شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


امروز میخوام بدون رودربایستی و سانسور و فریمینگ ! و اینا یکی از عاملین اصلی گرانفروشی رو تو این وبلاگ معرفی کنم .


هر چند که سیاست وبلاگ بر لاپوشانی ! استوار بوده ! ولی وقتی میبینم یک بقال مادر مرده بخاطر دویست تومن گرانتر شدن یک سطل ماست مورد پیگرد قرار میگیرد ، گفتم این مورد رو هم به مسئولین تعزیرات اطلاع بدم . شاید بگوششون نرسیده که یه گرانفروشی دو میلیون و هشتصد و هشتاد و چهار هزار و پانصد تومانی! در عرض یک هفته داره  صورت میگیره و آب هم از آب تکون نمیخوره !



تشریف بیارین ادامه مطالب


هفته قبل به سایت ایران خودرو مراجعه کردم و در قسمت فروش اینترنتی قصد ثبت خرید یکدستگاه اتومبیل از محصولات تولیدی ایران خودرو را داشتم که در حین انجام مراحل پرداخت بیکباره فروش شرکت بدلایلی نامعلوم ! متوقف و با این پیغام مواجه شدم که


ظرفیت فروش تکمیل است !


در مورد بقیه اقلام هم همین اتفاق افتاد  . یعنی شرکت ایران خودرو در یک زمان خاص تمام ظرفیتهای فروشش تکمیل شد .


قیمت خودروی سمند بنزینی با موتور EF7 در آن لحظه 182055000 ریال بود ( مسئولین نه چندان محترم انکار نفرمائید که مدرکشو رو میکنم ها !)


قید خرید خودرو را زدیم ( بماند که فقط ظرفیت فروشهای نقدی تکمیل شد و فروشهای اعتباری بدون قیمت قطعی کماکان ادامه داشت )


تا امروز که متوجه شدم کارخانه افتخار ملی ! یکی از آیتمها را که مربوط به فروش نقدی خودرو فوق بود دوباره باز کرده است . با خوشحالی اقدام به ثبت سفارش نمودم ولی فکر میکنین چی دیدم ؟



بی اختیار دستم رفت رو سرم که جای شاخهای سبز شده رو حس کنم .


تو این چند روز همه جا تو بوق و کرنا شد که قیمت خودرو افزایش نمی یابد !


حدود 16 درصد در عرض پنج روز به قیمت یک محصول اضافه شده ولی ظاهرا چشم بند مسئولین فقط ماست و دوغ و کشک را رد میکند ولا غیر !


آقایان نماینده ها که موقع رای گیری خودتان را کشتید . نمایندگان منتخب که اینقدر منت سر ما گذاشتید که ما استیضاح وزیر ورزش را پس گرفتیم که به مسائل اقتصادی برسیم !


همان وزیر را استیضاح کنید هم برای شما بهتر است . هم برای ما و هم برای وزیر مادر مرده که اینقدر سرکوفت نشنود که چرا یک تیم دسته چهارمی وسط کویر لوت هجومی بازی نکرده !


مگر اسم موتور این ماشین موتور ملی نیست ؟ مگر ادعای مسئولین گوش فلک را کر نمیکند که در تولید خودرو ملی خود کفا هستیم ؟ اکنون چه عاملی باعث این کلاهبرداری آشکار شده است؟


آقایانی که هر کس بخواهد دو زار گرانفروشی کند در جا خفه اش میکنید . چرا الان این سکوت مرگ آورتان را نمیشکنید ؟ زورتان به ایران خودرو نمی رسد ؟ چون 3 درصد در آمد ناخالص ملی از این طریق است یا مسئله دیگری که ملت همیشه در صحنه ! از آن بیخبرند ؟



شاید هم بقول ما آذریها " خانم سیندیران قابین سسی چیخماز؟"


نصیحت این برادر کوچک و انقلابیتان را جدی بگیرید :


ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی ......


این ره که تو می روی به ترکستان است


والسلام


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">