شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

قبل از هر مطلب دیگری دعوت می کنم به آخرین نتایج نظر سنجی موجود در سایت شهرداری شبستر توجه بفرمائید . این نظر سنجی تا ساعت 12:30 روز پنج شنبه مورخ 29 خرداد 93 در سایت مذکور قابل مشاهده است :


شهرداری شبستر

ذکر نکات ذیل خالی از لطف نیست که :

1 - در اولین روزهایی که نظر سنجی فوق در سایت وزین شهرداری تعبیه شد ، گزینه ی اول یعنی "عالی" بلافاصله به عدد 38 رسید و از آن تاریخ به بعد ثابت ماند .

2 - کسانی که حافظه ی تاریخی قوی دارند یادشان هست که در نظر سنجی که توسط فرمانداری بنر های آن تا مدتها بر سر در فرمانداری خودنمایی می کرد هیچ اداره ای زیر 90 درصد رضایتمندی کامل نداشت .

3 - با توجه به اینکه هر نفر فقط یکبار مجاز به شرکت در این نظر سنجی می باشد ، نتایج آن تا حد قابل قبولی قابل استناد است .

4 - ظاهرا نادیده گرفتن شعور مردم توسط اعضای شورای شهر و مسئولین شهری ، و ارائه ی آمارهای گل و بلبل و "همه چی آرومه !" و حتی راه اندازی اکیپ تبریک گویی به معلمان در ساعت اداری هم نتوانسته است درک و فهم این مردم نجیب را ذره ای منحرف کند .

5 - همینجا از تمام اداراتی که ادعای "خدمت صادقانه" و "پایبندی به قانون " دارند دعوت میکنم اگر همچنان به صدق گفتار خویش معتقدند ، چنین نظر سنجی بیطرفانه ای را در سایت های وزین خودشان قرار دهند .

6 - معلوم نبود اگر کلمات رده پایین تر از "ضعیف" همانند "فاجعه" یا "افتضاح" در این نظر سنجی موجود بود چه اتفاقی ممکن بود بیفتد !

7 - سخن بسیار است اما مردم ما هوشیار تر شده اند و فهمیده اند که فقط به صرف اینکه "طرف آدم خوبیه" نباید سرنوشت خودشان را به او بسپارند . ممکن است که افرادی در صنف "روضه خوانی" یا "رانندگی مینی بوس" یا "معلم ورزش مدرسه " (با کمال احترام به تمامی شاغلان این صنوف)  ، افراد بسیار موفقی باشند اما مدیریت شهری و برنامه ریزی های کلان نیاز به تخصص و سواد و شوق خدمت واقعی دارد و وقتی رعایت نشود نتیجه همان می شود که در عکس فوق مشاهده کردید .

یکی از دوستان خوش ذوق می گفت : بنظر من که نبود شهردار نتوانسته است کوچکترین تاثیری در روند اجرای برنامه های شهری داشته باشد . چون من آن موقع که شهردار داشتیم ، وقتی به شهرداری مراجعه می کردم کارم حل نمی شد و الان که شهردار نداریم ( و صد البته سرپرست موقت داریم) هم کارم حل نمی شود . پس نبودن شهردار تاثیری بر کارها نداشته است .

بی اختیار یاد این لطیفه افتادم :
ملا نصر الدین در شصت سالگی می گفت : قدرت بدنی من از بیست سالگی تا بحال هیچ فرقی نکرده است . گفتند آخر چطور ممکن است ؟
فرمود : یک تخته سنگ چهل منی در سر کوچه ی ما بوده و هست که من در سن بیست سالگی هر چه زور زدم نتوانستم بلندش کنم . دیروز هم امتحان کردم و باز هم نتوانستم. پس زور بازوی من چهل سال است که فرقی نکرده است !

باقی بقایتان

نظرات  (۵)

عالی بود
بجای شغل ما مثلا میگفتین مغازه دار یا شرکتدار یا ... چرا دیواری از دیوار ما کوتاه تر نمی بینین؟؟!! آخه چرااااااا!!!!!!!!!

من وقتی شوراها داشتن تبلیغ میکردن فهمیدم که این شوراها شوربا میشن. ( یکیش کیف 45 تومانی میداد یکی قول زمین میداد یکی ... )  انتخاب شهردار هم که پاک آبروی شبستر داره بر باد میده

پاسخ:
fببخشید شما راننده مینی بوسین یا روضه خون؟
آخرین سوتی شهرداری جان شبستر

http://upir.ir/93.3/soot.jpg
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقای راضی بالاخره ما نفهمیدیم اقای جهانی خبرنگار رسمی است غیر رسمی است حقوق میگیرد یا نمیگیرد بیمه هست یا بیمه نیست کارمند جایی هست یا نیست و ... هر چقدرم سوال میکنیم خودش جواب نمیده شما اگه برات مقدوره سوژه کن شاید جواب بده 
**************************************
پاسخ:
سلام دوست گرامی
دونستن اینها چه دردی از من و شما دوا میکنه؟
بهتر نیست ذهن و انرژیمونو صرف مسائل واقعا با اهمیت کنیم؟

سلام آقای راضی در پی نوشتن این مطلب توسط شما سایت شهرداری کلا از دسترس خارج شده . بشما قول می دهم تا دو سه روز آینده اشکالات املایی را درست میکنند و نظر سنجی را کلا بر میدارند. چون از دید مسئولان خیلی فعال ما ، بهترین راه حل مسئله ، پاک کردن صورت مسئله است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">