شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام 

دیشب بعد از مدتها فرصتی شد تا نگاهی به برنامه های تلویزیون خودمان بیاندازم . شنیده بوده که غلطهای املایی و انشایی و دستوری در صدا و سیما بیداد میکند اما نمیدانستم در این حد است ! 

 

به مسئولین و دست اندر کاران صدا و سیما توصیه میکنم خجالت را کنار بگذارند و در کلاسهای نهضت سواد آموزی شرکت کنند یا اینکه بجای جمع شدن دو سه نفر از مجریانی که احساس بامزگی میکنند دور یک میز و صرف وقت میلیونها بیننده ، دور هم جمع شوند و املا کار کنند (البته تو تلویزیون پخشش نکنند ممنون میشیم !) 

 

واما جریان چی بوده؟

 

در اخبار 20 و 30 دیشب مصاحبه ای با یکی از مسئولین در حال انجام بود که توجهم به زیر نویسش جلب شد !  

 

 

یه عکس ازش گرفتم که امروز بذارم تو وبلاگ ، ولی ظاهرا بغل دستی طرف یکم سواد داشت و بهش گوشزد کرد ، چون بلافاصله زیر نویس عوض شد ! 

 

 

 

کلی کنف شدم ، ولی بلافاصله خبری در مورد طرح 6 ماده ای ایران برای برقراری صلح در کشور دوست و برادر و جیگر و عزیز دلمون ! (سوریه) پخش شد که شرط چهارمش آزادی تمام بازداشت شده گان بود !  

توجه کردید ؟ باز داشت شده گان ! (شدگان) 

تا دوربینو آماده کنم تصویر عوض شد و همین موضوع باعث شد تا شب بشینم و نوشته های شبکه های مختلف رو ببینم که شاید باورتون نشه ولی بدون اغراق 16 مورد غلط املایی و دستوری مشاهده کردم ! 

 

و...... 

 

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">