شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎
سلام

شاید شما هم جزو کسانی باشید که صابون مزاحم های ایرانسلی به تنتون خورده باشه یا از طریق اس ام اس از طریق شماره ایرانسل مورد کلاهبرداری قرار گرفتین.

برای پیگیری و کشف مزاحمانی که با شماره ایرانسل برای شما دردسر ساز شدن مراحل زیر رو باید انجام بدین:


1 - اول فرم  درخواست کشف مزاحم رو دانلود کنید و ازش چاپ بگیرید

دانلود فرم کشف مزاحم

دانلود فرم شکایت کلاهبرداری با پیامک

این فرمها از سایت ایرانسل هم قابل دانلود هست .

2 - فرم رو پر کنید و امضا کنید و (حتما) اثر انگشت بزنید

3 - فرم تکمیل شده رو به شماره 66651901-021 فکس کنید

4 - منتظر بمونید تا نتیجه بده !


وبلاگ "شبستر از زاویه ای دیگر" آماده انعکاس نظرات انتقادی و اجتماعی و طنز شما عزیزان است



نظرات  (۴۱)

ولی من یک راهی هم برای کشف مزاحمین اینترنتی بلدم که بایستی اجرایی کنم!!!! این بهتر جواب میده
پاسخ:
مزاحم اینترنتی دیگه چجوریه؟
مزاحمینی از قبیل مزاحمین وبلاگ و یا اینترنت و یا شبکه اجتماعی مجازی فیس بوک و ازین قبیل مزاحمتها که میشه اینترنت و پی سی طرف رو هک کرد!!! به همین راحتی
پاسخ:
خوب این که چیز جدیدی نیست که ؟!؟
جدید نیست ولی خیلی خیلی کاربردیه .... مخصوصا برای کسانی که قصد اهانت و مزاحم شدن رو دارن خیلی خوبه و من هم از این طریق طی دو روز گذشته یک نفر رو پیدا کردم.
پاسخ:
به ما هم یاد بده
شما خودتون استاد این کارهایین و ما شاگرد شما! کار سختی نیست... از طریق مخابرات خیلی ریلکس میتونی شبکه اینترنتی طرف رو شناسایی کنی و تلفن و محل اینترنت رو شناسایی بکنی ... حتی از طریق ناجا.... و همین وبلاگ رو میشه هکش کرد و پیدا کرد که متعلق به کیه و از کجا و ... خط تلفن و هزار نوع دیگه
پاسخ:
منظورم جزئیاتشه- اتون قسمت ناجا و آی پی و این حرفا که اظهر من الشمسه - فرض کنیم الان من آی پی خودم رو به شما بدم و شما میتونین منو هک کنید؟
شما زا نظر من هک شده این ..... آره میشه از روی آی پی هک کرد و فهمید طرف کیه. اطلاعات ایران از همه نظر قویه بر خلاف ما بقی ارگان ها و سازمانها
پاسخ:
احتمالا من نمیتونم مطلبم رو برسونم. کاری با اونها نداریم که . این سوال شخص من از شخص شما بود . شما میتونین چنین کاری بکنین؟
البته غلط تایپی هست ببخشید از نظر من
بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
پاسخ:
میشه به من هم یاد بدین؟؟؟؟؟ هزینه اش را می پردازم
تشریف بیارین یادتون میدم . یا دوست دارین خودتون رو هک کنیم تا یاد بگیرین؟؟
پاسخ:
اتفاقا بد فکر هم نیست . من منتظرم
منتظر چی هستین دقیقااااااااااا  دقیقا آقای حمید خان راضی زرنگ!
پاسخ:
منتظر هک شدن دیگه
قبلا هم عرض کردم خدمتتون شما از نظر من هک شده این!! نیازی نمیبینم دیگه ;)
با سلام خدمت دوستان عزیز.. من دو ساله که یک مزاحم تلفنى دارم که شماره خونه خودم مادرم و موبایلمو داره و نصف شب زنگ میزنه اصلاً هم نمیزاره گوشی رو جواب بدیم فقط صدبار زنگ میزنه و قطع میکنه ، به مخابرات هم مراجعه کردم ولی چاره ساز نبود. یعنی خطش رو عوض میکنه و دوباره مزاحم میشه واقعا عاصى شدم. به مظر شما آیا راه حلى است
پاسخ:
اگه شماره اش ایرانسله من شاید بتونم کمک کنم
راه چاره اینه که شمارشو بندازی تو لیست سیاه، وقتی تماس میگیره رد تماس زده بشه بهش !! 
پاسخ:
hخوب تلفن خونه رو چیکار کنه؟

راهش اینه که اسم و آدرسشو پیدا کنی و بری در خونش با مامور
اطلاعات ایران که خیلی خوبه... یعنی نمیتونن پیدا کنن کیه!!! واقعا شرم باد به همچین آدمهایی که شخصیتی برای خودشون قائل نیستن.... 
پاسخ:
چرا. اگر شکایت بشه خیلی راحت میشه پیداش کرد
وقتی مزاحم بهتون زنگ زد اون دکمه ی سبز روی کیبورد گوشیتون که عکس یه تلفن هست رو موقعی که گوشی رو برداشتید تا اونجایی که میتونید بزنید :
این کار باعث میشه نتونه تلفنشو قطع کنه (و مخابرات هم یه حالی میبره )
برید قسمت تنظیمات تماس گوشیتون و گوشی تونو رو شماره پلیس 110 دایورت کنید.

















این کار باعث میشه طرف (مزاحم تلفنی ) از ترس سکته کنه البته ازتون شارژ کم مىشه
سلام یه شماره ایرانسل شدید مزاحمم میشه ولی هیچی ازسش ندارم چکارکنم فقط شمارشو دارم
پاسخ:
خوب با مطالعه همین پست میتونین ازش شکایت کنین
سلام یکی هست مثلا 2یا3 روز پیامک میده به خط خواهرم باز میره تا حدود 1 ماه دیگه و دوباره 2یا 3روز پیامک میده  خطش همراه اوله ولی اون ایرانسل من تحقیق کردم مثل اینکه خطشو ی هفته تحت نظر میگیرن تا ببینن واقعا مزاحمه یا نه ک اینجوری فکر نکنم ب نتیجه برسه به نظر شما راهی هست؟ ی بارم خودم زنگ زدم بهش و فحاشی کردم اونم همینطور احتمال داره علیه خودم استفاده کنه؟

سلام یکی هست مثلا 2یا3 روز پیامک میده به خط خواهرم باز میره تا حدود 1 ماه دیگه و دوباره 2یا 3روز پیامک میده  خطش همراه اوله ولی اون ایرانسل من تحقیق کردم مثل اینکه خطشو ی هفته تحت نظر میگیرن تا ببینن واقعا مزاحمه یا نه ک اینجوری فکر نکنم ب نتیجه برسه به نظر شما راهی هست؟ ی بارم خودم زنگ زدم بهش و فحاشی کردم اونم همینطور احتمال داره علیه خودم استفاده کنه؟
پاسخ:
در مواردی مثل تهدید و کلاهبرداری و مزاحمت های ناموسی بهترین راه شکایت هست و از طریق قانونی شخص پیگیری میشه و به دادگاه احضار میشه
سلام یکی مزاحم خانومم میشه ک ب دلایلی نمیخوام پلیس و دادگاه در جریان باشه راهی نیست که خودم بتونم پیداش کنم؟
پاسخ:
راهش اینه که تو ایرانسل آشنا داشته باشید و مشخصات مزاحم رو بهتون بده
من که نفهمیدم چی شد یکم ساده تر توضیح بده خوب من یه دختر اول دبیرستانیم و یه جنس ضد من ( پسر) داره به طرز ناجوری اذیتم میکنه ساده تر بگو ماهم بفهمیم باو بازم ممنون
پاسخ:
ساده ترین راه برای شما اینه که موضوع رو به بابا و مامان بگی تا موضوع رو حل کنن. موفق باشی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

این شماره مزاحم تلفنی خونمونه-اگه باورتون نمیشه بهش زنگ بزنید جواب نمیده!

بچه بامراما هکش کنن!

0938995****

چطور میشه یه فردی که تو فیس بوک مزاحمت ایجاد کرده شناسایی کرد؟ شکایت هم کردیم ولی هنوز هیچ خبری نیست! اگه ممکنه راهنمایی کنید

پاسخ:
اگر ممکنه بیشتر توضیح بفرمائید. چطور تو فیسبوک ایجاد مزاحمت کرده؟ عکس شخصی انتشار داده یا افترا و تهمتی نوشته یا شماره تلفن پخش کرده ؟ یا اینکه فقط برای شما پیغام فرستاده؟
سلام
ایا میشه شماره ایرانسلی که طرف سیم کارت را نابود کرده و دیگه ازش استفاده نمیکنه را از روی sms هایی که قبلا فرستاده یا تماسهایی که گرفته ردیابی کرد؟
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۱ tarodoor نیمه شعبان
سلام
میشه یه شماره ایرانسل را از روی smsهایی که داده و تماسهایی که با خطم گرفته ردیابی کنم؟ طرف سیم کارت را سر به نیست کرده و دیکه ازش استفاده نمیکنه
پاسخ:
سلام
برای چنین کاری باید شکایت کنید و اگر اون شماره جزو شماره هایی باشه که در سیستم ایرانسل ثبت شده باشه امکان پیگیری هست

سلام

شماره09371705009زندگیموداغون کرده هرکس بتونه مشخصات کاملش روبرام دربیاره یه مبلغ خوبی بعنوان پاداش بهش میدم

شماره تماس من09353931077

 

سلام یه شماره ایرانسل از طریق وانس اپ برام مزاحمتهایی ایجاد میکنه دیگه خیلی خسته شدم . خواهش میکنم اگه کسی می تونه کمکم کنه ... دیگه خسته شدم تو رو خدا کمکم کنید
پاسخ:
خوب بلاکش کنید
سلام
یه شماره ایرانسل هست که میواستم بدونم شمار کی ستش،بجز شکایت راه دیگه ای هست؟؟
ممنون میشم کمک کنید
سلام. خواهشا بگید چطور میشه مزاحم ایرانسل که روی خط ثابت خونه زنگ میزنه رو پیدا کرد..حداقل نامش رو. برای خانواده ای که هیچوقت این حرفا رو نداشتن سنگین تموم میشه!!خواهش میکنم پیدا کنین کیه
پاسخ:
راهش اینه که شکایت کنین و از طریق اپراتور مربوطه اسم و آدرسش رو به دادگاه اعلام میکنن و احظار میشه به دادسرا
همش که نمیشه قانون!!نمیخوام سرلج بیفته..فقط بدونه راحت میشه پیداش کرد!!همراه اول آشنا دارم اگه قرار باشه ایرانسل نمیشناسم
پاسخ:
ببخشید من راه غیر قانونیشو بلد نیستم
همه میدونن میشه شکایت کرد آقای قانون مدار و مثبت و بی عیب و نقص. .!!
پاسخ:
پس کرم از خود درخته .....

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها .....
سلام دوستان من مزاحم تلفنی دارم که تهدیدم میکنه وخیلی هم فحش میده فایل دانلودی بالا رو گرفتم وفاکس کردم ولی خبری نشد خواهشمندم کسی میدونه کمکم کنه
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۲۶ زینب واعظی
سلام دوستان چند وقتی هست که مزاحمت تلفنی دارم خیلی تهدیدم میکنه وحرفای زشت میزنه ،از یک شماره ایرانسلم برام مزاحمت ایجاد میکنه، فرم بالا رو پر کردم وفاکس کردم ولی هیچ اثری نداشت لطفا کمکم کنیدد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام و عرض ادب احترام
به استحضار می رسانم متاسفانه با توجه به نحوه خدمات رسانی شرکت ایرانسل ،هر فرد بی خانواده و بی فرهنگی  میتونه تا هزاران خط بی صاحب یا بی نام و نشان برای مزاحمت ، تحدید ، اعمال خلافکارانه ، و سوءاستفاده علیه امنیت ملی در اختیار داشته باشه که ریشه این اتفاقات از همین کارهای کوچک شروع میشود، ووقتی فرد حصول اطمینان پیدا کند که ابزاری برای شناسایی وی وجود ندارد رو به کارهای بزرگتر و خطرناک تر میزند.آیا باید حتما حادثه اتفاق ناگوار و تلخی در جامعه رخ دهد که این مسائل مطرح یا پیگیری شوند؟؟!! آیا مزاحمت، توهین، تحدید افراد جامعه برای هیچ مرجعی مهم نیست ، آیا اگر از همین وسایل در جهت سوء استفاده در امنیت جامعه و امنیت ملی استفاده شود بازهم مهم نیست؟؟!! که در هر مواقعیم که باشد فرد مجرم با خیال راحت به کار خود ادامه میدهد ،چرا که اگر قرار بود قانون محکمی باشد هیچگاه به خود اجازه نمیداد این چنین به امور خلاف و خرابکارانه ی خود ادامه دهد
الان مدتی است که مزاحمت های تلفنی با این اپراتور امان مردم را بریده و متاسفانه هیچ برخوردی از بابت شناسایی ردیابی یا کنترل گوشی یا خط های دیگر افراد مزاحم صورت نمی پذیرد
بنده شماره هایی رو در اختیار شما میگذارم که کم ترین کارشان ایجاد مزاحمت ،توهین و فحاشی و تحدید به قتل می باشد که با هر بار شکایت قضایی و پیگیری متاسفانه اپراتور مذکور توانایی ردیابی،شناسایی از طریق سریال گوشی و خطوط دیگر را نداشته و افراد مزاحم در کمال آرامش خط را عوض کرده و با خط دیگر شروع به سلب آسایش می کنند
اگر دین دارید و اگر خدا و پیغمبر می شناسید و اگر ذره ای وجدان کاری و خانوادگی دارید به تمام مقدسات قسمتان میدهم این مسئله را با جدیت پیگیر باشید و با در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل به مراجع قضایی و مربوطه ریشه ی این مفاسد و خلافکاری ها را بسوزانید و برچینید تا دید عموم مردم نسبت به این اپراتور مثبت شود
***********
***********
***********
***********
***********
***********
پیشاپیش از همکاری خالصانه و با درنظر گرفتن این که خدا شاهد برکار شما می باشد تشکر فراوان را دارم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای هر فردی که با خواندن این شکایت مسئله را پیگیر و به نتیجه می رساند، را دارم.
پاسخ:
سلام
دوست عزیز اون کلمه املای درستش (تهدید) است نه (تحدید)
سلام یکی هست هی مزاحم میشه و میگه بیا تو واتساپ

پاسخ:
خوب برو ببین چی میگه
سلام دوستان
آیا میتوان سیم کارت ایرانسل را که آن را سوزانده اند را پیگیری کردلطفا کمکم کنید سریع تر
پاسخ:
سلام
بله با ارائه مدارک و شماره سریال روی پوکه ی سیم کارت میتوانید مجددا سیمکارتی با همان شماره دریافت کنید
سلام متاسفانه اونجا به آدم فشارمیاد که یه آشنای خیلی نزدیک شمارشو بده به چندنفر که مزاحم بشن و اصلا فکرشو نکنه که اون نفر این کار رو کرده باشه.چقدر آدم اعصابش داغون میشه واسه یه دختر و یه خانم پاک و سالم خیلی سخته که مزاحم تلفنی داشته باشه خدایی نکرده اگه یکی ندونه فکرمیکنه که اون طرف یه کاریی هست که مزاحم داره درصورتی که نمیدونه خودش کاری نکرده اما مزاحم داره.
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۰ بازدیدکننده سایت
از این تعجب میکنم که چرا توی این دوره زمونه باید هنوز مزاحم تلفنی وجود داشته باشه.متاسفانه عده ای بی فرهنگ و مریض و بیکار مزاحم تلفنی خیلی از افراد شدن و میشن چون ممکنه هر شماره ای مزاحم داشته باشه یا قبلا داشته مزاحم داشتن در صورتی اتفاق میفته که شماره آدم پخش بشه یا خودش کاری کنه که مزاحم داشته باشه یا اون طرف شماره رو شانسی بگیره و بعد مزاحم بشه.کسی اگه مریض و بیکار نباشه هیچ موقع مزاحم نمیشه.مزاحم تلفنی شدن حتی اگه برای سرکار گذاشتن و شوخی هم باشه کار بسیار زشت و غیراخلاقی ای هستش خیلی ها به خاطر همین مزاحمت ها زندگیشون نابود شده.مزاحم شدن کاری بسیار زشت و دور از اخلاقی هستش.به امیدروزی که دیگه هیچ کسی مزاحم تلفنی نداشته باشه.ولی با این نرم افزارهای بلاک لیست خیلی دیکه خوب شده شماره رو وارد میکنی و براش بوق اشغال میخوره
با سلام این مطلبی که میخوام بگم من باب درد و دل و ذکر یه نکته هستش. قابل توجه دوستان عزیز اگه توی خانوادتون چند نفر باهم مزاحم تلفنی داشتن و خط هم که عوض میکردن بازم مزاحم داشتن بدونید که به احتمال زیاد کار آشنا هستش.ما در خانوادمون چند نفر بودیم که خیلی مزاحم داشتیم و هر چقدر خط عوض میکردیم بازم چند سال مزاحم داشتیم تا اینکه یکی از اون مزاحما  رو پیداکردیم و اعتراف کرد که کار آشنای خیلی نزدیک بوده و شماره های ما رو به دوستاش داده بوده که مزاحم بشن.خیلی ناراحت شدیم و از این تعجب کردیم که کار اون بوده اصلا فکرش رو هم نمیکردیم
سلام یه سوال داشتم از حضورتون.ممنون میشم اگه جواب بدید.آیا میشه فهمید که از صاحب یه سیم کارت شکایت شده یا نه؟؟منظورم این هستش که میشه فهمید که برای یک سیم کارت آیا تا به حال شکایتی ثبت شده یا نه؟؟اگه اینجا امکان جواب دادن به سوالم نیست لطفا جواب رو به ایمیلم ارسال کنید.با تشکر از وبلاگ خوبتون
پاسخ:
سلام
دقیقا در این مورد خاص اطلاعاتی ندارم
سلام وقتی مزاحم خودش میگه با شکایت هم نمیتونی منو پیدا کنی و من این سیمکارتو پیدا کردم ، چیکار میشه کرد ؟ 
پاسخ:
خوب این یه بلوف هست
در هر حال میتونن پیداش کنن اگر شکایت کنید
ببخشید اگه بخوایم یه چیزیو بدون اینکه طرف بشناستمون به کسی بگیم ، باید چیکار کنیم که نشناسه 
پاسخ:
باید براش پیغام بفرستین دیگه
سلام
میشه تلگرام رو هک کرد؟
قضییه ناموسیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">