شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

باور کنید منظورم اون نظر سنجی معروف که در زمان شهردار معزول شبستر تو سایت شهرداری بود و در زمان سرپرست موقت سابق ،  به دلیل اشکالات فنی ! حذف شد نیست. اون نظر سنجی حذف شده مقام اول سری جوک های نظر سنجی رو در منطقه داره !

اگر حافظه یاری نمیکنه یا صلاح در اینه که یاری نکنه ! اینجا و اینجا رو ببینید لطفا .

نظر سنجی های بهداشت و درمان و اداره صنعت و معدن رو هم که قبلا دیدیم . اما این یکی جدید ترین شاهکار در زمینه ی نظر سنجی محسوب میشه

چندی پیش در یکی از سایتها که طبق معمول من به نویسندگانش ارادت خاص دارم ! یک نظر سنجی بی نظیر دیدم . شما هم احتمالا دیدید اما اینقدر دقیق نشدین . حالا اگه ممکنه یه کم دقیق بشین لطفا :



هر چند که از شکل و قیافه و تعداد آرا مبرهن است که این نظر سنجی به جای آخر کار ، همون اولش دچار اشکال فنی شده اما کمی غوص ! در طراحی این نظر سنجی چند نکته ی پند آموز دارد !

1 - اگر دقت کنید رای دهنده مجاز است تا "فقط رضایت" خود را از یک اداره اعلام کند ! بنابر این اعلام نارضایتی غیر ممکن است . اصلا چه معنی دارد کسی از اداره ای در شبستر ناراضی باشد اصلا؟ نکند میخواهید در رتبه بندی ها اول نشویم؟

2 - تیزهوشی بکار رفته در طراحی نظر سنجی این مسئله را به ذهن متبادر میکند که حتی اگر مردم همیشه در صحنه ، عدم رضایت خود را با رای ندادن به اداره ای هم اعلام کنند ، دست آخر نتیجه ای که آن اداره و مسئولین خیلی محترمش خواهند گرفت ، این است که اداره ی ما اصلا یکنفر هم ناراضی ندارد ، پس همه راضی هستند ! فلذا بدهیم یکعدد بنر به این گندگی! (آنهم فقط در چاپخانه ی طرف قرارداد !) آماده کنند و بزنیم سر در اداره مان که ایهالناس ببینید : میزان نارضایتی از ما صفر است پس صد در صد راضی هستند !

3 - آن یک رای هم که به مخابرات داده شده احتمالا برای این است که قبضها را آنقدر کوبیسم طراحی کرده است که با دیدن رقم قبض تلفن ، قبض روح نشوید . بنده از طریق همین تریبون ! از مخابرات عزیز که اینقدر به مردم (بدون چشمداشت!) خدمت می کند و حائز رتبه اول نظر سنجی شده است تبریک و تهنیت و شادباش و از این چیز ها می گویم . از زحمات بی شائبه ی بقیه ادارات حاضر در نظر سنجی هم که حتی یکنفر از در رحمت آنها ناراضی برنگشته است تقدیر و تشکر شایان به عمل می آورم. باشد که خداوند این نظر سنجی ها را ذخیره ی آخرتمان  قرار دهد انشاالله تعالی

حقیر نیز تصمیم گرفته ام به سبک فوق یک نظر سنجی برای کیفیت مطالب این وبلاگ در سال 93 برگزار کنم به شرح زیر:


نظر شما در باره ی وبلاگ "شبستر از زاویه ای دیگر" چیست ؟


1- بی نظیر

2 - فوق العاده

3 - محشر

4 - عالی

5 - بیست !

6 - افتخار منطقه !

7 - قهرمان فعالیت فرهنگی !

8 - زبونم بند اومده

9 - بابا ! تو دیگه کی هستی؟!

10 - اول و آخر وبلاگها خودتی !

11 - ........

شرکت در نظر سنجی به دفعات آزاد است . و در انتها به بیشترین نظر دهنده ، جایزه ی نفیسی اهدا خواهد شد. جایزه اش هم اینه که یکبار دیگه میتونه تو نظر سنجی شرکت کنه !

والّا ......

نظرات  (۲)

خوب آقای راضی اینها هم تقصیری ندارند بقول معروف فعلا

(وریان بئله سو آپاریر!)
سلام پیشاپیش تبریک میگم سال نو رو عالی بود از روزی که یکی از دوستان این نظرسنجی رو فعال کرده کلا اینجوری مونده و از بابت این مطلب از شما تقدیر و تشکر میکنم .
پاسخ:
سلام

فقط قول بدین دلگیر نشین ها ..... با شما هم شوخی نکنیم که دق می کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">