شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

احتمالا شما هم به آدمایی برخوردین که دائما از بدشانس بودن خودشون مینالن. بنظر شما واقعا شانس وجود داره؟ واقعا بعضی از آدمها خوش شانس هستن و بعضی ها بد شانس؟


شانس

شما از کدوم دسته هستین ؟ از اونایی که در هر کاری بهترین شرایط برای شما پیش میاد و بقول معروف دست به خاک میزنین طلا میشه یا از اونایی هستین که دریا هم برین باید یه آفتابه آب با خودتون ببرین؟


از دید خود من (بغیر از موارد بسیار نادر) چیزی به اسم شانس وجود نداره. شانس موقعیتی هست که من از دستش میدم و نفر بعدی من پیداش میکنه وازش استفاده میکنه و من برای اینکه روی عدم موفقیتم سرپوش بگذارم اینطور خودم را توجیه میکنم که من "بد شانس" بوده ام و نفر بعدی من "خوش شانس" است.


برایتان جالب خواهد بود که قوانین بد شانسی را که به قوانین "مورفی" مشهورند را بدانید. با اطلاع از قوانین مورفی ، میتوانید میزان خوش شانسی و بد شانسی خود را بسنجید.


قوانین مورفی ....

قانون مورفی در سال 1949 در یک پایگاه نیروی هوایی شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه ، یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آزمایش خراب شد.


مورفی درباره این تکنسین گفت: "اگه یه راه برای خراب کردن چیزی وجود داشته باشه اون همون یه راه رو پیدا می‌کنه" و این اولین قانون مورفی بود.


قوانین مورفی در ابتدا در فرهنگ فنی مهندسین رواج پیدا کرد و بعد به فرهنگ عامه راه یافت. بعدا قوانین دیگری هم بعد از کسب رتبه لازم از بنیاد مورفی در زمره قوانین اصلی قرار گرفتند.

برخی از این قوانین به شرح زیر هستند:


* فلسفه مورفی

لبخند بزن ... فردا روز بدتریه ...


* قانون صف:

اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.


* قانون تلفن:

اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچ‌گاه اشغال نخواهد بود.


* قانون بینی:

بعد از اینکه دستتان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد.


* قانون کارگاه:

اگر چیزی از دستتان افتاد، قطعا به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید.


* قانون دروغگویی:

اگر بهانه‌ دروغی‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن پنچر شدن ماشینتان باشد، روز بعد واقعا به خاطر پنچر شدن ماشینتان، دیرتان خواهد شد.


* قانون روبرو شدن:

احتمال روبرو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید، افزایش می‌یابد.


* قانون اثبات:

وقتی می‌خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی‌کند، کار خواهد کرد.


* قانون بیومکانیک:

نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت عکس دارد.


* قانون قهوه:

قبل از اولین جرعه از قهوه داغتان، رئیستان از شما کاری خواهد خواست که تا سرد شدن قهوه طول خواهد کشید.


* قانون ترافیک:

وقتی در ترافیک گیر کرده‌ای لاینی که تو در آن هستی دیرتر راه می‌افتد.


* قانون وسایل نقلیه:

وسایل نقلیه اعم از اتوبوس، قطار، هواپیما و ... همیشه دیرتر از موعد حرکت می‌کنند، مگر آنکه شما دیر برسید. در این صورت درست سر وقت رفته‌اند.


* قانون اتوبوس:

مدت زیادی منتظر اتوبوس می‌مانی و خبری نیست، پس سیگاری روشن می‌کنی. به محض روشن شدن سیگار، اتوبوس می‌رسد. (به عبارت ساده اگر سیگار را روشن کنی اتوبوس می‌رسد،. اگر برای زودتر رسیدن اتوبوس سیگار را روشن کنی اتوبوس دیرتر می‌آید.)


* قانون کار:

اگر به نظر می‌رسد همه چیزها خوب پیش می‌روند حتما چیزی را از قلم انداخته‌ای.


* قانون نتیجه:

احتمال بد پیش رفتن کارها نسبت مستقیم با اهمیت آنها دارد.


* قانون یادگیری:

شما چیزی را یاد نمی‌گیرید، مگر بعد از اینکه امتحان آن را دادید.


* قانون جستجو:

هر وقت دنبال چیزی می‌گردید، همیشه در آخرین مکانی که جستجو می کنید آن را می‌یابید.


* قانون خرید:

اهمیتی ندارد که چقدر دنبال جنسی بگردید، به محض اینکه آن را خریدید آن را در مغازه دیگری ارزان‌تر خواهید یافت.


* قانون چیزهای خوب:

هر چیز خوب در زندگی یا غیر قانونی است یا غیر اخلاقی یا چاق‌کننده.


* قانون ضایع شدن:

احتمال آنکه کاری را که انجام می‌دهید دیگران ببینند نسبت مستقیم دارد با میزان احمقانه بودن آن کار.


* قانون پمپ بنزین:

هنگام ورود به پمپ بنزین جایگاهی را که انتخاب می‌کنید کندتر و طولانی‌تر از جایگاه‌های دیگر خواهد بود.


* قانون لکه:

زمانی که می‌خواهید لکه روی شیشه پنجره را پاک کنید، لکه در سمت دیگر شیشه خواهد بود.


* قانون بقای کثیفی:

برای تمیز کردن هر چیزی، چیز دیگری باید کثیف شود.


* قانون دسترسی:

هر گاه چیزی را دور بیندازید، به محض آنکه دیگر به آن دسترسی نداشته باشید، به آن نیاز پیدا خواهید کرد.


* قانون صبحانه:

همیشه نان از طرفی که به آن کره مالیده‌اید روی زمین می‌افتد.


* قانون تعمیر:

زمانی که دستگاه معیوب خود را نزد تعمیرکار می‌برید، کاملا درست و بی‌عیب کار خواهد کرد.


* قانون اجتناب:

اگر به هر دلیل در جایی قانون مورفی عمل نکنه، قراره اتفاق خیلی بدتر و بزرگتری بیفته.


* قانون خانم مورفی:

اگر چیزی خراب یا اشتباه بشه، حتما تقصیر آقای مورفیه.


* قانون زندگی مورفی:

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟

نظرات  (۴۴)

سلام من نه اعتقادی به شانس ندارم. اما خوش شانس هم هستم.
چون قدر موقعیتهارو می دونم 
هر بار که میام تو وبلاگ شما حتما یه نکته جدید برای یاد گیری هست و اینکه مطالب شما طیف گسترده ای از اقشار جامعه رو پوشش میده در نوع خودش کم نظیره . من مشتری دائم مطالبتون هستم . بهتون خسته نباشید میگم
پاسخ:
من هم از اینکه قشر نازنینی چون شما فرهیخته و آداب دان از این وبلاگ بازدید میکنه بخودم میبالم. ممنونم از لطف شما
 بنظر من خوش شانسی ،در استفاده خوب از موقعیت ها تعریف میشه نه در انتظار برای  موقعیت های خوب 
رسیدن بخیر !!!!!.... منم آدم خوش سانسی ام.چون با یه نفر خوب وخوش شانسی آشنا شدم.
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۸ بابالنگ دراز
البته نمیشه گفت شانس خرافاته و شاید واقعا چنین مسائلی باشه که بشر امروزه از درکش عاجزه و شاید هم واقعا نباشه همانطور که خیلی از اعتقاداتی که بشر سالها قبل داشت و خرافات تلقی میشد امروزه توسط علم یا ثابت شده یا رد
به هر حال برخی افراد هستند که اگه صدبار هم قرعه کشی بشه هر صدبار اسمشون از گلدان در میاد برخی هم هستند که از صدبار یک بار هم در نمیاد حالا اسم اینو هر چی میخواهید بگذارید

سلام

من آدم خوش شانسی نمیتونم بگم هستم.اما هرچی بدست آوردم بایستی از هفت خوان رستم گذشته باشم که گذشتم و بدستش آوردم.منتهی من در یک سمت حالا میشه گفت غیر دولتی مسئول بودم.اگه بخواین بیشتر بدونین خواهم گفت.چون الان همه گیر شده.تازگی با سایت شما آشنا شدم اونم تصادفی.اما بیش از خیلی وقت پیش الان اومدم دوباره به سایت شما سر بزنم.(البته وبلاگتون).

اما موضوع اصلی اینه که من بینی بین ا.. با خودم عهد کردم هرکجا مسئولیتی به گردنم افتاد،تمام سعی و تلاشم بکنم حتی اگه به ضرر خانواده ام باشه.ثابت کردم.اما در این مسئولیت تازه ام که الانم نیست.نمی دونم از بدشانسیمه یا از همون خاصیتی که گفتم بایستی بیشتر از هفت خوان رستم بگذرمه یا از قدردان شدن این مسئولین بی خاصیته؟!موندم بخدا؟

یک مجموعه ایی که اسمش بود،هیچ عملکردی جز بخور و بخواب نبوده.الان که به مرحله ای رسیده که دارن این مجموعه را از استان پیگیر میشن،شده سر دهن مردم.(خوشبختانه).اما به جای تقدیر از ما(منظور من و دوستان همراهم که شبانه روز زحمت کشیدیم.) دارن مارو تخریب می کنن که چرا اینا اومدن عملکرد ما را زیر سوال بردند!!

جالب اینه که مسئولین ارشد شهرستان و استانم با آقایان معترض همراهی میکنند!

خیلی جالبه...

لطفا یکم مشاوره و همفکری دوستان وبلاگتون نسبت به موضوع مورد توجه باشه که بنده حداقل به سوالات ذهنم جوابگو باشم.

در ضمن حمید خان در صورت علاقمندی جنابعالی می تونم با شما در ارتباط نزدیک باشم تا مستندات واقعی ارائه گردد.

با تشکر-تازه بیننده مطالب بروز و واقعی جامه در وبلاگ شما.-م

پاسخ:
سلام
من تشکر میکنم از لطفتون به بنده و این وبلاگ
راستیاتش من زیاد موضوع دستگیرم نشد. اگه درست فهمیده باشم شما مسئول یه تشکلی شدین (به فرض شورای شهر) و مسئولین بالادست شما رو تخریب میکنن و شما انتظار تقدیر دارین ؟
من آماده طرح مشکلات هستم ولی مطلب شما چند تا مجهول داره . من اصراری به دونستن نام افراد ندارم ولی در مورد روال کارها و یا نهاد خاصی اگر مشکلی هست میتونیم تو وبلاگ بذاریم.
باز هم ما را با نظرات ارزشمندتان بنوازید

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۴ آنا شبستری
یه جوری شدید آجیل مشکل گشا
پاسخ:
بده؟

سلام مجدد امروز،

قابل توجه جنابعالی،بنده هیچ توقعی نسبت به تقدیر ندارم.منظ.رم عملکرد عکس مسئولان نسبت به نتیایج فعالیت یک جمع و یا یک گروه که فقط بخاطر هدف خدمت و رائه خدمات به مردم هستند،عارضم.

در ضمن موضوع در مورد اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر هست.اینجانب  هم در هیات ورزشی شنا مسئول بوده ام و الانم نیستم.نمیخام در مورد مسئولیتم صحبت کنم.در مورد فقط عملکرد .....

 

پاسخ:
خوب ما مشتاقیم که گلایه های شما رو بشنویم. (منظورم از ما من و خوانندگان هستند) اگر مسئولی حقی را در مورد شما ناحق کرده است بدون رودربایستی بفرمائید. در مورد عملکردتان هم مشتاقیم بدانیم . البته اگر بصورت یک سری آمار و اعداد هست جذابیتی ندارد. بگذارید ما هم خوشحال بشویم از دیدن کسانی که در جمع ما هستند و خالصانه کار میکنند و ظلم را نه در مورد خود و نه در مورد بقیه برنمی تابند.
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۷ آنا شبستری

نه ؛خیلی هم خوب

مشاوره هم می دید؟

پاسخ:
در حد لالیگا .......
سلام...
ی چیزی..
هرسال از رتبه های برتر کنکور تو منطقه شبستر تقدیر میشد.الانو نمیدونم دیگ...سال 89 ما پیش بودیم بردنمون اونجا مراسم تقدیر ازرتبه های زیر1000.اونجا یکی گف سال دیگم از تو تجلیل میکنن.اتفاقا بنده موفقم شدم...اما دریغ از تجلیل ناچیز...چشم من دنبال چیزی نبود ونیس..فقط حس قدردانی برام مهم بود اما ای دریغ...
حتی تو مدرسمونم"هیچکس"کوچکترین تقدیر نکرد...حتی نخخواستن دعوت کنن تا لااقل 4تا حرف حسابی ب اونایی ک فاقد امکاناتو حمایتن بزنیم تا بتونن شاید خودشونو باور کنن..
درصورتی ک سال پیش ی  شخص با رتبه چن هزاری اوردن برا بچه ها الگو باشه و بحرفه باهاشون..!
هیجا هیچ تقدیری نشد...
خلاصه همه خواستن ارزش کار من وامثال منو پایین بیارن تا دیده نشیم...
اموزش پرورشم ک قربونش برم...
من رفنه رفته خودمم باورم شد کارم بی ارزش بوده...این قضیه مال سال 90بود..فقط درددل بود..و یجور بدشانسی...
گاهی ی لوح تقدیر ناچیز خیلی میتونه ارزشمند باشه اما اموزش پرورش ب خودش این زحمتو نداد..گویا فراموش کردن مسئولانش ک هدفشون اونجا چیه..وهمچنین سران مدرسه....من متاسفم فقط همین..این رتبه ها برای خودنمایی نیس چن باعرق و زحمت وسختی وکمک خدا بدس اومده برای مطرح کردن اسم شهر ومدرسه ومنطقه...ن اسم خویش...اما ای دریغا ای دریغا ای دریغ...
مشگل از ونا نیس از ماست....
پاسخ:
من به نوبه خودم کار و تلاش شما رو ارج می نهم . شاید مسئولین آموزش پرورش اون روزا درگیر تجلیل از وزیر آموزش پرورش بودن بابت آتشسوزی مدرسه شین آباد و فرصت این کارا پیش نیومده . البته به لطف دانشگاههای پولی دیگه کنکور داره ور میفته و من بعد بجای رتبه های اول ، از اولین پولدارها تجلیل خواهد شد.
با سلام.
من تازه با بلاگتان آشنا شده ام. در طی این مدت چندین نکته به نظرم میرسه که امیدوارم مثمرثمر باشد:
* در برخی مطالب یک طرفه به قاضی رفته اید. مثلاً در بین آن همه کاندیدای شورای شبستر, فقط آقای درویشی را بی ریا و زحمت کش معرفی کرده اید. در حالیکه کسان دیگری را هم می شد نام برد. البته نظرتان محترم است ولی کمی بی انصافی.
* به نظر من نباید در یک چیزی بیش از حد غلو کنید. می گوئید فلانی برای فلان مراسم اصلاً پولی نمی گیرد. یا من بیکار بودم و یا هستم. اما این طور که بر می آید سر و کارتان با شهرداری هست.
* به ماسئل اجتماعی روز شبستر بیشتر بپردازید. سعی کنید منصفانه نقد کنید. مثلاً دیروز در راهپیمایی روز قدس به یکباره مسیر راهپیمایی را عوض می کنند تا بلکه شهرداری عملکرد خودش را به رخ بکشد.. ولی مردم با چاله های آب مواجه شده و با زیان روزه به حال شهرشان تاسف می خورند. یا راهنمایی و رانندگی فقط به موتوری ها گیر داده و سواری ها اگه هم تخلف کنن را بی خیال می شود.
* بهتره راجع به عملکرد شورای قبلی هم مطلب بنویسید.
نکته: من هیچ کاندیدای بخصوصی در شورای شبستر نداشتم که هوادار دوآتیشه اش باشم ولی خواستم که اگر شما اطلاعاتی در این زمینه دارید در اختیارم بگذارید.
لطفاً از انتقادها ناراحت نشوید فقط جنبه کنجکاوی دارند.

پاسخ:
سلام
باور بفرمائید خواندن پیغام شما بیشتر از تعریف ها و تمجید ها به دلم نشست . همین اول عرایضم از شما ممنونم.
من بقیه کاندیدا ها رو زیاد شناختی روشون نداشتم ولی آقای درویشی رو از بچگی میشناسم و تعریفم از ایشون به عنوان کم ارزش جلوه دادن بقیه تلقی نشه. در کل مردم در حدی از فهم و شعور هستند که مطمئنا کسانی که از فیلتر رای مردم میگذرند و انتخاب میشن حتما آدمهای نسبتا شایسته ای بودن.
در مورد غلو کردن دو مسئله رو عرض میکنم : اول اینکه اکثر مطالب وبلاگ ته مایه ی طنز دارن و در طنز ، غلو کلامی و تصویری یکی از ارکان هست . مثل کاریکاتور که مثلا دماغ یک نفر بیش از حد بزرگ نشان داده میشود و این بخاطر جذابیت مطلب بهش اضافه میشه. در ثانی من سعی کرده ام دروغی گفته نشود و تهمتی زده نشود . مطمئنا اگر تعریف بیجایی از کسی میکردم بلافاصله ایشان لطفشان شامل حال میشد ولی وقتی انتقاد میکنم ، با اینکه مطمئنم شخص مورد نظر ، مطلب را می خواند و لی جیکش در نمی آید (شاید بخاطر اینکه حقیقت امر گفته شده است )
در مورد راهنمایی و رانندگی هم که مطلب فراوان نوشته ام در پست های قبلی . بنظر من روزی که راهنمایی و رانندگی بتواند(یا بخواهد) جلوی پارکهای دوبله خ پاسداران را بگیرد باید جشن ملی بگیریم .
در مورد سایر مسائل مثل عملکرد ادارات و ارگانهای خاص ، زیاد اشراف ندارم و ممنون خواهم شد اگر شما مطلبی در این مورد داشته باشید با دل و جا ن منتشر کنم.
باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید.
اااا چه حس مشترکی عاطفه!!!!!!! منم وقتی پیش می خوندم همه رو دعوت کردن واسه تجلیل از کسایی که شاخ غول کنکورو شکستن ... سال بعدش منم وارد دانشگاه شدم اما هیچ تجلیلی نگرفتن واسه ورودی های اون سال. . .
.
.
.
چشمم خورد به اداره تربیت بدنی شبستر!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش کسی جرأت داشت این اداره رئیس و کارکنانشو بکشه زیر ذره بین. البته زیر ذره بین بردن ندارن هااااا کافیه چن بار گذرت بیفته قسمت اداری تربیت بدنی.
یاد آقای احمدلویی بخیر و هرجای دنیا باشن براشون آرزوی سلامتی دارم
یاعلی

پاسخ:
جهت اطلاع من جراتشو دارم ها.....
فقط نمیدونم اون تو چه خبره
کسی هم بهم نمیگه
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ آنا شبستری
در نقش آقای پوآرو تشریف ببرید یه سرو گوشی آب بدید لطفا,البته اگه دوستان هم موافق باشند.
سنگ صبور جان شمام رتبتون زیر هزار بود؟؟؟؟؟؟؟90ای هستین؟؟؟
البته توشهر ما حاج اقا ی تقدیری کردن از "همه"قبولین درهمه رشته ها وهمه دانشگاهها...ما هم قطره ای بودیم درکنار سایر قطره ها از این دریا...هرچن کارشون خوب بود اماخب...هیچکس هیچ تقدیری از رتبه های 3 رقمی کسب شده نکرد...منم متاسفانه یا خوشبختانه جز اون3 رقمیا بودم...


پاسخ:
سه رقم آخر رتبه ی کنکور من هم زیر هزار بود !

سلام

واقعا خوشحال شدم که فقط به عملکرد آدما توجه دارین.من نمیگم اشتباه نداشتم و یا نخواهم داشت.اما اینجانب به یقین به شما اعتماد میدم که همیشه سعی کردم اشتباهاتم کم باشه.

اما گزارش از عملکرد هیات شنا از بدو تحویل  برای شما عارضم: البته قابل توجه است که هیات شنا از سال 1386 به لطف و کرم مسئولین تربیت بدنی تاسیس شده بود.(البته رسمی)اینجانب از برج 7 سال 90 به اسرار مسئول وقت تربیت بدنی،(خدا سلامتش کند،آقای حاج احمدلویی) بدلایل اینکه شما تخصص شنا دارید و در خود مجموعه استخر شاغلید و غیره .... شدم به قول آقایان رئیس هیات شنا شیرجه و واترپلو شهرستان شبستر.هیاتی که فقط اسم بزرگی داشت.هیچ عملکردی نداشته و فقط سمتها فراوان بودند.نمیخام بیشتر به گذشته بپردازم.چون در حد توان مسئولین قبلی بوده و است.نیازی به گفتن نیست.در شبستر اسم هیات شنا بود و اسمی از یک شناگر تیمی نبود.

از اوایل شروع کار اینجانب دوستان را یاری خواسته و با هم در صدد تشکیل تیم شنا شدیم.کارای زیربنایی هم انجام دادیم که نتیجشو عرض میکنم.با ططرحی که ما دادیم و آقای حاج احمدلویی رئیس تربیت بدنی سابق تربیت بدنی از ما بخاطر هدف کاری و نه غیر حمایت شدیم،استخر شبستر را طی قراردادی  به ضمانت مالی اینجانب طبق ماده 88 و 86 اجاره نمودیم.هدف از این کار تامین اعتبار و پیشرفت شنا بود و نغیر.نتیجه تلاش ما که یک حرکت انفجاری بود بشرح ذیل است:

1-تاسیس مدرسه شنا برای اولین بار در شبستر جهت تشکیل زیرساخت اساسی برای پیشرفت شنای آینده شهرستان.(گفتن هیچ شناگر حرفه ایی و تیمی نبوده قبلا)

2-دعوت و عقد قرارداد با یک مربی بین المللی که ساکن تبریز بوند.(بلحاظ تمرینات اساسی و برناهم تمرینی حرفه ایی)

3-تشکیل اولین تیم واترپلو در شهرستان با عقد قرارداد مربی واترپلو که عضوء تیم واترپلو استانی و کشوری بودند.(به لحاظ اینکه واترپلو جزء وظایف هیات شنا بوده است.اسمش هم در اسم هیات لحاظ شده.)

4- تشکیل تیم شنا و تمیرینات حرفه ایی زیر نظر مدرس بین المللی.

5- و ....

نتایج این حرکت شد نتیجه زیر:

1- مقام دوم امداد و نجات در سیلاب شمالغرب کشور بنام تیم هلال احمر.برای اولین بار در کارنامه هلال احمر شبستر.

2- مقام چهارم استانی در بین 11 تیم شرکت کننده در لیگ شنای استان سال 91.(برای اولین بار شبستر تیم اعزام  کرده بود.)

3- اعزام و انتخاب یک نفر از تیم شبستر بنام فردین قوجالی (رده سنی 13-14سال) در تیم استانی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور- شیراز.برای اولین بار در کارنامه شنای شبستر. 

4-تشکیل تیم شنا زیر 10 سال که بیش از 4 بارر در جشنواره های استانی شرکت کردند.برای اولین بار.

 

بماند عملکرد.جالب اینجاست که مدیریت همکاران و بنده در استخر سود درآمدی بیش از 200 میلیون تومان(گردش مالی ) طی یک سال اخیر حاصل هیات شنا شد.بعد از این مطلب ما شدیم دزد!

هر روز مسئول تربیت بدنی که بنا دلایل مستندی که نمی خام بگم،ساز مخالفت با بنده راه انداخت که نگوو.خدا سلامتش کنه آقای حاج احمدلویی که رفت.البته رفتن ایشان و امدن آقای ...سرپرست جدید تربیت بدنی داستان دارد.که اگه بخواین براتون مستندا میگم.؟!

هر روز بنده متهم به دزدی در عناوینی همچون حقوق الکی گرفته!سندسازی کرده!گرون کار کرده!واسه همکارانشش طبق عناوین ساختگی حقوق رد کرده!پول آب و گاز و برق را نداده!(البته اینو راست میگن و دلیل ندادنشم بدهی تربیت بدنی به هیات شنا بوده که تابحال ندادن و منم حق انشعاباتو ندادم.در تاریخ 20/3/92 استخرم تحویل تربیت بدنی دادم که زمان اجارش تمام شده بود.)و غیر ماشا.ا...

الان بنده و همکارانم  کارش درسته .ولی متاسفانه اونایی که اکثرا کارای درست انجام می دهند،بایستی تا آخر عمر دنبال این باشند و یا ثابت کنند که کارشون درسته و دزدای واقعی در امنیت بسر می برند!چرا ؟!!(بماند اخوی)

از راهنمایی  خوانندگان وبلاگتون خواستار همکاری و راهنمایی هستم.

البته گفته های من مستند است.در صورت علاقمندی شماها می تونم ارائه بدم در همین سایتم ببینید!(البته با اجازه مدیر محترم سایت که واقعا واقع بینند)

با تشکر

پاسخ:
خوب همه اینا بجای خود .شما سمتتون چی بوده ؟ رئیس هیات شنا بودین ؟ تا اونجاییکه من میدونم فردی بنام آقای بیگ این سمت رو داشتن .

سلام مجدد

اسمم آشناست.خدمتتون عارضم که اسم بنده آشنا بود.

درسته.ok

پاسخ:
من در مورد هیات شنا و شیرجه و واترپلو اطلاعات زیادی ندارم ولی میدونم سالها قبل که اداره بنادر و کشتیرانی برای صدور گواهینامه لنج ، از افراد گواهی شنا میخواست ، افراد با مشقات زیادی تهیه اش می کردند. بنظر شما فردی که الان رئیس این هیات شده کارآمد نیست. شما عزل شده اید یا استعفا دادین یا منتقل شدین یا مجبور به استعفا شدین ؟ از طرف چه کسی؟ قانونی بوده؟
طرح شکایت رو به کجا باید برد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
به عدلیه !
البته بستگی داره از کی شاکی بشید!
بذارین من بگم.
از طرف کسانی که تو این مدت چن ماه جیب شون خالی شده بود.
من خوب میدونم آشنا چی میگه. چون منم زخم خورده همین اداره م. اونجا اگه مونث باشی باهاشون بگی بخندی براشون عشوه بیای کارت حله وگرنه از کار قانونی خودت هم ... کاری می کنن که خودت قیدشو بزنی.
اگه مذکر باشی که باید پاتو میذاری اداره سرخم کنی و چشات اینورو اونورو نپاد. معذرت میخوام که این حرفو میگم (باید مث یه آدم نفهم بری و برگردی) بهشون حالی کنی که چیزی می دونی رسوای عالم و آدمت میکنن.
تو این اداره بخور بخور زیاده. این که آقای آشنا میگن مسئولین شهرستان و استان هم حمایت می کنن این اداره رو- هرچند بیراهه میرود- دلیلش اینه که جیب آقایون هم یه جورایی پر می شه.
این که آقای احمدلویی رو نخواستن رئیس اداره باشن همین بود که میخواستن ایشون راه اینارو نره میخواس عدالت پیشه کنه اما نذاشتن.
تنها اداره ای که ضابطه (غلط کرده پاشو گذاشته اونجا و از همون ورودی تربیت بدنی پاشو بریدن) تعریفی نداره و تنها روابط هستش که سر می جنبونه
من نمیدونم اینا به آخرت به خدا به حق الناس اعتقادی ندارن؟؟؟؟؟؟
یا از آخرت هم پشت شون محکمه که پارتی بازی می کنن؟؟؟؟
یاعلی!!
پاسخ:
الان که ظاهرا استخر درش تخته شده پس فعالیتهای شنا و شیرجه و واتر پلو چی میشه ؟ و آقایون که مسئول هستن شوق خدمت رو چجوری جواب میدن پس؟
سلام آقای مدیر . من در تهران چند بار دیدم که تیراندازی با فشنگ جنگی برای علاقمندان گذاشته بودند و هر کس میخواست میرفت پول میداد و به تعداد دلخواه با اسلحه جنگی یا کمری تیر در میکرد . اینجوری هم از شر مهمات فرسوده خلاص میشن و هم با پولش میشه گلوله جدید جایگزین کرد که فکر میکنم طرح خوبیه . نمیدونم متولی کی میتونه باشه ؟ سپاه یا بسیج یا هیات تیر اندازی؟ دیدم در این پست راجب تربیت بدنی صحبت میشه گفتم اینجا بنویسم ببینم مسئولی چیزی پیدا میشه ج بده؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

رئیس جدید هیات از دوستان خودمه.فرد غیر ورزشی شناست.اما فرزند شهیده!من نمیخام به موضوع ایشان بپردازم.چون اسم شهید روشه و دوما دوستمه.پسره ساده و خوبیه.ایشونو بخاط این آوردن که همین بنده معترضش نشم.چون منو میشناسن و میدونن که به ارزشها خیلی معتقدم.

 

اما جواب سوالات:

بنده عزل شدم.استعفا هم ندادم.چون روحیه ام طوری که از مقابل ظالم نمی گریزم.حتی به ضرر بنده باشه.از طرف هیات شنا استان عزل شدم.عزل بنده هم قانونی بوده.اما چرا این اتفاق افتاده:

موضوع اصلی همون بیش از  200میلیون تومان جذب درآمد توسط اینجانب بوده است.!!

توضیحات اکمل:

در برج 5 سال 91 (زمان رئیس حاج احمدلویی خدا سلامتش کند،آدمه سالمی بود)استخر شبستر را به ما تحویل دادند.در این تحویل مسئول حقوقی اداره کل ورزش استان حضور داشتند.استخر قبل از تحویل به ما(هیات شنا با ضمانت اینجانب) توسط اداره بهداشت و درمان پلمپ شده بود.(بعلت غیر بهداشتی بودن که مستنداتشم هست.مصور)در این صورتجلسه تحویل استخر از بخش خصوصی،آقای *****  *************** * ***** ******** ***** ****** صورتجلسه ایی غیرواقعی تنظیم کردند.مسئول حقوقی هم اصلا اعتراض نکرده و در کنار پیمانکار قبلی نشسته و آب معدنی میل میکردند.(مثل اینکه هماهنگ بودند-بیچاره حاج احمدلویی که از هیچی خبر نداشت.)مثال میزنم،موتورخانه ایی که کار نمی کرد و 10 روز پلمپ بوده،نوشتند سالم!-یا شیرالاتی که بیشترشون خراب و یا اصلا شیر از بیخ نبوده و فقط درپوشش بود،نوشتند شیرآلات سالم.!بنده هم بعنوان شاهد امضاء کردم و نه به عنوان تحویل گیرنده.چون اطلاع داشتم از خرابیهای اونجا.بنده ناجی درجه 2 با 6 سال سابقه  هستم.غواص تک شتاره بین المللی CMAS دارم.(جهت اطلاع که عقلم به مسائل شنا و استخر می رسه)بعد از تحویل گرفتن کلیدای استخر توسط اینجانب جلسه های هماهنگی بین تربیت بدنی و هیات شنا برگزار و صورتجلسه های مربوطه تنظیم شدند.آخرین تصمیم و نتیجه صورتجلسه این بوده است که هیات شنا تمامی تعمیرات استخر را انجام و راه اندازی استخر را سریعا انجام بدهند و تمامی هزینه های آن طبق اعلام آتی از اعتبارات عمرانی اداره ورزش به حساب هیات شنا انتقال خواهد یافت.ما هم با زبان روزه و بهمراه دوستان خویش تمام وقت طی 30 روز دائمی به تعمبرات پرداختیم و قانونی و بدون هیچ تخلفی.(مثال میزنم ،رفتیم پیش یک مغازه برای انجام کار.بعد از انجام کار ایشان گفتند :"چند بنویسم؟"بنده با تعجب گفتم هرچی مزد شماست بنویس.بعد از کسر مالیات طبق قانون همش پرداخت خواهد شد.ایشان در زمان بعد از دریافت حق الزحمه خویش.به من فت که:"کارتون درسته.بنده از چند سال پیش برای تربیت بدنی کار می کنم.******** و ***** کار 600 هزار تومانی را 2400000 تومانی فاکتور کرده و برای من 50000تومان اضافه پول دادند.!!!")

خلاصه کل تعمیرات اساسی استخر و در واقع عدم نظارت کافی و صحیح تحویل استخر از بخش خصوصی برای بیت المال و دولت 30میلیون تومان تمام شد.

ما با مدیریت اینجانب و همکاری دوستان درآمدی بالغ بر بیش از  200 میلیون تومان درآمد جذب کرده و کلی هم کار انجام دادیم.برای هیات شنا حدود 50 میلیون اموال بغیر از هزینه راه اندازی تخصیص و اقدام کردیم.(عمرا تربیت بدنی این مبلغو به هیاتهای ورزشی اختصاص بده)یادمه وقتی میزبانی مرحله دوم لیگ شنای استان را در استخر شبستر انجام می دادیم،مردم از شوقشان می خدیدند.اصلا تا بحال مسابقه شنا را زنده در شبستر ندیده بودند.(میتونید به آدرس سایت شنا برید و از اونجا عکساشو ببینید.)

حالا بماند خلاصه میکنم.هرجا سوالی داشتی جواب میدهم.

اداره تربیت بدنی با اعلام کتبی و اعمال قدرت تمامی چیزهایی که غیر قانونی و به ضرر ما بودند انجام دادند تا مدیریت بنده زیرسوال بره.حتی بدلیل باج ندادن از برج 9  سال 91میخاستند همین آقای ***** را رئیس هیات شنا شهرستان معرفی کنند و حتی کتبا کردند.منتهی رئیس هیات شنا استان اعلام کردند که ما به ورزش شنا سیاسی و مراوده ایی برخورد نمی کنیم.عملکرد هیات شنا شبستر واقعا عالیه.چون قبلا خبری از شنا شبستر در استان نبوده است.اما حالا...آخه میدونید یا نه:قانونا رئیس هیات شنا شهرستان توسط رئیس هیات استانی که نماینده فدراسیون شنا است ، تعیی میگردد.اداره تربیت بدنی نیز فقط بایستی حماین و نظارت داشته باشد.منتهی بدلیل اینکه اعتبارات هیاتهای ورزشی از اداره تربیت بدنی واریز میشه،همیشه حرف زور گفتند و میگن.جالب اینکه رئیس هیات شنا استان(آقای مرتضوی-خدا سلامتش کند.آدم درستیه)وقتی بنده را عزل میکردند علارغم میل باطنی این کارم انجام داده و اعلام و اجرا کردند که یک هفته بعد از عزل بنده ایشان را هم عزل کردند.(سیستم اداره ورزش آلودست-مستند خواهم گفت)

حالا آقای ***** **** ***** **** *********** *******کلی تخلف در مورد اینجانب انجام و کسی رسیدگی نمی کند.30 میلیون هزینه تعمیراتم نمی دهند.بدون تغییر تحول مالی تمام اموال منقول و غیر منقول هیات شنا را به رئیس جدید تحویل میدهد.در صورتیکه بایستی بنده این کار را انجام دهم.دست به اسناد مالی برده و نسبت به سوءاستفاده از آنان اقدام میکنند.بدون اینکه بنده را عزل و یا ابلاغ عزلم از استان بیاد،قفل دفتر هیات شنا را تعویض و پلمپ میکند.قسمی از این اقدامات  به خاطر اینه که بنده توسط آقای حاج احمدلویی انتصاب شدم.آقای حاج احمدلویی هم آدم سالمی بوده و تخلفات این آقایان را در هنگام ریاستش برملا کرده است.حاج احمدلویی هم به خاط این سه سوت گذاشتندش کنار اخوی!!!

من خسته شدم به وا.. می دونم که شما هم خسته میشید از این خوندن مطالب چه برسه تو واقعیت موضوع باشید!؟

پیشا پیش از حوصله شما ممنونم-اگه خواسته ای و یا پیشنهادی برای مقابله با این مفصدان دارین بگید تا بنده را یاری نموده باشید.

یا علی مدد

پاسخ:
سلام مجدد و خسته نباشید
سوال برای من اینه که شما اعتراضی به مقام بالادست نکرده اید بابت چنین اتفاقاتی ؟ و اگر کرده اید جواب چه بوده ؟

توضیح نویسنده وبلاگ: درج مطالب ارسال شده از سوی خوانندگان به معنی تایید یا رد آنها نیست و از آنجائیکه رسالت این وبلاگ در رفع نواقص سیستمهای اداری ، از روز اول بر کسی پوشیده نیست ، چنانچه مسئولین فعلی یا اسبق نسبت به مطلب اعتراضی داشته باشند نویسنده متعهد است مطالب آنان را با شرایط مساوی انتشار دهد (بشرطی که خلاف عرف و ادب نباشد) . از آنجائیکه نویسنده ، فعالیتهای بی وقفه ی رئیس فعلی هیات یاد شده را در سایر وبلاگها شاهد بوده ام ، امید دارم که در این مورد نیز عنایت بفرمایند .
این مطالب چه درست و نادرست و پاسخ مسئولین هم چه درست و نادرست ، نتیجه ای که مردم عادی با حواس پنجگانه خود درک میکنند مقفل ماندن استخر فکسنی شبستر است و حیرانی خیل مشتاقان این ورزش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام مجدد

بعد از ارسال نظر دیدم نظرات خوبی اومده دوباره خواستم یک نکته راجب تمیرات بگم.

بچه های تیم شنا شبستر الان ،بنده هماهنگ کردم با پول خودشان هفته ایی 3 روز روزهای زوج میروند تمرینات تیم تبریز بنام تبریز.(جهت اطلاع مسولین منطقه که عاشق شبسترند!!!)

در ضمن وقتی مسئولی بنام آقای ***** نامه هایی علیه هیات شنا به استان ارسال می کنند.و نمی خواهند استخر را به هیات شنا اجاره بدهند.(چون جیبشون خالی میشه و فقط هزینه شنا میشه!)تیم شنایی در کار نخواهد بود.حتی بهترین مربیهارا هم بیاری می خواهی رو زمین فوتبال شنا یاد بگیرند؟

آقا اینا پول می خواهند نه ورزش و مقام و رتبه جوانان منطقه شبستر.در این موضوع ثابت شد.

 

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۹ منم واسه همین ورزش قهرمانی و کنارگذاشتم چون باهزینه خودم میرفتم مسابقات کشوری و حتی بین المللی؛آنه
آنی
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ بدشانسی ب این میگن آقای آشنا؛۳ماه مدارک دادم بیمه هنوزخبری نیس؛اینه بدشانسی :‏(‏
آنه
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۹ من راجع ب دست فروشاباشهرداری حرفیدم گفتن ب راهنمایی ربط داره؛هر۲دقیقه توکوچمون سگ پارس میکنه انگار
آنه
پاسخ:
شهرداری اگه اینکاره بود که سد معبر ها رو جمع میکرد. طرف 20 متر مغازه داره ، 65 متر بیرون تو پیاده رو وسایل چیده
ورزش واسه اینا ابزاره داداش ... ابزاری که باهاش جلوی پای خودشون چاهی بکنند به بلندای آه اینو  اون...

بازیکنایی که اسمشون از تیم انتخابی استان خط خورده... هزینه هایی که از جیب بازیکنا خرج شده...

اااااااای راضی خان این قصه سر دراز دارد...

شاید آقای علیرضا همرنگ بدونه ما چی میگیم.

بدرود


پاسخ:
پس چرا اینهمه مدت چیزی نگفتید؟ نکنه تا الان خوب بوده و تو این یکی دو روزه بد شده ؟ من ازتون گلایه دارم . دو ساله دارم داد میزنم هر جایی که میبینین حقی ناحق میشه اگر خودتون معذوریت دارین من ندارم . به من بگین تا فریاد بزنم ولی افسوس که همه ما مثل "همه چی آرومه رفتار میکنیم"
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۷ آنا شبستری

حمید خان

سمت سما دقیقا چی هست؟!؟!؟!؟!

پاسخ:
یک جفت گوش شنوا
و یک زبان گویای حق
و یک حنجره با قابلیت تولید فریاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یادآوری: در مسابقات شنا در شبستر برای اون همه آدم که شاید به 50 نفر هم نمی رسید مبلغ 500 هزار تومان فاکتور رد کرده بودند که سایت ***** هم این خبر را ابتدا گذاشت ولی سپس بنا به دلایل نامعلومی آن را برداشت.
پاسخ:
دلیلش معلومه دیگه..... چون مایه تیله توش نبوده!
همکار نمی خواید؟
پاسخ:
دارم دیگه . شما و تمام خواننده های خوب وبلاگ مگه همکار من نیستین؟
در ثانی ......

بماند
وقتی فرماندار ورزش دوست تون می بینن و دم نمی زنن من و آشنا چیکاره ایم؟؟؟؟
پاسخ:
فرماندار یک نفر هست و اینهمه مسئولیت و اینهمه مسائل ریز و درشت. آیا تا به حال پیش ایشون عنوان کردین ؟ 
راستی وبلاگ جهانی وقتی آقای احمدلویی بی دلیل و مشکوک تعویض شدن با جناب دهقان خبرشو آورده بود ... اونم دلش پر بود از این اتفاق... ولی چن روز بعدش اون خبرو کلاً جمعش کرد. و گفت اله و بله. . . وقتی خبرنگارمون نتونسته رک گویی کنه واقعیتو بره بکشه بیرون... از من چه انتظاری دارین راضی خان؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ:
به من ایکاش ندا میدادین همون موقع. خوشبختانه ملاحظاتی رو که اون داره من ندارم
اما اینم بگم که دو روزه بعد نشده... از همون زمون آقای ویسی که خدا رحمتشون کنه اوضاع همین جور بی ریخت بود اما این روزا خیلی بی ریخت تر تر تر شده

۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۱ بابالنگ دراز
عمو ممد تو دیگه چرا؟؟؟
تو که خودت دستت تو کاره و سی سال از این سیستم اداری و حکومتی حمایت کردی؟؟؟ وقتی میام بهت میگم ممد وضع خرابه میگی نه چنینه و چنانه ولی الان باید بدونی که حمایت کورکورانه فایده ای ندارد چون خیلی جاها به خیلی افراد ظلم میشه که دستشون هم به جایی بند نیست حالا تو باز رییس شنا شدی واسه خودت تو فرمانداری پست و مقامی به هم زدی ببین اون بیچاره ای که به خاطر یه کار جزئی تو این ادارات بی درو پیکر سرگردان میشه چه بلاهایی سرش میاد
اینو بدون تو این سیستم همیشه وضع به این منوال بوده و هست اصلا همین که یه بابایی همینطور الله بختکی بشه رییس تربیت بدنی یا مسئولین تربیت بدنی سابق الان خونه های میلیاردی معامله کنند باید گوشی رو میداد دستت داداشم
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۸ آنا شبستری
خوب حمید خان بالاخره امیدی هست یا نه؟
پاسخ:
امید که باید باشه چون نا امیدی از رحمت خداوند گناه بزرگیست.

ببخشید امید به چی اونوقت ؟
حمید خان اینا رو ولش
ما مطلب جدید میخوایم یالا
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۱ آنا شبستری
به حل مشکل مطرح شده دیگه ؛شنا و آموزش و آقای آشنا و ......
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام گرم به خوانندگان و مدیر وبلاگریال

من بعنوان آشنا جواب چند موضوع که بایستی شفاف بشود،را داده و در صورت وجود شبهه از خوانندگان خواشمندم موضوع و سوال خویش را مطرح و بنده شفاف جواب ایشان را خواهم داد.

1-تعطیلی استخر؟

جواب:هیات شنا در تاریخ 20/3/92 (20 خرداد امسال)استخر را سالم و زنده و در کمال بهداشت کامل،در حضور مسئول حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان(جناب آقای مهرآوران)به اداره تربیت بدنی شبستر(با حضور آقای دهقان)تحویل دادم.اداره تربیت بدنی شبستر،(آقای *****) از روز بعد آن استخر را راه اندازی دوباره انجام و با ارائه خدمات حدود بیش از 1 ماه درآمد جذب نمودند.بماند که حساب و کتاب آن مستند مالی نگردیده و حتی حقوق کارمندان استخر را هم دستی پرداخت نمودند.(یک تخلف مالی بحساب می آید.چرا که در سیستم اداری بایستی تمامی نقل و انتقالات مالی سند مالی گردیده و روال قانونی را طی نمایند؟!!کسی هم رسیدگی نمی کند!!!)بعد از یک ماه ب* *** *** *** ***** ،استخر را هم بستند و این چنین اظهان نمودند که:"بدلیل عدم پرداخت حق انشعابات استخر توسط مدیر قبلی،آقای ... استخر را بستیم.در خیلی از رسانه ها و حتی رادیو ورزش سهند تبریز نیز بر علیه رئیس هیات شنا(قبلی) مصاحبه کردند.در روزنامه ***** **** ***** شبستر نیز یک سناریویی بر علیه آقای بیگ راه انداختند که بایستی ایشان پاسخگو باشد!اما بنده با سند اعلام میدارم که همه اینها یک توطئه است. دلیل را هم اعلام میدارم تا شما قضاوت نمائید:

*****1- اگر انشعابات را بنده خواهم داد،چرا بعد از تحویل استخر به شما ،کلید و قفل دفتر هیات شنا که بایستی در آن دفتر کار و امورات مالی را انجام می دادیم و  به حساب و کتاب رسیده و بعد از جذب بدهیهای افراد به هیات شنا (که در زمان مدیریت استخر نتیجه بوده است) حق انشعابات را تسویه می کردیم . تعویض و پلمپ شد؟؟؟؟جالب این است که اصلا به این موضوع و عمل غیر قانونی هیچ مسئولی رسیدگی نمی کند؟!

2-استخری که بدهی داشته چرا یک ماه بدون هیچ اعتراض ادارات آب و برق و گاز کار میکرده؟(همشش ساختگیه)

3-در وبلاگ بقول ***** *** **** *********** *******(مستند میگم)مطلبی نوشته اند که جالبه.در آرشیو مرداد ماه خبر"تعطیلی استخر".فقط بخاطر اینه که  بر علیه ایشان(رئی سابق هیات شنا) مطلب انتشار بدهند.اینجا جا دارد از این صداقت مدیر سایت(حمید خان)تقدیر ویژه کرد.چون می بینم به حق مطالب را ،همه مطالب را چه خلاف و چه موافق تائید می کند.به این میگن شفافیت موضوع.

ولی در وبلاگ این ******* تمامی مطالب بر علیه رئیس هیات شنا را تائید و بر موافق آنان را رد میکرده است.من خودم اینو دیدم.!!

اما چرا و به چه سندی این مطلب غیرواقعی و ساختگیه ؟؟؟خواهشن مطلب را خوانده و با جواب 3 سوال زیر به تقلبی بودن این مطلب پی خواهیید برد.

سوال 1-دختر 27 ساله ای که 1 سال برای آب درمانی به استخر شبستر از تسوج می آمده است،نمی دانسته که تایم بانوان از قدیم  الایام و نه زمان مدیریت هیات شنا فقط روزهای فرد و جمعه بوده است.این خانم روز دوشنبه به استخر برای آب درمانی می آمده است؟!(واقعا خنده دارههههههههه)

سوال 2-این دختر 27 ساله وقتی اظهار میکند که عکس برایتان می فرستم تا صحت گفتارم را ثابت کنم.هیچ می دانید که ایشان صبح به استخر آمده و عکسی که در وبلاگ گذاشته شده،واسه ی شب است؟!!(خندیدم ها.)

سوال 3-عکس گرفته شده از در انباری استخر است.ونه از در ورودی استخر؟طرف ،(عکاسو میگم) ناشی بوده است. (نه غلام؟!!!)

آقا جان اینا همش بهونست.تمامی اتهامات که تا بحال در حد شفاهیه،فقط به خاطر اینه که من ریال بیخودی به این آقایان ندادم.بذارین دهنم بسته باشه.بگم بگم راه ننداختما.واقعا بگم پامو میگیرن و خودمم همین طور!!!اما آخرش مجبور شدم شکایت به دادگاه کنم که بنده را تخریب و با نشر اکاذیب متهمم می کنند.الانم دارم پیگیری میکنم.هم از کسی که این مطالب را نشر و از کسی که بدون سند مصاحبه کرده است.(نتیجه بده و یا نده مطلعتان می کنم انشاءا...)

 

*****2-  اما موضوع مسابقه مرحله دوم لیگ شنا و 500 هزارتومان خرید آب معدنی؟!

در 3 بهمن ماه سال 91 در وبلاگ **** *** ************* *******(....مسئولین)،مطلبی را با عنوان کلاغ نیوز منتشر کرده و بر علیه آقای بیگ،رئیس هیات شنا ،آقای ***** ****** ***** **** (که خواهم گفت چرا ایشان مسئول تربیت بدنی شدند؟؟)مصاحبه ایی کردند.

ایشان اتهامات بسیاری را زدند.اما در مورد آب معدنیها میخام بگم که طولش نداده باشم.:

ما در نظیم یک سند مالی که طبق قانون حسابداری دولتی تنظیم میشده است،شاید همانگونه که می دانید چند فاکتور را در یک سند مالی تجمیع (دلیلشم اینه که از یک فروشگاه خریداری شده و طلب یک نفر است) و جهت پرداخت این سند مالی یک چک بمبلغ کل بدهیها صادر می کنیم.این سند مالی در وجه صاحب مغازه"فروشگاه ****"شفاف خواهم گفت که این صاحب مغازه کسی نیست جزء ***** **** **** ***.(جهت شفافیت و اثبات عدم هیچ پنهان سازی در گفتار که اطمینان و معرف درستکاری هیات شناست)در این اسناد خرید آب معدنی بمبلغ حدودا  100هزار تومان که شامل بیشترش  بطریهای کوچک و کمترش لزرگ  بودند را ثبت کرده بودیم.چون سیستم ما حسابداری دولتی و بر پایه اتوماسیون اداری (سیستم نرم افزاری هم حسابداری رافونه 7) چکهای ما با پرینتر صادر می شده است.در قسمت وجه چک صادره این مطلب چاپ شده بود"در وجه فروشگاه **** جهت تسویه حساب خرید آب معدنی و سایر اقلام...".

آقا جان چون آقای ***** ***** *** را که مثلا مچ ما را بگیره در دزدی(*** ************ *****!!) در تاریخ 3/9/91 بدون هماهنگی رئیس هیات شنا تعویض و امضاء چکهای صادره را هم تعویض کرده بود،ما اسناد را به اداره ورزش می فرستادیم تا توسط خزانه دار آقای ******* کارمند تربیت بدنی(بدبخت دردسر فقط برای ایشان درست شده-زیاد زحمت به خودش نداده و نمی خواست بیاد امضاء کنه.ما بایستی اسناد را خارج و به خدمت ایشان می بردیم!!) امضاء گردد.این آقای ***** چون دیدش خیلی مثبت بود!!،از این کلمه آب معدنی در قسمت در وجه چک صادره اثبات نموده بود که با 508000تومان می شود 3000 بطری آب معدنی خرید؟!پس سند سازی و اختلاص شده است؟!!آقا آمده طی هماهنگی و تامین مالی ******* ******* مصاحبه ایی را راه انداخته بود که بیا و ببین؟!!

بنده با هیچ اعتراضی رفته و طی شکوائیه به دادگستری شبستر با عنوان نشر اکاذیب و زدن اتهامات غلط از آقای *** ***** و آقای *** ***** شکایت نموده و در حال حاضر دنبالشم تا جواب بگیرم.(قبلا گفتم که اگه جوابشو قطعی کنم انتشار خواهم داد.دلیل اصلی حذف این خبر هم از سایت ***** ،خدمت رسیدن اظهاریه از کلانتری 11 شبستر خدمت آقایون بود و والسلام...)(البته چرا اینهمه تا بحال طول کشیده، اینم موضوع داغییه که نگووو!!!فشار ******* **** ************* ****!!!)

در آخر این جواب به 500 هزار تومان آب معدنی،از شماها می پرسم :مسئولی که با روابط و نه ضوابط مسئول شود،آخرش اینه که از یک سند مالی سردر نیارد؟! و خودشو به محکمه بکشاند.خدا از این همه تهمتایی که به بنده و خانواده ام زدند نخواهم گذشت.)(جهت اطلاع شماره پرونده هم در دادگاه 9203####)میخاو ببینم جلوی قاضی میتونه آقایونم ملللگ بازی بکنند؟!شایدم همه می دونند که چجوری ایشون ***** ***** **** شدند...

 

*****3-  جواب سوال اطلاع دادن به مسئولین بالا مقام و حتی ******

جواب:

هیات شنا و مسئول قبلی هیات،تمامی موضوعات را کتبا به مدیر کل ورزش استان-حراست اداره کل ورزش استان-بازرسی اداره کل ورزش استان-فرماندار شهرستان و حتی امام جمعه محترم و محبوب شبستر طی نامه های مکرر که فایده ایی نداشته است.(***** *** ** *** ** ** ***** *****...)

حتی مدیر کل چون دیدند که هیات شنا یه جورایی بحق،جلسه ویژه بظاهر برای هیات شنا راه انداخت که در حال نتیجه دادنه.(مطمئنم نخواهد داد.چون تمام  و اکثرا 99 % اطرافیان مدیر کل ورزش .....هستند)اگه این مفسدین مافیای روابط بزارن؟!(البته تو اون جلسه گفتم که بنده افتخارم اینه که هیات شنای شستر را از حالت راکد به حالتی رسوندیم که مدیر کل استان با حضور تمامی معاونانش برای هیات شنا جزء شبستر جلسه ویژه راه انداخته...واقعا خوشحالم)

در نهایت مجبور شدم از دادگستری شهرستان شبستر (همانطور که گفتم)طی شکوائیه ایی از اونا شکاریت کنم.جدیدا شکایتی مبنی تخلفات اداری آقایان مسئول در ***** **** ******* * ***** دارم تنظیم می کنم که نتیجه را برای شماها خواهم گفت.(در حال پیگیری ....)می خواهم در هفته آتی اگه خبری از نتیجه جلسات اداره کل ورزش نشه به دیوان عدالت اداری و بازرسی کل کشور هم شکایت کنم.

موضوع *** ***** ******** ** **** *** ** ***** ***** *** ** ** **** **** ** **** ***** ***** *** **** * ***** ***** ************** ********* *** ** ****** **** ** ***** ****

 

*****4-  سخن مستقیم آقای بیگ:"با گفتمان آقای بابالنگ درازم زیاد موافق نیستم.درسته سیستم آلودست.امام نشستن و حرفی نزدن هم فایده ایی ندارد.در طول تاریخ و حتی به فرموده امام علی(ع):"هرجه بر سر این مردم آید،نتیجه عمل خودشان است." مردمی که نشستن و منتظر ناجی اونا شدن،همیشه زیر ظلم  خواهند رفت.بایستی خدمون پایدار باشیم.

من تا وقتی که مسئول هیات شنا بودم تلاشم برای هیات شنا بود.الان که تکلیف و مسئولیت از گردنم ساقطه فقط از حق خودم دفاع می کنم تا حساب و کتاب شفاف و درست بشه و تحویل عینی به رئیس جدید هیات بدهم.شاید بنده در فرمانداری کارمند باشم و شاید درد و سوزش بیشتری نسببت به شما از این سیستم آلوده داشته باشم.اما کارستان کردن اینه که در میان این همه سیستم آلوده بتونی خودتو نگه داری و نذاری ریالی به غیر از ورزش و جوان شهرستان جایی هزینه بشه.حلال حرام بفهمی.و آخرش درسته که متهمم.اما این اتهام لذتی داره که هر لحظه بعدشم آدم روحیه میگیره(عنایت پروردگاره اخوی).این مردم شبستر نشستن که اکثر مسئولینشون شدن افراد غیر بومی.؟!!!تا بحال از خودتان سوال کردین که چرا با وجود فرهنگ بالا و سواد عالی مردم و جوانان شهرستان مسئولین و حتی بیشتر کارمندان ادارت شهرستان بیشترشون غیر بومین؟بنده به  یقین به شما میگویم که بنده اگه به اینجا رسیدم و شاید کارمند تو فرمانداری شدم و یا در شنا و ورزش موفق بودم ،همش از تلاش و روحیه خستگی ناپذیرمه.از جوانان شهرستان انتظار همچین روحیه دارم و آرزومندم.(مطمئا هم اینجوره)بنده تا بحال هیچ مزذ و یا حق الزحمه بدون زحمت و تلاش نگرفته ام و نه خواهم گرفت.در فرمانداری بیش از 8 ساعت و گاهی شبانه روز کار میکنم و حقوق یک کارمند قراردادی جزء حقوقمه(الهی شکر-نونش حلاله برکت داره)در استخر شبستر بعنوان ناجی کار میکردم.در مدیریت استخر بعنوان مدیر استخر کار کردم و حقوقمو طبق اشل فدراسیون گرفتم.کمتر گرفتم که بیشتر نگرفتم.مدیر استخری بودم که درامدشو به بالای 200 میلیون تومان رسوندم.خوشحالم.اما از این بیشتر خوشحالم که نذاشتم کسی کار نکنه و حق الزحمه بگیره؟!!من براتون سند بیارم که این آقایون معترض به عناوینی در بخشهای خصوصی ورزش مطرح و بدون هیچ کار کردنی حقوق دریافت می کردند؟!!بگم؟(اگه بخواین بگم مستند میگم.)

بگم این ******* ***** که هر روز از یک نفر حمایت و مطلب انتشار میده واسه چیه؟!از کجا میاره و چی میخاد؟شایدم همه می دانند.(خداوند ستار العیوب مگر خد مردم اینو نخوان که عیبشون پنهان باشد..مثله اینه که بعضیها مثل ******* ***** **** نمی خواهند اسرار آنان پنهان باشند!)بگم که چرا مخالفت با استخدام نفر معرفی شده آقای ***** کردم؟!بگم که ایشون میخاسته افراد غیر شبستری را ** ***** ***** ***** **** **** *** من نذاشتم؟!(مستند میگم اگه بخوام)

یا حق

پاسخ:
سلام
مطالبی که حذف شده یکی بخاطر تقاضای خود نویسنده بوده که خواستند من بعد از خوندن حذف کنم و دوما هر جا که اسم افراد آورده شده حذف شده است چون تا زمانیکه اتهامی در مراجع قضایی ثابت نشود بردن نام افراد (در جهت منفی) بار حقوقی دارد.

اینکه فرموده اید ما قضاوت کنیم که من یکی در مقام قضاوت نیستم و اگر هم بودم اول به حرفهای طرف مقابل گوش میدادم و دلایل ایشان و بعد مستندات هر دو طرف را میدیدم و بعد با توجه به پیش بینی قانون ، حکم صادر میکردم .

انشاءالله بعد از به نتیجه رسیدن پیگیری شما از طرف دادگستری ، بسیار مشتاقیم که نتیجه را بدانیم.
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۲ بابالنگ دراز
ببین عمو ممد من یکی که تو رو خوب میشناسم فردا پس فردا هم اگه روبرو شدیم یه عمو ممد بهت میگم تا بدونی کی بود که واست نظر میداد هر کی هر حرفی میخواد بزنه من یکی تو شبستر بر پاکی و صداقت تو قسم میخورم و هر زبونی که بخواد بر علیه تو کار کنه رو از بیخ میبرم 
به بزرگترین معضل شهرمون اشاره کردی که الان غیربومی ها سواره شدن و اهالی خودش پیاده موندن میدونی چرا من بابالنگ دراز شدم چون شهرمون غریبه پرسته و من اگه به نام خودم نظر بدم (حتی نظر حق) هزارتا انگ بهم میخوره پس بهتره بابالنگ دراز بمونم 
و در نهایت حمید خان خودت که دستت تو کاره واس چی از مردم ظلم و مشکلات و ... رو میخوای اگه واقعا بیخبری پاشو بیا پیشم تا هزارتاشو مستند واست بشمارم فقط اینو بدون نه تو میتونی یکیشو منتشر کنی نه من میتونم تو یه محیط عمومی ازشون حرف بزنم نه کسی میتونه کاری بکنه انچه به جایی نرسد فریاد است بالام جان
پاسخ:
پاشم بیام پیشت ؟؟؟؟؟؟؟ کجا ؟ تو کارتون آن شرلی؟!؟
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۸ باآنشرلی چیکار داری آقای راضی ؛اون جودی بود توکارتن بابالنگ دراز؛آقای آشنا جواب منم بدید
آنه
پاسخ:
آره درسته . من کارتونا رو قاطی کرده بودم با همدیگه .
اینم یه لینک مخصوص خود شما بابت آشتی !
http://www.doostiha.ir/1392/03/11/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%A2%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%B1%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1.html

سلام

بنده موضوع سوال آنه را دقیق متوجه نشدم.

اگه واضح تر و کامل  مطرح کنید،ممنون میشم؟

 

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۵ ببخشیدآقای آشناتواین اوضاع قره قاطی این سوال مطرح میکنم لطفی ک ب من کردیدراجع ب مرخصی؛۳ماه خبری نیس
آنه

سلام

جواب آشنا به آنه:

مراحل و مشکلات قانونی حل شده است.مدارک را کامل کرده ایم.

پیگیری کنید در صورت وجود دوباره مشکل خبر دهید تا حلش کنیم.

اما قطعا حله....از اینکه در این اوضاع شما و همکاران نارحت شده ائید ،معذرت می خواهم.

با تشکر- آشنا

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۲ خیلی ممنون جواب دادین
آنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

به به ..... ورزش و جوانان... خیر باشه انشا ا....

معلوم نیست آقای به اصطلاح سرپرست اداره با مدرک تحصیلی لیسانس و معدل کمتر از 14 چطور شدن رئیس؟؟؟؟ جمعشون جور شد دیگه ...... البته رئیس باند بازنشست شده تقریبا بهتر شده...... آقای ******** عزیز کجائید؟؟؟؟؟/ خوش بحال ملکانی ها

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من تازه با این سایت آشنا شدم سایت جالبیه  در جواب سنگ صبور بگم که علت تعویض شدن مشکوک ******** :من بعنوان یک ورزشکار که دایی ام هم رییس هیئت ... هستش کامل تو جریان امر بودم ،******** به مسائلی از تخلفات مالی و... **** **** و ****** **** (که فامیل هستند) دست پیدا کرده بود که نباید میفهمید هر چند به اداره کل تربیت بدنی هم ارائه داد اما چون جناح مخالف تو اداره کل و وزارت خونه (آقای ***** معاون وزیر ورزش که اصالتا دیزج خلیلی و هم ولایتی سرپرست فعلی هستند) نفوذ داشتند لذا بنده خدا ******** نتونست کاری بکنه آخر سر با همه کارنامه درخشانش خودش رفت ملکان.

بابا لنگ دراز عزیز خونه میلیلردی رئیس 3 سال سابق و انبوه سازی سرپرست فعلی هم شک نکن که از کیسه بیت المال بوده و از جیب من و تو برداشته شده لااقل این موردو داییم خودش دیده که میگفت 2 روز قبل از معارفه احمدلوئی انبار تربیت بدنی رو داشتند خالی میکردند . 

خونه میلیاردی رئیس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">