شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

زینت بخش مطلب امروزمان عکس یکی از شهدای گرانقدر شبستر است . البته بر خلاف عرف این روزها ، مطلب با "شهدا شرمنده ایم" و " عکس شهدا را میبینیم و عکس شهدا عمل می کنیم" شروع نمی شود چرا که بنده نه مدیر اداره هستم و نه قصد دارم بشوم ! همچنین قصد شرکت در انتخابات آینده را نیز ندارم و امیدوار هم هستم که لا اقل به احترام این عزیزان ، شو مسخره ی دادن پتو و روتختی به خانواده ی معظم شهدا ، اینبار جزو برنامه های تبلیغاتی نباشد !

امروز بالاتر از مقبره ی شیخ محمود شبستری ، عکس شهیدی را دیدم که نام و چهره اش برایم آشناست ، چرا که با یکی از این دو برادر ، چند سال در یک کلاس نشسته ام و با دیگری هم سلام و علیکی دورادور داشتم . اما مسئله ای در این تابلو بود که آزارم می داد. برگشتم و دوباره نگاه کردم .

شما هم ببینید :



متوجه اشکال مطلب شدید ؟ اشکال اینجاست که ....








تصویری که در بنر یاد شده مشاهده می شود مربوط به شهید مهدی پای بسته است اما نام شهید محمد تقی پای بسته نوشته شده است .

به غلطهای املایی و انشایی در رسانه ها عادت کرده ایم . اشتباهاتی هم که شهروندان را هدف گرفته است معمولا با چند بار رفت و آمد شهروندان حل می شود (البته اگر شهر وند گرامی متوجه اش شود) ، اما شهدا ، آرمانهای شهدا ، یاد و خاطره هایشان را کمی جدی تر بگیرید.

سوای ارائه آمار به مسئولین بالا دستی در تعداد کارهای انجام شده ، کمی هم به کیفیت و هدف کار بیاندیشید که مزید امتنان خواهد بود !

نظرات  (۴)

زیبا می نویسید و دلنشین . من خودم بجای اینکه چند وبلاگ را بخوانم ، مطالب شما را چند بار می خوانم . موفق باشید
از امام جمعه می خواهم که به بنیاد شهید تذکرات لازمه را بدهند.
سلام مدیر
به نظر بنده این عملکرد اشتباه را باید مسئول روابط عمومی سپاه شبستر پاسخ دهند؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حمید خان سلام چند روز پیش از سپاه شبستر آمار شهدا را گرفتم همین قضیه مرانیز به شک انداخت خیلی از اسامی ومشخصات که بنده با آنان سرو کار داشتم وخیلی از شهدا را نیز می شناختم اشتباه بودند حالا فردی که ** ** ***** ***** ** *** **** *** ** *** و******* *** ** *** *** *** ** ***** در 19 ماه رمضان فیلمش را نیز داریم فرمانده حسن پور به مجتهد شبستری گفتند در عرض یک هفته ساخت یادمان شهدای گمنام شروع می شود از آن روز به بعد دوتا سوراخ کندند برای آزمایش خاک تا حالا خبری نشده تشکر از اینکه به شهدا توجه نیز می نمائید بنیاد شهید نیز چشمش را نیز بسته کسی که شهدارا نشناسد از این *** **** ها زیاد می افتد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">