شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام 

 

اینهمه ما انتقاد کردیم و بجایی نرسید . یکبار هم میخوام یه خبر جالب بذارم از فعالیت یکی از وزارتخانه های گل کشورمان که بدانید وزیرای ما شب و روز ندارن و دارن برای ملت کار انجام میدن . متوجه هستید ؟ کارررررررررررررررر!!!!


رجانیوزنوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش ائمه جمعه کشور اعلام کرد تا پایان سال جاری کلیه امامزاده های کشور به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند. رضا تقی پور افزود: «تاکنون بیش از هزار و دویست امامزاده به اینترنت پرسرعت یک مگابیت مجهز شده اند و انتظار داریم این رقم تا شش ماه آینده به بیش از بیست هزار برسد.» وی با اشاره به ثبت رسمی 32 هزار امامزاده در کشور گفت: صحبت هایی با مسوولان یکی از سرویس دهنده های وبلاگ فارسی داشته ایم، قرار بر این شده که برای هر امامزاده یک وبلاگ نیز ایجاد کنیم تا زائرین بتوانند آمار و اطلاعات خود را در آن ثبت کنند زیرا این موضوع سبب صرفه جویی در وقت حاجتمندان خواهد شد: به عنوان مثال فردی که دارای یک مشکل خاص است می تواند با جست وجو در وبلاگ ها دریابد که برای حاجت گرفتن بایستی به کدام امامزاده مراجعه کند. 

 

 

کافیه یا بازم بگم ؟ 

 

ایران با کمک بلاعوض 40 میلیون دلاری به لبنان، هزینه ساخت یک سد در این کشور را می پردازد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الدیار و سایت الانتقاد لبنان "مجید نامجو" وزیر نیرو ایران و همتای لبنانی اش، با امضای توافقنامه ای در بیروت، ساخت سد در منطقه "بلعا"ی لبنان با کمک بلاعوض 40 میلیون دلاری ایران را رسمیت بخشیدند.

براساس این توافقنامه، یک سد به همراه تاسیسات تصفیه آب در منطقه بلعای لبنان توسط شرکت پیمانکار از این کشور ساخته می شود. شرکت ایرانی از طرف وزارت نیرو نیز طراحی و نظارت بر ساخت این سد را برعهده خواهد داشت.

وزیر آب و برق لبنان در مراسم امضای این توافقنامه افزود: هزینه این پروژه نه یک قرض بلکه هبه (هدیه) است و توسط شرکت ها و کارگران لبنانی انجام خواهد شد.

این مقام لبنانی درباره انتقادات وارده به ساخت این سد هم گفت: هر کاری که انجام بدهیم، این اعتراضات وجود دارند. کسی که معترض می شود برای همه شناخته شده است. او می خواهد مردم لبنان را از آب، برق و گاز محروم کند.

وی درباره پیشنهاد ایران برای صادرات برق به لبنان هم گفت: لبنان به شدت نیازمند این برق است. نمی توان این پیشنهاد ایران را رد کرد به ویژه که این پیشنهاد به سود منافع بیروت است، البته برای مناسب تر شدن قیمت برق وارداتی باید مذاکرات بیشتری انجام شود. 

وزیر نیروی ایران هم در این مراسم گفت: تهران ده ها سال تاکید کرده که منافع عالی ملت لبنان برایش اهمیت دارد. ایران همه امکانات مهندسی و فنی پیشرفته خود را در اختیار برادرانش از جمله لبنان قرار می دهد.

نامجو درباره اعتراضات به اجرای پروژه سد بلعا توسط ایران هم گفت: برای ما تصمیمات دولت لبنان، اساس است. دولت لبنان هر تصمیمی را اتخاذ کند ما آماده انجام هر طرح عمرانی یا توسعه ای در لبنان هستیم.
این چهارمین سفر نامجو وزیر نیرو ایران به لبنان است. 

 

 

 

 بد نیست بدانید که .... 

 

 

وقتی خیلی‌ها سالن را ترک کردند
سی و یک شهریور 1388 پنجمین حضور احمدی‌نژاد در قامت رییس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک بود. وی که پس از یک انتخابات پر حادثه برای بار دوم این مقام را کسب کرده بود، با موجی از تظاهرات مخالفین نظام در خارج از کشور مواجه شد. بسیاری از گروه‌های ضد انقلاب تظاهرات متعددی را در محل سازمان ملل متحد به راه انداختند. اما مهمترین حاشیه این سفر رییس جمهور در حین سخنرانی احمدی نژاد اتفاق افتاد. 145 هیات دیپلماتیک، محل برگزاری اجلاس را در هنگام سخنرانی احمدی‌نژاد ترک کردند. این دولت های غربی و همسو با رژیم صهیونیستی سالن را ترک کنند مسئله دور از ذهنی نبود، اما در میان ترک کنندگان سالن برخی دولت‌های هم پیمان مانند لبنان نیز به چشم می‌خوردند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">