شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

(لایُحِبُّ اللهُ الجَهرَ بِالسّوءِ مِنَ القَولِ الاّ مَن ظُلِم)

سلام

شهرداری شبستر در اقدامی قابل پیش بینی و نه چندان دور از انتظار....


نتایج (نظرسنجی مردم از عملکرد شهرداری) را از سایتش حذف کرد!


شهرداری شبستر

پشه چو پر شد بزند پیل را

با همه تندی و صلابت که اوست

مورچگان را چو بود اتفاق

شیر ژیان را بدرانند پوست


آورده اند که روزی بهلول با مردی نشسته و گرم صحبت بودند که به ناگاه بادی از آن مرد خارج شد و برای اینکه بهلول را گمراه کند کفشش را بر روی زمین کشید......

بهلول سری تکان داد و گفت : گیرم که صدایش را خاموش کردی ..... با بویش می خواهی چه کنی ؟؟؟؟


بقیه اش را هم بخوانید ....

۲۶ نظر ۳۰ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۵
حمید خان راضی !

سلام 


با کمال افتخار متوجه شدیم که گیاهی عجیب که نام آن برای اولین بار مطرح می شود به همت دانشمندان موجود در دانشگاه پیام نور کشف ، اختراع ، و حتی پرورش داده می شود . توجه به این نکته ضروریست که دانشمندان یاد شده ، جدید بوده و جزو آن 150 نفر دانشمندی که در پستهای قبلی اشاره شد نیستند !


از شما دعوت میکنم تا تصاویر مربوط به این اختراع را در ادامه ی مطالب مشاهده بفرمائید .......

۵ نظر ۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۴
حمید خان راضی !

سلام

در حالی که تمام مردم دنیا در انتظار فینال جام جهانی فوتبال میان دو تیم آلمان و آرژانتین بودند، مردم کره شمالی، در انتظار برتری تیم کشورشان مقایل پرتغال در فینال جام جهانی و قهرمانی در مسابقات بودند!

مردم کره شمالی به اینترنت و ماهواره دسترسی ندارند و تنها منبع اطلاعاتشان تلویزیون دولتی است که شدیداً تحت کنترل کیم یونگ اون - رهبر این کشور- است.

در یک کلیپ که در یوتیوب منتشر شده است، مجری اخبار تلویزیون دولتی از نزدیک بودن کره شمالی به کسب بزرگترین افتخار فوتبالی جهان خبر داده است.  علاوه بر این، او مدعی شده است که تیم کشورشان با پیروزی‎های 0-7 مقابل ژاپن، 0-4 مقابل آمریکا و 0-2 برابر چین؛ از مرحله گروهی صعود کرده‎است. 




مدت زمان: 59 ثانیه

تمام مردم کره شمالی فکر می‎کردند تیمشان در مقابل پرتغال بازی فینال را برگزار خواهند کرد.

۱ نظر ۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۷
حمید خان راضی !

سلام

از قدیم و ندیم گفتن :

هر چه بگندد نمکش می زنند ..... وای به روزی که بگندد نمک


چرا؟



تو یه وبلاگی ! نظری به اسم کارکنان  (باحتمال زیاد کارکنان دانشگاه) گذاشتن که خودتون ببینین بهتره:

۷ نظر ۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۷
حمید خان راضی !

سلام

در سایت وزین شهرداری شبستر که علیرغم در جا زدن در سال حماسه ی سیاسی ، حماسه ی اقتصادی ، گاهگاهی خبری از موفقیتهای بیشمار شهرداری می گذارد(بیشمار به این معنی که نیازی به شمارش ندارد) آورده شده است که :


سرپرست شهرداری شبستر


و عکسی هم از لحظه ی پر شور اهداء لوح تقدیر زینت بخش این خبر مسرت بخش شده است:


شهرداری شبستر

حقیر بلافاصله بعد از دیدن این خبر ، در ادامه خبر دنبال دلیل و علت آن و طبق معمول دنبال ارقام و اعداد نجومی بودم ولی در آخر به این نتیجه رسیدم که بغیر از "تلاشهای خستگی ناپذیر" علت دیگری ندارد . اما روز بعد "مش قربان" که معمولا در تحلیلهای مربوط به شهرداری و شورای شهر شبستر یار و یاور و کمک فکری اینجانب بوده است با خوشحالی اعلام کرد که بالاخره دلیل تامه ی تصادف.. (ببخشید دلیل تامه ی تقدیر ) را یافته است . باورم نمی شد اما راست میگفت و برای اثبات حقانیتش و همچنین حقانیت شورای محترم ! عکس زیر را از همان سایت فوق ! رونمایی کرد :

۹ نظر ۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۲
حمید خان راضی !

سلام

جدیدا با خبر شدیم مسئولین فرهنگی هم بیکار ننشسته اند و مدتهاست نهادی تشکیل داده اند بنام "کارگروه ساماندهی مد و لباس" تشکیل داده اند تا به زعم خود با ارائه ی مدهای ایرانی و اسلامی ، با مدهای غربی که با ارزشهای ملی و دینی ما در تضاد است ، مقابله کنند.


دیروز بطور اتفاقی به سایت "خانه ی مد" برخوردم که مطمئنا فعالیت آن از دید عزیزان این کارگروه پنهان نیست چون بسیار جدی و علنی فعالیت میکند . در نگاه اول فکر کردم به شعبه ای از خانه ی مد پاریس قدم گذاشته ام . اما با ادامه ی گشت و گذار فهمیدم اینطور نیست و تمامی تصاویر و مطالب سایت فوق ادعای "فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی" دارد.


در ادامه ی مطالب ، عکسهایی را که از این سایت انتخاب کرده ام خواهید دید. عصبانی نشوید ولی تعجب کردن مانعی ندارد.

اولا به مسئولین عزیز فرهنگی کشورمان عرض میکنم آیا می توانند حتی یک مورد از این لباسها را معرفی کنند که کسی بتواند در کشورمان بپوشد و مورد لطف و عنایت عزیزان در گشت ارشاد قرار نگیرد ؟


آیا رواست که به بهانه ی مد ، کلمه ی "الله" از پرچم کشورمان حذف و بجای آن عکس "یوز پلنگ ایرانی" قرار گیرد ؟ آیا این کار با نظر رهبری در مورد فعالیتهای سال فرهنگی منطبق است ؟




قبل از اینکه به ادامه ی مطالب بروید و عکسها را ببینید ، به مسئولین فرهنگی کشورمان عرض میکنم :

صبح بخیر عزیزان . امیدوارم خوابتان راحت بوده باشد . جهت اطلاعتان معروض میدارد حدود سی و پنج سال پیش در این کشور انقلابی تحت عنوان "انقلاب اسلامی" بوقوع پیوسته که بسیاری از ارزشها و مد ها را جابجا کرد و برای امضای سند انقلاب خون بیش از یک میلیون نفر از بهترین انسانهای زمین بر زمین ریخته شد. انقلابی بودن به "دلواپس بودن" و "دل آرام" بودن و "شهدا شرمنده ایم" و "داغ جبین" و "پیراهن یقه دیپلمات" نیست عزیزان .


ببخشید که از خواب بیدارتان کردم ... به ادامه ی استراحتتان برسید که روزه داری اذیتتان نکند و بتوانید طرحهای جدید تری ارائه کنید ...لا لا لا لا ..... گل پونه ......

۵ نظر ۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۰۶
حمید خان راضی !
سلام


بدون مقدمه میرویم سر متنی که یکی از خوانندگان با عنوان "یک بازاری" برای وبلاگ فرستاده اند :

باسلام وخسته نباشید خدمت آقای حمیدخان راضی
درصورت صلاحدیداین مطلب را منتشرنمایید:
شنیده ها ازمنبع موثق حاکی از آن است که دانشگاه آزاد اسلامی شبستر که بزرگترین دانشگاه شهرستان میباشدبه علت کم شدن دانشجوبا مشکلات مالی روبه رو شده است که این امر منجر به اخراج 30نفرازنیروهای شرکتی و روزمزد شده است وباادامه این روند 60نفردیگرهم اخراج خواهدشد.درنگاه ساده این خبرچندان برایمان مهم نیست اما اگرموشکافانه به این خبرتوجه کنیم درمی یابیم که باتعطیلی این دانشگاه نه تنهاپرسنل این دانشگاه که نزدیک به 160نفرکارمندوحدود200نفرهیات علمی کارخودراازدست میدهند ، قطعاتبعاتی را برای شهرستان ومخصوصاشهرشبسترخواهدداشت. واقعیت این است که شهرشبستربخشی ازکسب وکارورونق اقتصادی خودرامدیون این دانشگاه بزرگ است، ازرونق دربخش حمل ونقل مسافرگرفته تا رونق دربازارمسکن.لذا وظیفه مابازاریان وکسبه وافرادخیراین است که دراین برهه این دانشگاه راتنهانگذاریم وهرآنچه ازدستمان بر میایدبرای حفظ این دانشگاه که باتلاشهای شبانه روزی مرحوم دکترلک به این مرحله رسیده،انجام بدهیم.

آقای راضی خوشحال خواهم شد که نظرجنابعالی را دراین موردبدانم.موفق باشید

اما چون این دوستمان نظر این حقیر را خواسته اند ناگزیرم اظهار فضل کنم که .....
۲۸ نظر ۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۶
حمید خان راضی !

سلام

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم

سحری با نظر لطف تو بیدار شویم



حلول ماه مبارک رمضان رو به تمامی روزه داران (واقعی) شادباش میگوئیم و امید داریم که در این روز ها و شبهای عزیز حقیر را از دعای خیر فراموش نفرمایند.

ایضاً به.....
۷ نظر ۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۰:۴۱
حمید خان راضی !

سلام

یادتون میاد رنگهای پرچم کشورمون رو تو چه کلاسی یادمون دادن ؟ 





البته جام جهانی فقط برای هنرمندان و فوتبالیستها نون نداشته ها....








ولی از حق نباید گذشت . سایت شهرداری خودمون از تمام سایتهای طنز بهتره . اینهم آخرین سوتی از سوتی های بی پایان شهرداری بدون شهردار .....
۳ نظر ۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۹
حمید خان راضی !

سلام


خبر خوش برای دوستداران فوتبال


ایران هنوز شانس صعود به مرحله ی دوم را دارد



چه جوری؟

۴ نظر ۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۹
حمید خان راضی !