شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

قبول مسئولیت نوشته ها کافی نیست. اهل قلم در قبال تمام چیزهایی که باید می نوشتند ، اما به هر دلیل ننوشته اند نیز مسئولند

شبستر از زاویه ای دیگر (SHABESTAR)

این وبلاگ کاملا شخصی بوده و وابستگی به هیچ حزب - گروه - ارگان - NGO - نهاد دولتی یا خصوصی و یا تشکلهای سیاسی و اجتماعی ندارد. وامدار هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی نبوده و مسئولیت مطالب نوشته شده را بعهده میگیرد . چنانچه فردی به عنوان یا محتوای مطلبی اعتراض داشته باشد ، نویسنده متعهد است اعتراض وی را (چنانچه خلاف ادب و عرف و هنجارهای جامعه نباشد) در ذیل همان مطلب درج نماید .

آخرین نظرات
  • ۲۲ مهر ۹۹، ۱۶:۴۸ - محمد مانی
    ۱۹۷😎

سلام

بحمدالله چند روز گذشته بعد از مدتها ، ایادی استعمار دست از دزدیدن و دوشیدن ابرهای ما برداشتند و گذاشتند چند چکه باران هم به ما برسه . خدا رو شکر میکنیم و ما هم مثل شما امیدواریم که امسال شاهد نزولات آسمانی بیشتر از سالهای قبل باشیم تا هم وضع کشاورزان منطقه توپ بشه و هم دریاچه ارومیه پر بشه و وقت عزیزان مسئولین برای پر کردن این دریاچه تلف نشه و به امور مهم تر برسن انشاء الله !

هر چند که بارش باران و برف همیشه نشانه نزول برکات بوده و هست ، اما من امروز تصمیم گرفتم به ضررهای این بارش ها بپردازم . البته اینکه در بعضی از مناطق کشورمون سیل اومده و یا هموطنان زلزله زده در اثر بارش برف و سردی هوا دارن مشکلات زیادی رو تحمل میکنن بجای خود ولی مسئله این نیست ، بلکه ....


در چند روز گذشته که بارش باران بطور مداوم ادامه داشت ، شاهد بودیم که عزیزان زحمتکش راهنمایی و رانندگی ، بدلیل بارش باران نتونستن آنچنانکه باید و شاید به وظائفشون عمل کنن و چندین و چند اتومبیل در طول این دوسه روز بدون بستن کمر بند از کمربندی شبستر عبور کردند و کسی اعمال قانونشون نکرد !

هر چند که در لحظات کوتاهی که بارون قطع میشد این عزیزان با جدیت در صحنه حاضر میشدن و شاهد بودم که ماموری زحمتکش و قبض بدست که روز های قبل در کنار خیابان می ایستاد و متخلفین بخت برگشته رو جریمه میکرد ، اینبار برای جبران مافات درست سر پیچ مقابل ترمینال وسط خیابان مستقر بود و مراقب بود که حتی یه مورد هم از دست نره و بنده اگر یک لحظه دیر تر ایشون رو میدیدم بطور قریب به یقین با ایشون برخورد کرده و ایشون به احتمال قوی رهسپار دیار باقی میشدن و بنده هم که بقیه زندگی دنیام میشد عین آخرت یزید !

عزیزان سختکوش ! جدیت شما در امر جریمه- ببخشید ، اعمال قانون بر صغیر و کبیر پوشیده نیست ، ولی تو رو خدا مراقب جونتون هم باشین تا خدای نکرده به لقاء الله نپیوندید. آخه اگه شما طوریتون بشه که ما خیلی دلتنگتون میشیم .

ولی پیشنهاد میکنم در چنین روزهایی که محافظت از جان رانندگان عبوری بصورت میدانی و انبوه ! ممکن نیست ، این عزیزان با گشتن در سطح شهر  ( حتی خیابان پاسداران!)  ، کمی از وضعیت اسفناک آمد و شد در معابر بکاهند و صد البته کسری اعمال قانون کمربند رو از بقیه نقاط جبران بفرمایند .

در هر حال باریدن بارون که تقصیر راننده ها نیست  ! چون مطمئنم اگه بود تا حالا جریمه شون کرده بودین ولی کاریه که شده . خوبی گشت تو شهر اینه که دیگه لازم نیست شما دنبال ماشین بدو بدو کنین ! قشنگ بشینین تو ماشین تا راننده ی ننه مرده خودش بیاد و مثل بچه ی آدم قبضشو بگیره و بره .

حق مشاوره  بنده هم فراموش نشه لطفا !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">