شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام


یکی از خوانندگان عزیز وبلاگ،  ایمیلی برای من ارسال کردن و مشکلاتی رو در مورد دانشگاههای آزاد منطقه (بخصوص دانشگاه آزاد واحد خامنه) بیان کردن . ضمن تشکر از این خواننده ی عزیز ، چون این چندمین باری است که چنین مطالبی به من می رسد ، تصمیم گرفتم مطلب ایشون رو منتشر کنم تا شاید گرهی از کار این بندگان خدا هم باز بشه . متن ایمیل رو در ادامه مطلب میتونین بخونین.


انتشار این مطلب از طرف این وبلاگ به منزله ی تایید یا رد اون نیست و شخصا هیچکدوم از مطالب عنوان شده رو تایید یا تکذیب نمیکنم و حق مسئولین ذیربط برای توضیح در مورد این مطالب محفوظه (البته اگر حوصله شو داشته باشند ) و چنانچه توضیح یا پاسخی برای این مطلب رسید ، در ادامه همین مطلب آورده خواهد شد .

سلام علیکم
در ارتباط با مشکلات بوجود آمده در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه شبستر و علی الخصوص دانشگاه آزاد واحد خامنه به استحضار می رساند با توجه به عدم مدیریت در این دانشگاه وضعیت بگونه ای شده است که در صورت عدم اتخاذ تصمیمات فوری این دانشگاه در ماه های اخیر شاهد ورشکستگی دانشگاه بوده و مشکلات عدیده ای برای کارکنان - اعضای  هیات علمی و دانشجویان دانشگاه بوجود بوجود آمده و تشدیدخواهد شد. با توجه به بازدید از وبلاگ شما توسط مسئولین مربوطه هر چند غیر مستقیم  خواهشمند است مسب خیر شده و مشکلات را به گوش مسئولین برسانید. عدم همکاری روسای واحدهای منطقه شبستر بدلیل وجود اختلاف مابین آنها سبب بوجود آمدن چنین مشکلی شده است. که با تصویب رشته ای در یک واحد در منطقه شبستر، واحد دیگر در منطقه نیز همان رشته را مصوب کرده و سبب کاهش تعداد دانشجو در منطقه می گردد.  شایان ذکر است کارکنان دانشگاه آزاد خامنه حدود 2 ماه است که حقوقی دریافت نکرده و همانگونه که مطلع می باشید هزینه های گزاف زندگی و وام و ... سبب فشار به ما کارکنان شده است ولی ریاست و معاون دانشگاه در کمال آرامش تمامی معوقه ها از جمله حق ماموریت، کمک هزینه مهد فرزندان، تشویق مقالات، کمک هزینه شرکت در کارگاه های ضمن خدمت و ... خود را دریافت کرده اند اگر این انصاف است شما قضاوت کنید.
با تشکر از جنابعالی


نظرات  (۷)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۹ عضو هیات علمی دانشگاه خامنه
آقا دقیقا به نکات خوبی اشاره کردند  و دقیقا درست میگند 

چند وقتی هست که حقوق نمی دهند و با زدن اتهام زدن به همه خودشون رو تبرئه می کنند
بر آدم دروغ گو لعنت
پاسخ:
بشمااااااااااااااااااااااار
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۳ کارمند واحد خامنه
بنده در شبستر سرچ می کردم که به این سایت برخورد کردم. من از کارمندان واحد خامنه هستم و طرف هیچ کس نیستم البته هر کس به نوبه خود در این واحد تلاش می کند و تلاش کرده. به عنوان مثال آقای پیرمحمدی در تصویب رشته بسیار خوب عمل کردند و رشته حقوق را برای واحدمان آوردند و آقای هادی پور هم در جذب دانشجو حالا با هر عنوان تلاش خوبی کردند.لذا نباید کورکورانه به قاضی رفت. در مورد یبانات این عزیز هم بگویم که خداوند بزرگ حاضر و ناظر بر اعمال و گفته های ما می باشد و من خود شاهدم هنوز با گذشت نزدیک به دو سال هنوز حقوق و مزایای آقای پیرمحمدی مانده و پرداخت نشده است.چرا که اینجانب خود در حسابداری هستم و اطلاع دارم. در این دو سال یکی دوبار دکتر پیگیری کرده اند ولی هنوز با توجه به شرایط دانشگاه موفق به گرفتن بدهی خود نشده اند. در ضمن بگویم اکثر اعضاء هیات علمی واحد خامنه از این واحد دل خوشی ندارند و خیلی از مثائل رو هم از روی غرض و عصبانیت می نویسند. چنانکه آقای هادی پور هم برخی از این افراد را از دانشگاه اخراج کرد.لذا این اخراجی ها حتما .......
پاسخ:
من هم به نوبه ی خودم از شما ممنونم. امیدوارم روزی برسد که دانشگاهیان ما مسائل را مثائل ننویسند.
افزایش تعداد رشته و دانشجو مهم است اما ایکاش به افزایش سواد هم نیم نگاهی می شد
ببخشید که واقعیت را پوست کنده گفتم

۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۳ از دانشجو یان واحد خامنه هستم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به نظر بنده واحد دارای مشکلات مالی است زیرا اگر امکانات مالی خوبی داشت و حق و حقوق استادان عزیز رو به موقع می دادند استادان تلافیشو سر دانشجو ها در نمی اوردند و اقای **** وامثال ایشان به خودشان اجازه نمی دادند از دانشجویان نمره کم کرده و به هر کدام نمره 10 داده و شخصیت دانشجویان رو زیر پاشون له کنند و نمره واقعی هر کس رو رد می کردند . جای دکتر هادی پور در این موارد خیلی خالیه واقعا اااااااا.

ورشکستگی دانشگاه ازاد به خاطر اخراج بی ضابطه کارکنان

تور و خدا خبر را انتشار دهید.................
با سمه تعالی
دانشگاه آزاداسلامی در سال 1367 طی مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی بادر نظرگرفتن بحران جنگ تحمیلی وشرایط سخت آن دوران اقدام به تصویب مصوبه ای نمود وکارکنان واعضای هیات علمی این دانشگاه را از شمول قانون کارخارج نمود.از سال 1367 نیز تاکنون با عنایت به اینکه این سازمان غیردولتی وتحت پوشش نظرات هیات امنا می باشد تفاوت های چشمگیری درمیزان حقوق ومزایا وهمچنین شرایط کارلحاظ نمود .بطوری که هرگاه بحثی ازمزایا وحقوق شامل اعضای هیات علمی وکارکنان دولتی می شدهیات امنا این دانشگاه را مستقل از دولت خطاب می نمودندولی هرگاه تصمیم گیری های انقباضی درمورد دانشگاههای وزارت علوم اجرا می شد دانشگاه آزاداسلامی زیرمجموعه وزارت علوم قرارمی گرفت.بطوری که نارضایتی شدیدی همراه با خفقان دراین دانشگاه وجوددارد وهیچ پرسنلی حق شکایت ازاین دانشگاه رانداشته وندارد.از طرفی  با توجه به اینکهبسیاری از مسئولین به خاطر انتقال فرزندان خود ویا استخدام نزدیکان خود درکادرهیات علمی این دانشگاه وبورس آنها وام دار ریاست های قبلی(جناب آقای
دکترجاسبی و....) هستند هیچگاه هیات های تحقیق وتفحص دردانشگاه آزاداسلامی به سرانجام مطلوبی نرسیده اند چرا که بسیاری از همین افرادمدرک خودرا درقالب قراردادها با این دانشگاه اخذنموده اندوطبیعی است که نمکدان را نشکنند چرا که نمک بسیاری ازآن خورده اند.درهمین راستا بخشنامه ظالمانه ای درتاریخ31/3/93به شماره 64018/13 در5 برگ توسط مدیرکل دفترحقوقی دانشگاه آزاداسلامی مبنی برعدم شمول قانون کارنسبت به کارکنان واعضایهیات علمی دانشگاه آزاداسلامی ونیزعدم صلاحیت هیات های تشخیص وحل اختلاف دررسیدگی به اختلافات این کارکنان محترم صادرگردیدکه عین بخشنامه جهت استحضارارسال می گردد.
حال این سوال مطرح می گردد که آیا زمانی که برخی به تعدددانشگاههای آزاداعتراض می کردند ومعتقد به ارزش کیفی دانشگاهها بودندوریاست های قبلی حتی درروستاها نیز یک دانشگاه تاسیس کردند فکرزمانی مانندامروز راننموده بودند که تعداددانشجویان کم خواهد شد وسرانجام کارکنان واعضای هیات علمی این واحدها چه خواهد شد؟؟؟!!!!
ویا ازطرفی دیگراگر مسئول مافوقی مرتکب خلاف قانونی گردید ویک کارمند از دستور مقام مافوق خودبه خاطراین خلاف قانون سرباز زد وبه حالت ساده تر،یک رئیس دانشگاه از کارمند یا هیات علمی خود بی دلیل خوشش نیامد، با تصویب بخشنامه فوق الذکر( درتاریخ31/3/93به شماره 64018/13 )به کجا می تواند شکایت خودراببرد ودرکدام دادگاه دادرسی نماید؟؟؟
ونیز با وجودی که کارکنان این دانشگاه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می باشند به چه علت 3درصدازحقوق کارکنان واعضای هیات علمی این دانشگاهها بجای واریز به حساب تامین اجتماعی به حسابهای سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی واریز می شود .
لذا کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاههای آزاداسلامی برآنند تا با ارائه مدارک به روزنامه ها وجراید وخبرگزاری ها این تبعیض ودوگانگی را به گوش مسئولین ذیربط برسانند تا وضعیت بلاتکلیف این شترمرغ را به سرانجام برسانند.
      با تشکراززحمات مسئولین محترم رسانه جهت احقاق حق کارکنان واعضای هیات علمی بیش از 400واحددانشگاهی
ضمنا به پیوست تصویربخشنامه فوق جهت استنادایفادمی گردد.
                                                                                 والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته(14/4/94)

پاسخ:
توضیح اینکه بخشنامه ای که گفته اند ارسال شده به پیوست ، ارسال نشده است
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۸:۱۱ دانشجوی قدیمی
باسلام .خواهشمندم درصورت امکان به گذشته و اما و اگر برنگردیم ومسعولین محترم به فکر چاره اندیشی برای آینده باشند چرا که گذشته ها گذشته وباید از آنجادتجربه کسب کنیم .درضمن زحمات دکتر صاحبی کوزه کنان فراموش نشود.
سلام!!!به نظر من باید گفت:دانشگاه ازاد اسلامی واحد روستای خامنه!!!!نتیجه  دانشگاه ساختن مثل پرورش دادن قارچ! چیزی نیست جز،من دانشجوی بی سواد پر ادعا ی پررو!!!و استادان بی سواد نمره به شرط چاپلوسی و.....فروش!!!دانشگاه غیر استاندارد و غیر حرفه ای و مدرک فروش!!و کارکنان خبیس و خود برتربین و تبعیدی به روستا!!!!!
پاسخ:
سلام
شما از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده اید؟
خبیث با (ث) نوشته می شود نه با س

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">