شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

عنوان مطلب بر خلاف برخی از وبلاگهای جهانی - روستایی برای جمع کردن بیننده نیست ! باور کنین این اتفاق واقعا افتاده .

امروز دوستی قدیمی اومد و گفت : خبر داری تِر (TER) زدن به شبستَر ؟

حقیر نیز در باب رعایت عفت کلام و فرهنگ شبستر شروع به سخنرانی کرده بودم که بلافاصله وارد یکی از سایت های فوق معتبر ! منطقه شد و مجبور شدم بحث رو همونجا قطع کنم چون حق با ایشون بود ....


خودتون ببینین تا باورتون بشه :



البته میدونیم که عزیزان فعلا در گیر جمع کردن تر قبلی (ببخشید اشکال فنی قبلی) در مورد حذف نظر سنجی مردم هستند و فرصت نمی کنن به این امور بی اهمیت بپردازن !

میخواستم عقاب سخن رو به پرواز در بیارم و در موردش مطلب بنویسم ولی دیدم حتی ارزش نوشتنش رو هم نداره.

خدایا شهردار غیر تکراری این شهر را هر چه زودتر برسان ! الهی آمین

باقی بقایتان


نظرات  (۱۲)

سلام من بازم اومدم موفق باشید.
پاسخ:
خوش آمدی که خوشم آمد ز آمدنت....... هزار جان شیرین فدای هر قدمت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عزیز من زیاد گیر نده. بی سوادها جمع شون جمعه توی *******. اون از **** **** که ابتدائی ترین جملات را هم نمی تواند بنویسد و این هم از ***** ***** ******* که بلد است فقط زیرچشمی به این و اون نگاه کرده و تعداد داندانهایش را نشان دهد.
 "میخواستم عقاب سخن رو به پرواز در بیارم و در موردش مطلب بنویسم ولی دیدم حتی ارزش نوشتنش رو هم نداره"
جمله جالبی بود!
بسی خوشمان امد هم محتوایی هم لفظی!
پاسخ:
طبق معمول لطف دارید به من
عقاب تیز پروازتان شاخ و دم کفتر بیچاره کومه ما را از لینکدونیتان هم که مدت مدیدی است ک قیچی کرده!!
قیچیتان واقعا قیچی است یا عقابتان واقعا عقاب؟!!
با ارزوی پروردن عقابها و شاهینهای تیزپرواز.
پاسخ:
سلام
اون مال موقعی بود که روابط دیپلماتیک دچار تنش شده بود ...
شما مجددا با افتخار لینک شدید
همه این شیرینکاریها بخاطر این است که یک نفری در یک جایی که قبلا کاردان دامپرور بوده و الان فوق لیسانس مدیریت نمیدونم چی چی می خواند. از وقتی که  سایت تحت مدیریت درخشان ایشان را دیده ام و فهمیده ام که فوق لیسانس یعنی این ، بخاطر دیپلم ردی خودم هزاران بار خدا را شکر می کنم
خوش آمدی که خوش آمد مرا زآمدنت      هزار جان...(باید این گونه باشد.)
جناب "دیپلم ردی" من هم با شما موافقم. همه مشکلات سایت شهرداری متوجه ایشان است. ولی چکار می شود کرد ایشان با کاردان دامپروری مشغول کارند و منی که فوق لیسانس دارم باید در خانه بنشینم و سایت گردی کنم تا بلکه یه کاری یافتم. آخه من نه پارتی دارم نه سرمایه.
ایشالا با اومدن یه شهردار باسواد که دیدش نسبت به مردم امنیتی نباشه و مراجعین رو به چشم گاو صندوق متحرک نگاه نکنه همه چی حل میشه
اندکی صبر سحر نزدیک است
روح قلم در خطر است امروز نرم افزار واتساپ وتشکیل انواع گروهک ها مردم ونجابشان را تهدید میکند شایعه دروغ ریا نشر اکاذیب فرزندانی ناسالم توروخدا مطلبی در همین زمینه از نگاه طنز سریع نشر کن تا تلنگری شود برای مردم شهرستان
پاسخ:
سلام دوست گرامی
پیشنهادتان قابل تامل است و سعی میکنم در اولین فرصت در این مورد مطلبی بنویسم . اما عقیده ی شخصی ام این است که واتس آپ و وایبر و فیسبوک و تمام شبکه های اجتماعی ، مانند آتش هستند که ضرر رساندن یا سودمند بودن آن به استفاده ی ما بر می گردد. اسمش زیاد فرقی نمی کند.
روی سخنم با مسئولین امر نیز هست که با کوته نظری ، هر چه را که نام خارجی داشته باشد فیلتر می کنند و بعد خودشان با فیلتر شکن واردش می شوند و برای مردم پیغام می گذارند ! واتس  آپ و فیسبوک هیچ فرقی با کلوپ ندارند و عملا نمی شود جلوی استفاده مردم از شبکه ای را که دو میلیارد نفر عضو آنند گرفت . همانطور که نشد جلوی ماهواره را بگیرند . بنظر من باید با کار فرهنگی ، تلاش کنیم تا این امکانات به ابزاری برای سوء استفاده دشمن تبدیل نشوند.
باز هم با نظرات ارزشمندتان ما را بنوازید
شهردار جدید در صورت معرفی و تایید هم نخواهد توانست کار زیادی انجام دهد چون قسمت اعظم انژی و زمانش را برای رفع اشکالات موجود فعلی باید بگذارد. واقعیتیست که شهر در حال حاضر با تخلفات شهری اشباع شده است و رفع آنها و جلب رضایت افرادی که شهرداری به آنها ظلم کرده و حقشان را خورده است سالها زمان می برد.
به شهردار جدید توصیه میکنم اول کار را به دقت مطالعه کند و بعد تحویل بگیرد . چون بعد از شهردار شدن مثل رئیس جمهور که تمام کاستی ها را به گردن دولت قبل می اندازد ما  از او نخواهیم پذیرفت
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۰ وکیل دادگستری
از سرپرست و پرسنل شهرداری که باعث شده اند اکثر مراجعه کنندگان شهرداری مجبور شوند از شهرداری به دادگاه شکایت کنند نهایت قدردانی و تشکر را دارم. این کار باعث شد تا ما درآمد دهسال را در همین یکسال به دست بیاوریم و از طرف وکلا از شورای شهر می خواهم که یکسال دیگر هم وضع را به همین منوال نگه دارند. با تشکر
من فقط حیرون موندم شهرداری برای چی هر کاری رو که میکنه (و جزو وظائفشه) شونصد بار پیامک میفرسته برای مردم ؟ منظورش چیه ؟ یعنی میخوان بگن ما خیلی داریم کار میکنیم ؟ واقعا تو شهری مثل تهران هم شهرداری وقتی میخواد دوزار آسفالت کف خیابونی بریزه هی به مردم اس ام اس میده که آیییییییییییییییی مردم ما آسفالت ریختیم تو چاله های کوچه ی دونقوز آباد ؟؟؟
چرا اینقدر بچه گانه فکر میکنن اینا ؟ خدایا ما با کیا شدیم هفتاد و پنج میلیون نفر؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">