شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

بعضی‌ها دغدغه معیشت و گرانی دارند، بعضی نگران مسائل فرهنگی و اجتماعی هستند، بعضی از مردم هم… بعضی از مردم هم به شدت نگران رییس شدن یا نشدن سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی هستند. از قضا این دسته آخر غالبا در نزدیکی پاستور و بهارستان دیده می‌شوند.



این دسته آخر از آنجا که فکر می‌کنند دغدغه آنها از همه چیز برای مردم مهمتر است بی خیال همه چیز شده و گیر داده‌اند تا حرف خود را به کرسی بنشانند. اتفاقات زیر چیزهایی است که احتمالا پیش چشم مردم رخ خواهد داد:


۱/یک

هیئت دولت در جلسه امروز خود سازمان تامین اجتماعی را با وزارت راه و شهرسازی و ارتباطات ادغام کرده و سعید مرتضوی را بعنوان وزیر جدید این وزارت‌خانه معرفی کرد.


۱/دو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دو فوریت طرحی رای دادند که بر اساس آن ادغام هرگونه وزارتی که در آن کلمه راه وجود دارد، با هر سازمانی که بالاخره یک چیزی را تامین می‌کند ممنوع می‌شود.


 ۲/یک

با تصویب هیئت وزیران سازمان تامین اجتماعی به «اداره لوله بازکنی و تسهیل معوقات گازی» تغییر نام داده و سعید مرتضوی بعنوان رییس آن انتخاب شد.


۲/دو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایجاد تغییر در آیین نامه داخلی مجلس، امکان تصویب تا هشتاد فوریت برای طرح‌های فوق‌العاده مهم و اورژانسی را فراهم کردند. آنها سپس هشتاد فوریت طرحی را تصویب کردند که در صورت تصویب نهایی، تغییر نام و یا ادغام هرگونه وزارت‌خانه، سازمان، اداره، بخش، به هم زدن تیغه، اضافه کردن بهارخواب، انداختن بالکن و… تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که رییس جدید، نامش سعید مرتضوی نباشد!


۳/ یک

رییس جمهور با ابلاغ مصوبه جدید هیئت دولت، تمام وزارت‌خانه های موجود را زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی قرار داده و نام این سازمان را هم «سازمان کلاً» تعیین کرد. بدیهی است نام رییس این سازمان سعید مرتضوی است. بنابراین هم اکنون هیئت دولت از یک رییس جمهور، یک سخنگو، یک مشایی و یک رییس سازمان کلاً تشکیل می‌شود!


۳/ دو

مجلس شورای اسلامی به شصت به توان بیست و هشت فوریت طرحی رای دادند که با تصویب نهایی آن، وزارت‌خانه‌های  هیئت دولت نمی‌تواند از بیست عدد کمتر باشد.


۴/ یک

رییس جمهور علاوه بر بازگرداندن همه وزارت‌خانه‌های قبلی، سه وزارت‌خانه جدید هم تاسیس کرد ولی سعید مرتضوی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست همه وزارت‌خانه معرفی نمود. در حکم رییس جمهور برای انتصاب مرتضوی آمده است:

«جیگر، رستم، بهار دلهای مستضعفان، با توجه به اینکه تو خوبی، برو ببینم چی کار میکنی! مجلس هم با من»


 ۴/ دو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلا هرچی فوریت از اول تاسیس مجلس تا حالا به طرح‌ها داده شده بود را به طرحی دادند که در صورت تصویب نهایی، سعید مرتضوی را به خاک سیاه می‌نشاند. در یکی از بندهای این طرح‌ آمده است که انتصاب هرگونه سعید مرتضوی به هر سمتی، ممنوع بوده و علاوه بر عقوبت الهی، پیگرد قانونی نیز دارد. دیوان عدالت اداری هم همینجوری اعلام کرد ۱۰ میلیارد دلار پول نفت گم شده است، هر کس می‌گوید نشده، بردارد ۱۰ میلیارد دلار را بیاورد دم در دیوان نشان بدهد!


۵/ یک

رییس جمهور، میرزاقلی استرآبادی را بعنوان رییس سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد. گفتنی است سعید مرتضوی روز گذشته با مراجعه به سازمان ثبت احوال، خارج از نوبت، نام خود را به میرزاقلی استرآبادی تغییر داده بود!


۵/ دو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان ثبت احوال را از وزارت کشور جدا کرده و بعنوان یکی از معاونت‌های هیئت رییسه مجلس معرفی کردند. در صورت تصویب نهایی این طرح، تمام تغییر نامهای ۲۴ ساعت گذشته ملغی خواهد شد!


۶/ یک

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قبل از اینکه رییس جمهور کاری کند، طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن در صورت کوتاه نیامدن رییس جمهور در مورد سازمان تامین اجتماعی، هر روز یکی از نمایندگان مجلس خود را در میدان پاستور آتش خواهد زد!


۶/دو

هیئت دولت با تصویب طرحی علاوه بر واریز هزار لیتر بنزین پنجاه ریالی به کارتهای سوخت، قیمت بنزین آزاد را هم ۵۵ ریال اعلام کرد!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">