شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

"رادیو ـ تلویزیون، باید مستقل و آزاد باشند، و همه گونه انتقاد را با کمال بی طرفی منتشر سازند تا بار دیگر شاهد رادیو ـ تلویزیون زمان شاه مخلوع نگردیم."

این سخنان مربوط به یک منتقد نظام نیست. مربوط به بنیانگذار یک نظام است! آدرسش هم این است: صحیفه امام، ج۱۲، ص۲۰۸.

صدا و سیما

زمان زیادی گذشته است از اینکه بر علیه عده ای هزاران ساعت برنامه تولید گشته است و آنان حتی یک دقیقه وقت پاسخ گویی نداشته اند.

باور کنید از نظر خیلی از ما مردم مستقل بودن، آزاد بودن و انتشار همۀ انتقادات با کمال بی طرفی برای صدا و سیما هرگز حتی برای یک بار هم آرزو نشده است چون آرزو کردن امور محال چندان عقلانی نیست. ما توقع نداریم به جای حداد و کدخدایی از عارف هم تجلیل شود و با آب و تاب در بخش های مختلف خبری پوشش داده شود. ما توقع نداریم در ابتدای دولت نهم تلویزیون سرود حماسی یار دبستانی من را با تغییر شعر برای احمدی نژاد پخش نکند که "موافق عدل و سواد محمود احمدی نژاد" که گویی سایرین شاید موافق بی سوادی و طاغوت بوده اند! و توقع نداریم صدا و سیما در ابتدای دولت روحانی انتقاد تند و تیزش مانند انتهای دولت احمدی نژاد نباشد.

ما توقع نداریم هاشمی هم دقایقی زمان داشته باشد که از ساعت ها حمله به خود دفاع کند. ما فکرش را هم نمی کنیم به چند تا از فتنه گران مزدور خائن و وطن فروش چند دقیقه ای هم وقت بدهیم که بگویند چرا همچین شکری خورده اند و اصولا حرفشان چیست؟

ما به خواب هم نمی بینیم که رییس جمهمور سابق این مملکت سید م خ! بتواند پنج دقیقه در تلوزیون ظاهر شود تا بگوید بالاخره با سوروس دیدارداشته و اصولا میزان فتنه گری وی چقدر است؟

ما حداقل توقع داریم رسانۀ گلاب به روتون، خدایی نکرده "ملی" لا اقل در واگویی اخبار اوکراین بی طرفی را میان پوتین و اوباما رعایت کند! رییس جمهور مخلوع اوکراین را با اصرار قانونی نخواند و رییس جمهور فعلی را با عنوان روی کار آمده با زورآزمایی خیابانی خطاب نکند! روسیه را صلح طلب و غرب را نقطۀ مقابل نبیند و به ما بگوید که هر دو بخاطر منافعشان حاضرند مردم را زیر تانک له کنند.

ولی خوب چه می شود کرد؟ ما عادت کردیم به رسانۀ ملی و بعضی از ما هر شب باز هم با چشمانی عجیب خیره می شویم به بیست و سی که نماد استقلال آزادی و بی طرفی است در تولید برنامه و قضاوت های سیاسی و...

راستی جملۀ امام را جایی نگویید شاید مصداق جرم سیاسی باشد!

نظرات  (۱)

دیگه قرار نبود وارد قضیه نفت بشی ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">