شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

چندی پیش هنگام گذر از یکی از محله های شهر با فرهنگمان ! دوستی را دیدم که تلفن همراه در دست ، در حال مکالمه و قدم زدن جلوی درب منزلش بود. به رسم ادب ایستادم وسلام و علیکی بجا آوردم و علت را جویا شدم . اشاره به مجتمع مسکونی بغلی کرد که چند ماشین نیروی انتظامی در مقابل آن بودند و با جدیت تمام در حال خم کردن دیش های ماهواره (ببخشید دجالواره) هایی بودند که بقیه همکاران زحمت جمع کردنش را کشیده بودند.


این دوست ما گفت که الان در حال صحبت کردن با نصاب دجالواره بوده و قرار است که نصاب محترم ، سیستم جدید تری برایشان بیاورد. تلفن همراهش زنگ زد و نصاب مذکور فرمودند چون ماشین پلیس سر کوچه تان بود و مرا می شناسند ! از کوچه پشتی آمده ام و منتظر شما هستم !


به دعوت این دوست عزیز به منزلشان رفتم و حدود یک ربع بعد دجالواره جدید آماده ی سست کردن بنیان خانواده بود ! با کیفیت بهتر و کانالهای بیشتر ! نصاب عزیز هم فرمودند که این سیستم ، نه تنها تمام کانالهای دنیا را می گیرد بلکه چند تایی از کانالهای آخرت را هم می توانید ببینید !


برای تست دو کانال را دیدیم. یکی شان مربوط به یک شبکه ی خبری معاند وابسته به بنگاه خبر پراکنی استعمار پیر ! بود که فیلم حضور طرفداران رئیس جمهور مستعفی یمن را در حال شادی در خیابان های عدن نشان می داد و دیگری شبکه ی خبر خودمان بود که این خبر را به شدت تکذیب می کرد و ادعایش این بود که شهر عدن تمام و کمال در دست حوثی هاست. (البته نمی دانم چرا در روز های بعد حتی یک خبر هم از عدن پخش نشد !)


موبایل نصاب زنگ زد .......یکی از همسایه های مجتمع بغلی بود که درخواست نصب فوری داشت ! و قولش را برای نیم ساعت بعد گرفت ! از دوست عزیز خداحافظی کردم و بیرون آمدم . او در خانه ماند و مشغول رصد کانالهای جدید شد تا بنیان خانواده اش بیشتر سست شود !


جلوی درب مجتمع کناری ، مامورین سخت کوش هنوز از کار جمع آوری دجالواره ها فارغ نشده بودند ! به نظرم رسید شاید بهتر باشد در شهر ما هم تانکی قرض کنند و مانند شیراز از روی دیش های ماهواره رد شوند باشد که افاقه کند ! ( البته بیشتر از آنچه در شیراز افاقه کرد !)


آمدم بخانه و سری به اینترنت زدم. مسئولین محترم خبر ها درج کرده  بودند و از جمع آوری ماهواره ها از خانه ی معدود شهروندانی که به بنیان خانواده اهمیت نمی دهند گفته بودند ، و ادعا کرده بودند که اکثر مردم داوطلبانه دیش ها را آورده و تحویل داده اند و قول هم داده اند که بعد از این دیگر شیطونی نکنند .


شبکه ی خبر هم هنوز داشت خبر تصرف عدن را تکذیب می کرد .....

نظرات  (۵)

اىن کارھا فقط در شھر شبستر اتفاق مىفتھ دلىلش چىھ نمىدونم
با سلام خدمت حمید آقا و سایر دوستان . نمیونم این سرمنشا تمام بدبختی ها و عامل اصلی سست شدن بنیان خانواده اولا آیا فقط در شبستر مشغول این کار است یا در شهرهای دیگر هم این کار را می کند ؟ و دوم اینکه آیاد این عامل فقط در پشت بام محتمع های پرجمعیت بنیان خانواده را از بین می برد و در بالکن نمی تواند این کار را انجام دهد . حمید خان خواهشا بررسی کنید ...
این کارهای احساسی هیچ سودی نداره و به هیچ جایی هم نمیرسه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این نیروها هیچ کار مثبتی بلد نیستند انجام بدهند در واقع از کوزه همان برون تراود که در اوست.
یه بار من ماشینم رو تو چهار راه پارک کرده بودم که افسر میخواست بیاد بنویسه، من جلو رفتم و گفتم ننویس واسه چی مینویسی ما ماشین رو وقتی میاییم بیرون کجا بزاریم شما انتظار دارید بعد از پیاده شدن ماشین رو بزاریم تو جیبمون
وقتی میبینید با این همه جریمه نوشتن باز هم مردم مجبورند اینجا پارک بکنند پس حتما یک احتیاجی هست
و آخر سر به مامور گفتم به جای اینکه نشینید و فکر بکنید که کی و از کدام محله ماهواره جمع بکنید برید فکر بکنید که شبستر چقدر توسعه یافته چند تا خانواده و هر خانواده چند تا ماشین دارند و اگر در هر روز به طور متوسط حدود 40 درصد این ماشینها بخواد در شهر تردد بکنه و حدود 30 در صد اینها بخواد داخل شهر پارک بکنه باید کجا پارک بکنه و بشینید با شهرداری و فرمانداری و بقیه نهادها و ارگانها که همه به فضل الهی خوابند (و مواقعی ****** *** بیدار میشوند)فکری به این مشکل بکنید مگر نه با ماهواره جمع کردن نه به شما درجه میدن نه خانواده ها بدون ماهواره میمانند.
سلام دوستان عزیز این جمع کردن ماهواره هیچ فرقی رو حال مردم نمیذاره میرن یکی دیگه میخرن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">