شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

بعد از اینکه مطلبی در مورد حذف نظر سنجی مردم از سایت شهرداری درج شد ، در یکی از سایتهای منطقه نوشته ای از طرف مسئولین شهرداری درج شد و عنوان گردید که آن نظر سنجی به دلیل اشکال فنی !!!!! حذف شده و شهرداری کماکان آماده ی شنیدن انتقادات مردم همیشه در صحنه است !!!!


هر چند که باور کردن چنین ادعایی از باور کردن مشاهده ی پری دریایی در دریاچه ی ارومیه هم سخت تر بود ، اما چون ما به راستگویی مسئولین شهرداری ایمان راسخ داریم (آره ارواح عمه مون!!) بنابراین هرگز فکر نکردیم چرا موقعی که نظر سنجی به نفع شهرداری بود هیچ اشکال فنی پیش نمیومد اما بمحض اینکه نظرات منفی ده برابر مثبت ها شد ، اشکالات فنی !!!! دوستان عزیز رو مجبور به حذف نظر سنجی کرد تا خدای نکرده در روال کار سایت وزین !!!!! شهرداری مشکلی پیش نیاد.


اما دم مردم همیشه در صحنه گرم ، یکی از دوستان امروز اطلاع داد از اونجایی که ما میدونستیم شهرداری برای انتقاد سر و دست میشکنه اما امان از اشکال فنی !! بنابر این مردم از شدت عشق به شهرداری و شورای شهر ، یک راه پیدا کردن که بتونن از این نهاد شایسته سالار !!! انتقاد کنن.


هر چند که شکی نیست  مسئولین عزیز بلافاصله تشخیص خواهند داد که این نیز جزء اشکالات فنی است که باید بلا فاصله حذف شود . بنابر این لینک صفحه ی مذکور رو در ادامه مطالب دنبال کنید و تا قبل از حذف ببینید و اگر زبانم لال انتقادی هم دارید تا قبل از حذف بدلیل اشکال فنی ! اونجا بنویسین که بعدا مدیون شهرداری نشیم. نا گفته نماند که کسی از شهرداری و شورا کوچکترین انتقادی ندارد اما چه کنیم که علاقه مسئولین به انتقاد باعث میشه بگردیم و سیصد - چهارصد مورد انتقاد پیدا کنیم



http://shabestar.ir/contactus 

لینک صفحه ای که به دلیل اشکالات فنی ، به زودی حذف خواهد شد

البته دوستان نگران نباشن، از این صفحه عکس گرفته شده و در صورت حذف برق آسا توسط مهندسین و کارشناسان سایبری ! حاضر ، تصویر صفحه برای رفع عطش انتقاد عزیزان درج خواهد شد.


متنی که به اسم  شهرداری برای سایت گلشنراز ارسال گردیده بود :

فرستاده شده توسط موسویان ازشهرداری در س, 1393/04/31 - 19:33
حذف نظرسنجی مردم ازشهرداری درسایت شهرداری به دلایل رفع ایرادفنی بوده وبه زودی کمافی السابق درسایت شهر داری نظرسنجی برقرارخواهد شدوشهرداری نه تنهاازانتقادسازنده استقبال می کندبلکه ازعموم شهروندان فهیم استدعاداردبارهنمودهای سازنده خویش شهرداری رادربهبودکیفیت خدمات رسانی یاری نمایندازمدیر محترم سایت انتظاربودبه جای جوسازی علت راازشهرداری جویامی شد وسپس نسبت به انتخاب تیتر حاشیه سازاقدام می نمود

نظرات  (۲)

سلام آقای راضی
از ماجرای شهردار و شهرداری شبستر دیگر کسی نیست که خبر نداشته باشد ، اما چه سود که تشنگان قدرت ، شیفتگان خدمت را کنار زده اند.
ما اهل سراب هستیم و 5 سال قبل به شبستر آمدیم و همسرم در این شهر کلی برای در آوردن روزی حلال کارگری کرد و زحمت کشید اما سر یک مسئله کوچک اداری اینقدر در شهرداری اذیت شد که شاید باورتان نشود اگر بگویم که همسر من بیماری روانی گرفته است .
بنابر این تصمیم گرفتیم عطای زندگی در این شهر را به لقای شهرداری و سرپرستش ببخشیم و به جایی برویم که شهردارش روزی یک لوح تقدیر نگرفته باشد!

ما آزمودیم در این شهر بخت خویش .....
باید برون کشید از این ورطه ، رخت خویش

میخواستم بگویم مردم شبستر خدا نگهدارتان باشد اما دیدم بهتر است بنویسم : مردم شبستر : خدا به دادتان برسد

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
lمن نیز برای شما آرزوی موفقیت میکنم . تا بحال فکر میکردم فقط خشکسالی و ترس از طوفان نمک عامل فرار مردم از این شهر است .......

ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای راضی باور کنید هر کدام از مطالب را چندین و چند بار میخوانم. شما زبان حال مردم تحت ستم این شهرستان هستید و مطمئنم اگر نبودند افرادی مثل شما ، تا بحال این وبلاگهایی که فقط مثل طوطی بلدند گفته های همدیگر را تکرار کنند ، بخاطر دنیای خودشان ، همین افراد را به شهرداری رسانده بودند . اما ما هم بیکار ننشسته ایم و از هر فرصتی برای افشای دست های پشت پرده استفاده میکنیم. برایتان یک پیغام خصوصی در مورد دیدار آقای ******* و ******** با امام جمعه شبستر و تبریز و تلاششان برای ماندن در ******* ارسال کردم . در صورت صلاحدید منتشر کنید. با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">