شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

IQ مخفف (Intelligence Quotient)که ما اون رو بنام "ضریب هوشی" می شناسیم ، اگر بالا تر از 130 باشه فرد رو "تیز هوش" و اگر بالای 150 باشه طرف "نابغه هست"

فکر میکنین IQ شما چند هست؟

اول IQ چند شخصیت شناخته شده دنیا رو با هم ببینیم



آلبرت اینشتین IQ=160


آرنولد(بازیگر ترمیناتور)IQ=135

بتهونIQ=165

فرانکلینIQ=160
 

بیل کلینتون(رئیس جمهور اسبق امریکا)IQ=137

بیل گیتسIQ=160
 
پاسکالIQ=195

بابی فیشرIQ=187

داروینIQ=165

چارلز دیکنزIQ=180

آیزنهاورIQ=122

هگلIQ=165

گالیلهIQ=185

گری کاسپارفIQ=190

جرج بوش پدرIQ=98

جرج بوش پسرIQ=125

هانس کریستین اندرسونIQ=145

جیمز واتIQ=165

کندیIQ=119

گوتهIQ=210

کپلرIQ=175
 
لئوناردو داوینچیIQ=220

ناپلئونIQ=145

نیکول کیدمنIQ=132

شارون استونIQ=154

اسحاق نیوتونIQ=190

ولترIQ=190

حالا با کلیک روی این لینک برید و IQ خودتون رو محاسبه کنید ( با انجام یه تست هوش ساده) ، بشرطی که بیاید و نتیجه اش رو تو قسمت نظرات بذارین . قول میدم امانت دار باشم و زیر 50 رو منتشر نمیکنم ! ( به دل نگیرین ها ، خوانندگان این وبلاگ ماشاء الله همه باهوشن) ، اگر ریا نباشه عددی که برای من نشون داد138 بوده!

در پی انتشار این مطلب و اظهاراتی که نازی خانم در قسمت نظرات بین کرده بودن ، لطف کردن و پرسشنامه هوش هیجانی رو برامون ایمیل کردن که میتونین فیل پرسشنامه رو از این جا دانلود بفرمائید . ازشون تشکر هم میکنیم
۹۲/۰۵/۳۱
حمید خان راضی !

تست هوش

نظرات  (۸۱)

من از همین تریبون اعلام میکنم، من  آی کیو و هوش من زیر صفر هستش!!
پاسخ:
شکسته نفسی میفرمائید
این لیست نشون میده که ایرونی ها  iq  یعنی!!!خییییییلی پایینه؟؟؟ اسمشون تولیست نیس؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
در بین ایرانی ها هم افراد هوش بالا داشتیم . ولی برخلاف تصوری که گفته میشه "ایرانی ها با هوش ترین مردم دنیا هستند" اصلا اینجوری نیست . در حال حاضر با هوشترین مردم دنیا ، مردم کره جنوبی و بعد از اون کشورهای آسیای جنوب شرقی هستند.
110خوبه ؟آخراشو دیگه حوصلم سر رف. دقت نکردم!
پاسخ:
فوق العاده است . مطمئنا اگه تا آخرش میرفتین به 130 می رسید.
رتبه اول متعلق به هنگ کنگه و کره جنوبی دومه ،فک کنم!
واسه ما 103 دراومد
البته الان یه 20 سالیه که ضریب هوشی در اکثر موارد جای خودشو به هوش هیجانی داده که بسیار مفید تر از ضریب هوشی میباشد و در واقعیت میتونه بیشتر به انسان کمک کنه شاید تو زندگی ادمهای خرخون و معدل 20 و بسیار باهوشی از نظر ظاهری دیدید که توان خرید یه سطل ماست رو ندارن این افراد همونا هستن که تو ضریب های هوشی 150 میارن اما از نظر هوش هیجانی در سطح پایینی هستند 
پاسخ:
خوب اونو باید چه جوری محاسبه کرد....... نا امید شدیم که
اونم دارای تست هایی مثل همین تست ضریب هوشی هست پایان نامه بنده نیز در همان مورد میباشد که اگر خواستید خدمتتون عرض میکنم یه مقاله هم دادم ایشالا منتشر بشه خدمتتون میدم استفاده کنید (هرچند از مقاله بازاریابی سبز بنده استفاده نکردید)
http://www.public-management.blogfa.com/tag/%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%87%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C
شکسته نفسی نیست جدا عرض کردم.... اگر آی کیو داشتم که .....رو میشناختم!!!
لیست‌ اصلی‌ انتظارات خانما  از شوهرشون

 
قبل از خواستگاری
خوش‌اندام‌ و قشنگ‌ باشد
جذاب‌ باشد
دارای‌ موقعیت‌ شغلی‌ باشد
شنونده‌ خوبی‌ باشد
شوخ‌ و بذله‌گو باشد
قامت‌ برازنده‌ داشته‌ باشد
خوش‌لباس‌ باشد
زبان انگلیسی فول
در ذهنش‌ اندیشه‌های‌ حیرت‌انگیز و شگفت‌آور وجود داشته‌ باشد
عاشق‌ خوبی‌ باشد و اهل‌ خیالپردازی‌ باشد


لیست‌ بازنویسی‌ شده از شوهر‌ در 30 سالگی‌

قیافه‌اش‌ همچنان خوب‌ باشد
در ماشین‌ را برای‌ من باز کند و صندلی‌ را برای‌ من‌ از پشت‌ میز بیرون‌ بکشد
به‌ قدر کافی‌ برای‌ خوردن‌ یک‌ شام‌ گران‌ قیمت‌ در خارج‌ از منزل‌ پول‌ داشته‌ باشد
بیش‌ از آنچه‌ حرف‌ می‌زند، گوش‌ کند
جلوتر از من راه نرود
کمی وقتش را با بچه بگذراند
یادش بیاید لوازم شخصی اش را کجا گذاشته
حداقل‌ یک‌ پیراهن غیر سفید‌ داشته‌ باشد
در قبال‌ خوردن‌ یک‌ غذای‌ خوب‌ خانگی‌ تشکر کند
از روی سفره نپرد
تاریخ‌ تولد و سالروز ازدواج‌ را به‌ خاطر داشته‌ باشد
حداقل‌ یک‌ بار در هفته‌ حرفهای‌ عاشقانه‌ بزند


لیست‌ بازنویسی‌ شده‌ در 40 سالگی‌

خیلی‌ زشت‌ نشده باشد
قبل‌ از سوارشدن‌ من‌ با ماشین‌ به‌ راه‌ نیفتد
یک‌ کار ثابت‌ داشته‌ باشد و بتواند حداقل‌ یک‌ بار در سال‌ خرج‌ شام‌ بیرون‌ از خانه‌ را بپردازد
وقتی‌ من‌ حرف‌ می‌زنم‌ بتواند سرش‌ را تکان‌ بدهد
لطیفه‌های‌ کهنه‌ و قدیمی‌ را به‌ خاطر داشته‌ باشد
به‌ قدر کافی‌ توانایی‌ داشته‌ باشد تا بتواند در جابه‌جاکردن‌ مبلمان‌ کمک‌ کند
پیراهنی‌ بپوشد که‌ برآمدگی‌ شکمش‌ را بپوشاند
به جای راه رفتن روی سفره حداقل از روی آن بپرد
غذاهای تاریخ گذشته نخرد
خیلی جلوتر از من راه نرود
در بازگشت ازمسافرت چمدان ها را فراموش نکند
به‌ خاطر داشته‌ باشد که‌ درب‌ محافظ‌ توالت‌ فرنگی‌ را قبل‌ از خروج‌ سر جایش‌ بگذارد
آخر هر هفته‌ صورتش‌ را اصلاح‌ کند


... در 50 سالگی‌

موهای‌ گوش‌ و بینی‌اش‌ را کوتاه‌ کند
در اماکن‌ عمومی‌ آروغ‌ نزند و خرخر نکند
خیلی‌ زیاد پول‌ قرض‌ نگیرد
وقتی‌ من‌ ابراز محبت‌ می‌کنم‌ به‌ خواب‌ نرود
لطیفه‌های‌ تکراری‌ را هفته‌یی‌ چندبار نگوید
ظاهرش‌ به‌ قدری‌ مناسب‌ باشد که‌ گاهی‌ آخر هفته‌ها بشود با او به‌ پیک‌نیک‌ رفت‌ والبته‌ حال‌ و حوصله‌ بیرون‌ رفتن‌ را داشته‌ باشد
کمتر جوراب‌ لنگه‌ به‌ لنگه‌ بپوشد و لباسهای‌ زیرش‌ را زود زود عوض‌ کند
در برابر خوردن‌ یک‌ شام‌ حاضری‌ تشکر کند
اسم‌ و آدرسش‌ را به‌ خاطر داشته‌ باشد
آنقدر جلوتر از من راه نرود که دیده نشود
در بازگشت از مسافرت بچه را فراموش نکند
ماهی یکبار در تعطیلات‌ آخر هفته‌ اصلاح‌ کند


... در 60 سالگی‌

از پسرمان نترسد
به‌ خاطر داشته‌ باشد حمام‌ خانه‌ کجاست‌
برای‌ منظم‌ و با قاعده‌ بودن‌ او، نیاز به‌ خرج‌ کردن‌ پول‌ زیادی‌ نباشد
فقط‌ هنگام‌ خواب‌ به‌ آرامی‌ خرخر کند
به‌ خاطر داشته‌ باشد که‌ چرا می‌خندد
آنقدر توانایی‌ داشته‌ باشد که‌ بدون‌ کمک‌ قادر به‌ ایستادن‌ باشد
معمولا بتواند بعضی‌ از لباسهایش‌ را بدون‌ کمک‌ من‌ بپوشد
غذاهای‌ سبک‌ را دوست‌ داشته‌ باشد
به‌ یاد بیاورد که‌ دندانهای‌ مصنوعی‌اش‌ را کجا گذاشته‌ است
دربازگشت از مسافرت من را فراموش نکند‌
به‌ خاطر داشته‌ باشد که‌ چه‌ وقت‌ آخر هفته‌ است‌

... در 70 سالگی‌

نفس‌ بکشد
کنترل‌... خودش‌ را از دست‌ نداده‌ باشد
در بازگشت از مسافرت خودش را فراموش نکند
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۹ عاطــــــــــــــــفه
مال من 103 شد.البته با تمرکز کامل نبودااا...حواسم همه جا بود!!

البته ای کیو چن نوعه ها...
فک نکنم همینجوری بشه مطلق گفت...تو اول دبیرستانم ی همچین ازمونی از بچه ها گرفته بودن.بنظرم باید همه در شرایط یکسان بتونن مورد ازمایش قرار بگیرن.
۳۱ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۷ عاطــــــــــــــــفه
در جواب دوستی ک گفتن بله بندم چن سال پیش در روزنامه خونده بودم...فک کنم هوش نزدیک 10نوع باشه.
مثه هوش تصویری.هوش هیجانی.اجتماعی.ریاضی.گفتاری.رفتاری و..
هرکس دریکی از اینا میتونه درحد نابغه باشه.
مثلا من هوش تصویریم خیلی خوبه. ن با استناد با این تستها.ن مثلا عکس و تصویر تمام مکانها  اتفاقها حوادث ساده وپیش وپا افتاده ومعمولی و هرچی تو کتابه ومجلاتو روزنامه جات وادمها حتی غریبه ها و کسایی ک دقتم نمیکنم بهشون وتو عمرم 1بار گذرا دیدم یادم میمونه(همراه با جزئیات واقعا ریزش) تا جایی ک بیشتر عمر من سر این دغدغه میگذره ک اینو کجا دیدم..!اونو کجا دیدم!وچون هیشکی یادش نمیمونه درین حدش دست اخر خودم کشف میکنم!
نمونشم ی تصویر" واضح" ذهنی از2 سالگیمه سر ی مسائله ای.ک هرچقد ب همه میگم کسی باورش نمیشه از2سالگیم تصویر ذهنی اون مسئله رو دارم)): همراه با جزئیاتش ومکانش و حرفا و لحنش!
ب همین دلیه ک بعکاسی گرایش فوق العاده ای دارم وعکسای جالب وهنری شکار میکنم..چون تصویرهارو خوب میتونم بفهمم ولمس کنم.
اما مثلا هوش ریاضی من درحد متوسطه..
نشانه هوش(در هر بعدش) در گذران روزانه ماست.وتو بچگی خیلی خودشو نشون میده.
کافیه یکم دقت کنیم.
البته اینا تعریف ازخود نبودااا .سوبرداشت نشه.خواستم بگم هوش چیز کلی نیست.
شاخه برگ داره.

 هوش هیجانی یا همان EQ  مجموعه ای از توانایی های انسان است که اورا قادر می سازداحساسات وعواطف خود ودیگران راشناسایی وساماندهی کندبعلاوه ،هوش  هیجانی  ، استفاده مناسب از عواطف وحالت های اخلاقی  را برای حل مشکلات زندگی وداشتن یک زندگی مفید ،خلاقانه ولذت بخشتر ممکن میسازد.افرادی که EQ بالای دارند در زندگی اجتمایی وزندگی موفق ترند.

کارتون "ایی کیو سان "یادتونه؟؟؟؟چشم بادومی ها میبینین چقده از ما جلون!!!راستش من به EQ بیشتر از IQ  معتقدم.

واقعیت این است که انسان‌ها متفاوت‌اند....

 برخی ازآدما نسبت به عواطف و احساسات دیگران و اطرافیان خود، آگاه هستند و به آن حساسیت نشان می‌دهند و برخی هم نسبت به احساسات دیگران بی‌تفاوت و حتی بی‌اعتنا هستند. به عنوان مثال، اینکه همسر یا فرزند یا همکارشان چگونه فکر می‌‌کند یا چه احساسی دارد، از چه چیزی خوش‌اش می‌آید یا از چه چیزی نفرت دارد، برای آنان اهمیتی ندارد. اینجاست که تفاوت EQ انسانها خودشو نشون میده.

معمولا در جوامع بشری کسانی رهبریت جامعه رو بر عهده میگیرن که EQ بالاتری دارن.فلذا این نوع هوش از دیدگاه روانشناسان  جایگاه ویژه آی در یک مجموعه داشته وبیشتر مورد تجزیه وتحلیل قرارمیگیرد.
 صاحب‌نظران  ضمن مهم شمردن هوش شناختی و هیجانی، 80 درصد از موفقیت‌های افراد را در گروی مهارت‌هایی می‌دانند که مرتبط با هوش هیجانی است. باید اذعان کرد که در عصر حاضر و با توجه به پیشرفت‌های روزافزون دانش و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، نسل امروز از هوش شناختی بالایی برخوردار است اما متاسفانه در قابلیت‌های هوش هیجانی خود دچار مشکلات جدی است.
 اقای راضی !
 اگه خواستین  ، پرسش نامه هوش هیجانی رو برای سنجش EQ  براتون ایمیل میزنم  ویا لینکش رو میذارم.
این مطلب در مورد آی کیو هستش یا در مورد ازدواج و .... :)))))))))))))))))))))))))))))))))) و بایستی در مورد ازدواج هم آی کیو داشته باشی حمید خان راضی!
پاسخ:
در اون مورد که من هیچکدوم از Q ها رو ندارم
سلام
28 تا رفتم جلو دیگه حوصلم سر رفت شدم 105
شکسته نفسی میفرمایین آقای حمید خان! اینم مربوط به آی کیو میشه واقعا که این قسمت مربوط به .....
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۳۰ عاشق خجالتی

جک در حال مرگ بود و همسرش کنار تخت او نشسته بود.
جک با صدایی ضعیف به همسرش گفت: عزیزم چیزی هست که باید قبل از مرگم پیش تو اعتراف کنم.
همسرش جواب داد: هیچ نیازی نیست.
مرد پافشاری کرد و گفت: حتما باید این کار را انجام بدهم تا در آرامش بمیرم.
مرد ادامه داد: من با خواهرت ، با بهترین دوستش ، با مادرت و با بهترین دوستت رابطه داشتم.
همسرش به آرامی در پاسخ گفت: میدانم عزیزم، حالا بخواب و بگذار که زهر کارش را انجام دهد!!!

۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۱ بحلول......نازی
ببخشید:میشه میزان هوش هیجانی رو افزایش داد؟
آیا میتونید چند مورد از روشهای افزایش هوش هیجانی رو به ما بگین؟ممنون میشم
ی پیشنهاد
موافقین راجب فیس بوک ی تحلیلی بذارین؟
البته نیازمند ی تحقیق حسابیه.چن جریاناتی پشتشه...
پاسخ:
موافقم
باید کمک کنین ولی
سلام مریم خانم.
من این مطالبی که تو این بخش قراردادم چکیده مطالبی از یک سمینار علمی در خصوص هوش هیجانی ونحوه ارزیابی آن هستش که در آن دعوت داشتم.
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۸ نازی......بحلول

بله میشه هوش هیجانی رو پرورش وافزایش داد..

چند توصیه برای افزایش هوش هیجانی وجود داره منجمله :

شناسایی حالات هیجانی است که شامل هیجانهای خود  و هیجانهای دیگران است

شناسایی هیجانهای خود: مؤثرترین روش برای تقویت توانایی در شناسایی هیجانها این است که توجه خود نسبت به حاالت هیجانی را افزایش دهیم.

خود را ارزیابی کنید: از خود یک ارزیابی صادقانه به عمل آورید مثال در این جمله "من زمانی خوشحال هستم که ..." به هیجانها و تجارب گذشته خود توجه کنید و در نظر بگیرید که چه احساسی نسبت به آنها دارید؟ چقدر خوب واکنش نشان میدهید و این هیجانها با چه فراوانی روی میدهند.

به دفعات، حالات هیجانی خود را تحت نظارت قرار دهید: نظارت باعث میشود یاد بگیرید احساس خود را در همان لحظهای که روی میدهد شناسایی کنید و واکنشهای معقولانه و ارادی از خود نشان دهید. با ادامه ارزیابی خوداز موقعیتها و تجارب هیجانی گذشته میتوانید درباره آنها اطلاعات بیشتری بدست آورید.

"چرا چنین احساسی دارم؟ چه تجاربی بر احساس من تأثیر گذاشته اند؟"

توانایی تنظیم هیجانها، هم برای هیجانات خود و هم دیگران، برای حفظ روابط اجتماعی موفقیتآمیز، بسیار ضروری است

- شناسایی هیجانهای دیگران: شناخت هیجانهای دیگران اندکی با شناسایی هیجانهای خود، متفاوت است؛ زیرا علاوه بر عامل توجه، ضرورت دارد که نشانه های هیجانی دیگران را به طرزصحیح دریابید و حالات هیجانی آنها را دقیقا حدس بزنید.

- ارزیابی هیجانهای دیگران:اطلاعات کافی درباره هیجانها ی دیگران کسب کنید: مثال در هنگام هر هیجان لحن، صدا، چشمها، ابروها و ... چه تغییری میکنند.

- نظارت خود را روی اطرافیان افزایش دهید

-نگاه کردن از دید دیگران: خود را به جای افراد بگذارید به این شکل میتوانید علتها و آثار احساسات آنها را درک کنید(همدلی)

نشان دادن خشم به شیوه مناسب : خشم یکی از هیجانهای بسیار مشکلزا است که 

باید همیشه آن را کنترل کنید. اگر میتوانید خشمخود را در بعضی موقعیتها مانند ملاقات رئیس، 

کنترل کنید، مطمئن باشید که در سایر موقعیتها نیز میتوانید اینکار را انجام دهید.

البته مبحث افزایش هوش هیجانی مفصله ولی من مختصر خدمتتون عرض کردم اگه توضیح بیشترلازم باشه درخدمتتون هستیم.

البته برای افزایش هوش هیجانی هم راههایی وجود دارد ولی نه به اندازه سایر هوشها و بیشتر این هوش ذاتی است تا اکتسابی در حالیکه ضریب هوشی کاملا تابع اموزش هست برای مثال اگر دقت کرده باشید بچه هایی هستند که تو یارکشی تیم های فوتبال همیشه کاپیتان هستند در حالیکه شاید بسیار بازیکنان بهتر از انها نیز باشد ولی توان بروز خود را نداشته باشد اینجاست که تفاوت هوش هیجانی مشخص میشود

آی کیو م 104 ثبت شد.

اما بنظر بنده مهم استفاده بهینه از آی کیو است و نه داشتن آی کیو بالا.

مثالشم مثل این است که بنز داشته باشی و ازش استفاده نکنی؟!!

بنز بالایی از پیکانی که ازش کار میکشی نمی تونه بهتر باشه؟!!

 

پاسخ:
سلام
شما همون آشنای استخری هستید؟
چه خبر از اقامه ی دعوا؟
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۰ بحلول.....نازی
خیلی ممنون مطلبتون مفید بود.
به مطلب جالبی در مورد ضریب هوشی برخوردم :
اینکه ایرانیان باهوش ترین مردم جهان " هستند در سال های گذشته تقریبا تبدیل به ضرب المثلی معروف میان ایرانیان شده است ، اما این در حالی است که اگر نتایج تحقیقات انجام شده در این باره توسط دانشمندان انجام شده ، مطالعه شود ابطال    این گزاره ثابت می شود .

در واقع طبق تخقیقات علمی دانشمندان ما ایرانی ها نه تنها گل سر سبد هوش در دنیا نیستیم بلکه جایگاهی متوسط در جهان داریم و میلیاردها نفر در جهان ضریب هوشی بالاتری از ما دارند .  

"
ریچارد لین " روانشناس و استاد 81 ساله دانشگاه اولستر بریتانیا در کتابی که در سال 2006 انتشار داد نتایج تحقیقات خود را در این باره منتشر ساخته است .

وی که متخصص مطالعه بر روی تاثیر دو متغیر " نژاد " و " هوش " بر روی یکدیگر است ، در کتاب خود وضعیت ضریب هوشی مردم جهان را با توجه به نژاد بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که باهوش ترین مردم جهان با ضریب هوشی 105 و بالاتر مردم کشورهای شرق آسیا ( چین ، کره شمالی و جنوبی و ژاپن ) هستند .

در رده میانی کشورهای اروپایی ، روسیه ، آسیای مرکزی و قفقاز و حتی مغولستان قرار می گیرند که متوسط  ضریب هوشی آنها  90 تا 100 است .

ایرانیان به همراه تمامی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا ، هند ، پاکستان و کشورهای آسیای جنوبی و نیز دو قاره آمریکای شمالی و جنوبی در رده میانی یعنی با ضریب هوشی 85 تا 90 قرار می گیرند.

جایگاه چهارم از آن کشورهای آفریقایی است که ضریب هوشی آنها 70 تا 80 است و مردم اقیانوسیه ( استرالیا ) و کشور آفریقایی بوتسوانا ، با دارا بودن کمترین میزان ضریب هوشی یعنی ضریب هوشی 60 تا 70 در آخرین رده قرار می گیرند.

همچنین در تحقیقات پروفسور لین مشخص شده است که متوسط ضریب هوشی مردم دنیا رو به کاهش است . متوسط ضریب هوشی مردم جهان در سال 1950 بالای 91 بوده است ولی تحقیقات پروفسور لین نشان می دهد که این ضریب در سال 2050 به 86 کاهش خواهد یافت.
دلایل این امر می تواند متعدد باشد اما پیشرفت تکنولوژی و وابستگی به ماشین و تکنولوژی های مدرن به جای حفظ کردن و استفاده از مغز ، می تواند یکی از دلایل کم کاری مغز انسان ها باشد
۰۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۴ مریم ا--------------- فرشته
مطلبتون خیلی مفید بود دست گلتون درد نکنه....

با سلام،آره

دعوای ما را با سناریوی جالب به پایان رساندند.

منتهی  گرفتن حق در دادگاه قضایی ادامه دارد.

در یک فرصت مناسب کاملا براتون توضیح میدهم. انشاءا...

به امید حق

 

ماجرای ما خیلی جالبه.جالبه به خاطر سیستم روز و مشکلات اساسی جامعه!!

پاسخ:
پس قضیه به خوبی و خوشی تموم شد.....

طوری شما می گفتین که من فکر میکردم همه اونا به حبس ابد محکوم میشن

سلام تست هوشم 105 به نظرتون خوبه؟

پاسخ:
سلام
با توجه به میانگین سطح هوش در کشورمون شما جزو تیز هوشان محسوب میشید . باز هم با نظرات ارزشمندتون ما رو بنوازید

بفرما هندونه بخوریم زیر بغلم هندونه ها خیلی زیادن جا نمیشن!

مطالب وبلاگتون عالی بود ولی حیف که وقت کم بود ومطالب زیاد و مفید.اون شعرم از خودم:سحر قابلتونو نداشت.

اکه دوست دارین بازم براتون شعر بسرویم !یا به عبارت دیگر سروده کنم یا بسرایم یا سروده بفرمایم !

هوش من 103 شد به نظر شما خوبه؟
پاسخ:
عالی ..........
سلام دوستان دقت کردین اگه هیچ سوالی رو هم جوای ندین میشین79 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من 16 سالمه تستو که دادم شدم 110 به نظرتون خوبه؟
پاسخ:
سلام
وبلاگ شما رو دیدم . جالب بود . باز هم ما رو بنوازید
یه پا انیشتینم برا خودم

من سیزده سالمه و ضریب 104 رو نشون داد
من قبلا یه ازمونیو برای ضریب هوشی دادم که اعلام شد ضریب من۱۵۹ بوده نمودونم میشه اعتماد کرد به نتیجش یانه این ازمون تو دبیرستان گرفته شد به اسم تست ضریب هوشی مثل همین ازمون شما بود

131شد داداش
من چهارده سالمه ضریب هوشیم شدهجده خوبه عایا؟؟؟؟؟؟

درود من الان تست هوش 2015انجام دادم 190 شد .مخم مخ 


پاسخ:
از تطابق نام و ادرس ایمیل هم میشد فهمید
سلام
ازمن 100 شد فقط چندتاش وچندتا آخری را همین جوری زدم
سلام ای کیو من 130 دراومد..........13 سالمه
تست ای کیو به سن بستگی نداره؟
من دوران ابتدایی که تست میگرفتن 150 شدم . الان توی 33 سالگی این تست و چند تای مشابه 168 تا 170 میشم . به نظر یه کم این تست ها غیر استانداردن وگرنه من الان اینجا نبودم . من به یک اصل معتقدم اونم اینه که انسان هم با جهان در حال تغییره پس هیچ عدد ثابتی برای ضریب هوشی وجود نداره این هم مثل بقیه چیزا قابل تغییره میشه پرورشش داد میشه تخریبش کرد!!!
118
واسه من ۱۸۰بود
من ۱۳۸ شدم با ۱۱ سال ــــــــ اصلا ای کیو به سن ربط داره؟
100
من پونزده سالمه 150 زدم بخدا باورم نمیشه این درسته یعنی

من129 شدم لب مرزم
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۲ من قهرمان المپیاد ریاضی هستم ابتدایی

راستش رو بخواید من عاشق البرت انیشتین هستم وقتی دیدم خیلی ها بیش تر از اون هستن کفری شدم اما یک نفر رو بیش تر از اون دوست داشتم و وقتی دیدم ایکیوش خیلی زیاد: خیلی خیلی خوشحال شدم  چون حتی سریالش رو هم دیدم اون فرد کسی نیت جز لِوناردو داوینچی

مچکرم من اینو واسه یک جشنواره میخواستم وادرس لینکتونم در اون جشنواره نام میبرم

IQ 110
130 شدم
160 
:|
134 شدم 14 سالمه
با سلام من تست آی کیو 2015  را که دادم آی کیو من 170 شد یعنی امکان داره که من یه نابغه باشم؟
من تست رو دادم 102 شدم. سنم 11
205😀
سلام آی کیوی من شد 147

154 شد
آی کیو من 119 شد در چه رتبه ای از هوش قرار دارم
پاسخ:
در سطح متوسط
190
واقعأ ناراحتم ضریب هوشیم ٩٠ درصد بود در حالی که تو نمونه.و تیز هوشان قبول شدم
در جواب دوستان باید بگم این تست فقط مشخص می کنه  از چه حدی بالاتر هستین 
 و از امتیازی بالاتر نداره  درضمن  دروغ کمتر بگین  
و  هوش  هیچ ربطی  به  نمره 20 کلاس نداره    
و اینکه  هوش هیجانی هم خوبه ولی   نبوغ لازم تو   ایکیو هستش 
و این که  من اوناع تستا رو زدم  که کامل تر بودن  و میزان هوشم  بالای 150 بود که راضیم ولی  لطفا کتر دروغ بگین که این تستا درسته چون من از روانشناس بالینی پرسیدم  و گفته که اینا نصفه نیمن 
143

شاید باوورتون نشه ولی من 131 بودم خخخ 
دقیق 130

شانسی زدم شد 135

مال من 104 ساعت چهار شب حوصلم سر رفته بود زدم

با سلام و خسته نباشید ، بنده تست زدم شد 160. حدودا ده الی دوازده دقیقه وقت گذاشتم . 
چجوری تست بدیم
ای کیو من 150 است باید اسممو ثبت کنند
چرا اینقدر خالی می بندین؟
مگه فضا فضای مجازی نیست که از هم خجالت می کشین و خالی می بندین؟
می خواهین چی رو ثابت کنید؟
چرا حداقل با خودتون صادق نیستین؟ آی کیو 180، 150 ؟؟؟؟؟؟
شانسی زدین شدین 135؟ ما داریم به کجا میریم؟

کلیت نظرات فقط یک چیز را نشان می دهد، متوسط آی کیو خالی بندی و دروغ گویی ما ایرانیان 150 به بالا است.

فک میکنم در هر آزمونی که برای فهمیدن IQازمون میدیم با هم فرق میکنه چون من تو یه جا این آزمون رو دادم شد 150تا. در جای دیگه هم ازمون ای کیو دادم که سوالات فرق میکرد130شدم و البته شرایط محیطی کاملا یکسانی بود.
حالا فکر میکنید کسی که 15سالشه 150یا130خوبه؟؟؟
پاسخ:
عالیه
ای کیو من 160 بود به خودم امیدوار شدم
مال من 105 شد البته اینایی رو که حوصله نداشتم نزدم
ضریب هوشی من ۱۵۳
سلام
هر چه نگاه خودم میکنم تمام خصوصیات رفتاریم و کارهام مثله نابغه ها و مدیرا و موفقین و باهوشام اما هنوز به هیچ کدوم نرسیدم 
سلام من میخوانم بگویم واقعا مردم ایران از آی کیو بالایی بر خوردارند
من هم سعی نکنم بهترین و فعال ترین کسی باشم که ایران دارد
۲۲ مهر ۹۹ ، ۱۶:۴۸ محمد مانی

۱۹۷😎

چرا برا من نمیاد، چطوری بدم بدم

۱۲ اسفند ۰۰ ، ۱۱:۰۲ آریان پیری

واسه من ۱۵۲ شد.نمیدونم درسته یا نه حالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">