شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


پیشتر ها مطلبی نوشته بودم تحت عنوان :


google ((55 و Yahoo رو بیخیال!! سایت شهرداری شبستر رو عشق است ..


که علی الظاهر دوستان گل ما در قسمت انفورماتیک شهرداری سریعا دست بکار شدند و ایراد ها رو رفع کردند . امروز ما رفتیم تو سایت فوق که ببینیم چه خبره ... دیدیم بعله ... عنوان نامگذاری سال درست شده و از این حرفا ....


ولی نمیدونم بازم چرا این سایت چشم منو آزار میده . میگین چرا؟


تشریف بیارید ادامه مطالب ...



اول اینکه هر چند عنوان نامگذاری سال درست شده بود . خیلی زحمت کشیدن عزیزان ، ولی تو قسمت سخن شهردار سالی با عنوان سال نهضت خدمت رسانی به مردم ذکر شده که نمیدونم مال چند سال قبله ولی برام جالبه که چرا شهردار عزیز ما تو دو سه سال فقط یه سخن زده و سخنانش آپدیت نشده !


حداقل دوستان انفورماتیک که تا بهشون میگیم بالای چشمتون ابروست ، برای ما شاخ و شونه میکشند میتونستند سخن رو بذارن باشه ولی عنوان سالشو عوض کنن که آدمهای سه پیچ ! مثل من بهونه دستشون نیفته .


در ضمن از اینکه دوستان برای آبادانی و عمران شهر وان که در زلزله اخیر کشور دوست و برادر آسیب دیده ، گامهای بلند برمیدارن جای بسی تقدیر و تشکر هست .

من هم اول فکر کردم اشتباه تایپیه ولی به دو دلیل از این فکر اومدم بیرون

اول اینکه دوستان در قسمت انفورماتیک بسیار حساس و دقیق هستند و امکان چنین اشتباهی ( در کل امکان هر گونه اشتباهی) ازشون بعیده

دوم اینکه برای سایت به این مهمی که معمولا مطالب قبل از انتشار بارها چک میشه تا مشکلی نداشته باشه. بنابر این همون وان درسته .




دست آخر اینکه تمام پیغامهای خطای سایت بقوتش باقیه


حالا متوجه شدی درد من چیه دوست عزیز یا بازم آدرس بدم؟


نظرات  (۶)

سلام.با عرض شرمندگی .
این پست های سایت جدید نباید تاریخ داشته باشن؟
پاسخ:
چرا بطور پیش فرض دارن ولی چون تاریخ رو در کادر مربوط به تیتر پست درج میکرد و در نتیجه تیتر تو یک سطر جا نمیشد و میرفت به سطر بعدی ، نمایش تاریخ رو حذف کردم . اگر ضروری هست برش گردونم سر جای اولش ؟

سلام

بنظر من ثبت  تاریخ میتونه بروز بودن سایت رو نشون بده وخواننده گان  از نوبودن مطالب  مطلع میشن.

پاسخ:
چشم
 ممنون .
بازم سوال دارم...!
پاسخ:
بفرمایید
 چراااا؟ بخش کامنت ها  شکلک های یاهو رو نداره؟ آخه این لوگو ها بعضی وقت ها خیلی به درد  آدم میخوره....
پاسخ:
این دیگه مشکل سرویس دهنده هست . اما من اون شکلک ها رو از جای دیگه کپی کردم و تو قسمت نظرات با ctrl+V پیست کردم و شد !
خوب حالا .هرجوری شما صلاح بدونین.ولی همه شو یکجا ندارم.ببینم از کجا میتونم پیداش کنم.
پاسخ:
اگر smily sighn رو سرچ بفرمایئ به تعداد نامحدود پیدا میکنید
سلام.شهردارشبسترشخصی است به اسم آقای علی واحدان؟
پاسخ:
سلام
نه دوست عزیز. شخصی است بنام آقای مهندس موسویان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">