شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

از قدیم و ندیم گفتن :

هر چه بگندد نمکش می زنند ..... وای به روزی که بگندد نمک


چرا؟



تو یه وبلاگی ! نظری به اسم کارکنان  (باحتمال زیاد کارکنان دانشگاه) گذاشتن که خودتون ببینین بهتره:


دانشگاه شبستر
هر چند که ذهن های بیدار اولا این کلمه را که به کرات در این وبلاگ آورده شده خوب بخاطر دارند و ......
ثانیا نظرهایی که پشت سر هم در تمجید کسی (با فواصل زمانی کم) آورده میشود انسان را به یاد تمجید از یک نفر (قبل از انتخاب فرماندار جدید) می اندازد !!!!! (همان زمانی که شتر در خواب پنبه دانه می دید...)

در نهایت اینکه کلمه ی دست مریضاد احتمالا باید آرزوی مرض برای کسی باشد ، چون در تمام لغتنامه ها این کلمه "دست مریزاد" است . اگر واقعا کارکنان دانشگاه این نظر را نوشته باشند که باید به رئیس دانشگاه و روابط عمومی ! تبریک گفت و متعاقبا کارکنان دانشگاه را اخراج و ساختمان دانشگاه جامع !!!! را به شهرداری سپرد  تا تغییر کاربری دهد و بفروشد و هزینه ی آبیاری درختان نماید ! یا در وقت اضافی برای کارکنان کلاس جبرانی ادبیات گذاشت . چون از این نهاد انتظار بیسوادی نمی رود ! ..... که نیست ! دانشگاه است مثلا ! آنهم از نوع جامعش !

می بینید آقای روابط عمومی ؟ کار کردن فقط با یک وبلاگ که صدالبته کلاس ادبیات نیست و خانه ی صفاست ! * این حسن را دارد که فقط متکلم وحده باشید و کسی هم از شما پاسخی نخواهد . در این مورد حس شما را کاملا درک میکنم . اما وبلاگهای دیگری هم هستند که کارشان به به و چه چه گفتن نیست چون درآمد نویسندگانشان از جای دیگریست! و نویسندگان واقعی در این روز گار هستند که سرشان بجای اینکه در تایید فرمایشات مسئولین بالا و پایین برود ، گاهی هم به نشانه ی تاسف به طرفین تکان میخورد !

اگر کارکنان دانشگاه سوادشان در این حد باشد که وا اسفا ! و اگر کس دیگری بغیر از کارکنان دانشگاه نفعی از این تمجید ها می برد وا حسرتا !


ارادت داریم دکتر امیر پور ! ما اون موقع هم سر کلاس بینش شاگرد شما بودیم . الانش هم هستیم . اقای مشگینی خاطرات خوبمون با شما هم کم نیست.... اما چه کنیم که ذهنمان بد عادت شده و با هر جوابی راضی نمی شود !

نماز روزه ها قبول ایشالا بحق پنج تن


توضیح : خانه صفا ==== جایی که اشتباه املایی و انشایی محلی از اعراب ندارد !

نظرات  (۷)

احتمالا تو همون واحد هم درس خوندن. فقط بلدیم هممون پز الکی بدیم و مصاحبه بکنیم . خدایا ما رو از شر هوای نفس حفظ بفرما

سلام ؛

یادتون هست یه زمانی وقتی می‌گفتن کسی با سواده اولین چیزی که به ذهن می‌اومد توان نوشتن او بود ؟

یادتون هست یه زمانی هم وقتی خط نوشتاری کسی رو که سنی ازش گذشته بود رو می‌دیدیم آدم از خط خوبش خوشش می‌اومد ؟

الان چی !

یکی مثل من فوق داره اما خطش از اون هم فوق تره . اصلاً به خط بعضی‌ها نمیشه نگاه کرد مثل اینکه میدان گلادیاتورهاست و پای اونا رو رنگی کرده‌اند تا با کشیده شدن پاها رو زمین نقش و نگاری دیده بشه .

حالا شما بیائید و سواد بعضی‌ها رو هم به جای " خط " جا بدید ببینید چه معرکه‌ای میشه ! 

۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۱ کارمند دانشگاه
الان یک بچه هم میفهمد که برای گفتن یک کلمه بله یا خیر وقتی مصاحبه ای با آن دبدبه و کبکبه برگزار می شود هدف پرش به یک صندلی بالاتر است و بس
اما مردم الان دیگر اینها را می فهمند .
به نظر من هم از سر رودروایسی این پیام تشکرو دادن ولی چون از دل ته راضی نبودن دیگه خجالت کشیده یا حس کرده که خیلی بده میشه اگه بده دستت بشکنه. فقط ادبیاتشو عوض کرده و گفته دست مریضاد!!!!
سلام،احوال آقای حمید خان راضی!!
پاسخ:
ممنون
شما خوبین؟
چه عجب از اینورا؟
دوم چون کلمه ای فارسی است تنوین لازم ندارد لطفا مراعات فرمایید
پاسخ:
حق با شماست
اصلاح شد
متشکرم
سلام حمید خان
آقا تو دانشگاهی که همه منسوبین نماینده ریاست دانشگاه رو بر عهده دارند و از قضا ادعای پرفسوری دارند مشکل سواد و یادگیری و اشتغال به کار مطرح نمیشه که تنها حقوق این آقازاده ها بالاتر بره بقیه رو هم بیرون کردند مشکلی نیست

در ضمن در پاسخ به مشکل بعضی از دوستان هم عرض کنم که با ترازوی خوشون اندازه نگیرن هیچوقت 
شاید خودشون سواد لازم رو نداشته باشند ولی داریم افرادی که دانشگاه آزاد درس خوندن و سوادشونم از برخی افراد دانشگاههای سراسری بیشتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">