شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

 
متن حدیث:

لا تَغتَرّوا بِصَلاتِهِم وَلا بِصیامِهِم، فَإِنَّ الرَّجُلَ رُبَما لَهِجَ بِالصَّلاةِ وَالصَّومِ حَتّى لَو تَرَکَهُ استَوحَشَ ، وَلکِنِ اختَبِروهُم عِندَ صِدقِ الحَدیثِ وأداءُ الأمانَةِ؛



امام صادق علیه ‏السلام فرمودند: فریب نماز و روزه مردم را نخورید، زیرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى کند که اگر آنها را ترک گوید، احساس ترس مى کند، بلکه آنها را به راستگویى و امانتدارى بیازمایید.




(کافى، ج2، ص104، ح2)

۹۲/۰۴/۲۸
حمید خان راضی !

حرف دل

نظرات  (۱۲)

سلام.دوست عزیز
بله درسته(:
شما با افتخــــــــــــــــــــــار تمام لینک شدین
اگ دوس داشتین مارم لینک کنیین(:البته لینک دونی شمام از تهی سرشاره!
فک نکنم افتخار بدین مارو بلینکین(:
لینکم نکردین برام موردی نداره بالاخره ما ک مثه شما از ما بهترون نیستیم(:
وب محقرانه بنده ب گردپای وب عالـــــــــــــی شما نمیرسه..
سرافراز باشید(:
پاسخ:
سلام
تواضعتان نشان سربلندی شماست . به احترام همین سربلندی بنده هم شما رو لینک میکنم. اتفاقا من وبلاگ شما رو خیلی وقته که میبینم بخصوص زمانی که احساس کنم از احساس و عاطفه خالی شده ام . وبلاگ شما در طبقه بندی وبلاگهای منطقه که من در ذهنم دارم اگر اولین نباشد جزو اولینهاست . قلم خوبی دارید اما باید به پرداخت مطالب کمی توجه بیشتر نمائید . موفق باشید
این نظر لطف شماست بزرگـــــــــــــــــــوار...وگرنه بنده میدانم تا چ حد در فرش هستم.و دست ما کوتاه از  مسلک عرش و عرشیان من جمله شخص شخیص جنابتان است...
بنده نمیتوانم در وبم چیزی بنویسم ک ذهن خیلی ها درگیر ان است...نمیتوانم چیزی بنویسم ک چشمان بسته تنها ان را ببیند...
بنده ک این مطالب را مینویسم احساس دین میکنم...
حتی اگـــــــــــــــــر تنها بر ""1نفر"" هم اثر بگذارد...برای من کــــــــــــــافی است...چون اجر بینهایت ان بات خداست...
بنده خواسته ام این است ک اخرین حلقه این زنجیرهای" انسانی" نباشید...بلکه بازنشرش نمایید...تا گروه کثــــــــــیری جمع محفل بشردوستانه و خدایی شوند...
وقتی کاری شگرف از دست من ها برنمی اید حداقل ب احساسات خفته ام لالایی نمیگویم تا ب خواب خرگوشی فرو روند..بلکه اب بر چهره ام میپاشم تا بیدار شوم...و به همه از رنگ زیبای اسمان و خورشیــــــــد بگویم..
این حداقل کارممکن است...حتی اگر دست کمک نداشته باشم..
که مطمئنم در اینده نزدیک خداوند توفیقش را ب همه نگاههای سبز عطا خواهد کرد..
باتشـــــــــــــــــکر زیاد از جنابتان.
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این مطلب به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.--...
پاسخ:
بشخصه اعتقادی به این پیامها ندارم ولی خوب دیگه نظریه واسه خودش

چند سالتون هست حالا که شفا پیدا کردین ؟
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۵ آنا شبستری

حمید خان کمک کنید, چی شده؟

پاسخ:
چی شده ؟ کجا آتیش گرفته؟
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۷ آنا شبستری

اینا چیه تو وب لا گتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
بازم معما طرح کردی؟

کدوما رو میگین ؟ چه خطایی سر زده ؟
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۴ آنا شبستری

عاطفه جون چی می گن؟

پاسخ:
lمن واقعا متوجه نمیشم چی میگین. اگه ممکنه ساده و واضح با ساده ترین کلمات ممکن توضیح بدین منظور چیه
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ آنا شبستری
من متوجه حرفهای شما و عاطفه جون نمی شم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ایشون وبلاگ خوبی دارن . و صحبتها در مورد تبادل لینک هست و یه مقدار هم برای همدیگه تعارف تیکه پاره کردیم
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۸:۴۲ آنا شبستری
آدرسشون لطفا
پاسخ:
تو قسمت پیوندها آدرسشون هست دیگه- بنام کومه بارانی
سلام هم شهرستانی.
شاید حرفای شما تعارف بوده باشه(((: اما حرفای بنده واقعیت محض بودش...
پاسخ:
تعارف به معنای دروغ گفتن نیست . تعارف به معنای بیان واقعیات در قالبی رسمی تر و با رنگ و لعاب بیشتر است . من اهل دروغ نیستم . نشانه درست بودن تعاریفم هم لینک شماست . من تمام حرفهایم جدی بوده و هست و منظورم از تعارف تیکه پاره کردن ، بیان حرفهای جدی در قالب رسمی و با کمی چاشنی بیشتر است . منتها اگر صبح تا شام حرفهای جدی بزنیم که میمیریم که ! بعضی وقتها هم ته مایه ی شوخی مخلوط میکنیم . بخصوص من که ذهنم هیچوقت خالی از طنز نیست
۲۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۳۶ آنا شبستری
حالا درست شد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چقد شماها ساده هستید بخدا بقران طبق روایات وسند عرض میکنم امام صادق هیچ روایتی ازش موجود بین ما شیعها نیست *** ****** *** **** ***** ****** *** *** **** **** ** *** **** **** ** ***** ** **** *** *** ****** ******* ******** ***** **** ***** ** **** ** **** **** **** ** *** ***** *** ** **** ** ** ***** ******* **** **** ****** **** **** ***** ** ***** **** ****** **** ****** *** ***** **** ** *** ** *** **** ** ******* ** **** **
پاسخ:
سلام
دوست عزیز صحبت شما یک نقل و قول است و مطلب نوشته شده هم نقل و قولی دیگر - آدرسش هم داده شده - شما از آدرسی که داده اید میتوانید دلیل و برهانی برای گفته خود بیاورید؟ ما به عنوان منتقد ، بدعتهای ایجاد شده در دین را انتقاد میکنیم نه اصل دین را . و چنانچه برای هر کدام از احکام ، یکی از ارکان خدا - قرآن- پیامبر و ائمه - سنت و اجماع و عقل ، دلیل آورده شود قابل قبول است. هر کسی که از اینها دلیل بیاورد فرق نمیکند . حتی اگر به گفته ی شما شبکه وصال باشد. اما دوست گرامی : تمام این شبکه ها با یک هدف تاسیس شده اند و دلشان به حال من و شما نسوخته است . هدفشان فقط ایجاد تفرقه و شعله ور کردن اختلاف بین شیعه و سنی است . باز هم منتظر نظرات ارزشمندتان هستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
من تقریبا هر روز تمام وبلاگهای مربوط به منطقه شبستر رو سر میزنم. در مورد وبلاگ شما چیزی که توجه منو جلب کرده جوابهاییست که به نظرات میدهید . بسیار با حوصله و اکثرا با آگاهی و اشراف به مسئله . چون خودم هم وبلاگ نویسم میدونم گاها نظرات ارسالی هدف تخریبی دارن ولی چنان قشنگ جواب میدین که من به قسمت نظرات مطالبتون بیشتر علاقمند شدم تا خود مطالبتون! اگه تو  وبلاگ **** نظر بدین فقط باید تعریف و تمجید کنید که جواب خوبی بگیرین و اگه یه ذره نظر انتقادی بشه طرف با فرهنگ خاص ******* چنان شما رو به باد فحش میگیره که از هر چی ****** ایه حالتون به هم بخوره . بهتون خسته نباشید میگم و آرزوی موفقیت میکنم براتون
پاسخ:
از حسن توجه شما سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">