شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

چیزهایی زیادی در این دنیا هست که ما دوست داریم صاحبش باشیم. داشتن تعدادی از آنها امکان پذیر است و برخی هم از آنها هم اختراع شده اند. اختراعات همیشه نیازمند ایده هستند. ایده هایی که فراتر از درک و تفکر همه انسان هاست. هیچکس داشتن WiFi را بر روی موبایلش پیش بینی نکرده بود درسته؟

اما اختراعاتی هستند که می توانند به طور کل زندگی تمام جهانیان را عوض کنند. در لیست ده تایی زیر مثال هایی زده ام که آرزو دارم قبل از مردنم اختراع شوند. اختراع بعضی از آنها امکان پذیر و برخی از آنها فقط یک رویا است.

 

پاک کننده حافظه کوتاه مدت


همه دوست دارند بخشی از خاطره هایشان را از ذهن محو کنند. خاطراتی که آزارشان می دهد. خاطراتی که هیچ ارزشی برایشان ندارد. پاک کننده خاطره باید اختراع شود و وقتی درموردش فکر می کنم می بینم که نباید غیرممکن باشد. شاید چینی ها این کار را بکنند!

 

 

الکتریسیته وایرلس یا بدون سیم


ما وسایل و چیزهای بدون سیم زیادی داریم مثل تلفن ها، اینترنت، تبلت ها، کامپیوترها.  پس چرا الکتریسیته بدون سیم نداشته باشیم؟ باید راهی برای اختراع آن باشد. تکنولوژی بی صبرانه منتظر اختراع آن است.

 

 

Teleportation( یعنی جابجا شدن یک ماده از یک نقطه به نقطه دیگر بدون طی کردن فضای فیزیکی بین این دو مکان)



احتمالا امکان پذیر نیست اما شما همه چیز را نمی دانید. زمانی پرواز  کردن هم جزو کارهای غیرممکن محسوب می شد. به نظر من Teleportation بیشترین اختراعی است که بشر همیشه خواهانش بوده است. اگر چنین چیزی اختراع شود مطمئنا بسیار گران بوده و برای استفاده همه در دسترس نخواهد بود. اما اگر تجاری شود هم حتما محدودیت هایی در نرم افزار دستگاه آن وجود خواهد داشت. احتمالا نرم افزاری فقط برای استفاده عمومی، یا فقط برای استفاده بین المللی، یا استفاده 2، تا 3 کشور.

 

 

کاغذ الکترونیکی


مایکروسافت قصد دارد چنین چیزی را بسازد. کاغذ الکترونیکی می تواند مشکلات زیادی را حل کند. به درختان فرصت این داده خواهد شد که عمر طولانی داشته باشند و البته فضای ذخیره سازی برای کاغذ نیز به حداقل خواهد رسید. این اختراع هم چندان دور از ذهن نیست

 

 

ربات خانه دار


ما فکر می کنیم که هیچکس تمیز کردن خانه را دوست ندارد. هرکسی که ثروتمند باشد جدا حاضر است پول زیادی برای اختراع یک ربات خانه دار خرج کند. این ربات خیلی از مشکلات را حل می کند و به دعواهای زن و شوهرها سر کارهای منزل پایان می بخشد. البته در کشور ما ممکن است بعضی از مدیران ، آختراع آن را به دلیل پایین آوردن آمار ازدواج ، محدود کنند

 

 

القای مغزی



 شما هم دوست ندارید برای یاد گرفتن هرچیزی مطالعه کنید؟ آیا شما دوست دارید یک سیم به مغرتان وصل کنید و یک برنامه بارگزاری شود؟ درست مثل فیلم ماتریکس؟ این واقعا شگفت انگیز است! ما حتی می توانیم رقص های ( حرکات موزون های! ) خیابانی را یاد بگیریم.

 

 

مترجم زبان فیزیکی



انگلیسی صحبت کنید، اسپانیایی گوش دهید. مردم زیادی در جهان هستند که می خواهند زبان های مختلف را یاد بگیرند. این دستگاه معلم آنها خواهد شد یا دوستی که با آن تمرین می کنند. این دستگاه کارهای زیادی برایشان می کند مثلا هم تلفظ صحیح را یادشان می دهد و هم کمک می کند با لهجه های مختلف مشکلی نداشته باشند.

 

 

راننده اتوماتیک ماشین


رانندگی کردن یک روزه کاری جالب است. اما رانندگی هر روزه اعصاب خرد کن و آدم را عصبانی می کند. فقط راننده خودکار این مشکل را حل می کند. دکمه راننده خودکار را روشن کنید و تمام مسیر را بخوابید! گوگل روی یک مدل پیش الگو در حال کار کردن است، اما من فکر می کنم مدت زمان خیلی زیادی طول بکشد که چنین رویایی به واقعیت تبدیل شود.

 

 

دستگاه آرایش اتوماتیک



شاید همه با من موافق نباشند اما من فکر می کنم داشتن چنین دستگاهی برای خانم ها مثل بهشت است. این دستگاه باید توانایی ذخیره کردن انواع مختلف آرایش مثل آرایش مهمانی، آرایش دانشگاه و آرایش های رسمی را داشته باشد. دستگاه باید بتواند با یک کلیک این آرایش را روی صورت کسی که جلویش نشسته است انجام دهد! با چنین اختراعی فکر میکنم که نصف روز به وقت آزاد بانوان اضافه شود !

 

 

دستگاه شستشو

 



دستگاه شستشو دمای بدن شما را می داند و مقدار مورد نیاز آب سرد و گرمی که نیاز دارید را با هم ترکیب می کند. بعد از حمام موهایتان را خشک می کند و مدل مویی که دوست دارید را درست می کند. این دستگاه برای همه فوق العاده است!

نظرات  (۱۵)

از همه بهتر تجربه  Teleportation می تونه باشه
حمید آقا تو رو خدا حرف از مرگ نزنین . ایشالا که همه آرزوهاتون تا وقتی زنده هستین برآورده میشن . وبلاگ شما شده همدم تمام اعضای خونواده ما. باور کنین سر خوندن مطالبش با هم مسابقه میذاریم
پاسخ:
شما لطف دارین به من
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۱ آنا شبستری
حمید خان جانشین انتخاب کنید.
پاسخ:
جانشین برای چه کاری؟
احسن .فکر خوبیه.منم موافقم با آنا خانم.. برای روزایی که غیبت کبری دارینا!!!!!وب رو بچرخونه!!و ... آپش کنه.!ماها احساس مسئولیت  وتعصب داریما!!!
پاسخ:
جسارت نباشه هااااااااااااااا
ولی پیدا کردن چنین شخصی خودش یه پروژه هست !
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۳ آنا شبستری

حمید خان ؛ یکی از آقایون رو انتخاب کنید ؛ تحت تعلیم و تربیت استادی مثل شما ..............

پاسخ:
حالا چرا از آقایون؟ که بعدش خانمها بگن که حقوقشون پامال شده و من طرفدار مرد سالاری و ضد زن هستم؟ زرنگین ؟ همینجوریشم کلی حرف و حدیث هست !
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۶ آنا شبستری
از نظر مسائل شرع مقدس اسلام  آقا باشه بهتر ( ادست و .... بازتتر....
پاسخ:
خوب شرع مقدس برای تمام شرایط پیش بینی های لازم را هم انجام داده است . !!!!

چرا شما مخالف فعالیت اجتماعی خانمها هستین؟
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۴ آنا شبستری
آهان بله کلاه شرعی حتما حلال مشکلات خواهد بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
حالا مگه شما داوطلب جانشینی هستین که اینقدر مسائل شرعی مانعتون میشه؟؟؟؟

چرا آقایون جانشین بشن؟؟؟؟ مگه خانما تو فعالیت  اجتماعی مشکلی دارن؟؟؟خانما مگه چشونه؟؟؟

۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۹ آنا شبستری
نه ؛ من شرایط اولیه رو پاس نمی کنم
پاسخ:
اعتماد به نفس شما ستودنیه !
سلام حمید خان ببخشیدا جسارتا توهین نباشد .بایستی جانشینتون خانم  باشد چون بیشتر خوانندگان وب لاگ شماخانمها هستند و نطر میذارند چون وقت ازاد بیشتری دارند تا اقایون گرفتارو..!!!!!!!!!
پاسخ:
بفرما

حرف حق جواب نداره که
یک پیشنهاد دارم برای وبلاگتون اگر قبول کنین....
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۳:۳۸ آنا شبستری
خوب اگه جانشین خانم بشه ؛ خواننده ها همش آفا خواهند شدوضمنا" حمید خان پس شما چرا کار نمی کنید مثل سایر اقایون زحمت کش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خوب ما هم به موقعش کار کردیم دیگه

الان وقت بازنشستگیمونه و باید بریم تو پارک بشینیم شطرنج بازی کنیم.

در ثانی دارم کار مهمی مثل وبلاگ نویسی میکنم که

در ثالث وقتی هدف از کار که کسب درآمد هست همینجوری هم حاصل میشه چرا باید یک فرصت اشتغال رو از کسی بگیرم و بقول این دوستمون اشغال کنم ؟!؟
انا خانم شبستری اینجوریکه خیلی بهتر میشه چون بیشتر میتونیم نطرات وعقاید  اقایان رو بخونیم واستفاده ی مفید ببریم تا احوال پرسیهاوغیبت صغری وکبری کسی رو جویاشدن .بهتر نیست جناب راضی.؟؟؟؟؟؟/
پس بدون شک  تا حالا بابا بزرگم  شدیدپیرمرد.. اخره هفته هم نوه هاتونو می برین تو اون پارک مشغوله بازی میشند...!!!!!!!!!. ...!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آقا مراد مشغول بازی درست هست نه مشغوله بازی !
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۴ آنا شبستری
اولین مرحله چانشینی ؛ پاچه خواریه که من ندارم.
پاسخ:
من که خارش پاچه ندارم که

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">