چیز مهمی به دست نیاوردن !
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۲ عاطــــــــــــــــفه
فیلترفیس بوک راه چاره نیست.
اگ یکم مغزامونو مسئولان اموزشی در جامعه از فیلتر جهل ازاد میکردن از زمانهای دور.الان روح ما باور ما فیس بوک وسایر جریاناته ضد خودی را فیلتر کرده بود...
من یادمه تو دانشگاه استاد اجازه نمیدادن راجب شیطان پرستی کنفرانس بدم...ایشون میگفتن راجب یکی از مسائل کتاب(شامل نماز روزه صبر.. ک  1000نفر قبل منو شما راجب بهتر از منو شما راجبش حرف زده سخن گفته طوطی منشانه بیا کنفرانس بده!)
امامن جنگیدم و تونستم کنفرانسو  ارائه بدم  وبسیار تاثیرگذار بود...وختی استاد مملکت با اون ابهتش نمیدونست جریان چیه ج انتظاریه دانشجو و دانش اموز مملکت بیدار باشه؟؟؟؟؟
وخختی در امریکا اخرالزمان شناسی تدریس میشود وختی قرانو بمعنای واقعی کلمش دانشمندا وصاحبان فراست برای اهدافشون مورد مطالعه قرار میدن تا علوم مختلفو ازش کشف کنن...ویا بخوان سیاست ضد اونو انجام بدن...واز اینده با استناد بقران خبر دارن وبهمین خاطر دارن جهت مقابله باقران اقدامان انجام میدن..من وشما در سرزمین اسلامی درخواب عمیقی فرو رفته ایم وحتی نمی دانیم ک در خواب خرگوشی فرو رفته ایم...و داریم در اصول اولیه دین مکرر دست وپا میزنیم....ما ابید بصیرتومن خیلی جلوتر از اینی ک هس میبود....
برین ببینین چ جماعتی میان برا گوش دادن ب حرفای اقای رائفی پور از هر تیپو قیافه وعقیده ای...همه سرپا...اینا نشانه های خوبیه ک نشان توان بالقوه جوونای ماست...اما فوقش چن هزارنفر دری سالن بیان جمع شن...تکلیف 75میلیون دیگ چیه...پس؟؟؟؟
پرایدم خوباومدین....اونا زرنگتر ازین حرفان ناکسا....
حتی کارتونهاشون ک هممشونم اسطورهبچگی منو شمان پر نماد فراماسونری وشیطانه...گفته شده بطور ناخوداگاه بر ذهن ما اثرگذاره....
این همه نقش میزدند از جهت نفوذ برتو....
بقران بخواست من وتو نیس اثرگذاره...


به نظر من بیشتر اینا قصه و حکایته و میشه بهش توهم توطئه گفت در ضمن به قول اقای راضی من به شخصه هیچ اطلاعات و اماری ندارم که به درد سیا و سفید و ... بخوره و مطمئن هستم هیشکی نمیتونه از فیس بوک یا سایر سایت رفتنهای ما دوزار حرف گیرش بیاد یه چارتا خبر و عکس در مورد پرسپولیس و کوروش و حسابی و شریعتی و ... منتشر و لایک کردن ما هیچی به سیا نمیده
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۳ عاطــــــــــــــــفه
مینتونین باور نکنین
اما
واقعیت داره.
میتونین خودتون  تحقیق کنین تا ببینین افسانه است یا قصه یا واقعیت...
اگ علاقه مند باشین البته...
سلام منم اهل شبسترم مطالبتون عالی بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 

ما بهمراه دوستمان عضو فیس بوک میباشیم
فیس بوک جای خوبی است اما بیشتر
اعضایش باهم فامیل هستند و از نام خانوادگیشان میشود فهمید،مثل ایرانی یا پرشین یا پارسی
اکثرا ًهم شبیه هم هستند طوریکه ما اوائل فکر میکردیم دوقلو باشند
وقتی وارد فیس بوک شدیم تازه فهمیدیم که اسم این اقدس چپول دختر همسایه مان پرمیس بوده و چقدر هم خوشگل بوده و ما نمیدانستیم،یک عالمه دوست پسر دارد که مدام برایش عکس میفرستند
تا کلاس دوم راهنمایی بیشتر درس
نخوانده بود اما یک شعرهایی میگذارد در والش که ما معنیش را نفهمیدیم
از دختر عمویمان پرسیدیم،گفت:جز جگر گرفته کپی پیست میکند ایکبیری
فیس بوک دو نفر عضو فعال دارد که مدام حرف میزنند. یکی اسمش کورش است و
نام خانوادگیش بزرگ و دیگری هم باید پزشک باشد که به او علی آقای شریعتی میگویند
هرچقدر از خانه بیرون میرویم واز مردم فحشهای بد بد میشنویم در عوض درفیس بوک همش حرفهای گل و بلبل است و همه مهربانند
البته یکی دوتا از همسایه هایمان که فحش بد بد میدهند را در فیس بوک شناختیم و دیدیم در فیسبوک قربان صدقهءهمه میروند و از انسانتیت حرف میزنند، اما نمیدانیم چرا تا خودمان را معرفی کردیم بلاکمان کردند
فیس بوک جای عجیبی است.دیروز که به اتفاق پدرمان از **** **** شهر رد
میشدیم شنیدیم که حاج آقا طاهری **** ***** **** *** ****** میگفت:این فیس بوک ساخت شیطان است و میخواهد جوانان مارا از راه بدر کند. خدارا شکر میکنیم که حاج آقا طاهری که خودشان هم عضو فیس بوک هستند سنشان زیاد است
وگرنه ایشان هم از راه بدر میشدند
ما خودمان یکبار از ایشان پرسیدیم که چرا خودتان عضو فیس بوکید؟ایشان فرمودند:برای تحقیق و بررسی مکر دشمنان در آنجا عضو شده ایم
گفتیم:چرا فقط با دخترها دوست میشوید و عکس برایشان میفرستید؟ایشان گفتند:میخواهیم به راه راست هدایتشان کنیم و منظورمان امر به معروف است.دوباره پرسیدیم؟پس چرا اسمتان را گذاشته اید پسر بلا؟ایشان اخم کردند و گفتند:شما اصلاً مارا چجوری در فیسبوک شناختید؟گفتیم:خوب آخر عکستان را دیدیم که کلهء خودتان را روی بدن آرنولد چسبانده اید.دیگر نشنیدیم ایشان چه گفتند،چون یک چک به ما زدند که تا دو ساعت گوشمان بوق اشغال

خلاصه ما فیسبوک را دوست میداریم،آنجا اقدس چپول پرمیس جیگر میشود
ابرام شتر خفه کن پسر آریایی میشود
همه مهربانند و حاج آقا طاهری هم
آهنگ رپ میگذارد و گاهی هم حرفهای قشنگ میزند و از چک زدن خبری نیست
فیسبوک پر است از شریعتی و کورش و این آقاهه که تازه عضوش شده،استیو جابز
راستی ما نمیدانستیم خارجیها انقدر قشنگ فارسی مینویسند همین آقای جابز یکیش

این بود انشای ما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۹ غلامرضا نظریار باسمنج فقط خدا رادوست دارم چون اصل حقیقت است) آفرین به پدر و مادر آن بچه معصوم 20
                                          یاعلی مدد  آنهم قدرت خداست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">