شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

بعد از پایان هر دوره ریاست جمهوری متاسفانه شاهد این هستیم که جایگاه رئیس جمهور سابق چندان که باید و شاید مورد تکریم و احترام قرار نمی گیرد. چنانچه آقای هاشمی بعد از پایان دوره اش  نماد آنچه می دانید نشد و آقای خاتمی هم بعد از چندی نقاب از چهره برداشت و همه فهمیدند که جاسوس است و هفته‌ای یکی دو بار به هدف فراگیری شیوه های نابودی کشوردر کلاس های توجیهی جرج سوروس شرکت می کند و جزوه هایش   هم کامل است و حتی آن را دو رنگ هم می نویسد. اما احمدی نژاد با همه اینها فرق دارد. احمدی نژاد نه تنها جایگاهش تنزل پیدا نکرد بلکه از رئیس جمهور به «روسای جمهور» تبدیل و در واقع تکثیر شد!

حالا چرا؟ دلیل داریم! غلامحسین الهام معاون توسعه مدیریت و سرمایه   انسانی ریاست جمهوری (این سازمان ها و نهادها رو خدایی هر کی اسمشون رو انتخاب می‌کنه دمش گرم! تلاش می کنه واقعا) نامه نوشته به بقایی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری (همچنان دم نامگذار این مناصب گرم!) و گفته که برای بهره گیری از تجارب روسای جمهور سابق (یعنی همان احمدی‌نژاد، به تنهایی!) یک دفتر به نام «دفتر رئیس جمهور سابق» در ساختار نهاد ریاست جمهوری در نظر گرفته شود تا هم چینی نازک تنهایی های آقای احمدی نژاد نشکند و هم بتواند همچنان به خدمت ادامه دهند. در همین راستا پیش بینی می کنیم آقای احمدی نژاد اولین کاری که در این دفتر انجام می دهد این است که تجربیات خود را در قالب جزوات و مقالات آموزشی به آقای روحانی اهدا کند و به این وسیله به او در انجام وظایف ریاست جمهوری یاری رساند. عناوین این جزوات و مقالات به شرح زیر است:


1) تعیین اطرافیان، آشنایان، بستگان دور و نزدیک به عنوان خطوط قرمز یا چگونه کاری کنیم تا هر کی به گل دست بزنه شاپره نیشش بزنه؟

2) آموزش هنر عشق ورزی به مظلومین، محرومین و مساکین و القای این موضوع به آنها که مادیات ارزشی ندارند و پول، شغل، مسکن و ... چرک کف دست است. (مقاله)

3) مبانی مشایی (جزوه بلکه کتاب)

4) بقایی و آزمایشگاه

5) تبیین قانون بقای رئیس جمهور یا چه کار کنیم تا دوباره رجعت کنیم؟ (تالیف دکتر الهام. قسمتی از مقاله: یک رئیس جمهور خوب نه به وجود می آید نه از بین می رود، بلکه از اتاقی به اتاق دیگر منتقل می شود)

6) اصول قدردانی و پاسخگویی به محبت ها (کتاب نوشته شده مشترکا توسط دکتر احمدی نژاد و مهندس ضرغامی)

7) چگونه کاری کنیم تا غرب آنقدر ما را تحریم کند تا قطعنامه‌دانش پاره شود. (قسمتی از کتاب: متاسفانه در دوره های تاریک ریاست جمهوری آقایان هاشمی و خاتمی غرب بدون پاره شدن قطعنامه دان ما را ... ببخشید ما را تحریم می کرد اما در دوران طلایی احمدی نژاد تحریم ها از سوی غرب برای او هزینه های گزافی چون پاره شدن قطعنامه دان به همراه داشت، به‌طوری که از گوشه و کنار خبر می رسد که غرب هنوزم که هنوز است بخیه های قطعنامه دان غرب جوش نخورده.)

8) چگونه هم رفیق مرتضوی باشیم هم از حقوق شهروندی دفاع کنیم؟ (از مجموعه کرامات)

9) آموزش فیلمبرداری و عکاسی از مجالس غیرعلنی، تهیه  آلبوم دیجیتال از نوامیس رقبا، آتش بازی، نورافشانی، رقص نور، هاله نور، دوره فشرده همدردی(همدردی فشرده) با مادر متوفی برای تسلی خاطر بازماندگان و سایر اقداماتی که هر رئیس جمهوری برای دفاع از خود باید
آنها را بلد باشد.

توضیح : اعتراف می کنم این مطلب مورد سانسور بی رحمانه این‌جانب قرار گرفته است.

نظرات  (۸)

سلام

او پیس اولسون کی،یه یرینه یاخجی گلجاخ!

۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۸:۳۰ شهرام میر فتاحی - کارشناس علوم سیاسی
سلام
ترکیب مطالب وبلاگ فوق العاده است و من بدون اینکه خودم متوجه باشم گاها چندین ساعت در بین مطالب (بخصوص مطالب اولیه وبلاگ) غوطه ور می شوم. واقعا که اگر افراد تحصیلکرده در منطقه دنبال رسانه دیجیتال باشند بهتر از وبلاگ شما نخواهند یافت . به شما خسته نباشید میگویم. شهرام میرفتاحی
پاسخ:
چوبکاری نفرمائید قربان
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۸:۴۵ آنا شبستری

حمید خان

شما هم لطفا شکست نفسی نفرمائید.

پاسخ:
آخه می ترسم ریا بشه !
بالاخره من نفهمیدم شما له من هستین یا علیه من !؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۸ آنا شبستری
بستگی به تاپیک و نظرتون داره؛یه جائی له و یه جای دیگه علیه شما.
پاسخ:
خوب در چه مواردی له هست ؟
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۵۹ آنا شبستری

حمید خانن ن ن ن ن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من خیلی واضح گفتم بستگی به تاپیک داره

پاسخ:
مصداقشو بگین
یعنی مثال عینی بزنین
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۹ آنا شبستری
من خیلی جاها موافق بودم. لطفا تاپیک ها تونو چک کنید
پاسخ:
فرصتش نیست . خودتون بگین لطفا
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۷ آنا شبستری
اگه فرصت شد اطاعت امرتون
در حالی که نام قائم مقام سابق بانک مرکزی در فهرست متهمان فساد بزرگ اقتصادی قرار دارد، دولت احمدی‌نژاد به او «نشان درجه دو لیاقت و مدیریت» اعطا کرد.
«هیئت وزیران در جلسه مورخ 30/ 4/ 1392 بنا به پیشنهاد وزرای عضو کمیسیون بررسی اعطای نشان‌های دولتی و به استناد ماده (7) قانون تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت‌های ریاست جمهوری - مصوب 1365 - تصویب کرد: نشان دولتی درجه دو خدمت به آقای محمد عباسی، درجه دو لیاقت و مدیریت به آقایان محمد جواد محمدی زاده و سید حمید پورمحمد گل سفیدی و درجه دو دانش به آقای فریدون عباسی اعطا می شود.

محمدرضا رحیمی -معاون اول رئیس جمهور».

**نکته جالب درباره نشان‌ها

این نشان‌ها در هر سال به ترتیب درجه، به شمار مشخصی از افراد و به پیشنهاد هر یک از وزرا در کمیسیون‌های موضوع مواد ۲۲ تا۲۵ این آیین نامه که با مسئولیت دفتر اعطای نشان‌های دولتی تشکیل می‌شد، مورد بررسی قرار می‌گرفت. گزارش کمیسیون‌ها پس از تأیید کمیسیون فرهنگی به هیأت دولت تقدیم و نشان‌ها پس از تصویب هیأت ویران اعطا می‌شد.

مطابق ماده ۲۲ آئین نامه اهدای نشان‌ها، هر نشان با توجه به درجه، معادل ملی به این ترتیب اهدا می‌شد:

۱.نشان عالی استقلال: ۲۰۰ سکه بهار آزادی


۲.نشان عالی آزادی: ۲۰۰ سکه بهار آزادی


۳.نشان‌های تخصصی و عمومی درجه یک : ۱۰۰ سکه بهار آزادی


۴.نشان‌های تخصصی و عمومی درجه دو : ۷۵ سکه بهار آزادی


۵.نشان‌های تخصصی و عمومی درجه سه : ۵۰ سکه بهار آزادی

بر اساس این گزارش از نشان‌هایی که احمدی نژاد در چهار سال آخر دولت خود اهدا کرده است ۲۰عدد به دولتی‌ها، ۱۴عدد به اهالی فرهنگ و هنر، ۳۲ عدد به نخبگان و افراد مختلف داخلی و خارجی وبیش از ۱۰۰ نشان نیز به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعطا شده است، گفتنی است؛ اکثر نشان هایی که احمدی نژاد به دولتمردان خود اهدا کرده در سال پایانی عمر دولت داده شده است.

گفتنی است؛ هنوز اتهام پورمحمد گل سفیدی ثابت نشده ولی او در مظان اتهام قرار دارد، چه بسا متهم به موجب رأی دادگاه از اتهام انتسابی تبرئه شود و یا به موجب اطلاعات بیشتر به مجازات دیگری محکوم شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">