شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

(لایُحِبُّ اللهُ الجَهرَ بِالسّوءِ مِنَ القَولِ الاّ مَن ظُلِم)

سلام

شهرداری شبستر در اقدامی قابل پیش بینی و نه چندان دور از انتظار....


نتایج (نظرسنجی مردم از عملکرد شهرداری) را از سایتش حذف کرد!


شهرداری شبستر

پشه چو پر شد بزند پیل را

با همه تندی و صلابت که اوست

مورچگان را چو بود اتفاق

شیر ژیان را بدرانند پوست


آورده اند که روزی بهلول با مردی نشسته و گرم صحبت بودند که به ناگاه بادی از آن مرد خارج شد و برای اینکه بهلول را گمراه کند کفشش را بر روی زمین کشید......

بهلول سری تکان داد و گفت : گیرم که صدایش را خاموش کردی ..... با بویش می خواهی چه کنی ؟؟؟؟


بقیه اش را هم بخوانید ....

بر همه مردم حاضر در صحنه انتخابات واضح و مبرهن است که عدم انتخاب شهرداری و شورای شهر  بخاطر این نیست که نمی توانند . بلکه به این دلیل است که نمی خواهند ...  چون ......

اما مدیران شهری که عادت دارند فقط به به و چه چه بشنوند و مجیزشان گفته شود ، نظر سنجی را که خود در پورتاااااااااال شهرداری ! گذاشته بودند حذف کردند . چرا؟

فهمیدن دلیلش زیاد فسفر سوزاندن نمی خواهد. روزی که نظر سنجی مذکور در سایت گذاشته شد ، بلافاصله گزینه "عالی" تا عدد 40 بالا رفت و همینطور هم ماند.... اما چندی بعد ورق برگشت


شهرداری که عادت کرده بود مدیران و سرپرستانش ! فقط لوح تقدیر بگیرند و در جلسات مختلف از آنان به عنوان امیر کبیر شبستر ! یاد شود و در مقابل مسئولین رده بالا "نمونه" معرفی شوند ، با گزینه ی عجیبی مواجه شد.

نتایج نظر سنجی به حقیقت نزدیک تر شد . در روز یکشنبه 29 تیر 93 ، گزینه "عالی" عدد 41 ، "خوب " عدد 6 ، "متوسط" عدد 21 و گزینه "ضعیف" عدد 479 را نشان میداد.

به این ترتیب گزینه "عالی" 7درصد و گزینه "ضعیف" ، 88 درصد از آراء مردم را بخود اختصاص داده بود . اما چون قانون شهرداری شبستر این است که "همه از ما راضی هستند " و " ما خیلی با حالیم " و   "خدمات ما به شهر بیشمار است!" ، بنابر این صبح روز دوشنبه دیگر اثری از نظر سنجی فوق در سایت گل و بلبل شهرداری نبود .... به همین سادگی!

آقایان (و خانم) شورا : یا این مطالب را نمی بینید  و اطلاع ندارید که باید گفت وا اسفا............... و یا می بینید و منفعت در این است که خود را به ندیدن بزنید که باید گفت وا حسرتا ..........

مطمئن باشید این روزها خواهد گذشت و انتخابات شورا ها باز هم خواهد رسید .... آن موقع زمان تسویه حساب است . البته روز تسویه حساب دیگری هم هست (یوم تبلی السرائر ....)

و سخن آخر با افرادی که فکر کردند با پاک کردن نظر مردم و عوامفریبی میتوانند باز هم بر صندلی هایی تکیه بزنند که حقشان نیست .... بدانید که مردم اگر شما را می خواستند تا بحال آن میز و صندلی را گرفته بودید ...


با دیدن این کار شما یاد یکی از شعار های دوران انقلاب افتادم که می گفت ....



البته منظورم دیوار شهرداری نیست ها .........



منظورم یه چیز دیگه است ........

نظرات  (۲۶)

حذف نظر سنجی های واقعی از طرف ادارات چیز عجیبی نیست .

عجیب اینه که شهرداری شبستر که هنوز نتونسته جمله سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی رو از سایتش حذف یا عوض کنه ، چه جوری تونسته این نظر سنجی رو حذف کنه ؟

بنظر من که باید به همشون لوح تقدیر داد بابت چنین توانایی عظیمی !!!!!!!!!!!!!!!!
نتیجه گیری اخلاقی:
نظر مردم تا وقتی اهمیت دارد که به نفع آقایان باشد

مردم تا وقتی مردمند که در جلساتی که به اسامی مختلف ولی با هدف تمجید از اینها تشکیل می شود شرکت کنند و کف بزنند در غیر اینصورت :

گور بابای مردم !

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۹ خان چوبان
از  اونجایی  که مردم عزیز و همیشه در  صحنه ما به راحتی  و با انواع و اقسام  بهانه ها تحریک می  شوند و برای  نابودی  آمریکای  جنایتکار  و اسرائیل غاصب  هم که شده در  انتخابات شرکت حداکثری  خواهند داشت تا چش  اقسام من و تو رو در  بیارند بی  زحمت.  و نتیجه آن خواهد شد که مسئولین منتخب  فکر  کنند به خاطر عملکرد فوق  العاده اونها بوده که مردم راضی  از  همه چیز  در  انتخابات شرکت کردند و  کارشان حتما عالی  بوده . 
با عرض  معذرت و با توجه به محدودیت حوزه کاری  بنده از  درج مطلبتان زیبایتان  معذور  گشتم .
به امید موفقیت بیشتر  وبسایت زیبایتان 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
همه می دانند که شورای شهر و ****** **** دستشان در یک کاسه است . می خواهند به هر ترتیبی شده ******* ا بر تخت بنشانند که کارهای ناتمام !!!!!!!  را تمام کند.

اما مردم نیز همه چیز را می فهمند و اگر چیزی نمی گویند بخاطر این است که دیگر بیخیال این موضوع شده اند و برایشان اهمیتی ندارد چه کسی شهردار باشد
سلام
توجه شما به رعایت دستور زبان باعث وسواس بنده شده تا جاییکه موقع بازدید از سایت های مختلف بجای استفاده از مطالب دنبال غلط املایی و انشایی می گردم!!!
برام سوال پیش اومد این درسته؟
http://s5.picofile.com/file/8131122892/1.jpg
پاسخ:
سلام


اما بعد .....

اینکه من به غلطهای املایی و انشایی حساسم دلیلش اینه که از نظر من کسی که ادعای مدرک و تحصیلات و کار فرهنگی داره اولین و ابتدایی ترین قدم تسلط به زبان گفتاری و نوشتاری کشور هست و "کلبه ی صفا" و " راحت بودن" و "تایپ سریع!" نمیتونه سرپوشی بر بیسوادی باشه و مثلا "دست مریزاد" بدلیل سرعت تایپ "دست مریضاد!" نوشته بشه

در مورد عکسی که فرستادین ، ترکیبی کاملا اشتباه نوشته شده . اما از اونجایی که اون سایت جشنواره خطاهای نوشتاری و ساختاری هست یاد این شعر افتادم که ....

خانه از پای بست ویران است .....
خواجه در فکر نقش ایوان است ...
به نظر من شهرداری شبستر بهتر است نام خود را به (پایگاه مقاومت شبستر) تغییر دهد

البته مقاومت در برابر خواسته مردم
آماده صدور سنگ پا به شهرستان قهرمان قزوین هستیم  .......
جمع کنید بساط شهرداری و شوراها رو که آبرو واسه شهر نداشتن. همه شهرها پیشرفت میکنن ما هنوز اندر خم یک کوچه ماندیم. به قول آن بزرگوار " سن یئمه من یئییم دعواسیدی "
درود بر شرفتان که کار فرهنگیتان فقط در خوردن افطاری رایگان و ذوقمرگ شدن برای شکم چرانی خلاصه نشده است . درود بر شما که درد مردم را بیان می کنید .

از شورای شهر و شهرداری شبستر می خواهیم برای روشن شدن افکار عمومی لیست بیمه شهرداری را هم یکبار منتشر کنند.

سلام حمید آقا
چرا نظری رو که در مورد زمینهای بسیجیان فرستادم منتشر نمی کنید ؟ مگر این کار تخلف آشکار شهرداری نیست؟
پاسخ:
سلام
دوست عزیز مطلبی که شما ارسال فرموده اید مستند نیست. اگر مدرکی برای این مورد که فرموده اید باشد یا با اسم و مشخصات خودتان ارسال بفرمائید با کمال میل درج خواهد شد. البته من هم مثل شما در این مورد مطالبی شنیده ام اما برای درج یک مطلب در یک رسانه عمومی ، به چیزی ورای شایعات نیاز است .
البته بسیاری از همشهریان مانند شما مطالبی از ظلمهایی که بر آنان رفته است ارسال میکنند که در صددم به زودی با جمع آوری آنها مطلبی بنویسم و خواهان پاسخ از مسئولین شویم .
باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید .
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۲ آذرقلم( امین . خوش نیت)
سلام.
ممنون که خبرم کردید. چند پست آخر وبلاگ پربارتان را خواندم و لذت بردم. برای شما و همه همشهریان عزیز آرزوی موفقیت دارم.
یا حق
خدا می داند به خاطر همین حذف کردن نظر مردم چقدر پول و اضافه کار می گیرند . و احتمالا به عنوان یکی از کارها و فعالیتهای انجام شده هم به خورد مردم خواهند داد و توقع دارند بخاطر همین کارشان لوح تقدیر هم بگیرند . خدا ازشان نگذرد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ******* قبل از مکه رفتن به ما قول هایی داد و از ما امتیاز گرفت و بعد از برگشتن زد زیر تمام حرفهایش اگر این مطلب را می خوانند بدانند که ما حلالش نمیکنیم و در پل صراط بابت حقی که از ما ضایع کرد جلویش را خواهیم گرفت . حاجی شدن اول به این است که حق کسی را ضایع نکند. ما از حقمان در این دنیا و آن دنیا نخواهیم گذشت . تمام کسانی که از او حمایت م کنند تا دوباره سر کار بیاید بدانند که آه مظلوم پشت سر او هست
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۰ فرهاد آقا
نمیدانم باید با چه زبانی به اینها گفت که آقاجان ما شهردار بازنشسته نمی خواهیم . ایشان الان باید دیگه کم کم به فکر اون ور باشند . و بذارن یه شهردار جوان و پر انرژی بیاد که بتونه نابسامانیهای بیشمار این مدت رو جمع و جور کنه. شهرداری که خانه سالمندان نیست که عزیز من
واقعا چرا شهرداری از بیان واقعیت اینقدر وحشت دارد؟
آیا فکر می کنند که با حذف نظر مردم ، واقعا حقیقت عوض خواهد شد ؟
آیا رویای محبوب بودن در بین مردم با این دروغگویی ها به حقیقت می پیوندد؟
آیا نمیدانند که تا چند ماه قبل به همین مردم برای رای التماس می کردند ؟
آیا نمی فهنمد که برگزاری جلساتی که در آن بخودشان لوح تقدیر بدهند فقط و فقط باعث می شود که مردم از اینها بیشتر متنفر می شوند ؟
آیا به روز قیامت اعتقاد ندارند ؟
آیا نمی دانند که حق این مردم رنج کشیده خوردن ندارد؟
آیا نمی دانند که القابی که بخودشان می دهند باعث خنده مردم شده است و شعارهایشان فقط مصرف داخلی در همان جلسات خودشان را دارد؟
آیا نمی بینند که کثافت از در و دیوار شهر بالا می رود ؟
آیا تخلفات بساز بفروشها را نمی بینند؟
با زبان روزه لعنت میکنم هر آنکس که قدر این مردم قدر شناس را نفهمید و فقط و فقط بفکر منافع خودش باشد.
الهی آمین
دلخوش از آنیم که حج می رویم

غافل از آنیم که کج می رویم

حاج آقا بعد از راضی کردن مردم یکبار دیگر هم مکه بروید. چون من یکی آن دفعه حلالتان نکرده ام و نمی کنم
خیلی عجیب است که با وجود چنین دروغگویی آشکاری که یک موسسه فقط بخاطر اینکه نتیجه نظر سنجی با دروغهایی که میخواهد به مردم بدهد همخوانی ندارد را حذف می کند.
عجیب تر اینکه بلافاصله هم در سایت مذکور از حضرت علی و امام جمعه محترم و نمایندگی ولی فقیه و مقام معظم رهبری نوشته می شود تا خودشان را تبرئه و اذهان را منحرف کنند.
آیا کارهای شما مورد تایید مقام معظم رهبری است ؟ رهبری و روحانیت گفته است که با یک نفر مصالحه کنید و خانه اش را خراب کنید و بعدش بزنید زیر همه چیز؟
رهبری گفته است که بعد از نص صریح قانون که بازنشسته نمی تواند شهردار بشود با شورا دست یه یکی کنید و اصرار کنید که همان فرد قبلی شهردار بشود؟
آیا حذف نظر سنجی مردم برای عوام فریبی و لاپوشانی نارضایتی قاطبه مردم از شما با فرمایشات حضرت علی ع همخوانی دارد؟
بدانید که مردم این سامان بیدارند و نخواهند گذاشت تا خیمه شب بازی انتخاب شهردار توسط شما ، به انتخاب یک بازنشسته منجر شود.
بیدار شوید و راه خود را از مردم جدا نکنید که شما بدون این مردم هیچ نیستید.
ما شهر دار پیر نمیخوایم
پاسخ:
ولی اون خیلی ماها رو میخواد......
یعنی م شهردار شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میم کیمه؟؟!
پاسخ:
بنظرم اول اسم فامیلی شخص مورد نظر باید باشه. درسته؟
سلام همشهری.
یعنی 400 نفر تو نظرسنجی شرکت کرده؟!
نظرت در مورد سایت نیازمندی‌های شبستر چیه؟ به نظرت دردی از مردم رو حل می‌کنه؟ خوشحال میشم نقدی بر این سایت بنویسید. (احتمالا مشکلات فنی زیادی داره، منظورم نقد ماهیتی! هست.)
سپاس
پاسخ:
سلام
تعداد شرکت کنندگان در نظر سنجی شهرداری در زمان حذف نظر سنجی (البته بدلایل مشکلات فنی !!!!!!!!!!!!) بالای 500 نفر بود که 480 نفر به گزینه "ضعیف" رای داده بودند (که احتمالا همین موضوع باعث مشکل فنی شد!!)

سایتتون رو برای بار اول امروز دیدم . در نوع خود جالب و منحصر بفرد است. برای چنین ساتهایی باید به نظر من تبلیغات قویتر از این انجام گیرد. چون باتوجه به اینکه کلا در شبستر فرهنگ مطالعه و بخصوص روزنامه خوانی بسیار ضعیف است، نیازمندیها میتواند گره گشای بسیاری از نیاز های مردم باشد. ما همانطوریکه گفتم برای استارت کار و شناساندن سایت به عموم مردم کار قوی می طلبد .
من بنوبه خودم اگر کمکی از دستم بربیاید با دل و جان در خدمتم
میم همونی که تو همایش پیاده روی جایزه ها رو از پشت سر میداد به این و اون. یادته آنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که حیرون موندم شهرداری که هنوز نتونسته عنوان سال "حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی" رو تو سایتش عوض کنه چطور تونسته این نظر سنجی رو از تو سایت برداره .
مطمئنم که برای این کار کلی جلسه و حق جلسه صرف شده بعدشم کلی از بودجه صرف این کار شده و تو آمار ها هم "حذف نظر سنجی" یکی از فعالیتهای بی نظیر "سرپرست موقت شهرداری" عنوان خواهد شد.
پیشنهاد میکنم شورای شهر هم از وظیفه اصلیش عقب نمونه و بلافاصله چند تا بنر سفارش بده و از این اقدام شجاعانه ! سرپرست موقت تقدیر و تشکر کنه.
البته میتونن یه جلسه بزرگ ترتیب بدن و به سرپرست موقت لوح تقدیر هم اهدا بکنن !
پاسخ:
قابل توجه اعضای شورای بنر و پلاکارد....
آخ ببخشید شورای شهر!
سلام حمید خان
خبری بسیار شیرین همین الان بدستم رید که حیفم اومد شما بی نصیب بمونین
طبق اخبار واثق ، شهردار پیشین و سرپرست فعلی موقت شهرداری هیچکدام گزینه انتخاب شهداری نیستند.
بدینوسیله مراتب تبریک خودم رو به تمام همشهریان و مراتب تسلیت خودم رو به افرادی که به هر ترتیب میخواستن یکی از این دو نفر رو بشونن رو اون صندلی اعلام میکنم
اوووووهوووم
همه راضی از وبلاگ راضی!!!

آقا راضی پست جدید میخوایم. این رشته شهرداری شبستر که سر درااااااز دارد!!!!!!!!!

از علل انتخاب نشدن شهردار بنویسین

از مرغ شوراها بنویسین که فقط یه پا داره

از ماستشون بنویسین که رنگش اینقد سیاهه

از جناب م بنویسین که چطوری اینقد طرفدار داره

راستی  از ....

کدخدایان ده بالادست- از همان ها که خریدند زمینی را پست- از همان ها که برفتند به بالا چو پری- از همان ها که نیافتند چو ماها گهری-  از همان شوراها از همان شوراها- بنویسید که این نیست جواب آن رأی
 


پاسخ:
چشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">