شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

اگر به پیش نویس نامه هایی که در ادارات برای تایپ داده می شود دقت کنید و معلم ادبیات هم باشید نمره ای بین 3 تا 8 به این برگه ها خواهید داد. باز خدا پدر تایپیست ها را بیامرزد که معمولا پیش از تایپ ، این نامه ها را غلط گیری کرده و آبرو داری می کنند.

این از ادبیاتشان. اما من در مورد بقیه ی علوم هم در موردشان شک دارم . بنابر این یک فراخوان برای کارمندان ادارات و مدیرانشون میذارم که مسئله ی ریاضی طرح شده در ادامه مطالب رو حل کنند و جواب رو تو قسمت نظرات بنویسند. (البته اگر از وقت اداری اضافه آوردن و نوشتن تبریک برای انتصاب آبدارچی شرکت فضولات مرغی در دالقوز آباد سفلی  براشون فرصتی باقی گذاشت)

و اما مسئله مورد نظر :


در طول هشت سال دفاع مقدس تقریبا 213250 نفر شهید شدند

در بدن انسان سالم تقریبا 5/5نیم لیتر خون وجود دارد

مساحت کف دست انسان تقریبا 76 سانتی متر مربع است



حال حساب کنید :

برای پس گرفتن هر وجب این خاک چقدر خون ریخته شده ؟؟؟؟


برای اینکه زیاد به مغز این عزیزان فشار نیاد از محاسبه ی خونی که از بدن مجروحان و جانبازان ریخته شده در طرح مسئله استفاده نشده است .

راهنمایی : برای اینکه میدونم اگر تا بحال تونسته بودین این مسئله رو حل کنین الان وضع ادارات ما این نبود یه نکته هم میگم که به عنوان راهنمایی ازش استفاده کنین.

این عکس مزار شهید "عادل عظیم خانی" است . همزبان خودمان هم هست . اهل خوی آذربایجانغربی. روی مزارش گلی است . به سفارش خودش . در وصیتنامه اش نوشت :

شهید عادل عظیم‌خانی در وصیتنامه‌اش نوشته بود: روی قبرم گِلی باشد، زیرا در شهرمان کسانی هستند که نان روزمره خود را نمی‌توانند پیدا کنند و در زیر سقف‌های گِلی زندگی می‌کنند.


هر چه رک و راست حرف زدیم افاقه نکرد . اینبار در لفافه سخن گفتیم تا شاید بخود آیید . میزهای شما مدیون همین قبرهای گلی است . مساحت اتاق شما با خون همین شهیدان است که اینقدر بزرگ شده است و مردمی که پشت در اتاق شما به انتظار می مانند پدران و مادران و برادران همین شهدا هستند . از غرور بکاهید و بر خدمت بیفزائید. بترسید از مردمی که بسیار خوش استقبال و بد بدرقه اند .


یک نکته از این معنی ..... گفتیم و همین باشد


نظرات  (۷)

فقط دمت گرم همین
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۲ یه دختر تنها و پشیمون
آقای راضی مطلبی رو که من به عنوان نظر تو پست قبلی گذاشته بودم خبرنگار قارقاره ای گذاشته تو وبلاگش. من خودم هم از اینترنت پیدا کرده بودم ولی وقتی میبینم از بی سوژگی افتاده به چه کاری دلم براش میسوزه
پاسخ:
سلام
مطالب نظرات و همینطور مطالب عمومی بدون کپی رایت تو اینترنت که حق تالیف نداره و هر کسی آزاده که ازش استفاده کنه. و من از اینکه ایشون اینقدر دقیق حتی دونه دونه نظر های سایت جهانی در عرصه ی گیتی ! ما ! را رصد میکنه خوشحالم
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۳ آنا شبستری
می شه بگید ایشون چرا دوست داشتنی نیستند؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کدومشون دوست داشتنی نیستند؟ اوشون کی هست؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وبلاگ سایت پورتال دیتا سنتر ******فقط به درد این میخوره که بفهمیم کی مرده . والسلام
البته به شرطی که صاحب جنازه قبلا با شماره تلفن یاد شده تماس بگیرد و دویست هزار تومن پرداخت کند

دمت گرم آقا حمید.

کار مسئولین شده شعار و در عمل فقط چاپلوسی می کنند.

با اینکه خون پایه این مسئولین ریخته شده و مسئولیت  گریبانگیر اونا شده،اینارو که من می شناسم اگه از خون بالاتر چیزی هم ریخته شده بودند فقط بفکر خودشان و  پستشان بودند.

خبلی بی انصافا.(البته بغیر از چند نفر کم که در گوشه و کنارند)

یا حق.

 حمید خان ؟

این خبرنگار روزنامه جهانی !!!!!!! چند کلاس درس خونده؟چرا اینقده  جواب های سطح پایین میده؟

پاسخ:
خوب ایشون جوابهاشون معمولیه. چون شما تو این وبلاگ به جوابهای سطح بالا عادت کردین بنظر اینجوری میاد !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">