شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

حالا که روزهای پایانی تابستان را پشت‌ سر می‌گذاریم و به‌زودی سروکله‌ی پاییز پیدا می‌شود، می‌خواهم یک پیش‌بینی بکنم!

شما می‌دانید اعضای گشت‌ ارشاد در پاییز و زمستان کجا می‌روند و چه کاری انجام می‌دهند؟ چون می‌دانید در پاییز و زمستان کار گشت‌ ارشاد خیلی‌ خیلی کم‌تر است و به چکمه محدود می‌شود! پس دیگر نیازی به حضور مستمر در مکان‌هایی مثل خیابان، ساحل دریا، پاساژها، مراکز فرهنگی هنری و یا کنسرت‌ها نیست و مردم خودبه‌خود پوشش را رعایت می‌کنند تا سرما نخورند! اما تاریخ ثابت کرده است که نیروی انتظامی بعد از ارشاد مردم در تابستان و اصلاح نحوه‌ی پوشش، در پاییز و زمستان به اصلاح پشت‌بام‌ها روی می‌آورد و سعی می‌کند ارشاد را روی امواج دنبال کند و تا می‌تواند ماهواره‌ها را جمع ‌می‌کند. این کار بویژه در سال‌های اخیر که برخی شبکه‌های ماهواره‌یی برنامه‌هایی موزون برای شب چله تولید می‌کنند، بیش‌تر شده است.

شاید بخوهید بدانید چرا نیروی‌ انتظامی هر دو طرح را با هم اجرا نمی‌کند. آیا کمبود نیرو دارد؟ خیر نیروی‌ انتظامی چیزی که زیاد دارد، ماشاءالله نیروست، ولی ظرافتی در کار دوستان وجود دارد و آن این است که مردم یا باید در خیابان باشند و ارشاد شوند و یا در خانه باشند و ارشاد شوند. ولی اگر در هر دو مکان ارشاد بشوند، ممکن است سیخ و کباب با هم بسوزد. یعنی مردم یا باید از خیابان به خانه پناه ببرند و ماهواره ببینند و یا ماهواره نداشته باشند و بیایند توی خیابان بگردند! این‌طوری است که همیشه یک گزینه فعال است تا مردم بی‌حوصله نشوند، یعنی اگر در فصول سرد سال ماهواره نیست، بازار هست و در فصول گرم اگر گشت‌ ارشاد هست، ماهواره هم هست! حتا ممکن است امسال فیس‌بوک هم باشد و اگر فیس‌بوک باشد و کسی از خانه بیرون بیاید، باید دستگیر بشود اصلا! نمی‌شود که مسؤولین فیس‌بوک را آزاد کنند و باز مردم از خانه بیرون بیایند! یا این یا آن! مردم نباید همه چیز را با هم بخواهند که! مسؤولین به فکر سردی و گرمی مردم هستند و سال‌هاست راه اعتدال را برگزیده‌اند، خیلی زودتر از دکتر روحانی!


باقی بقایتان!


ادامه مطلب هم نداریم استثنائا!

نظرات  (۶)

واقعا عالی نوشتی
این هم شد دولت آخه؟


همه تحصیلکرده با مدرک اصل خارجی، همه مودب، همه حموم رفته،همه لباس مرتب و تمیز، همه با تربیت، همه فیس بوک و توئیتر و شبکه های اجتماعی ، همه خارجی بَلَد، سوژه از کجا بیاریم؟ 

خدا بیامرزه پدر احمدی نژاد رو!!!

 

راستی ما که تو همسایه مون ماهواره نگاه میکنیم چندین بار اومدن نزدیکی های بهمن  بردن واون بیچاره هام مجبورشدن فرداش برن یکی دیگه نصبش کنن.آخه اینطوری یه عده ا ی هم شغلشون رونق میگیره!!!
اقا اخیرا دریانیها یه جاده مخصوص خودشون افتتاح کردن خوشحال میشم با لحن خاص خودت نظرتو در این باره بگی (خبرش تو سایت جهانی هست)
پاسخ:
این جاده مدتهاست که همدم تنهایی های من بوده و بارها رفتم دور زدم و برگشتم. به دریانیهای عزیز بابت همت بلندشون تبریک میگم ولی فکر کنم باید به خامنه ای های عزیز تسلیت بگیم چون تردد جاده خامنه فقط محدود به ماشینهایی میشه که به خود خامنه رفت و آمد دارن . خیلی دوست دارم نظر خامنه ای ها رو بدونم . جالب تر این بود که بعضی از خامنه ای ها هم از جاده دریان میرن خامنه و بر میگردن و دلیلشون هم این بود که این جاده هم خلوت تره و هم زیباتر. اگه یه مقدار سر سبز تر بشه خود جاده چالوسه....
واقعا این جاده دریان  شمال شهر هست و خیلی هم عالیه... و به غیرت و همت والای آقای شفاعی و دریانیهای مقیم مرکز احسنت ... و در خصوص جاده اینکه اگر تردد کم بشه برای آسفالت خیابانها هم خوب میشه!! شما غصه خامنه و دریان رو نخورین و ....
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با سلام... من نمیدونم این دریان بجز چند تا ماشین  ***** و داغون و 2-3 نفر *** چیز دیگه ای داره که بخوان از جاده جدید به اصطلاح دوستمون شمال شهر برن؟! 4-5 روز تابستون ماشین های مدل بالا میان و بعدش سوت و کور آدم دلش میگیره... حیف اون خونه ها ... نه خیابانی نه اصول زیربنایی و .... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">