شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

تعجب کردید نه ؟

باور کنید حالم خوب است . سرم هم به جایی نخورده . اما اگر از اینکه حمید راضی یکبار زبان به تشکر و تمجید گشوده است تعجب کرده اید حق دارید . هر چند که تشکر من هم در نوع خود منحصر به فرد است ! باور ندارید ؟


عکس فوق مربوط به مراسم افتتاح یک تلمبه آب در چین بوده و ارتباط مستقیمی با افتتاح طرح های عمرانی و نفس گیر ! در کلانشهر های منطقه شبستر ندارد !


این بار می خواهم از شهردار شبستر بخاطر اینکه کاری نکرده است تشکر کنم . صحبت افعال معکوس نیست هاااااا


در چند روز اخیر که مزین بنام هفته ی دولت بود شاهد بودیم که شهرداران برخی کلانشهر های منطقه!  فعالیتی عجیب از خودشان در کردند ! از مسابقات بادبادک پرانی و گربه رقصانی و جشنواره ی پختن سیرابی گرفته تا افتتاح آب انبار و غسالخانه و توالت و یک دکه 2 متر مربعی !

این وسط خبرنگاران منطقه هم رادیاتورشان جوش آورده بود . چون بطور مثال برای تعمیر شیر دستشویی شهرداری که یکسال بود چکه می کرد ، اول یک نشست افتتاح برگزار شد ، بعد یک مراسم و بعد همایش و بعد کنگره و بعد مراسم افتتاح شیر و بعد هم مراسم تقدیر و تشکر و بیان اینکه تعویض واشر شیر معیوب چقدر ارز آوری داشته و چقدر در رشد منطقه موثر بوده  و ایضا چقدر جلوی بیکاری و مهاجرت به شهر ها و فرار مغز ها و خشکسالی را گرفته و متعاقبا یک مقاله هم در تاثیر شیر مستراح مذکور در ترغیب جوانان به ازدواج و فرزند آوری و جلوگیری از پیر شدن جمعیت و از همه مهمتر الواح تقدیر از شهردار مذکور که با تعمیر شیر توانسته است گام مهمی در جلوگیری از بزرگ شدن سوراخ لایه ی اوزون بردارد ! 


و طبعا برای هر کدام از این مراسم هم باید پوشش خبری کامل داده شود و عکس شرکت کنندگان و مدعوین مراسم (صد البته به همراه عکس "کلوز آپ" شهردار مذکور ) منتشر و در معرض افکار عمومی قرار داده شود تا دیگر کسی غر نزند که شهردار ما فعال نیست. یعنی پدر فعالیت را در آورده اند برخی از شهرداران !


اما این وسط بد نیست یادی بکنیم از شهردار خودمان آقای مهندس اشرفی . خدا وکیلی بهترین کارش این بود که در این شوهای تبلیغاتی عوام فریبانه شرکت نکرد. البته به عنوان مدعو در مراسمات شهرداران بیش فعال ! شرکت کرد اما خودش قاطی این نمایش توهین به شعور مردم نشد. در شهرداری نشست و با همان دو مهمان همیشگی شهرداری که گویا سرجهازی شهرداران هستند و منظم تر از کارمندان در شهرداری حاضر می شوند ، گل گفت و گل شنید !


به ایشان تبریک میگویم که مصداق بارز این سخن حکیمانه بود که گفته اند : 


یا عالمانه سخن بگوی یا عاقلانه سکوت کن !


اما سخنی با ان یکی شهرداران که این روز ها خودشان را کشتند که بشوند نماد فعالیت و خدمت !


آقایان ! دوران این ترفند های نخ نما شده خیلی وقت است گذشته است. هر چند شما هم تقصیری ندارید و به فکر میز بعدی هستید و شرایط حکم میکند که بیشتر از انجام کار ، فریاد کار کردن سر بدهید اما لا اقل بد نیست بدانید که لکه گیری اسفالت و یک دکه ی فسقلی و رنگ کردن 4 تا جدول چیزی نیست که اینهمه در بوق و کرنا بکنید و برایش یک مراسم پیش افتتاح تشکیل دهید ، بعد یک افتتاح و بعدش هم یک دور همی پسا افتتاح ! 


نیک یادم هست که یکی از شهرداران منطقه ، زمانی بر سر جاده ی روستا ، تابلوی تمام اصناف روستا را از بقالی گرفته تا داروخانه نصب کرده بود و مدتها نقل محافل و بهانه ی خنده ی رهگذران بود. این کارهایتان بر خلاف تصورتان از شما "امیر کبیر منطقه" نمی سازد . اگر واقعا کاری کرده اید ، مطمئن باشید بدون این خیمه شب بازیها هم مردم متوجه می شوند . شما بهتر است به همان کارهای ابتدایی شهر بپردازید و طرح های کلانی مثل جذب توریست و جلوگیری از پیر شدن جمعیت و راهکار برای جلوگیری از بورس وال استریت و تاثیر تعطیلی معادن اورانیوم ایران بر اقتصاد ونزوئلا ! را به اهلش بسپارید . بقول همان هایی که ضرب المثل ها را ساخته اند :

شما قاچ زین را بچسبید ، سواری پیشکشتان


اگر هم توهم محبوبیت و فعالیت برتان داشته و فکر می کنید کل مردم ، همین چند نفری هستند که دور و برتان از شما تعریف می کنند . شما را به ایجاد یک نظر سنجی عادلانه دعوت میکنم. البته توصیه میکنم سرنوشت نظر سنجی شهرداری شبستر را که در زمان شهردار معزول بود و در زمان سرپرست موقت ( به دلایل فنی! ) حذف شد را از همین وبلاگ مطالعه بفرمائید و اگر مرد میدان هستید بسم الله !

نظرات  (۸)

ماجراجو و خطرناک باشید، با روزگار به مقابله برخیزید و ترس به خود راه ندهید؛ زیرا هر چه پیش آید خوش آید
خیلی خنده داره قدیم جاده و اتوبان و برج و ... افتتاح میکردن الان دکه مطالعه و خانه روستایی و غسالخانه و ... افتتاح میکنند به کجا داریم میریم؟؟؟
نمیدانم چرا یاد این داستان افتادم:

یکی از ملوک بی انصاف پارسایی را پرسید :از عبادتها کدام فاضل تر است ؟ گفت :تو را خواب نیمروز تا در آن یک نفس خلق را نیازاری. (گلستان)

البته در مثل و بالطبع در داستان ما، جای مناقشه نیست!
وقتی در دولت تدبیر و امید اتفاق زیر می افتد دیگر چه انتظاری از شهرداران دارید:
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که طرح مسکن مهر را طرحی «مزخرف» نامیده بود، چند روز پیش به بهانه هفته دولت طرح‌های شگفت‌انگیزی همچون ایجاد اتاق شیردهی مادران، نوسازی سرویس‌های‌ بهداشتی و ساماندهی چرخ‌دستی‌ها را افتتاح کرد که مشخص نیست در مقایسه با طرح مسکن مهر چه عبارتی مناسب آن است!

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۱ کلاغ نیوز احمدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بردار ******* **** ***** *** ***** **** * **** *** *****.... الان کارمند بخشداری و فرمانداری شبستر میباشد...
روحانی مچکریم
اینم از افتخارات دولت تدبیر و امید...

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۹ کلاغ نیوز احمدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
در مورد فساد مالی و اخلاقی کارمندان ********* و ******* نیز خبر تهییه کنین....

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۴ شبسترلی مقیم غربت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام  وقت بخیر و تشکر از سایت زیبای و پر محتوی شما جناب حمیدخان میخواستم از شما خواهش کنم مطالبی در مورد رفتارهای تازه نماینده مجلس بنویسین تا بدونن وقتی یک اصولگرا خودش رو به کابینه دولت اقای روحانی میچسبون لااقل به شعور مردم نخند و بدون **** *** **** .هدفش کاملا مشخص تبلیغات انتخاباتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ممنون.

سلام من تازه توی شهر شما دانشجو شدم...میشه یه لطفی کنین یه کم در موردِ شهر و مردم شهر(که خود شما دوستان باشید) اینفو در اختیار من بزارید؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
به سلامتی و دل خوش
بنظر من شما از اولین پست این وبلاگ شروع به خواندن کنید و در آخرین پست طوری اطلاعات خواهید داشت که انگار سی سال در این شهر زندگی کرده اید . خوشبختانه کارتان به شهرداری شبستر نخواهد افتاد (البته امیدوارم) والا از زندگی سیرتان می کردند . با ادارات دیگر هم بحمد الله کار نخواهید داشت. فقط سر و کارتان با دانشگاه است و بانک . البته در مورد دانشگاه هم مطلب در این وبلاگ هست . اگر مورد خاصی باشد که بخواهید در مورد آن اطلاع کسب کنید بفرمائید. عجالتا از اینجا شروع کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">