شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


بازم مثل همیشه این ژاپنی ها به داد ما رسیدن. تهیه ی آخرین اختراعشون به تمامی پدران و شوهرانی که از خرج کردن بی و حساب و کتاب پول توسط فرزندان یا همسرشون به تنگ اومدن توصیه میشه.

یک شرکت ژاپنی کیف پول مکاری ساخته است که دخل و خرج کاربر را تحت نظر می گیرد به طوری که اگر پول کمی در خود داشته باشد از دسترس کاربر دور می شود.



این «کیف پول زنده» با نوعی نرم افزار حسابداری تلفن های هوشمند موسوم به «زایم» همراه می شود. این محصول دو حالت برای خرج کردن پول دارد: وضعیت پس انداز و وضعیت خرج کردن.

ادامه ....


وقتی دارنده این کیف، پول اندکی داشته باشد و در عین حال سعی کند همین پول را خرج کند، کیف پول هوشمند به خاطر تعبیه چرخ هایی در آن، از کاربر دور می شود از این رو امکان باز کردن آن در این حالت وجود ندارد. وقتی کاربر بالاخره به آن دست یافته و در آن را باز کند، این کیف پول شروع می کند به فریاد زدن و درخواست کمک کردن.



این کیف پول می تواند به مادر دارنده کیف پول تماس تلفنی گرفته و یا ایمیل ارسال کند تا دارنده کیف را از خریدهای غیر ضروری منصرف سازد. اما از سوی دیگر اگر وضعیت مالی و حساب بانکی دارنده کیف مناسب باشد این کیف به حالت خرید و خرج کردن تغییر وضعیت داده و دارنده خود را به خرید تشویق می کند. بر اساس اعلام وب سایت این محصول، هنوز هیچ برنامه ای برای فروش عمومی این کیف پول زنده مطرح نشده است.

نظرات  (۲)

سلام فکر کنم اگه من یه دونه از این کیفها داشته باشم کلا فرار کنه برهو دیگه برنگرده !
به نظر من یه دونه از این کیف ها اداره برق شبستر داره . چون انشعاب برق را در عرض یک ماه که قیمتش 200 هزار بود تازگی به قیمت یک میلیون تومان  به مردم بیچاره می فروشند . جالبش اینجاست که به هر ارگانی هم که میگی بر چه اساسی قیمت این 5 برابر شده  میگن دستور از بالاست . از طرفی هم در خبر میشنویم که تورم 20 الی 40 درصده . با این حساب قیمت برق چند در صد گران شده ؟ دزصورتی که شما اگر یه مغازه کوچولو در شبستر داشته باشی و به عوض مثلا 1000 تومان 1010 از طرف بگیری از تعزیرات و بازرگانی و... میریزند سرت  500 هزار تومان ناقابل جریمه می نویسن بعد تاشریف می برین تعزیرات تعهد و...
پاسخ:
همه اینا برمیگرده به این مسئله که به مردم عادی به عنوان یه طعمه نگاه میشه که باید به هر شکل ممکن دوشیده بشن . در قبضهای برق جدیدا عوارض اضافه شده و مسئولین هم در مقابل اعتراض میگن قیمت برق که همونه ! عوارض به ما ارتباطی نداره . به کی ارتباط داره ؟ کسی نمی داند !
یا در مورد تلفن که گفتند هزینه هر پالس مکالمه ثابت است ولی در عوض پالسها را کوتاهتر کردند (یعنی بجای گرانفروشی کم فروشی کردند ) و بقول باسواد ها قص علیهذا .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">