شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎


صبح امروز مرد میانسالی با ظاهری متفاوت، به ساختمان وزارت کشور آمد و با پرکردن فرم پرسشنامه، به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.



به گزارش خبرنگار ما وی که با گله گوسفندان و یک عدد سگ همراه، به محوطه وزارت کشور آمده بود، بعد از پارک کردن خر خود در محوطه، به خبرنگاران گفت: حذف خودرو از زندگی مردم، اولین طرح من برای کشور است، هم سودآوری صادرات بنزین دارد و هم هوای پاک و اعصاب درست برای مردم.


......


این شخص که خود را صفرقلی زردآلوی شوش آبادی معرفی کرد، بعد از ثبت نام در بین خبرنگاران حاضر شد و درباره برنامه‌های خود توضیح داد و گفت: مستقل آمده‌ام و به هیچ گروهی وابسته نیستم و با هیچ گروهی هم مشورت نکرده‌ام. در خانه نشسته بودم، همسرم گفت خواب دیده که من یه گوشه وایسادم دارم زمین رو نکون می‌دم. گفت تعبیرش اینه که تو می‌تونی کشور رو نجات بدی. وی تاکید کرد: من شناگر خوبی هستم و غریق نجات بوده‌ام. تا کنون چند تا بره رو از رودخونه نجات دادم الان هم می‌تونم کشور رو نجات بدم.
وی در خصوص مشکلات جوانان نیز گفت: ازدواج را آسان می‌کنم، اشتغال را بسیار می‌کنم، مسکن را آزاد می‌کنم، سربازی را منحل می‌کنم، گرانی را ریشه کن می‌کنم، انحراف را صاف می‌کنم، آلودگی را ردیف می‌کنم، تولید مثل را روان می‌کنم و...

به گزارش خبرنگار ما، تا کنون و در زمان تنظیم خبر افراد زیر با رنگ و شعار انتخاباتی خاص خود در وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند.
 


نام ثبت‌نام کننده

شعار انتخاباتی

رنگ تبلیغاتی

اسمال سگ‌دست

می‌سازمت داداش

سورمه‌ای آرم‌پلنگی

فری کثیف

ایران بدون گشنه

کاهی ساندویچی

شیرین چش قشنگه

شیرین شیرینا...

صورتی خال‌دار

سیروس گیریس

دارمت

مشکی

مازیار زحمتکش

ایران، قهرمان می‌شه...خدا می‌دونه که حقشه...

اناری دو آتیشه




توضیح: عکسها تزئینی است!


۹۲/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">