شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

یکی از کاربران سایت بهارنیوز در مورد اظهارات آقای  احمدی‌نژاد در پاسخ سوال انتقادی خبرنگار خبرگزاری مهر در جلسه شنبه شب سیما (که سانسور شد)، متنی را برای آن سایت ایمیل نموده که در آن چنین آمده است:

سخن یک شهروند تهرانی با احمدی‌نژاد

آقای احمدی‌نژاد، فرموده‌اید: «...زلزله هم می‌آید ممکن است یک عده هم یکدیگر را بکشند، ارتباطش با دولت مهم است. آیا دولت نقشی داشته است؟»


بله، درسته، وقتی زلزله میاید، به دولت هم ربطی نداره؛ ولی اگر یک زلزله ۷ ریشتری در ایران چندهزار کشته می‌دهد و یک زلزله ۷ ریشتری در یک کشور دیگه یک کشته و ۵ زخمی این به اقدامات ایمن سازی مربوط می‌شود که به عهده دولتهاست.

...اما واقعاً فکر می‌کنید فساد ۳۰۰۰ میلیاردی و بقیه فسادهای مالی اصلاً به دولت مربوط نیست؟ آقای خاوری منتخب شخص یا دولت شما نبود که عامل اصلی آن فساد بود؟

ادامه .....

در باره نظرسنجی:
اصولاً نیازی به نظرسنجی نیست. جز سر کوچه شما که قیمت‌ها ثابت مونده، ظرف ۸ سال دوره ریاست شما قیمت‌ها به طور متوسط ۸ برابر شده یعنی هرسال ۱۰۰% افزایش قیمت و حقوق من در کل ۸ سال فقط ۱۰۰% اضافه شده.
در پاسخ خانم خبرنگار گفتید: "اینکه می‌گویید پول مردم یک سوم شده در جیب چه کسی رفته است؟" من به عنوان یک شهروند متاسفانه باید بگویم: عمدتا در جیب اختلاس کنندگان بسیار کلان که اکثرا منتخبین دولت شما بوده‌اند!

فعالیت‌های عمرانی و مقایسه با دولت‌های قبلی:
ممکن است یک آمار دقیق و بدون دروغ از کارهای عمرانی دولت‌های نهم و دهم بدهید و با فعالیت‌های عمرانی دولت‌های دیگر ۶۰ سال اخیر ایران مقایسه کنید تا ببینیم به نسبت درآمد هیچ دولتی ضعیف‌تر از دولت شما کار کرده است؟

گفته‌اید با ۹۰ هزار میلیارد بودجه ۱۳۰ هزار میلیاردی را بسته‌اید. لطفاً توضیح بدهید:
۱- چند درصد از اهداف بودجه محقق شده؟
۲- این یعنی یک اختلاف ۴۰ هزار میلیاردی. فکر نمی‌کنید اگر جلوی اختلاس‌ها گرفته می‌شد اصولاً نیازی به این صرفه جویی نبوده و به ۱۰۰% اهداف بودجه می‌رسیدیم؟

گفته‌اید با مردم ارتباط دارید؛
آیا ارتباط شما فقط با اطراف محلتان است که افزایش قیمت نداشته‌اند؟ به بقیه مملکت هم سربزنید، توی تاکسی بشینید و به درددل‌های مردم گوش کنید. مترو سوار شوید و دست فروش‌های مترو را ببینید. یا اتوبوس سریع آزادی-تهرانپارس را سوار شوید. فرقی نمی‌کند. شاید خیابان پاستور هیچ سکنه فقیری نداشته باشد، ولی باور کنید حتی در محلات اطراف خیابان نیاوران مثل دارآباد و کاشانک و ... خانواده‌های فقیر کم نیستند.

گفتید ۶ میلیون کار ایجاد کرده اید، به فرض صحت (که شخصاً مشکوکم):
۱- تعریف از ایجاد شغل چیست؟ آیا شغلی است که بتواند یک خانواده را سیر کند یا فقط یک نفر را سرگرم کرده است.
۲- می‌بینید که با همین هم هنوز بیکاری بیداد می‌کند. پس چرا تا این حد اصرار به افزایش جمعیت دارید؟
آقای احمدی نژاد! مطمئناً محدودیت‌های این یادداشت اجازه پاسخ‌گوئی این حقیر را به فرمایشات آن جناب نمی‌دهد. پس مابقی مطالب را ناگفته می‌گذارم. فقط اگر مایل به پاسخگوئی مجدد هستید، حاضرم در یک مناظره تلویزیونی زتده ملت ایران را داور ادعاهایمان کنیم.
در پایان فرموده‌اید عده ای اصرار دارند یک دولت پاک را ناپاک جلوه دهند. باور کنید آقای احمدی‌نژاد، خود دولت بیش از هر فرد یا مجموعه دیگری در ناپاک جلوه دادن (یا اثبات ناپاکی) خود مؤثر است. شاهد این مدعا مواردی است که فوقاً نوشته‌ام و حاضرم در آن مناظره مطرح کنم و حضرتعالی یک به یک پاسخ گو باشید. دولت می‌باید پاسخگوی ملت باشد. فراموش نکنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">