شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

اون قدیما بچه که بودیم (خوب از اولش که این قد و قواره رشید رو نداشتیم) گاهی با همسن و سالامون دعوامون می شد، بعدش که بزرگترا میومدن ما رو جدا کنن ، هر طرف بچه ی خودش رو میگرفت تا از معرکه کارزار عقب بکشه ، در اون لحظه ی آخر ، هر کدوم از طرفین دعوا سعی میکردیم تا ضربه نهایی رو هر طوری شده خودمون بزنیم. بالاخره لنگی ، لگدی ، چکی حتی نوک انگشتمان هم می خورد کافی بود ! چون بر خلاف تصور ، هدف از اون ضربه ی آخر اصلا آسیب زدن به طرف یا به اصطلاح ، درد آوردنش ! نبود . اون ضربه ی آخر جنبه ی حیثیتی داشت  و بخیال خودمون هر کسی که ضربه ی آخر رو میزد (هر چند خیلی ضعیف) برنده ی دعوا بود و حتی در لحظاتی که مادرمون کشون کشون ما رو به عقب نشینی اجباری واردار میکرد ، طرفی که آخرین ضربه رو زده بود با لحنی ظفرمندانه میگفت: دیدی آخرشو من زدم !


البته این در مورد پسرا بود و در مورد دختر خانوما چنین اتفاقی رخ نمیداد و اونها موقع دعوا در آخرین لحظات مقداری از گیس طرف مقابل را به عنوان تیمن و تبرک ! می کندند و افتخارشان برای پیروزی هم معمولا با استناد به همین چند تار مو و آثار چنگ در صورت طرف مقابل ، بیان می شد .


داستان شورای شهر و عزل شهردار شبستر هم دقیقا منو یاد دوران شیرین کودکیم انداخت.... چون که...


نگارنده قصد ندارم از شهردار شبستر دفاع کنم یا متهمشون کنم. چون هر چند که از طریق همین وبلاگ بارها مراتب ارادات خودم رو به عرض رسونده بودم! ولی آشنایی شخصی با ایشون ندارم چون شکر خدا مدتهاست که گذرم به شهرداری نیفتاده ولی حداقل اسم ایشون رو میدونستم و چهر ه ایشون برام شناخته شده بود.

در مورد شورای شهر هم من واقعیتش رو بخواین تا حالا تنها کاری که از این شورا دیده بودم فقط در حد تبریک و تسلیت و گرامی داشتن مناسبتهای تقویم بوده که در قالب بنرهای اینقدری ! به در و دیوار شهر کوبونده میشدن و بارها هم تقادیر  و تشکرهاشونو از همین شهردار در قالب همین بنر ها احساس والمشاهده ! کرده بودیم.

امروز خبر دار شدیم که این شهردار عزیز رو ، این نمایندگان شورا عزل کردن . چرا ؟ من یکی که نمیدونم. البته ماه سلطان باجی خانم (همسایه سمت راستی ماه سادات نساء باجی که قبلا ها تو این وبلاگ ذکر خیرشون شده) میگفتن که اختلاف ها بیشتر جنبه ی شخصی داره و خیلی چیزای دیگه که سر سبز ، اجازه ی گفتنشو به زبان سرخ نمیده !

ولی من کاری به ریز مسائل ندارم . عزل شهردار درست ده دوازده روز قبل از پایان عمر شورای فعلی ، فقط یک معنی داره و اونم اینه که "دیدی آخرشو من زدم؟!؟". با اینهمه توصیه ای که آقا در مورد پرهیز از چنین حرکات بچه گانه و لشکر کشی های قدرت نمایی بیان فرمودن ، بخدا نشنیدنش نه فقط نادانی و کوته فکری بلکه جرم محسوب میشه.

خیلی دوست دارم که بدونم هدف از چنین کاری چی بوده ؟ فقط شورای محترم انتظار نداشته باشن که ما باورمون شده که احساس مسئولیت و احساس وظیفه ی خطیییییییر! اونم درست در دقیقه ی نود ! اونا رو وادار به چنین کاری کرده!


خوش بگذره

نظرات  (۱۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا به همه شبستری ها تبریک عرض میکنم که بعد از شش سال تونستن ** **** ****** **** *** (میگه یه یارویی داشت از کنار رود میگذشت دید یه پوست تو اب داره میره پرید پوستو بگیره نگو پوسته خرس بود داشت شنا میکرد دید یه لقمه چرب اومده پیشش زود گرفت تو مشتش مرد داشت خفه میشد دوستاش داد میزدن ول کن پوستو بیا برگشت گفت من خیلی وقته پوستو ول کردم پوست منو ول نمیکنه) الان حکایت ما بود که شش سال همه منتظر بودن شهردار رو ول کنن در حالیکه شهردار مردمو ول نمیکرد الانم که بالاخره به ضرب و زور ول شده همه دایه شدن واسش اقا بذارید بره شاید اونیکی بعدش میاد از این بدترم باشه ولی دلیل نمیشه اینو که اخرش بود نگهداریم که بعد از این خوب نمیاد
پاسخ:
مطلبو نگرفتین دوست عزیز
منظور درست بودن یا غلط بودن اینکار نبود....
زمانش مناسب نیست. خودتون میگین 6 سال بودن . چطور شورا الان فهمیده که ایشون مناسب نیست ؟ الان که دو هفته بیشتر نمونده تا پایان عمر شورا ها ؟ خودتون هم خوب میدونین که قصد ، اصلاح امور نبوده . راحت میذاشتن این دوره تموم میشد و شورای بعدی نفر دیگه ای رو انتخاب میکرد .
داستان حنای بعد از عروسی رو که بلدین که ؟
اخه نمیشه همه چیز رو مطرح کرد اعم از اینکه تو این شش سال چی شد چه کسانی میخواستن شهردار بره چه کسانی میخواستن بمونه و چه درگیریهایی بود و چرا امروز رو انتخاب کردن (هر چند 20 روز قبل عزلش کرده بودن) و ... رو اگه بدونید دیگه این حرف رو نمیزنید شاید در ظاهر حرف شما صحیح باشد ولی باطن امر چیز دیگریست که من نمیتونم اینجا همه چیز رو باز کنم و بگم فقط اینو بدونید که دیشب خدمت بزرگی به شهر شد 
پاسخ:
چرا نمیشه گفت ؟ مگه شهردار مال این مردم نیست ؟ مگه شورای شهر مال مردم یه کشور دیگه هستند ؟ چه کسی به منتخبین مردم اجازه میده که مردم رو نامحرم تلقی کنند ؟ اتفاقا اولین کسایی که باید بدونن همین مردمن. خدمت پنهانی فقط در مورد دادن صدقه مصداق داره و این مردم صدقه بگیر نیستن . ولی نعمتن. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام

خدمت دوستان عارضم که بایستی همیشه به قسنت خالی لیوان نگان نکرد.شهردارم در ایم مدت تصدی سمت شهرداری شهر با فرهنگ  خیلی زحمات کشیده است.منتهی ** ********** ***** * ********** ** ** ********** * **** ******* ****** ***** *** **** **** ***** **** *******

به نظر من ما و یا تمامی مردم شهرمان بایستی در دورانی که می خواهند مسئولیتی بر گردن خویش حمل و انقل کنند،داستانشان هماهنند داستان عقاب و کلاغ باشد.

ما باید عقاب با عزت نفس که زندگی میکند باشیم و نه کلاغ لاشه و مردار خور !!!

در آینده شوراها نتیجه عملشان برایشان کاملا شفاف خواهد شد.متاسفانه اعضاء شوراهای شهر و روستان فقط بلند بلند نفر عزل و یا نصب کنند.(متاسفانه به توان 2)

وظیفه راهنمایی و هدایت شهردار را اصلا از یاد بردند.حقم دارند،چون تشکیل جلسه در اولویت است و نه ورود میدانی به حل و فصل مشکلات شهر.!!!

یا علی.

 

سلام حمید خان،

ظرفیت شما هم مثله اینکه تمام میشه ها!!

مثل روزناه جهانی داری مطالب و بعضیاشوو حذف می کنی؟!!!

از شما انتظار نداشتم ها...........

 

پاسخ:
سلام علیکم
گوشه بالای سمت چپ وبلاگ منشور اخلاقی نوشته شده و به صراحت گفتم تمام نظر هایی که خلاف عرف و هنجارهای جامعه نباشند - فحش و ناسزا توشون نباشه و اسم اشخاص (بقصد تخریب) توشون نباشه منتشر میشن .
احتمالا قسمتی که حذف شده مشمول یکی از این موارد بوده . این وبلاگ مطلقا جایی برای توهین نیست . نظر افراد اگر انتقادی باشه مشکلی نیست . من حاضرم زبان گویای مردم باشم ولی رله کننده سخنان و الفاظ نامناسب نخواهم بود .
چنانچه نظری داده اید که مشمول اینها نمیشده ولی حذف شده اطلاع دهید اصلاح میکنم و از شما و خوانندگان عذر تقصیر خواهم خواست . اما من نظرات را دو بار کلمه به کلمه و با دقت تمام میخوانم . باز هم میگویم که حیات و ممات این وبلاگ بسته به همین نظرات است و سخن تمام خوانندگان برای من حائز اهمیت.
شورای شهر که موقع انتخابات به پای مردم میفتد برای رای جمع کردن چه شده که الان حاضر به روشن کردن اذهان عمومی نیستند؟ چیزی که ما تا الان از شورا دیدیم اینه که تقویم رو گذاشتن جلوشون و هر مناسبتی بوده ، یه پلاکارد و یا بنر نوشته اند و زده اند به در و دیوار - آن عنوان پر زرق و برق روابط عمومی ! شورای شهر که تو اون بنر ها نوشته میشد الان کجاست که بگه دلیل این حرکت نپخته و بچگانه چیه؟
از مردم میخواهم که گول این کارها را که فقط بخاطر لجبازی یک عضو شورا با آقای مهندس موسویان است را نخورند. افرادی که زیر دست ایشان بودند به نان و نوایی رسیدند ولی همه میدانند که ایشان پاک بود و خدمتگزار. اگر بغیر از این است خوب چرا شورا به مردم نمیگوید ؟ نکند یادشان رفته این مردم که هستند ؟ من یادشان می آورم. همان مردمی هستند که بخاطر یک رای التماسشان میکردید . زیاد غره نشوید چون اگر بخواهید در مقابل ملت بایستید خیلی قوی تر از شماهاش رو سیل این ملت با خودش برده .
آقای موسویان بابت این کج رفتاریها از شما عذر خواهی میکنیم . بدانید که اون چند نفر نماینده ی ما نیستند و بخاطر اینکه نفر مورد نظر خودشون رو ایندفعه شهردار بکنند از هیچ کاری حتی ریختن آبروی شما نیز ابایی ندارند.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چرا مخالفان موسویان در هیچ یک از وبلاگ و سایت های منطقه به این سوال پاسخ نمیدهند که چرا با آبروی یک خدمتگزار بازی کردند ؟

اگر شهردار بود شما انتصاب کرده اید اگر عزل شده شما عزل کرده اید

 

اگر فشاری بوده که عزل نشود از بی عرضگی شما بوده که ساخت و پاخت کرده اید و استقلال خودتان را با بده بستان ها ی پشت پرده فروخته اید و وی را عزل نکرده اید

زمانیکه در جزیره کیش و خارج از کشور به بهانه تفریح علمی در عیش و نوش بودید و حتی آدامس تو جیبی و سفرهای خانوادگی را با جیب همین شهردار با فاکتورهای جعلی هزینه کرده اید

در فکر عزل نبودید حالا که رمق  شهردار را در شش سال گرفته اید میخواهید در عرض 12 روز مانده به عمر پر از ناخلف تان آبروی رفته به جوی را برگردانید

آن موقع که یک بنر 400 هزار تومانی را جلو بانک صادرات قدیم شبستر با زیر نویس شورا نصب میکردید کجا بودید

زمانیکه در اتاق های خلوت پارک + غذاخوری های مختلف شهر +باغ های مختلف + اتاق شورا و شهرداری جوجه کباب و مرغ برلیان و دهها غذای فرنگی گران قیمت با هزینه شهرداری شبستر اما از جیب بیت المال ****** میکردید کجا بودید ؟

زمانیکه فک و فامیل و دوستان متخلف شما دربرابر پرداخت حق و حقوق شهرداری مقاومت میکردند و با عنایت و چانه زنی ها به اشخاص نور چشمی دفاع میکردید و عوارض زیادی را از پولداران دریافت نمیکردید اما از مظلومان  گریه کنان میگرفتید کجا بودید؟

مگر در این 12 روز سرپرست جدید کوه میشو را جابجا خواهد کرد که موسویان نمیتوانست ؟

برو عمو برو

همه اینها دسیسه های از پیش تعیین شده ***** و **** ***** برای رسیدن به اهداف پلیدشان است

اینها دلشان به مردم نمیسوزد اینها در فکر منافع خودشان هستند

 

 

زیاد نمیخواد حرص آقای موسویان رو بخورید، اینقدر با درایت و با حوصله هستن که بخوان عکس العملی از خودشون نشون بدن و واگذار میکنن به خدا  که بالای دستش دستی نیست.... اینها همش سیاست های کثیف هست و منافع شخصی رو برتر از منافع عام  میدونن ... آقای موسویان فردی بسیار مردمی و خوش اخلاق و کاری هستن و برای من سعادتی هست که با چنین افرادی هم صحبت و همنشین و همکلام  شدن...براشون آروزی بهروزی و سعادتمندی و طول عمر با عزت رو دارم.
مهندس موسویان قهرمان سازندگی و مردم داری و کار خالصانه بود و هست . آقای شهردار ، اسم شما همواره در ذهن ما مثل شهردار مادلن زنده خواهد ماند و مطمئن باشید تلاشهای معاندان برای همه واضح است که به چه منظوری انجام می شود.
کسانی که از پاکی و درایت و سازندگی و ... شهردار صحبت میکنند یا تا حالا مثل حمید خان پاشون به شهرداری نرسیده یا چنان پارتی کت و کلفتی داشتن که مثل ما پشت درهای شهردای از این به اون پرت نشدن تا اخرشم ........
پاسخ:
اینطور نیست قاسوم آقا
لطفا منو قاطی ماجرا نکنید
اگه مطالب این وبلاگ رو از  اول بخونین میبینین که تا حالا کسی به اندازه ی من از شهردار و شهرداری انتقاد نکرده
شاید من تو رسوندن مطلب مهارت کافی ندارم
اصلا بحث بد یا خوب بودن شهردار نیست
صحبت اینه که اگه خوب بود چرا دقیقا ده روز مانده به پایان شورا بد شد یهو؟
اگه بد بود چرا شورایی ها بعد از شش سال متوجه شدن پس؟
اگر متوجه بودن از اون اول چرا انتخاب کردن پس؟
اگر وسط راه متوجه شده بودن چرا تا حالا صبر کردن پس؟
اگر دلیلی باعث صبر کردنشون شده اون دلیل رو به مردم بگن
الان همه شون روزه ی سکوت گرفتن و به مردم چیزی گفته نمیشه
همین مردمی که موقع انتخابات بخاطر یک رای نزدیک بود لیسشون بزنن !
حالا شما هی بیا فحش و بد و بیراه نثار کن
یدونه از این سوالهای بالا رو کسی جواب بده و ما رو قانع کنه مخلصشم هستیم
والا زورینن کی گیرمز کیسیه؟
جواب وردا قاسوم.
اره حمید خان میدونم تو هم درد کشیده ای و اما جوابهات:
من منظور شماها رو مبنی بر اینکه صبر میکردن تا این 10-12 روز هم میگذشت رو میدونم ولی چه تضمینی وجود دارد که بعد اونهمه مسائل (که فقط شورایی ها و ادمایی مثل من میدونن) بعد 10 روز وضع چنان فرق میکرد که نمیشد دیگه این کارو کرد؟ به هر حال افراد شورا یه معذوریت هایی دارن که باعث شد شبانه و در چنین فرصتی اینکارو بکنند چون هیچکس از فردای خود خبر ندارد
یهو بد نشد بلکه از یکی دو سال قبل میخواستن تغیرش بدن اما در دموکراسی ناقص ما که بالا بردن افراد راحته و پایین اوردنش سخت نمی تونستن این کارو بکنند تا اینکه تو 20 روز اخیر این فرصت فراهم شد
اولش نمیدونستن بده و 6 سال قبل شرایط فرق داشت (مثلا شورا دو عضو دیگه داشت که در ادامه استعفا دادن) و طبق اصل برائت نمیشد گفت این فرد ادم خوبی نیست و به مرور مشخص شد که مناسب نیست 
وسط راه مشخص شد و میخواستن تغیر بدن که نتونستن چون تو قانون شورا فقط مسئول نصب مستقیم شهردار است و در واقع مسئول عزل شهردار عواملی دیگر و به دست شورا (تاکید میکنم رو این مطلب) هست که اون عوامل برخلاف نظر شورا نمیخواستن شهردار وسط راه عزل بشه
دلیلش هم مثل بسیاری از مصلحت ها هست که تو این کشور بهش استناد میشه بود که هیچوقت با مردم در میان گذاشته نمیشه
من هیچگاه فحش نمیدم خودمم کسی هستم که صدها نظر تو سایت شما گذاشتم فقط چون این موضوع خاص بود تصمیم گرفتم قاسوم بشم 
باز سوالی بود بپرسید در حد توان خودم (با وجودیکه هیچ ارتباطی به شورا یا شهرداری ندارم) پاسخ میدم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا منتقد خودت جواب خودت رو دادی
******* که ادامس افراد شورا یا هر کسی دیگر رو هم در جیبش میذاشت و تو اتاق های خلوت نهار و شام میداد و به سفرهای ارمنستان و اذربایجان و کیش و ... میفرستاد مطمئن باش چنان پرونده کت و کلفتی دارد که اصلا نمیشه در موردش حرف زد اگه هم میگی خب شورا هم در این موضوع شریک جرم بوده باز هم دلیلی بر باقی ماندن شهردار نیست مهم اینه که ****** پرونده خرابی دارد که فقط در محکمه عدل الهی بهش رسیدگی خواهد شد و یقینا توان پاسخگویی به تک تک ادامس هایی که شما گفتید رو نخواهد داشت
پاسخ:
پس چرا اینهمه جا بسیج شدن که ایشون رو بکشونن به شهر خودشون؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقای منتقد این حرفهایی که شما زدید نشان یک خدمتگزار هست ؟؟؟؟ 

******* ** ***** *** * **** ** **** ** ***** ***** **** ** *** * *** ***** * *** ***** ** **** * ****** ******** ** ** *** **** ****** ** ********* **** ***** **** ***

******* ** **** *** **** **** * ******* *** ***** *** **** *** ***** * **** **** * ******* **** **** * *** ****** * **** **** ***** **** **** ** ***** ******* ***** *** ** *** *** ***** ****** ******* *** ***** *

******* ** * ***** * ****** ***** *** ******* ****** ** * **** ******* ****** ******* * ** ***** * **** *** ** ** ***** *** **** **** ******* * ***** ***** ** ** ******** ****** ******** *** ** *******  **** **** ******** *** ******



بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عزیزم نظرات منو چرا یه در میان ******؟؟؟
در ضمن اینایی که نوشته بودم عین متنهای اقای منتقد بود که پرسیده بودم ایا نشان خدمتگزای این کارهاست که گفته که متاسفانه نمیدونم به دست خودتون یا سرورتون ستاره شده
پاسخ:
به همین دلیلی که گفتی دیگه
اون نظرات همونجا بوده دیگه . نیازی به دوباره کاری نیست که . شما از ایشون سوال کردی . ایشون هم متن خودشو میدونه چیه . جواب میده . درسته؟ حالا حواس کی جمع تره؟
جهت اطلاع:
بیش از سه ماه بود که جوابیه وزارت کشور در خصوص ادامه فعالیت آقای شهردار در شهرداری شهر شبستر ابلاغ شده بود ولی آقای فرماندار به نا به دلایل نامعلوم آن را علنی نکرده بود. در جوابیه وزارت کشور امده بود که شهردار فعلی به دلیل اینکه بیش از چندین سال بعد از موعد بازنشستگی اش همچنان در مسئولیت خود باقی مانده بود، دیگر امکان تمدید حکم وی با توجه به موارد قانونی امکان پذیر نبوده است. لذا امکان ابقای ایشان حتی اگر یک روز هم تا پایان شورای فعلی باقی مانده باشد، خلاف قانون بوده و شورا تنها وظیفه قانونی خود را انجام داده است.
پاسخ:
هر چند که مطلب شما مستند نیست ولی حتی اگر هم باشد من یک سوال دارم:

واقعا تو کشور ما هیچکس دیگه ای بعد از بازنشستگیش کار نمیکنه و فقط همین یک نفر بوده ؟ پس مشکل فقط همین بوده و بس؟
من هم از شما یه سوالی دارم: آیا اگه این کار را انجام نمی دادند, باز هم اینگونه موضع نمی گرفتید؟ آیا شورا را متهم به عدم اجرای قانون نمی کردید؟ من شما را طرفدار حق و عدالت می شناختم؛ امیدوارم که اشتباه نکرده باشم.
در ضمن مطلب هم مستند مستند است. بله در کشورمان بازنشسته های زیادی در سر کار هستند که نمونه اش همین آقای موسویان بود که بیش از 6 سال از بازنشستگی اش می گذرد. آیا 6 سال مدت کمی بود؟ در صمن همانطور که قبلاً هم گفتم حتی یک روز هم غیرقانونی بود.
پاسخ:
برای من اعضای شورای شهر و شهردار فرقی ندارند و محترم هستند . نمیدانم باید چطور این مطلب را بگویم که اصلا صحبت من سر قانونی بودن و غیر قانونی بودن اینکار نیست . صحبت سر این است که چرا الان؟ چرا اینقدر دیر اگر بحق بودند؟ اگر شهردار الان 6 سال است که غیر قانونی کار میکند پس چرا این دفعه ی آخر همین اعضای شورای شهر ابقایش کردند؟ پس شورایی ها همون دفعه هم کار غیر قانونی کردند درسته ؟ چی شد که این قانون اون موقع قابل اغماض بوده و الان دیگه نیست ؟ مسئله ی ادامه به کار بعد از بازنشستگی اگر غیر قانونی بود که نصف بیشتر مسئولین کشور الان دارن غیر قانونی کار میکنن که ؟
بدون حب و بغض و تعصب کور میگویم . این کار صرفا تسویه حساب شخصی و قدرت نمایی بنظر می آید تا پایبندی شورا به قانون. آیا شورایی ها اینقدر سفت و سخت پایبند قانونند و در حیطه ی وظایف و اختیاراتشان بغیر از این مورد نمیتوان گریز از قانون دیگری پیدا کرد؟ یا قانون هر جا که به نفع ما باشد خوب است و هر جا که به ضررمان باشد اخ است؟؟
نظراتتان نشان میدهد که فردی آشنا به امور روز هستید . من یک جواب رک و راست از شما می خواهم . آیا حاضرید به قرآن قسم بخورید که تصمیم شورا برای عزل شهردار در چنین موقعیتی صرفا برای اجرای قانون (کار بعد از بازنشستگی) بوده و لا غیر؟ لطفا این قسمت سوال را فقط با بله یا خیر پاسخ دهید
ممنونم
چرا بازنشسته هام کار میکنن. وبیشتر از بقیه جذب میشن .چون  شرکتها وادارات واسه اونا دیگه هزینه بیمه نمیدن و  سنواتم ندارن واسه همین مشتریشون زیاده....همین توشرکت ما .اکثرا بازنشسته هارو در رده های بالای مدیریتی جذب کردن بصورت قراردادی وتحت عنوان مشاور......
بله قسم می خورم که قابل تمدید نبوده. وگرنه همانطور که قبلاً هم گفتم چندین بار نامه زده شده بود، ولی وتو شده بود. حتیی در سایت مثلاً جهانی شبستر هم آمده شده بود که چهار امضاء از 5 امضاء؛ که با لابی های صصورت گرفته با مقامات بالایی بی نتیجه ماند. طبق قانون، تمدید کار در بازنشستگی محدودیتهایی دارد یعنی تا یک زمان مشخصی قابل تمدید است و بعد از آن دیگر هیچ تبصره ای وجود ندارد مبنی بر اجازه فعالیت در شغل دولتی. همانطور که گفته شد نامه از وزارت کشور آمده و لازم الجرا می باشد. در ضمن جالبه بدانید که فرماندار 2 هفته مهلت دارد تا آن را تایید کند. و این یعنی شاید در دوره شورای بعدی.
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۰ در جستجوی شبستری ها
سلام
ببخشین اون سایت شبستری ها که مفاخر شهرستان رو نوشته بود مال شما بود ؟
چند روزه دارم دنبالش میگردم واسه همسرم نشون بدم  چیزی پیدا نمیکنم
میشه راهنماییم کنین

ممنونتون میشم
این مساله ها رو هم بی خیال شین ، همه میدونن چی به چی هست..
همش فیلم بود...فیلم...
پاسخ:
سلام
چنین سایتی که فرمودید من تا بحال ندیده ام و من فقط همین یه وبلاگ رو دارم

همین وبلاگ رو نشنشون بدید تبلیغی هم برای ما میشه خوب.

من قول میدم در اون مورد هم مطلب تهیه کنم

حال کردین تعیین نرخ رو وسط دعوا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">