شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

بالاخره زیر نویس های تلویزیون و تقاضای مسئولین و فوتبالیستها! کار خودشونو کردن و تصمیم گرفتم از دریافت یارانه انصراف بدم

البته اعلام انصراف مسئولین عزیز میلیاردی هم که تا بحال در مناسبتهای مختلف ، چندین بار اعلام انصراف داده بودن بی تاثیر نبوده



فقط یه شرط کوچولو دارم...

آنچه که مسلم است عدم وفای به عهد است. مردم خود می‌دانند و می‌فهمند که مشکل کجاست و کجا ‌می‌توانند کمک کنند و نیازی به راهنمایی مسئولان دولتی و مجلسی با حقوق‌های چند ده میلیونی یا بازیکن فوتبال با درآمد چند صد میلیونی در سال که تا حالا یارانه می‌گرفته ندارند.


مردم تنها وفای به عهد می‌خواهند.

در اینجا از رییس دولت تدبیر و امید می‌خواهیم، تدبیر کرده و امید به حل مشکلات را با عهدی ایرانی و اسلامی پیوند دهد. عهد بندد که نه همه مشکلات مردم بلکه به یاری همین مردم، یک یا دو مشکل را حل می‌نماید و این را مطمئن هستیم که مردم نیز از ۴۵ هزار تومان خواهند گذشت تا به حق خود که زندگی آرام همراه با امید است برسند.

در کنار این پیمان که بعد معنوی دارد، پیشنهاد می‌کنم همانگونه که دولت اعلام کرد اگر مردم اطلاعات را به درستی وارد نکنند تا ۳ برابر یارانه جریمه خواهند شد رییس دولت یازدهم با مردم پیمان ببندد در صورت انصراف و عدم حل مشکلات اعلامی از سوی دولت تا ۳ برابر یارانه را به حساب انصراف کنندگان پرداخت خواهد کرد.


قبوله ؟ آیا وکیلم؟!؟


نظرات  (۱)

در شرایطی که تلاش دولتی ها برای تشویق و دعوت مردم به انصراف از دریافت یارانه نقدی به اوج رسیده است، ابهامات ماجرای انصراف حسن روحانی از دریافت یارانه نقدی همچنان باقی است.

خبر مذکور چندی پیش با آب و تاب فراوان در رسانه های متعلق به جناح دولت منتشر شد اما این اقدام ناشیانه بیش از اینکه تبلیغ به نفع انصراف از یارانه باشد، در ایجاد ابهاماتی جدید موثر واقع شد.

سوال پیش آمده این بود که آیا روحانی، تا زمان انصراف یعنی بهمن ماه ۹۲ یارانه دریافت می‌کرده است؟ و سوال جدی تر این است که اگر روحانی، یا هریک از مسئولان فعلی دولت تدبیر و امید تا به حال یارانه دریافت کرده اند، چگونه است که دریافت یارانه توسط افراد متمول در دولت قبلی بلااشکال بوده اما بعد از زمان آغاز به کار دولت یازدهم ناپسند شده است؟

روحانی در زمان دولت قبلی به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی با چندین مسئولیت رده بالا و به گفته خودش عضو هیئت عملی، فرد متمولی محسوب می‌شد اما انصراف او از دریافت یارانه این ابهام را ایجاد کرده است که او از ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها تا دی ماه گذشته ۳۷ یارانه نقدی از دولت سابق دریافت کرده است.

با یک حساب سرانگشتی روحانی و همسرش، ۳ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان یارانه در مدت مذکور از دولت احمدی‌نژاد دریافت کرده‌ اند.

با این وجود، و در حالی که بسیاری از مسئولین متمول فعلی در دولت قبلی از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز چشم پوشی نکرده‌اند، دولت چگونه انتظار دارد افرادی با توانایی های مالی به مراتب پایین تر این اقدام را انجام دهند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">