شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام

اخیرا چون مواردی از توهم ، خودشیفتگی و خصوصا جو گیر شدگی حاد در شهرستان مشاهده شده من هم تصمیم گرفتم جو گیر بشوم و دوستان و همشهریان رو بر علیه هر سه مورد واکسینه کنم !

شاید برای شما هم پیش اومده که موردی رو شنیدین که تو دلتون قاه قاه بهش خندیدین اما به هر دلیلی نخواستین یا نتونستین به گوینده انتقالش بدین که بابا ! پیاده شو با هم بریم !

برخی موارد هم هستن که چون از آمار دقیق و صحت مطلب اطمینان نداریم ترجیح میدیم ما هم به صف تایید کنندگان و منتشر کنندگان بپیوندیم . مثل این جمله ی آشنا که "ایرانی ها با هوش ترین مردم دنیا هستند !"

داستان های زیادی در این مورد به ذهنم می رسه از جمله مورچه ای که در جوی آب افتاد و فریاد زد "کمک کنید که دنیارا آب برد!!" یا داستان آن کودکی که در مقابل سکوت همگان در برابر لباس خیالی پادشاه ، داد زد "پادشاه لخت است!"

قبل از اینکه دوستان رو با نشانه های بیماری خطرناک خود شیفتگی آشنا کنم ، نظر شما رو به چند مورد از نشانه های ابتلاء که در شهرستان ما دیده شده جلب می کنم :

۸ نظر ۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۵
حمید خان راضی !

سلام

در روزهای اخیر ، همگام با پیشرفت ها و اکتشافات و اختراعات در تمام دنیا ، شاهد بودیم که یکی از دوستان ، از آخرین کشف انفورماتیکی جهان پرده برداشتند و ادعا کردند که کیلوبایت ، همان پیکسل است !!!  باور ندارید؟


دقیقا زمانی که از هیبت چنین کشفی کف کرده بودم ، خبر کشف جدید تری را نیز مشاهده کردم که اولی را از نظرم محو کرد !


اما داستان کشف علمی دوم توسط دانشمندان :

۱۹ نظر ۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۵
حمید خان راضی !