شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

 با توجه به روزهای پایانی دولت و درکردن قمپز در حوزه​های مختلف و ارائه آمارهای فضایی - تخیلی و همچنین آوردن «ان قلت» در مواجهه با منتقدان و لغزخوانی برای دولت جدید، چند خبر را با هم مرور کنیم. لازم به توضیحه که من همینجا از تمام مدیران تشکر میکنم که بعد از گل آقا نگذاشتند ما در عرصه ی طنز کمبودی حس کنیم و باعث شدند علاوه بر اینکه هفدهمین رتبه ی اقتصاد را در دنیا داشته باشیم ، رتبه ی اول شاد بودن و خندیدن را هم بخود اختصاص دهیم . البته این آخری رو من از خودم گفتم . چون آمار و ارقام دادن که مالیات نمیخواد که . کافیه سیاه نمایی نکنی . اما سفید نمایی توهمی در هر درجه ای اشکال نداره . فکر نکنین آمارهایی که وزرای محترم هم میدن چیزی به غیر از اینه!

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است ....... کارم از گریه گذشتست، بدان می خندم

 

خبر اول: مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو ضمن تاکید بر اینکه کمبود داروهای مخدر در مراکز ترک اعتیاد صحت ندارد، گفت: روند تولید و توزیع داروهای مخدر کمی کندتر از سایر داروهاست، اما همه آنها به موقع تحویل مراکز ترک اعتیاد می‌شوند.

خب خدا را شکر که حداقل وقتی بیماران سرطانی و ام اسی و بیماران خاص و برخی بیماران معمولی و کلا همه ملت، دارو ندارند و داروهای 5هزار تومانی 50 هزار تومانی شده و همان هم گیر نمی​آید و مشکل داروهای خارجی هم همچنان وجود دارد و انبارها ته کشیده و داروهای مشابه داخلی هم سه تا یکی جواب می​دهد، آقای مدیر کل خیال همه مان را راحت کرد که داروی معتادان به اندازه کافی هست و کسی نگران نباشد. واقعا ملتی را از نگرانی خارج کردید. بالاخره از قدیم گفتند که اعتیاد یک درد است و معتاد هم یک بیمار است!

 

خبر دوم: معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفته: با توجه به پایان نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در طرح ضیافت 45 هزار پرونده تخلف با ارزش 25 میلیارد تومان تشکیل شده است.

آقا دم شما گرم. اگر نبودین که ما از گرسنگی و شارلاتانیسم این فروشنده​ها هلاک شده بودیم. فقط یه سوال ذهن ما رو به خودش گرفتار کرده! اینکه در نمایشگاه کنترل شده اینقدر تخلف شده در کف خیابان چقدر شانه​های ملت را می​گیرند و پاچه شلوار را مورد عنایت قرار می​دهند؟ و سوال بعد اینکه کلا چند نفر در این نمایشگاه ها حضور یافته اند و خرید کرده اند که 45 هزار پرونده تخلف و شکایت تشکیل شده؟ و سوال آخر خدا خیرتون بده زبان روزه زحمت می​کشید اینکه: چقدر به ملت انداختن که ارزش تخلف های کشف شده شان 25 میلیارد تومان بوده؟! راستی چجوریاس که شما سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده هستید؟ از دو طرف چجوری حمایت می​کنید؟!


سوال عمومی:

به نظر شما مرحله بعد از تشکیل پرونده چیست؟

الف) خرید پوشه و ادامه تکشیل پرونده
ب) تایپ پرونده
ج) ترخیص پرونده و درج در پرونده​های قبلی
د) تحویل پرونده به مراجع ذیصلاح برای تشکیل پرونده جدید
ه) برخورد با تشکیل دهندگان پرونده
و) بخشش خاطیان به خاطر عید سعید فطر
ز) پس دادن پرونده به متخلفان به خاطر نبود شاکیان اصلی

 

خبر سوم: مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) برای اولین بار در تاریخ صنعت خودروی کشور، در دوره‌های ارزیابی‌های وزارت صنعت از شرکت‌های خدمات پس از فروش، عنوان رتبه اول و تنها شرکت موفق را از آن خود کرد.

ای آقا. نیاز به ارزیابی نبود، شما همیشه اول هستید. اصلا مبارکه! واقعا از صمیم قلب و از صمیم قبل به ایران خودرو تبریک گفته و امیدواریم در این بازار سنگین رقابتی در داخل کشور که شرکت​های متعددی از جمله سایپا، ایران خودرو، سایپا دیزل، ایران خودرو دیزل و...فعال هستند از این عنوان حرفه​ای به خوبی صیانت شود. ضمنا توصیه می​شود ایران خودرو با توجه به این افتخار آفرینی در حوزه خدمات، به فکر خدمات سایر شرکت​ها هم باشد. همین امروز خبر دار شدیم که «با افزایش بدهی های دیترویت به عنوان قلب خودروسازی آمریکا، به زودی لایحه اعلام ورشکستگی این قطب صنعتی ارائه می شود...» دیگه چی از این بهتر؟

 

خبر چهارم: سرپرست معاونت امور فرهنگی ارشاد از انتشار 69 هزار عنوان کتاب در سال 90 و 64 هزار عنوان کتاب در سال 91 به عنوان دستاورهای بزرگ دوره چهارساله اخیر در معاونت امور فرهنگی یاد کرد.

یحتمل تنها در کشور ما کاهش 5هزار عنوان کتاب در طول یکسال، از جمله دستاوردهای بزرگ دولت نامیده می​شود و آن را با افتخار در رسانه​ها اعلام می​کنند! امیدوارم در دوره انتقال دولت دهم به یازدهم این قبیل افتخارات زیاد نباشد و دولت یازدهم را با این همه افتخار و دستاورد در آن پاس قرار ندهند! به هر حال با توجه به مغلطه دولت و سفسطه اطرافیان و حامیان سرسخت دولت و فصل محترم بهار، پیش بینی می​شود که دولت یازدهم به ضرس قاطع در آن پاس شدید کارش را شروع کند!

 

خبر پنجم: وزیر صنعت: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها، سهم بیشتر از این به تولیدکنندگان نمی‌رسد.

ضمن سپاس از آقای وزیر برای این قمپز و مغلطه اقتصادی، سوال ااینجاست که مگر در فاز اول چیزی به تولید کنندگان رسیده بود که در فاز دوم بیشتر نشود؟ نتیجه اینکه تولیدکنندگان محترم برای بیمه بیکاری و دریافت وام خوداشتغالی از هم اکنون اقدام کنند.

 

خبر آخر: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از کاهش ۲۵ درصدی قیمت سیب‌زمینی در بازار و تشدید نظارت بر بازار خبر داد.

با تشکر از زحمات فراوان برادران در سازمان مذکور با توجه به سیاسی بودن شخصیت جناب سیب زمینی خواهشمند است در تشدید بازار نظارت، لطف کرده هوای «خرما، مرغ، گوشت، برنج، کره، شکر و...» را داشته باشید چرا که در ماه رمضان مطمئنا «سیب زمینی» بازیگر نقش اول سفره ملت نیست!


خدایا ؟ ما با کیا شدیم 75 میلیون نفر؟



نظرات  (۱)

۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۴ خانه دار از شبستر
سلام آقای راضی از اینکه با مطالبتان در آگاه کردن مردم تلاش میکنید از شما ممنونیم . در مورد خانواده ها مطلب کم مینویسید . لطفا در مورد ازدواج هم بنویسید
پاسخ:
سلام . من هم از شما ممنونم که مطالب را میخوانید . در مورد پیشنهادتان ، هر چند من در این مورد تخصصی ندارم ولی چشم سعیمو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">