شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

بین اینهمه خبر در مورد انتخابات ، بعضی خبر ها هم هست که آدم با خوندنش احساس میکنه دو نقطه از سرش شروع به خارش کرده و عنقریبا ! دو عدد شاخ سبز خواهد شد. اما این روز ها اینقدر خبر در مورد انتخابات و کاندید و شورا و امثالهم گفته میشه که جایی برای این خبر ها نیست .



حتی اگه دقت کنید صدا و سیمای عزیز هم کمتر به حل مشکلات کشور دوست و برادر و عزیز تر از جان "سوریه" پرداخته و بیشتر رو کاندیداها تمرکز کرده . خبر عجیبی رو که امروز خوندم شما هم بخونین ، بعد در موردش تفسیر خبر هم دارم براتون !


طی روزهای گذشته چند صد نفر در استان کرمان با مصرف الکل متانول دچار مسمومیت شده‌اند. این مسمومیت در برخی موارد بسیار شدید بوده و هنوز هم تعدادی از این افراد در آی سی یو و سی سی یو تحت مراقبت قرار دارند. تعداد قابل توجهی نیز برای درمان تحت دیالیز قرار گرفته‌اند و شش تا هفت مورد فوتی نیز به این دلیل گزارش شده است.

بر اثر مصرف الکل مسموم در شهرستان رفسنجان عده‌ای از شهروندان دچار مسمومیت حاد شده و تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان از روز گذشته افزایش یافته است.کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان "زمانی"  در رابطه با آخرین آمار مسموم‌شدگان با الکل آغشته به متانول اظهارکرد: تاکنون تعداد مراجعه‌کنندگان به ۳۵۹ تن رسیده است.

 وی افزود: متاسفانه تعدادی از این افراد دچار نارسایی کلیه‌ها شده‌اند که ۷۸ تن در شهرستان رفسنجان و ۱۰۹ تن در شهرهای مجاور از جمله سیرجان، زرند، کرمان و یزد دیالیز می‌شوند.زمانی خاطرنشان کرد: همچنین سه شهروند در حالت اغما هستند که در ICU بستری هستند.


والا خواستم براش تفسیر خبر هم بنویسم! ولی هم نوع خبر ترسناک بود ، هم شهرش و هم تعداد نفراتش ! از قدیم و ندیم هم گفتن : باشون گشمین یره بدنیوی سوخما !


نظرات  (۲)

سلام آقای حمیدخان تبریک می گیم خونه جدیده رو... می بینم که مث همیشه پرملاته پستا... عزت زیاد
پاسخ:
ممنونم از اظهار لطفتون . در مورد کمکی هم که کردین بهم تشکر مجدد میکنم ، هرچند که نتیجه مایوس کننده بود !
سلام
آقای راضی کجایین پس ؟ یه بحث جالب تو سایت گلشنراز هست که فکر کنم برای شما هم جالب باشه
لطفا ببینین این لینک ها رو :
http://golshanraz.ir/news/3339
http://golshanraz.ir/note/3284

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">