شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

سلام

از اونجایی که ما سن و سالی ازمون گذشته و جزو جوونای قدیم حساب میشیم ، زیاد کاری به کار اداره ورزش و جوانان نداشتم اما دو تا دلیل باعث شد که شاخکهای من رو اداره ای که مربوط به جوانان میشه ، حساس بشن. اول اینکه سن و سال وزیر ورزش و جوانان رو دیدم و بخودم امیدوار شدم . دوم اینکه دیشب تفالی به دیوان "خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی لسان الغیب" زدم و این بیت اومد :


گرچه پیرم تو شبی سخت در آغوشم گیر .... تا سحر گه زکنار تو جوان برخیزم!


با درنظر گرفتن جنبه عرفانی شعر (فقط) تصمیم گرفتم از مسئولین عزیز این اداره چند تا سوال بپرسم. البته اگه جواب ندادن هم زیاد به دل نمیگیریم . این سوالها رو میفرستیم پیش سوالی که در مورد حذف نظر سنجی مردم از سایت شهرداری ، از سرپرست سابق شهرداری سابق کردیم !!!!!!!!

۱۹ نظر ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۵
حمید خان راضی !

سلام

تا به حال فکر می کردم برخی از دوستان فرهنگی که ادعا میکردند حقوق ما هفتصد هشتصد هزار تومان بیشتر نیست ، راست می گویند. اما امروز متوجه شدم که اینطور نیست !!!!! 

چون یکی از مدیران آموزش و پرورش (معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش - باور کنید عنوان مسئولیتشان همینقدر است) ، خلاف این ادعا را کرده و مدیر هم که دروغ که نمی گوید که !! ایشان ادعا کرده اند که نه تنها حقوق زیر 1 میلیون 200 هزار تومان نداریم ، بلکه حقوق بالای 1 میلیون 700 هزار تومان هم در آموزش و پرورش نداریم


از طریق همین وبلاگ ....

۱۴ نظر ۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۲
حمید خان راضی !

برای "کارشناس" شدن ، نیازی به حضور در دانشگاه و طی کردن دروس مربوط به رشته ای خاص نیست،‌ احتیاجی به تجربیات کاری گسترده هم ندارید؛‌ فقط کافی است یکی را در صدا و سیما داشته باشید و در یک برنامه تلویزیونی دقایقی را در موضوع خاصی صحبت کنید ؛ دوستان رسانه ملی زحمت خواهند کشید و زیر اسم تان خواهند نوشت:‌ فلانی ، کارشناس فلان رشته!


این روال صدا و سیما و مخصوصاً تلویزیون شده است که افرادی را با کم ترین صلاحیت های علمی و تجربی مقابل دوربین می نشاند و آنها هم در یک موضوع از پیش تعیین شده ، دقایقی حرف های صد در صد کلیشه ای می زنند که هیچ دردی از هیچ بنی بشری دوا نمی کند جز تهیه کننده برنامه که پولش را می گیرد و آقا یا خانم به اصطلاح "کارشناس"‌ که قبل از برنامه به خانواده و فامیل و دوستان خبر داده در فلان ساعت تلویزیون را روشن کنید و مرا ببینید. لابد به یکی هم گفته که برنامه را ضبط کند تا خودش بعداً بارها و بارها به تماشای خود بنشیند! مخصوصاً جوان هایی که معلوم نیست چگونه و کجا کارشناس شده و چه حرف های مگویی دارند که برای یک ملت تازگی دارد!

کاملاً هم معلوم است .....

۲ نظر ۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۳
حمید خان راضی !

سلام


هر روزی رو تو تقویم ببینین یازده تا مناسبت براش تعریف شده ، چه اشکالی داره که یک روز هم به نام روز استقلال شبستر نامگذاری بشه؟ درسته که چند روز دیر شد ، اما روز پیروزی مردم بر ..... رو صمیمانه تبریک میگم.


بالاخره شهردار جدید معرفی شد. برای ایشون تو سالن صبحانه خوری شهرداری هم مراسم معارفه برگزار شد . البته سی نفر بیشتر برنامه ریزی نشده بود (حالا تعداد کارکنان شهرداری و مسئولین و خبرنگارها رو از عدد 30 کم کنید تا میزان واقعی مردمی ! که دعوت شده بودند به دست بیاد !)


البته یک مراسم تودیع هم برگزار شد که نصف اهالی شهر رو دعوت کرده بودن با دعوتنامه ی رسمی ! اما چیزی که از اون روز داره ذهن منو قلقلک میده اینه که ، کسی که به عنوان شهردار سابق تودیع و از زحمات ایشون تقدیر شد دقیقا کی بود ؟؟؟؟؟


شاید شورای شهری ها بتونن به این سوال جواب بدن . مگر شبستر شهردار داشت که حالا تودیع هم بشود ؟مگر یادتون نیست که شهردار سابق شبستر ، درست یکهفته مانده به اتمام مدت خدمتش ، توسط همین اعضایی که الان قربون صدقه اش می روند عزل شد(یعنی برکنار شد) و عملا دیگه بعد از اون شهرداری وجود نداشت. پس مراسم تودیع برای یک شهردار معزول برگزار شد؟ مدل جدیده ؟


تمام مشاوران و نامه نویسان ! اعضای شورا جمع شوند و پاسخ همین یک سوال مرا بدهند .  و می دانیم و می دانید که نمی توانند چون آن موقع یا باید دم خروس را حذف کنند یا قسم حضرت عباس را منکر شوند !


اما با اعضای شورای شهر و شهردار معزول سابق و سرپرست سابق و شهردار جدید باز هم حرف دارم :

۷ نظر ۰۹ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۱۹
حمید خان راضی !

سلام دوستان

مطلبی در سایت وزین گلشنراز به سمع و نظرمان رسید مبنی بر اینکه :



با توجه به اینکه در شبستر ، تمام کردن و کسب افتخار نهایی برای یک عده خاص یا یک نهاد ، نهادینه شده است ، این کارها زیاد به چشم نمی آید ، یعنی دیگر کسی اهمیت نمیدهد که مثلا ، موال پارک شمالی شهر ، قبل از افتضاح ، بیست بار افتتاح بشود.

اما از خامنه که نام صادق ترین فرد کشور را یدک می کشد انتظار این نبود چون که :

۹ نظر ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹
حمید خان راضی !

سلام

اول از همه لازم میدونم روز پزشک رو به همه ی پزشکان عزیز (اعم از "زیر میزی بگیر" و "زیر میزی نگیر") تبریک عرض کنم.


راستش از وقتی که مامورین پیمانکار شهرداری تو روز روشن با "پنجه بوکس" اونم "4 نفری!" دخل یکی از شهروندان رو تو یکی از خیابونهای تهران آوردن ، دیگه نوشتن و انتقاد از شهرداری جیگر شیر میخواد ! هر چند که شهرداری چی های عزیز هم نشون دادن که گوششون به این حرفا بدهکار نیست و به قول معروف "رویین تن!" شدن .



هفته ی دولت شروع شد و ادارات در اعلام برنامه های روزمره شون به عنوان "برنامه های ویژه ی هفته ی دولت!" با هم مسابقه گذاشتن . این وسط دیدم بهتره برم سراغ یکی از نهاد هایی که تا بحال از شمشیر انتقاد حمید راضی در امان مونده . به همین مناسبت سری زدم به سایت "اداره ورزش و جوانان شبستر"


با ما همراه باشید ......

۲۲ نظر ۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۸
حمید خان راضی !