شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

متأسفانه و آن‌گونه که از شواهد و قرائن و تبلیغات انتخاباتی پیداست، نامزدهای عزیز ریاست‌جمهوری از تجربیات دولت‌های گذشته درس عبرت نگرفته‌اند و گاه دارند به همان سمت و سویی می‌روند که …!

 یعنی اگر دولت حاضر ادعا می‌کند که شش میلیون شغل ایجاد کرده است، برخی از نامزدها با وعده‌ی یک میلیون شغل در سال و برخی پنج میلیون شغل در سال به میدان آمده‌اند و برخی هم گفته‌اند پنج میلیون شغل خانگی ایجاد می‌کنیم! ملت با شش میلیون وعده هم سر کار نرفته و اون‌وقت تو با وعده یک میلیون می‌خواهی ملت سر کار بروند؟ پس این مشاوران شما کجا هستند؟

 به هر حال معتقدم نامزدها باید جلوی احساسات‌شان را بگیرند و یا وعده ندهند و یا وعده‌ای بدهند که ملت خیلی حال کند! همچنین توصیه می‌کنیم در مقابل طرفداران جوگیر نشوند و وعده‌های تخیلی ندهند که فرداروز بخواهند تکذیبش کنند. نامزدها به جای این‌که بگویند فلان میلیون شغل ایجاد می‌کنم، بگویند حتما شغل ایجاد خواهم کرد و تا جایی که در توان دولتم باشد، تلاش خواهم کرد. این‌طوری اگر به جای یک میلیون شغل هزار شغل ایجاد شد، مردم ایراد نمی‌گیرند. البته نامزدها می‌توانند به جای ایجاد شغل بگویند: من اگر رییس‌جمهور بشوم مردم را سر کار می‌گذارم. مردم هم از این‌که سر کار بروند، ناراحت نمی‌شوند، از بس که مهربان‌اند!

نظرات  (۴)

۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۶ محمد حسین امینی
سلام . ظاهر و امکانات این وبلاگ خیلی قشنگتر از قبلی هست . اکثر مطالب رو هم که منتقل کردید . اما تکلیف نظرات پست های وبلاگ قبلی چی میشه پس؟
پاسخ:
سلام
سعی میکنم نظرات رو هم تا جایی که ممکنه منتقل کنم ولی چون ساعت درج نظر ممکنه یکی باشه ، این شبهه برای خوانندگان جدید الورود ممکنه پیش بیاد که نظرها واقعی نیست .

 سلام.آقای راضی....

مباااااااااااارکه.چندروزی کم کاربودین؟ بخاطر وبلاگ جدید بود؟؟امروز پیداتون کردم.خوشحال شدم.دیگه ازبس مطالب وبلاگ جهانی رو زیر ورو کردم  مطلب بدرد خوری پیدا کنم موفق نشدم خسته شدم.. همش تبلیغات قصابی وبقالی و..... هزارجور چرت وپرت ....ولی تو وب گردی هام که سایت ودیدم کلی حال کردم وفهمیدم علتش نقل وانتقالتونه.به هر حال امیدوارم هیچوقت مارو نا امید نکنی وهمیشه واسمون مطلب های نو و دیدگاههای ارزشی  داشته باشی.

۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۳ ابراهیم ایلخانی
سلام
ممنون از ابراز محبت تان و نظرتان در مورد یاداشت....

موفق باشید




منم دقیقا با مهمان موافقم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">