شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


اگر بخت یارتان بوده و جزء قشر مرفه هستید و توانایی خرید مرغ را دارید حتما توصیه های ایمنی پلیس را برای حمل مرغ مطالعه و به آن عمل کنید ......




معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به رعایت نکات ایمنی در هنگام حمل مرغ، به شهروندان درباره مرغ قاپ ها هشدار داد. به گزارش خبرنگار ما، در گزارش این معاونت عنوان شده است که معمولا افراد مرغ قاپ در اطراف سوپر پروتئینی ها، فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار یا بازار به دنبال فرصت مناسب هستند. بنابراین هنگام دریافت مرغ از این اماکن مراقب اطراف خود به ویژه موتورسیکلت سواران باشید. چنان چه به علل مختلف مجبورید مرغ خود را در کیسه یا ساک دستی حمل کنید، سعی کنید از اقوام و دوستان خود به عنوان همراه و مراقب استفاده کنید. هم چنین هنگام حمل مرغ نقد حتما از اتومبیل استفاده کنید و از پیاده رفتن بپرهیزید. در ادامه این هشدارها آ از به نمایش گذاردن مرغ همراه خود و بحث درباره قیمت و نحوه خرید آن بپرهیزید. هم چنین هنگامی که قصد بازدید اتومبیل را دارید، مرغ را درون خودرو نگذارید. هنگام حمل مرغ از خیابان های خلوت تردد کنید. در صورت امکان تلاش کنید مرغ را داخل کیسه مشکی بگذارید تا داخل آن دیده نشود. برای گمراه کردن اذهان، می توانید دو شاخه کرفتس را کنار آن بگذارید تا سارقان تصور کنند شما توان خرید مرغ را ندارید و گیاه خوار شده اید. باید در نظر داشته باشید که مرغ قاپی معمولا با موتورسیکلت های تندرو و یک نفر سرنشین با کاسکت انجام می شود بنابراین مواظب این قبیل موتورسواران باشید. مرغ را با دستی که در مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کنید و از حرکت در سطح سواره خیابان بپرهیزید. هنگام باز کردن در اتومبیل یا صندوق عقب و تماس تلفنی نیز از گذاشتن مرغ بر روی زمین خودداری کنید. ممکن است پس از خروج از فروشگاه، اتومبیل تان توسط سارقان پنچر شده باشد. بنابراین ابتدا مرغ را داخل اتومبیل قرار دهید و در اتومبیل را قفل کنید و سپس اقدام به پنچرگیری کنید. در هنگام استفاده از تلفن، مرغ را نزدیک بدن تان یا در دستی که آزاد است نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که با امنیت کامل و محکم آن را نگه داشته اید اما اگر مرغ تان قاپیده شد، آن را رها کنید تا مورد حمله قرار نگیرید و یا به دنبال کیف کشیده نشوید.

نظرات  (۳)

منکه از مرغ زیاد خوشم نمیاد... ولی خدارو شکر همیشه فریزرمون پره مرغه!!! از بابت مرغ و تخم و مرغ مشکلی نداریم.... ولی دزدیشم خوبه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :))
پاسخ:
حالا شما هی از فریزرتون بگو و دل ما فقیر بیچاره ها رو خون کن. خوب؟
دل شما خون نمیشه من مطمئنم!! اگر توافق کنین سهم خودمو میدم به شما!! خوبه؟
پاسخ:
قبوله
کجا بیام بگیرم؟
هر کجا شما بگین من میارم خدمتتون شما زحمتتون نشه
پاسخ:
آخه الان هوا گرمه ممکنه مرغا خراب بشن اونوقت بیزدن دو اولار سیز دن ده! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">