شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

۰ نظر ۳۰ تیر ۹۱ ، ۱۷:۰۸
حمید خان راضی !

خدا خر را آفرید و به اوگفت:تو بار خواهی برد، از زمانی که تابش آفتاب آغاز می شود تا زمانی که تاریکی شب سر می رسد.و همواره بر پشت تو باری سنگین خواهد بود.و تو علف خواهی خورد و از عقل بی بهره خواهی بود و پنجاه سال عمر خواهی کرد و تو یک خر خواهی بود. 


خر به خداوند پاسخ داد: خداوندا!من می خواهم خر باشم، اما پنجاه سال برای خری همچون من عمری طولانی است.پس کاری کن فقط بیست سال زندگی کنم و خداوند آرزوی خر را برآورده کرد


۰ نظر ۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۷:۰۰
حمید خان راضی !

عصرایران - با خشک شدن تدریجی دریاچه ارومیه ، طوفان های مرگبار نمکی ، پدیده آینده بخش های بزرگی از کشور خواهد شد.


پدیده ای که اولین نشانه های آن اخیراً بروز کرده است.



عکس ها در ادامه مطالب

۰ نظر ۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۶:۵۸
حمید خان راضی !

عصر ایران - آقای دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان در اجلاس توسعه و محیط زیست ریو+20 در شهر ریودوژانیرو برزیل شرکت کرد و علی رغم حواشی فراوان در این اجلاس سخنرانی کرد و برای اصلاح وضع جهان 7 راهکار پیشنهاد داد.

در 7 سال گذشته این نخستین بار نیست که رییس جمهوری کشورمان در اجلاس های مختلف بین المللی برای بهبود و اصلاح مدیریت جهانی راهکار ارایه می کند .

البته کسی با نفس این عمل مشکلی ندارد ، اما نکته در اینجاست که در بسیاری از موارد راهکارهای ارایه شده برای اصلاح و بهبود وضعیت جهان راه فراری برای کتمان یا نادیده گرفتن مشکلات بغرنج داخلی کشورمان شده است و از سوی دیگر در بسیاری از موارد دولت محترم خلاف جهت همین راهکارها در فضای سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی داخل کشورمان حرکت می کند.


دولت آقای احمدی نژاد از ابتدای استقرار خود هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی شعار " مهرورزی " می دهد ، اما آیا واقعا دولتین نهم و دهم در طول 7 سال گذشته اجرای این شعار را سرلوحه فعالیت های خود در داخل کشور قرار داده است؟

اصلاح مدیریت جهان امر خوبی است و همه مردم جهان و عموم فعالان جهان در این مسیر در حرکت هستند  و بیشتر سیاستمداران جهان هم این ادعا را دارند که به دنبال تحقق این مهم هستند ، اما نکته در این است که دولت یا دولت هایی باید جلودار این مساله باشند که الگو ونمونه ای کوچک از آن "دنیای اصلاح شده "را در کشور خود به مورد اجرا گذاشته اند و نتایج مثبت و عملی از آن گرفته اند ، در حالی که صاحب این قلم بر این گمان نیست که دولت آقای احمدی نژاد در این زمینه کارنامه مثبتی از خود به جا گذاشته باشد.

برای اثبات این مدعا کافی است مشکلات بی شمار و روزافزون مردم ایران در عرصه های گوناگون اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، آموزشی ، بهداشتی  و محیط زیستی را لیست کنیم و از آقای احمدی نژاد بپرسیم :

۰ نظر ۱۲ تیر ۹۱ ، ۱۶:۵۵
حمید خان راضی !

آقای علیلو دست مریزاد !!!!


آیا این درست نماد اشرافی گری نیست که بسیاری در خانه ملت به آن اعتراض دارند؟چرا یک نماینده مجلس باید یک خانه 100 میلیونی رهن کند؟آیا امکان اسکان نمایندگان مجلس در خانه ای متوسط تر امکان پذیر نیست؟ در جایی که دولت کاری برای کنترل بازار مسکن نمیکند آیا این وظیفه نمایندگان مردم نیست که دغدغه آنها بی خانگی مردم باشد نه خودشان؟



قرارمون این بود آقای علیلو؟ (ادامه مطالب)
۰ نظر ۱۰ تیر ۹۱ ، ۱۶:۵۲
حمید خان راضی !

سلام


هر دم از این باغ بری می رسد ....


به سایتی برخوردم که در زمینه معرفی همسر برای ازدواج موقت برای مدت یکساعت ! اقدام و تبلیغات گسترده ای انجام داده است . جالب اینکه این سایت ادعا میکند در سایت ساماندهی ثبت شده و عجیب تر اینکه ادعایش هم درست است 


بنابر این سایت مذکور ادعا میکند که فعالیتش کاملا قانونی است .


آدرس سایت و نیز عکسی از محیط سایت و نتیجه جستجوی سایت در ستاد ساماندهی را در ادامه مطالب میتوانید ببینید و ...



قضاوت با خود شما ...

۱ نظر ۰۷ تیر ۹۱ ، ۱۶:۴۸
حمید خان راضی !

رئیس جمهور ایران که فرصت مصاحبه با هیچ رسانه‌ی خارجی را از دست نمی دهد، در غریب به اتفاق این مصاحبه ها به گونه ای از وضع اقتصادی مردم ایران تعریف کرده که مردم اروپا خواهان مهاجرت به ایران شده اند! معاون اول وی نیز چند روز پیش درافشانی نموده اند که وضع اقتصادی مردم خوب است!

در پی این صحبت ها ما دچار جنون گاوی شده ایم که اگر ما «مردم» هستیم، چرا وضع‌مان خوب نیست؟! و اگر ما «مردم» نیستیم، پس آن «مردم»ی که وضع‌شان خوب است، که و کجا هستند؟!

در پی طرح این سئوال فلسفی متوجه شدیم که غرض از مردم، مردم نیست، بلکه مردم است! یعنی «مردم» حروف اختصاری افرادی است که واقعا وضعشان خوب است و رئیس جمهور و معاون اولش در مورد آنها صحبت کرده است؛ بنابراین به رمزگشایی از مردمی که رئیس جمهور در موردشان صحبت کرده می پردازیم:


مردمی که وضعشان خوب است عبارتند از:


۰ نظر ۰۵ تیر ۹۱ ، ۱۶:۴۵
حمید خان راضی !

آیا چرخ زندگی من خوب می چرخد؟ آرام است یا تند؟ این سئوالی است که هر چند یکبار از خود پرسیده ایم یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی را باید در جواب دادن به این سئوال مدنظر داشت. این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.

۰ نظر ۰۳ تیر ۹۱ ، ۱۶:۴۲
حمید خان راضی !

در کشوری که بسیاری از مردم به سبب مشکلات اقتصادی توان تحصیل،ازدواج،( به فرض محال) خرید یا اجاره یا رهن مسکن،تهیه ی جهیزیه ی دخترانشان و... ندارند چگونه می شود تحمل کرد که یک باشگاه کاملا دولتی از پول بیت المال مسلمین میلیاردها تومان برای یک بازیکن فوتبال هزینه کند. آن هم در شرایطی که قانون اجازه نمی دهد دولت باشگاه داری حرفه ای کند،آن هم در شرایطی که دولت و مجلس چند ماه است سر ۲۸ هزارتومان یارانه ی بیشتر به مردم سر دعوا دارند و هرماه یارانه ها چند روز دیرتر پرداخت می شود.

معلوم نیست نظارت مجلس کجاست؟ دیوان عدالت اداری کجاست؟ سازمان بازرسی کل کشور کجاست؟ سازمان لیگ برتر و سقف قراردادش کجاست؟ انگار در این مملکت تمام سقف ها فروریخته و تمام نهادهای نظارتی از ایستادن مقابل حیف و میل بیت المال می ترسند و خدای نکرده شاید نمک هم گندیده!




حراج بیت المال برای این فوتبال فاسد (ادامه مطلب)

۰ نظر ۰۱ تیر ۹۱ ، ۱۶:۳۹
حمید خان راضی !