شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۲۶ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

مطلب ارسالی خانم شادی 


واینهممممممم.......... نتایج پرفایده ازدواج ومزدوج شدن برای آقایان محترم!!!!!!

۱ نظر ۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۱:۳۹
حمید خان راضی !

سلام


از اونجائیکه ما از وقتی بچه بودیم ، نمره 19/75 یک فاجعه بود و فقط بیست بود که نشون میداد ما بچه ی درسخونی هستیم و در غیر اینصورت متهم به درس نخوندن و صبح تا شب دنبال بازیگوشی بودن میشدیم ، بزرگتر هم که شدیم همیشه به مقام اولی فکر میکردیم.


این مورد ، خاص جناب ما نیست ها !!! اکثر ما ایرانی ها اول شدن رو جزو اهدافمون قرار دادیم . بخصوص در صحنه های ورزشی که مردم و ورزشکاران به کمتر از مدال طلا راضی نیستند و اگر احیانا بر اثر ناداوری ! یا مسمومیت ناخواسته ی بازیکنان ! مدال نقره نصیبمون بشه اون موقع هست که یادمون میفته مدال مداله دیگه . چه فرقی میکنه ؟ مهم به گردن آویختنش بود که آویختیم !


القصه ! با کمال تاسف و تاثر ، با خبر شدیم که کشورمون در یکی از صحنه های جهانی نتونسته مقام اول رو کسب کنه و دوم شده .


اشکال نداره . این دوم شدن چیزی از ارزشهای بچه های ما و همینطور مسئولین عزیز کم نمیکنه . خوب چیکار کنن ؟ تا جایی که میتونستن تلاششونو کردن. نشده دیگه .


من خواهشم از مردم همیشه در صحنه اینه که به حمایت و تشویق ادامه بدن تا انشاء الله بتونیم در این رشته هم به مقام اول دست پیدا کنیم و کلی خوش بحالمون بشه


در ادامه مطالب ضمن معرفی مقام اول ، از مسئولین ، بخصوص مسئولین محترم ! خواهش میکنم با آنالیز کردن بازیکنان و مسئولین تیم برنده و همچنین نحوه ی بازی اونها ، و با تلاش بیشتر و دعای خیر مردم ، سعی کنن هر چه زود تر کشورمونو به سکوی اول برسونن . دستتون هم درد نکنه . خیلی هم ممنون

۰ نظر ۲۲ مهر ۹۱ ، ۰۹:۱۴
حمید خان راضی !

یک پسر تگزاسی برای پیدا کردن کار از خانه به راه افتاده و به یکی از این فروشگاهای بزرگ که همه چیز میفروشند( (Everything under a roof) در ایالت کالیفرنیا میرود .
 
مدیر فروشگاه به او میگوید : یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورد استخدام تو تصمیم میگیریم .
۰ نظر ۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۹:۱۰
حمید خان راضی !

سلام


دو تا عکس تو ادامه مطلب هست که بد جوری منو بفکر فرو برد....


آقای دکتر : قرارمون این نبود


۰ نظر ۲۰ مهر ۹۱ ، ۰۹:۰۸
حمید خان راضی !

مطلب ارسالی خانم شادی

یه نظر سنجی!


فکر میکنین آدم معمولی هستین یا پولدار ؟؟؟؟؟؟



پس  با من به ادامه مطلب بیاین تا خودتونومحک بزنین.......

۰ نظر ۱۹ مهر ۹۱ ، ۰۹:۰۵
حمید خان راضی !

مطلب ارسال شده توسط خانم شادی :

سلام اقای راضی خسته نباشین.

 را ستش چند روزپیش به سرم مبارک زد که سری به نمایشگاه بین المللی کتاب بزنمو چند تاکتاب موردنیازمو از اونجا سفارش بدم واگه شد چند تا شو بخرم .ضمنا اب وهوایی تازه کنم و چندتا از فک وفامیلای دور واشنا هارو اونجا ببینم واز حالشون باخبر شم. نمیدونم این روزا ملاحظه کردین که، نمایشگاهها به جای اینکه محل تبادل اطلاعات وتکنولوژی باشه بیشتر محل پیک نیک و تفریحات خانوادگی و خریدهای سوپرمارکتیه و فروشنده های هفته بازاری ، بازارشون توپه توپه.ونونشون تو روغن.... از غرفه ها ی نمایشگاها که دیگه نگو ، واگه که نماینده یه شرکت بین المللی باشن که هیچ .نمایشگاه مدن تا عرضه کالا.ومملو از بازدیدکننده..... در این اوضاع واحوال که سرگرم زیرو روکردن کتابها بودم چشمم به دوست قدیمیم افتاد که مترجم بوده وبایک مهمان خارجی برای خرید آمده بودندب بودند از سلام واحوالپرسی ، فرصت را مغتنم شمردم و نظر مهمان خارجی دوستم را در باره نمایشگاه پرسیدم تا ببینم این نکات برجسته نمایشگاههای !!!!!! ایران نظر اورا نیز جلب کرده یانه؟ متوجه شدم او در این مدت کم در باب نمایشگاه برای خود صاحب نظر ی قهار شده لاکن لازم دونستم نظرات اونو بجهت اطلاع شما دوستان عزیز در اینجا بیارم...


ادامه مطلب ....

۰ نظر ۱۹ مهر ۹۱ ، ۰۹:۰۲
حمید خان راضی !

سلام


امروز میخوام بدون رودربایستی و سانسور و فریمینگ ! و اینا یکی از عاملین اصلی گرانفروشی رو تو این وبلاگ معرفی کنم .


هر چند که سیاست وبلاگ بر لاپوشانی ! استوار بوده ! ولی وقتی میبینم یک بقال مادر مرده بخاطر دویست تومن گرانتر شدن یک سطل ماست مورد پیگرد قرار میگیرد ، گفتم این مورد رو هم به مسئولین تعزیرات اطلاع بدم . شاید بگوششون نرسیده که یه گرانفروشی دو میلیون و هشتصد و هشتاد و چهار هزار و پانصد تومانی! در عرض یک هفته داره  صورت میگیره و آب هم از آب تکون نمیخوره !



تشریف بیارین ادامه مطالب


۰ نظر ۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۸:۳۰
حمید خان راضی !

سلام


زمان دبیرستان چیزایی خونده بودیم تحت عنوان قانون بقا


مثلا قانون بقای انرژی ، به این مفهوم که " انرژی نابود نمی شود ، بلکه از صورتی به صورت دیگر تبدیل می شود "


عکسهای ادامه مطالب نشون میدن که در مورد صف هم چنین قانونی هست . البته من چون فرصت ندارم برم به اسم خودم ثبتش کنم ، همینجا تو وبلاگ میذارم .


بله ..... به این میگن تولید علم ......... ایییییییینننننههههههههههه


۰ نظر ۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۲۶
حمید خان راضی !

سلام


همین اولش میخوام سلام کنم به معلم کلاس اولمون


خانم لیلی چایلی


اون موقع ها ، اداره آموزش و پرورش فعلی مدرسه ما بود . ( البته بعد ها شد دبیرستان دخترانه خوشگو و برای ما آوردن اسمش هم هراس آور بود .......)


یاد و خاطره معلمینی که چهره در نقاب خاک کشیدن رو گرامی میدارم !


البته ناگفته نماند که فضای تربیتی و امنیتی ! مدارس اون موقع اینقدر فوفولی نبود و بنده خودم که تازه جزو شاگرد زرنگا بودم روز اول مدرسه دوبار از دست ناظم محترم کتک خوردم در حد زندان گوانتانامو !



در ادامه مطالب به بررسی طنز چند عبارت که تقریبا همه معلما بکار میبردن پرداختم ...

۰ نظر ۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۸:۲۳
حمید خان راضی !

سلام


همینطوری داشتم متن خبر ها رو دوره میکردم که یکی از این اخبار خیلی بهم برخورد.


مطمئنم اگه کمی دقیق بشیم به خیلی ها هم مثل من ممکنه بر بخوره.


تصمصم گرفتم برای آقای عسگر اولادی نامه بنویسم


و نوشتم


هر چند که میدونم فرصت خوندنشو ندارن ........


۰ نظر ۱۴ مهر ۹۱ ، ۱۸:۲۰
حمید خان راضی !